Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A31n33d98r10e94j 98S26m72o55l75k69a 7638756613635

Argumentacia autorky je na urovni argumentacie boxera ktory radi vsetkym muzom aby si poradili s utocnikom pravym direktom alebo argumentacie pravnika aby podali kvalifikovane trestne oznamenie. Naozaj uboha argumentacia , samozrejme to neznamena ze niektore obete obetami nie su.

0/0
15.11.2017 13:21

J26a71n 24R59á67ž 1679653314880

Dal jsem karmuR^

Je mimo mé chápání způsob, kterým dnes z nezájmu mužů o ně traumatizované ženy oznamují světu, že kdysi i když z dnešního pohledu poněkud ne zcela vhodným způsobem, o ně muži zájem projevili a dnes je za tento dávno zapomenutý projev zájmu chtějí trestat.

0/0
15.11.2017 12:22

J42i17ř80í 93S34v74o42b80o42d86a 9165748863866

Tímto způsobem věc značně zjednodušujete a bagatelizujete. Co si představujete pod svým pojmem "ne zcela vhodný způsob projevení zájmu"? Pod tím se dá totiž schovat naprosto cokoli. Od písknutí, přes dotěrné návrhy až po násilí. Některé ženy nad nějakým chováním mohou mávnout rukou, pro jiné je to otřesný zážitek, o kterém se rozhodly hovořit až poté, co jim někdo jiný dodal odvahu mluvit. Příkladem z naší země je čtyřicet let starý případ zavražděných stopařek. Ukázalo se, že pachatel před vraždami spáchal řadu znásilnění, znásilněné ženy to ale z různých důvodů nenahlásily (mimo jiné kvůli obavám z reakcí okolí, které uvažuje podobným způsobem jako Vy). Teprve vraždy je přiměly svědčit.

Právě generalizování je v tomto ohledu naprosto nevhodné, protože různí lidé prožívají různé situace různým způsobem.

0/0
15.11.2017 14:17
Foto

M89a93r59i93e 53T88o28m64š78í92č70k75o87v28á 4867915506106

Kohout si natřese peří, zakrouží kolem slepičky a když přičapne, jde na věc. Tak je to i u lidí, muži nejprve oťukávají, mapují terén, snaží se zaujmout a sledují reakci, když vycítí sympatie z druhé strany, přichází žádost o schůzku a žena rozhoduje o dalším průběhu.

Fáze dvoření je u všech živočichů a u každého probíhá jiným způsobem, ale cíl je stejný.

Jsou však případy, kdy se tento postup zkrátí a jde se rovnou na věc. Je málo žen, které se s tímto nesetkalo, ale jak píše autorka, pokud se nejedná přímo o násilný čin, většinou si s takovými nenechavci poradí a to hlavně dobře mířenou poznámkou na jejich ego.

Měla jsem ve své práci kolem sebe většinou muže a dnes, když se scházíme každý měsíc v hospůdce, vzpomínáme na všechny příhody, které se nehrotily hlavně pro to, že jsme rozuměly legraci a nějaké ty narážky a přátelský dotyk jsme braly jako projem přízně a ne jako neúctu k nám ženám.:-)

+6/0
14.11.2017 19:53

J43a65n 91Z24á15t90u97r22e94c36k76ý 9683863757392

Stejny pristup od vas ocekavam, kdyz i pred vami v kupe vlaku stahnu kalhoty az ke kotnikum. Tesim se na dobre mirenou pozmanku na me ego nebo na mou chloubu, vzprimenou a kymacejici se ve vzduchu.

0/−3
14.11.2017 20:34
Foto

K80a30t98a73r23í75n12a 34M62a24r20u27š45k55i55n88o90v85á 2711186947728

A proč by to měl být stejný přístup? To je velice černobílé vidění světa ...

+1/0
14.11.2017 22:01

J84a12n 61Z80á58t62u51r94e91c26k41ý 9943673287232

No pani rika, ze se takhle s takovymi situacemi vyrovnava, tak rikam, ze se na to tesim, na jeji trefnou hlasku v dane situaci.

0/0
15.11.2017 0:05

D77a74n97a 19P13o76l14a86n55e51c66k15á 3446905957775

Nebojte. ona se s tím vyrovná, nejspíš neuvidí nic nového. Ale vy budete mít z ostudy kabát.

