Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V44o41k41o18u64n 33V91l22a10d16i43m83i92r 8702308579918

Vas clanek mi pripomel tisk ze sedmdesatych let. Kdyz si jedna maminka stezovala ze deti nemaj dostatek vitaminu protoze nejsou pomerance, redakce novin ji sdelila, ze je dost jablek, a v nich vitaminy take jsou.

+1/0
14.9.2017 21:38

P27e90t89r 19L10a86n18g59e43r 6945615470512

Mi osobně fronty v obchodě stejně jako kolony aut nevadí, člověk se aspon na chvilku zastaví.

Nicméně tu slečnu chápu, takyy jsem v mládí kvaltoval...

0/0
14.9.2017 17:56

Z43u69z80a20n56a 73B47e23n49d17o43v97á 2966602733118

Já slečnu chápu. Nechce čekat u pokladen a tak si stěžuje. Chce prostě nápravu a ano, je to věc vedoucího, aby to řešil. Jistě, nějaké čekání bude vždycky, ale když tam tvrdnete bůhví jak dlouho a z 10 pokladen funguje jedna nebo dvě, tak to otráví/ naštve.

Ono obvykle nejde o to, že by člověk nějak extra spěchal, ale o to, že stání ve frontě je naprostá ztráta času a nekonečná pruda.

Je fakt, že nemá cenu to řešit s pokladní, protože ta je ta poslední, co může něco ovlivnit.

0/0
14.9.2017 16:35
Foto

R69o10m17a98n 32K47o79z97e35l 4447536323574

Naštěstí nakupuju v malém městě, kde ty fronty tolik nebývají. Ve větších městech bývají, ale ke kapitalismu to prostě patří.

0/0
14.9.2017 11:59
Foto

J31a37n39a 74M58a72j72o13v81á 4235562196783

no vidíte. A tak pěkné a zcela zbytečné fronty jako za socialismu...to se dneska fakt nevidí.

0/0
14.9.2017 23:09
Foto

R76o82m56a20n 12K36o44z58e72l 4937546473284

No a není k sehnání máslo...už několikrát jsem viděl jen prázdné regály. Nečekal jsem, že se toho v kapitalismu dožiju.

0/0
15.9.2017 5:29
Foto

J94a89n82a 83M22a29j25o64v27á 4785142336483

Přijeďte, u nás je ho dost. Akorát je teda drahé a blbě si na to zvykám.

0/0
15.9.2017 13:20

P87e10t97r 86B85u59r88i53a69n 4951516254418

Lehké, hezké, karma.

0/0
14.9.2017 11:56

Z27d86e98n58ě42k 83J36a39n76s81a 9308964119360

....téma článku je mně celkem ukradené .....ale ta titulní fotka ...hmmmm R^;-) !!

0/0
14.9.2017 11:44
Foto

K93a23m58i13l52a 85B63r48a44n59n85a 4183936589736

Clovek co se tyce front zmoudri az na stary kolena a nauci se "nanapadne" predbihat :-)

0/0
14.9.2017 11:06

P34e93t40r 68D80r12a37p65a68l 3465298963185

fronty u pokladen jsou vytvářeny záměrně, aby zákazník nakoupil ještě zboží, které mají u pokladny (cukrovinky, cetky apod.) Zákazník, který rychle nakoupí a rychle vypadne je pro obchod špatný zákazník

+1/0
14.9.2017 8:01

P20a27v77e88l 84K33u94c40h20t91a 4986391767784

Neřekl bych. Nejlepší je spokojený zákazník, ten se vrací. Cetky u pokladny moc nepůsobí a jedině snad v Albert hyper nutí pokladní k nákupu bonbonů a podobných sra.iček. Tak tam nejdu.

0/0
14.9.2017 10:19

P52e48t71r 34B89u77r65i52a87n 4881386304348

Fronty u pokladen, jsou také vytvářeny záměrně proto, aby se zákazníkovi do podvědomí vrylo, že právě do tohoto supermarketu chodí nejvíc lidí. Na západě, ve zlatých 90. letech, měl řízení front (tedy otevírání a zavírání pokladen) dokonce na starosti i příslušný vedoucí.