+1/0
15.11.2017 10:20
Foto

F80r65a94n27t46i91š64e22k 60K38š69í96r 2779326765

Sociální stratég musí mít jasno a nejlépe když to upraví zákon :-) Vám za článek R^

+1/0
15.11.2017 7:28

J36a42n 21R26á87ž 1629143274680

Jste opravdu takový blbec nebo to předstíráte?

0/0
15.11.2017 12:24

J96i56ř20í 24S52v27o59b98o23d45a 9745988503806

Ve svých předchozích článcích jste nejen poměrně vášnivě obhajovala islám, ale také jste vášnivě obhajovala kvality muslimských mužů. Proto mne Váš nynější článek, kde uveřejňujete sérii dost nechutných zážitků, velice překvapil.

Dokonce jste uveřejnila článek, který má název "Muslimové versus Češi v umění lichotění". V tomto článku doslova adorujete muslimskou dvornost k ženám a doslova ji dáváte do kontrastu k islamofobním Čechům. Ještě důrazněji jste to dala najevo v diskusi. Asi nejlépe to vystihuje závěr Vašeho článku, cituji: "nedivte se prosím, že tolik holek nájde štěstí v náručí arabského krasavce. Možná byl tím prvním, kdo jí v životě řekl, že je hezká."

V dalším článku jste dokonce publikovala tuto větu: "A jste, milí islamofobové, po objektivním ohodnocení vašich kvalit a nedostatků, ochotní zapracovat na tom abyste muslimům mohli konkurovat?"

Pokud si dáme Vaše dřívější články a současný článek do souvislostí, pak si opravdu nejsem jistý, jací muži Vám vlastně svým chováním imponují.

+6/0
14.11.2017 19:39
Foto

K30a23t61a47r80í43n79a 35M64a77r24u34š93k28i13n43o73v62á 2961976697368

Ale vždyť to se nevylučuje. Všude jsou hodní, slušní a galantní muži, a stejně tak lze všude potkat ty, co si ho před vámi budou ... víte co. Svět je barevný. I ten muslimský. A imponují mi ti slušní chlapy (jaké to překvapení).

+1/0
14.11.2017 22:00

J77i21ř94í 10S39v55o60b13o32d36a 9545218963646

Ano, tohle je jistě rozumný názor, ale dříve jste nedávala do kontrastu muže neslušné a galantní, ale muslimy a Čechy.

Váš současný článek se dá ve stručnosti shrnout do tří bodů:

1. Kamkoli přijdete, ať už do Sýrie, Egypta nebo Maroka – všude po Vás chlapi jedou jako urvaní ze řetězu.

2. K odehnání dotěrných mužů Vám stačí pouhá plácačka na mouchy.

3. K tomu, aby se žena nestala obětí, stačí pouze "postavit se k tomu čelem a neztotožňovat se s mentalitou oběti". Jenže tím třetím bodem to hodně zjednodušujete, fakticky relativizujete a bagatelizujete zážitky obětí sexuálních útoků. Žádný útok totiž není stejný, a různé ženy mohou různé situace prožívat různě. To, co Vás nerozhodí, může jinou ženu značně negativně zasáhnout. Dobrá rada ve smyslu "neztotožňovat se s mentallitou oběti" neřeší příčinu problému. Seznam Vašich zážitků v islámských zemích svědčí o tom, že v těchto zemích chybí systém, který by tyto mužské "dotěry" (mírně řečeno) takříkajíc praštil přes koule. Rozhodně není řešením, aby ženy měnily svou mentalitu ve smyslu určité otrlosti k sexuální agresi. Myšlení žen není závadné, závadný je morální systém společnosti, ve které je žena v podstatné míře vnímána jen jako sexuální objekt.

+1/0
15.11.2017 9:51
Foto

K49a80t70a47r43í42n78a 94M88a58r98u56š64k49i82n77o11v79á 2541516117668

1. Jo, turistkám v arabském světě to tak může připadat.

2. Nemusím mít plácačku, stačí dobře míněný koment v místním jazyce.

3. Systém, který praští dotěrníky přes koule je stejný všude na světě - nemlčet o tom dvacet let, řešit to, pokud možno na místě. A pokud to zahrnuje policií, tak i s ní. Zmínka o policií jinak funguje velice dobře - většina z nich rychle odtáhne.

Mentalita ženy se sprostým slovem na adresu majitele pohlavního údu opravdu nemění. To bych se nebála.

0/0
16.11.2017 10:46
Foto

P47a51v86e28l 31D41v50o68ř22á95k 5629625624120

Tak nejezděte do Damašku a zůstaňte doma v kanafasu. ;-D

+1/−1
14.11.2017 18:58
Foto

K25a62t64a90r40í87n62a 94M52a73r16u77š35k31i55n10o68v95á 2961126387838

A proč bych tam nejezdila, prosím Vás?? Nebo kamkoliv jinam? Kvůli pár úchylům, jež jsou kdekoliv? 8-o

0/0
14.11.2017 21:59

J28a22n 10Z37á35t76u61r45e93c11k46ý 9663243457882

Mé námitky:

1. podle autorky je něco je v módě a "in" a proto je to taky povrchní. Proto se autorka nepřidá. Zajímalo by mě, podle čeho soudí, že uveřejňovat sexuální obtěžování je v módě nebo dokonce in?? Chce snad tím říci, že kdyby nějaká skupina lidí zveřejnila podrobnosti ke svému znásilnění, kterých se jen v Česku uskuteční klem stovky týdně, byla by to jen "povrchní stádní akce" a snaha být in?

2. jaký má vliv to, po kolika letech se nějaký amorální čin zveřejnil? Je snad jedno, jestli mi bylo ublíženo před dvaceti lety nebo nyní. Mluvit o tom mohu kdykoli. Některé formy ubližování mají na oběť těžký psychický dopad a nehovoří se jim o tom snadno. Některé ženy nedokáží o sexuálním násilí nebo jiných formách násilí hovořit nikdy. Je to podobné jako se ptát, proč ženy léta žily s násilníkem. Každopádně délka minulosti nemá na hodnocení činu vliv. nerozumím, v jakém smyslu by se mělo jednat o kalkul, jak autorka naznačuje. To ženy před 20 lety si vypočítaly, že bude vhodnější 20 let počkat a pak to říci? Ještě méně pochopitelná je pro mě věta, že fňukající žena znevažuje pozici "skutečné oběti" (sic!). Takže "fňukající" ženy nejsou "dostatečně skutečné" oběti...? K tomu se ještě autorka neostýchá připojit myšlenku, že jen objekty bez vlastního mozku a vůle se nechávají zneužívat. To už je pro mě teda drsný nářez.

3. kampani chybí odezva druhé strany, tedy agresorů samotných. Agresoři se nemohli vyjádřit a tedy nám asi sdělit, že možná ani netušili, že někoho sexuálně obtěžují, a že muži vlastně ani nemohou vědět, jak se mají chovat a jestli se chovají správně. Různí pánové, kteří si na veřejnosti v metru spouští před ženami nebo dětmi kalhoty a masturbují, vlastně ani chudáci neví, že jednají nesprávně, neboť se jim třeba nedostalo základní výchovy a ani informací o běžných lidských mravech a etiketě. A ještě je obviňujeme z predátorství. Proč se tedy autorka tak hrubě obořila na ty arabské mládence s rukami v rozkroku, stačilo snad vlídné napomenutí...

+1/−1
14.11.2017 17:43
Foto

K23a63t48a70r93í76n80a 49M94a20r93u68š52k10i64n60o33v28á 2951506647628

1. #metoo je in. Je najednou "in" být tou, kterou obtěžovali. Přitom to je sdělení pro policii, ne pro veřejné sítě.

2. já mluvila o obtěžování, ne násilí. To je rozdíl.

3. proč jsem se hrubě obořila? Protože mám vyzkoušené, že to funguje. Udělala bych to stejně i v metru v Praze. Jasně, že to ti muži ví, ale to, že je to morálně mimo, na jejich chování vliv nemá. Tudíž se to musí řešit jinak. A v tom je ta kampaň metoo, dle mého, trochu o ničem - opravdu to pohne s těmi úchyly?? Nemyslím si ... Takže jakou změnu to přinese?

+3/0
14.11.2017 17:49

J15a21n 10Z59á58t72u68r21e21c84k66ý 9863153567362

1. podle čeho poznáte, že to je "In"? Vám přijde in, že lidé začnou hromadně hovořit o újmách, které se jim přihodily? Proč by o tom ženy nemohly hovořit na sociálních sítích?

2. obtěžování je rozdílné od násilí ano. A co z toho v kontextu mé výtky pro Vás vyplývá? že může být bagatelizováno a vydáváno za "fňukání"?

3. Proč jste měla potřebu se obořovat, když se vlastně nic nestalo a hoši jsou možná i nevinní, když vůbec možná netuší, co činí? A jak víte, že to ví? Sama zpochybňujete mužské uvědomování si toho, co dělají. Kampaň je o ničem? Mluvit o problémech či psát o nich je o ničem? Smysl má jen to, co bezprostředně přinese změnu, jinak je to nesmyslné? Když se ženy svěřují s tím ,co je potkalo, je to podle Vás jen nesmysl, který patří nanejvýš na policii? možná že právě mluvení o něčem je první krok ke změně. Nakonec sama zcela vážně tvrdíte, že muži už teď po kampani alespoň neví, co mají vlastně dělat, což je taky pokrok oproti situaci, kdy nevěděli, co dělají. Sice neví, co mají dělat, ale aspoň snad nebude docházet k tomu, že by se dále koupali se svými čtrnáctiletými dcerami či masturbovali u Štedrovečerního stolu či fotili mobilem zezadu rozkroky ženám pod sukněmi na jezdících schodech z metra. Taky pokrok.

0/0
14.11.2017 18:08
Foto

K17a61t12a78r26í88n43a 66M33a60r79u42š77k28i69n72o80v35á 2181526487218

1. Poznám to podle toho, že je tu najednou "akce" na sociálních sítích. Máte pravdu, že v tomhle jsem možná já už někde, kam ty ženy dojdou až časem - a to, že se naštvou, a nebudou jenom mluvit na sociálních sítích. Možná je to první krok - jen doufám, že to nebude trvat dvacet let.

2. Vyplývá z toho to, že snad není žena takové tintítko, že bude mít z jednoho pohlavního údu spatřeného v metru trauma na celý život.

3. Víte, já ve chvíli, kdy spatřím něco, co má být jinak v kalhotech, moc neřeším, co deotyčný ví, nebo neví. Jde o to, aby to přestal dělat a strašit tím mladší holky, které pak z toho budou vyklepané. A aby si uvědomil, že takový akt může vést ne k jeho plezíru, ale k docela značné ostudě.

Věřím, že takový postoj má smysl mnohem více, než kampaň kde není jasné co kdy kdo, a ze které normální chlap nabyde dojmu, že se na ženy nesmí ani podívat.

Není to nesmysl, o tom psát. Ale psát nestačí. Tolik k tématu, běžím do práce.

+2/0
14.11.2017 18:15

J45a14n 21Z38á83t35u37r81e47c53k38ý 9533713257272

1. jak mám rozumět vaším uvozovkám u slova "akce"? Co je "akce" nebo "in" na tom, že ženy po výzvě uveřejňují své zkušenosti? To, že něco udělá větší skupina lidí automaticky znamená, že je to jakási pofidérní "akce" a že je to "in"? Nějaký prázdný módní výstřelek? Tomu nerozumím.

2. Dámo, pohlavní úd je možná na pohled vcelku neškodný, groteskní a mírně zapáchající nástroj, avšak věřte, že s ním lze nadělat velké psychické škody. A to i jen ve vizuálním kontaktu. I jen tím, že si Vás někdo vybere pro své exhibice. Přinejmenším je to dost nepříjemný zážitek. Někdo se s tím vyrovná s nadhledem, někdo to snáší hůře. Nenazýval bych lidi, kteří to snášejí hůře, tintítky. Psychika je velmi temná a záludná věc a těžké rány a složité pochody v ní se mohou objevovat nejen u "tintítek". Každopádně o tom mohou alespoň mluvit, není důvod je shazovat.

3. Takže někoho slovně napomenout, to ano, aby věděl, jak se má chovat a příště se toho vyvaroval. Ale popisovat to, co se stalo a co by se dít nemělo, to už zase ne, z toho by normální chlap mohl zase nabýt dojmu, že se nesmí podívat na ženu. Dává Vám tohle smysl? Takže by podle Vás neměly být zveřejňovány informace o tom, co se děje a co by se dít nemělo, aby to chlapi náhodou špatně nepochopili a nemysleli si, že nemůžou dělat vůbec nic? Takže chlapům by se to mělo vysvětlovat jen tehdy, až už nějaký přešlap udělají, aby ho pochopili? A pak jim zase vysvětlovat postupně další přešlapy, až se jich dopustí?

0/0
14.11.2017 18:33
Foto

K34a74t29a47r86í48n78a 25M93a50r50u48š14k40i77n61o17v24á 2701566897508

1. Pofiderní ne, spíš povrchní, a obávám se, že i módní výstřelek, přičemž pevně věřím, že se mýlím a že to bude tak, jak říkáte.

2. Psychika není temná ani záludná. Těžké rány na psychice vypadají jinak nez spatření cizího pohlavního údu. To se na mě nezlobte - vyjeďte ze své sociální bubliny, zajeďte třeba do Afriky, a uvidíte, co jsou opravdové psychické ujmy. Tohle je fakt nesmysl.

3. Dává. Protože ty příběhy vezme vážně chlap, který by se v životě přede ženskou neobnažil, ne ten, kdo se na veřejnosti ukájí. Na hrubý pytel hrubá záplata. A ano, přešlapy se měly řešit na místě a hned, ne po letech, i když je samozřejmě dobré, že konečně ty ženy promluvily. Jinak by totiž nebyla ani tato diskuse.

0/0
14.11.2017 22:09

M42i63c16h83a84l 17G51e88c16i12k 6525479157164

1. Sdeleni pro policii to je, ale policie - a represivni slozky vubec - nedokazaly od dob biblickych az do 21. stoleti ani jen vzit problematiku vazne, natoz o tom ujistit verejnost.

Vim o cem mluvim, mam blizkou osobu, ktera byla znasilnena (v pravem smyslu) a policie ani nevzala jeji vypoved jako trestni oznameni, protoze v ni pry nezahrnula magickou frazi "podavam trestni oznameni". (policie je dle zakona povinna za trestne oznameni povazovat jakoukoli informaci, zakladajici podezreni z trestneho cinu). Byl jsem svedkem pokusu o znasilneni zahrnujiciho porezani nozem, tech svedku tam bylo deset a z tech ctyr co neutekli pred prijezdem policie odmitli vypovidat - ctyri.

Socialni site prinesly revolucni zmenu v tom, ze umoznily cele te spouste mlcicich obeti vyjit na svetlo a proto za ne budme radi. Za to, ze policie vubec neco mozna konecne zacina resit, totiz patrne vdecime prave tomuto medialnimu tlaku.

0/0
14.11.2017 18:22
Foto

K69a64t98a42r29í19n70a 86M45a30r95u13š85k45i23n81o24v35á 2751916217238

Doufejme, že to tak bude, já budu jenom ráda.

0/0
14.11.2017 22:03

M63i11c41h37a36l 87G48e96c10i97k 6345189957184

Za Vas odvazny postoj tvari v tvar vlastnimu obtezovani mate u mne respekt. Nicmene, mam pocit, ze trochu zbytecne shazujete zeny, ktere pouze nenabyly v zivote Vasi uroven obranyschopnosti.

Za prvni, za Vasim sebevedomim a asertivitou je videt, ze Vas nekdo nebo neco v zivote dobre zformovalo. A to je stesti, ktere nema kazdy, proto je na miste trocha soucitu. Silny se ma slabych zastat, ne jim vycitat, ze se boji, nebo neumi branit sami.

Za druhe, v #metoo kampani se opravdu malokdy vyskytne pripad, kdy se zena citi traumatizovana jen tim, ze se na ni jednou nekdo "prilis hezky" podival a olizl si rty. Cteme v drtive vetsine o vaznejsich, nebo opakovanych pripadech, neni treba to bagatelizovat.

Za treti, nechodite v kuzi dotycnych zen, takze muzete jen velmi opatrne soudit tu, ktera se hlasi az po 20 letech, protoze pred 20 lety ji policie vysmala, tu, ktera byla jeste mlada a jeji konzervativni rodice by ji leda tak prestali poustet z domu, nebo tu, ktera se bala konfrontovat nadrizeneho (pri postaveni, jake mel takovy Weinstein v dane dobe v Hollywoodu, kdybyste na nej v pozici tech herecek reagovala po svem, tak mate docela realny duvod bat se, ze jste si prave ukoncila veskerou karieru).

+3/0
14.11.2017 17:09
Foto

K81a50t46a29r62í95n42a 20M80a98r70u37š16k90i76n75o55v93á 2911166627678

Ale jo, chápu to. Taky mi bylo deset když mě poprvé chytnul starší spolužák na "něco" a roztřásla jsem se. Také chápu, že ne každý má mou životní zkušenost života x let v cizine, díky kterému jsem zažila a viděla leccos. Chápu, že to trauma může být. Přesto si ale stojím za tím, že oběť není zcela bez zodpovědnosti, a to konkrétně zodpovědnosti ohledně chtění problém řešit. Kolik věcí nevíme, že se dějou, protože ten postižený o tom nemluví ... třeba by stálo za to v rámci prevence mluvit o vhodných způsobech obrany, nestydění se za to. To se holky musí holt naučit, pro své vlastní dobro. Ano, jsou krajní situace, věřím, že jsou ženy, jež opravdu 20 let mluvit nemůžou, a takové nechci zhazovat. Ale není to plošný a je hodně žen, které se jako oběť cítit nechtějí, jen proto, že je to zrovna taková "vlna". Být obětí je mindset. A ten mi právě vadí, jestli víte, jak to myslím.

0/0
14.11.2017 17:44

M14i92c31h32a89l 45G32e70c94i88k 6375409407764

Tvrzeni ze byt obeti je mindset je hodne generalizujici, obzvlast pro cloveka, ktery odmita "vlny" a jine "plosne" jevy. Mate pravdu, ze lidi se o tom musi naucit mluvit a nestydet, ale zaroven se vymezujete proti akcim, ktere jsou tady prave s timto cilem, takze nevim, zda jiz nejdete sama proti sobe.

+1/0
14.11.2017 18:35
Foto

K15a23t94a77r13í81n12a 69M98a29r95u71š30k53i14n41o12v42á 2501766567258

Jo, asi chci od společnosti toho najednou hodně. :-)

0/0
14.11.2017 22:10

V95á72c60l20a48v 84V20a43n95ě74k 3242705622597

Paní Katarino , jsem rád , že vaše články mohu číst .... dík

+2/0
14.11.2017 17:00

Z25u88z33a60n96a 15B73e34n60d68o90v27á 2386922553858

V podstatě souhlasím, tyhle situace chce řešit hned a nijak se v tom pak nepitvat, nemá cenu to po letech vytahovat.

Samozřejmě opravdové zneužívání nebo nátlak z pozice moci je jiný level a tam chápu, že se někdo ozve až po letech.

Ale podobné drobné události mi nestojí za to se jimi nějak dlouho zabývat.

+2/0
14.11.2017 16:37
Foto

K62a82t61a19r49í44n67a 63M95a90r35u13š53k81i10n67o92v88á 2521776817528

Přesně tak, a už vůbec ne mít z nich trauma.

Ale i ten nátlak z pozice moci je potřeba řešit, byť je to komplexní záležitost. Mlčet znamená souhlasit ...

0/0
14.11.2017 16:43

H71o82r89s45t 14A68n92t20o91n 64H56a42s90l62b61a23u25e56r 3348364696716

Správně, Kataríno, tak se má reagovat. Vlastně má žena být potěšena že se líbí R^

+1/0
14.11.2017 16:32
Foto

K11a29t52a59r11í97n37a 84M24a72r43u89š10k70i72n45o74v74á 2531136367778

Tak mě samozřejmě nesmírně těší, že ho v tiché ulici na mě vytáhnul :-(. Ale třeba si to příště hodně rozmyslí jelikož viděl, že ne každá to přejde bez útoku. A o tom to podle mě je ...

0/0
14.11.2017 16:36

D69a61n29i48e53l 76K42r27o50n22e79r 7704624466847

Takze vlastne potvrzujete, ze ty "predsudky" o muslimskych zemich jsou pravdive. Jiste...i v CR (nebo jinde) se vam neco takoveho (i horsi veci) muze stat, ale nebyva to tak caste.

+4/0
14.11.2017 15:48
Foto

K13a70t64a34r77í90n23a 51M90a90r87u77š50k81i80n32o42v92á 2411676337218

V ČR jednou v parku na Letný. Jinak mě tam snad neobtěžoval nikdo, ale já si tohle v hlavě nedržím. A také se v arabských zemích pohybuji posledních pět let daleko více, než v ČR. Ano, je toho tady hodně, třeba ve Fezu víc než v Casablance, kde si lidi ostatní moc nevšímají. Tady si každý všímá každého, což znamená více olizování, ale také rychlejší pomoc pokud na vás přijde zloděj s nožem.

+1/0
14.11.2017 15:56
Foto

K56a30t94a66r72í60n62a 29M46a34r87u41š13k20i28n35o44v64á 2271706387608

což mě taky vede k myšlence jak by tohle prostředí "daly" některé české ženy, kterým přijde přes čáru i delší pohled do očí ...

0/0
14.11.2017 16:00

D75a36n60i46e28l 78K85r38o94n23e73r 7554504686667

No ja jsem pred par lety do diskuze napsal nazor, ze kazda zena by se pri pokusu o znasilneni mela snazit o co nejaktivnejsi odpor krikem pocinaje a fyzickou obranou konce (pokud se nejedna pachatele se zbrani v ruce). Nejde totiz o to, aby ho fyzicky premohla, ale odrazila utok, coz neni totez...Tehdy jsem si vytvoril osobni rekord v poctu ziskanych minusu...Nevim, asi to lidem proste vyhovuje, aby byla zenska chudinka, co poslechne na slovo a na nic se nezmuze...Jeden diskuter me nazval "hrdinou od klavensice", ackoli jsem ze sebe zadneho hrdinu nedelal, od jednoho "cyklisty" (soude dle profilu) jsem to schytal, ze pry az me potka, tak od nej dostanu pres hubu a budu mit moznost mu ukazat, jak se umim aktivne branit...dalsi me dokonce oznacil za sexualniho nasilnika, ackoli to vubec nedava smysl...No neskutecne lidi lze na diskuzich potkat. Kazdopadne vase aktivni reakce se mi libi.

0/0
14.11.2017 16:16
Foto

K14a39t59a31r54í65n10a 45M46a70r61u95š97k38i23n96o94v60á 2791926447308

Jako já chápu, že ne každá žena se umí bránit - ale právě proto se to musí aktivně naučit! Někdy stačí kříčet, a právě to vyvolání vzruchu a hluku já hodně prosazuji - tady to třeba funguje skvěle. Oni počítají s tím, že se žena nebude bránit, nebo jenom mlčky. Je fakt, že když žena třeba vidí nůž v ruce - nebo i ten pohlavní úd - tak ztratí řeč, to naprosto chápu. Ale neodporovat, když někdo mlaská, obtěžuje mě pohledy a sahá si do rozkroku? Jak pak jinak se tito méně inteligentní jedinci naučí, že se to nemá? Normální chlap to nedělá, ani tady. A nenormálnímu tichý nesouhlas prostě nestačí.

0/0
14.11.2017 16:35

D54a81n76i90e50l 20K23r85o62n50e60r 7314154146947

Souhlasim. Proc jste si vlastne vybrala muslimske zeme k zivotu? Sobestacna zena prece neni typickou obyvatelkou takovych zemi. Respektive hral Islam ve vasem vyberu nejakou roli?

0/0
14.11.2017 17:26
Foto

K25a71t59a40r88í88n83a 31M80a57r24u97š28k23i74n56o34v46á 2591566827408

Islám? No hrál, nelekla jsem se ho ;-D. Teda, lekla jsem se ho hned na začátku, a tak jsem odjela do Egypta, kde jsem svůj strach konfrontovala se skutečností. A bylo po strachu. S islámem jsme se naučili jeden druhého tolerovat. Moc do něj už dnes nevrtám, ani ho vlastně nevnímám. A už vůbec ne za všemohoucí zlo.

Jinak jsem chtěla kdysi žít v Latinské Americe, to se nakonec neuskutečnilo.

Soběstačných žen je tady právě hodně ... rozvedených, svobodných, vystudovaných a sebevědomých. Tím, jaké jsou podmínky, se některé ženy opravdu vycepovaly tak, jak u nás není zvykem, jelikož je vše mnohem jednodušší než tady. Zajímavý svět!

+1/0
14.11.2017 18:07
Foto

J13i55ř85í 59H83e30r11m74á91n34e28k 4806322102490

Článek jsem pouze, jak je mým dobrým zvykem, přelétl. Pochopil jsme, že Vás někdo obtěžoval vizuálně a Vy jste mu vynadala. Pak jste ale nebyla obětí, že? Pak jste byla ten, kdo měl běh událostí ve své moci.

+2/0
14.11.2017 15:41
Foto

K14a55t46a33r11í29n75a 51M91a10r20u15š26k24i70n57o31v64á 2211266737798

Přesně tak. Ale to rozhodnutí, zda tomu budu velet nebo budou tou obětí je také v mé moci, nebo ne?

+1/0
14.11.2017 15:53
Foto

J14i68ř82í 55H87e32r95m27á94n22e35k 4516772102350

To určitě ano.

0/0
14.11.2017 16:25
Foto

J55a63n64a 61S62l85a48n78i13n85o13v44á 1121630687166

R^;-)pořád tvrdím, že když žena je silná osobnost, muži si nedovolí...

+5/0
14.11.2017 15:40
Foto

J36i68ř98í 86H62e76r23m95á79n33e96k 4866842622470

To nevím, jestli je přesně tak? Totiž, je opravdu cílem žen, aby si muži nedovolovali?

Není to také spíš tak, že pokud žena o nějakého muže stojí a on si jí nevšímá, tak ji to ranní podstatně více?

+1/0
14.11.2017 16:28
Foto

K24a45t11a67r98í59n62a 86M41a35r64u95š51k52i30n42o57v87á 2851656527908

Ano, paní Slaninová, věřím, že to tak je. Znám holky, co jsou obtěžovány i u nás, a podstatně víc. Já se někdy jen podívám, a je jasné, kdo je kde. Mluvíme samozřejmě o neznámých mužích a náhodných setkáních, ne o člověka, kterého znám. Moje naprostá netolerance slizkého chování ale neznamená, že k známým a sympatickým mužům nejsem hodná, a že nevyšlu dostatek signálů, že "můžou".

+2/0
14.11.2017 16:39
Foto

K46a57t41a67r83í37n65a 97M63a25r65u71š67k42i44n63o19v53á 2481376737318

Hlavně také, pokud se na slizouny reaguje "zhurta", tak má chlap jasné znamění, zda dělá něco dobře, nebo ne. Ale mlčení u obtěžování, pak chlap fakt neví - neobtěžuje náhodou, i když chce jenom prokázat svůj zájem? O tom je to celé a pro tohle je můj pohled v rozporu s tím, který nabízí p. Lauder.

+1/0
14.11.2017 16:41
Foto

J66a35n70a 74S46l74a18n10i28n20o55v76á 1861690987256

Nedovolí si to, co si žena nepřeje, přesněji řečeno ;-)

0/0
14.11.2017 17:12

J31a96n 88Z76á19t98u34r82e19c84k78ý 9483443477372

to jako že je silnější než všichni muži? a co slabší osobnosti? je to jejich chyba, že si na ně dovolují?

0/0
14.11.2017 17:13
Foto

K77a69t79a32r70í91n47a 61M56a96r44u15š19k93i80n72o44v48á 2871566597608

Není to její chyba, ale ten chlap to podle mne vycítí, zloděj si také oběť vybírá. Proto je potřeba naučit holku už od mlada, že se má bránit a má být silná. Věřím že to jde, já byla jako dítě neskutečně plachá ... a vyrostla jsem z toho.

Nebo jak jinak to chcete řešit vy?

+1/0
14.11.2017 18:04



Zeman vyhrál... Vyhrál?

Zeman_projev

Blogeři komentují prezidentské volby. Čtěte ZDE.





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.