0/0
14.9.2017 11:58
Foto

M65a56r89i66e 33J87a55n37d26o81v95á 8321703625436

"Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

Zdroj: http://sumanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623539"

A nezachovala se náhodou přesně tak ta slečna, kterou kritizujete?

+1/−1
14.9.2017 7:11

P23a11v41e39l 13K33u84c27h95t21a 4396291527674

Všiml jsem si v Německu, které jsme až do nedávna považovali za svůj vzor ve všem, že místním fronta u kasy zas tak moc nevadí. Nečertí se, nespěchají. A někdy i trvá docela dlouho než se ozve z ampliónu "Besetzen Sie bitte die weitere Kasse":-)

0/−1
14.9.2017 6:47

P39a88v59e63l 97K38u82c30h35t74a 4506311507364

Docela by mě zajímalo za co mi paní Šámalová dala mínus

0/0
14.9.2017 20:57
Foto

L65e75o11n28t24ý31n38a 85C56h98v26á11t80a39l92o55v92á 1683135696

Od té doby, co Německu vládne aktivní svazačka, už by nemělo být naším vzorem. Možná se ve frontách nečertí a nespěchají, protože mají daleko horší starosti. Poměřovat se s někým jiným, může být zrádné, to bychom se mohli dobrat k tomu, že jinde na světě nemají co jíst a dali by kdovíco za naše fronty, ale srovnáváním se s horšími daleko nedojdeme.

0/0
14.9.2017 23:20

M85i92r45o68s71l34a59v 91B75u65č87e81k 6813583601304

1) Frontu kdekoliv, svého druhu beru i jako dobrý sociologický výzkum amatéra. Jde o střet selhávajícího systému provozovatele - s mnohde přemrštěnou vizí cennosti volného času toho čekajícího. Pak i boj vozíků ... Zvláštní vášeň, říkám si, co pak ti lidé po předjetí páru zákazníků se svým časem dělají ? Vrhají se na PC, prodávají akcie prosa - kupují nikl, nebo běží domů studovat další cizí jazyk ? ...

2) To Baťovské - Náš zákazník , stále platí ! On je vedoucím a pánem kšeftu. Vzpomínám na svého děda s krámkem, který byl v zoufalství, že pro zákazníka nemá jeho potřebnou drobnost. Řešil tak, že vyslal spojku zadním vchodem - tuto jinde dokoupit. Zabavil kupujícího jinou nabídkou a že se hledá ve skladu ... Pak se zboží našlo ... Jistě, velkoobchody na to nemají čas. Opět je ovšem volba - Ozvat se, viz mladá žena - nebo tam přestat chodit ! Obé, nám zatím připadá jako nezvyklé. Dále ochotně sehráváme svou roli - Vyber zboží z letáku slev, postav se do fronty - tlač vozík svůj a drž se jej ... :-)

0/−1
14.9.2017 3:32
Foto

L20e20o14n30t38ý52n41a 60C46h96v56á53t37a79l81o80v27á 1793495726

Nějak z toho nejsem moudrá, naštvání bychom měli směřovat výše, ale současně se vysmíváte mladé slečně, která si stěžovala přímo Aholdu. Tak směřovat naštvání výše nebo ne? Navíc když si nebude nikdo stěžovat, tak si v obchodě budou myslet, že to všem vyhovuje a nebudou se snažit zjednat nápravu. Stížnost nebo nadávání je prostě zpětná vazba.

+5/0
13.9.2017 23:57

F39r42a55n89k71i45e 19M89i20c44k28o 3324786717443

Je vidět, že jste mladá a nikdy jste neslyšela: Náš zákazník, náš pán. A takové společnosti jako Ahold a další jemu podobné, nemají na našem trhu co pohledávat, pokud si neváží zákazníka. Zákazník je náš pán a on nám dělá kšeft a ne, že budu někde čekat ve frontě. To je jeho problém a ne problém zákazníka.

+5/−1
13.9.2017 23:46

Z82d63e81n41ě43k 60H84o31l74o76u16b64e95k 2838175635120

To máte naprostou pravdu ale ta paní na jediné otevřené pokladně za to opravdu nemůže.

0/0
14.9.2017 6:30
Foto

I18v87a89n 76V64e24s58e91l42ý 4506498124777

Za prvé - do Alberta ani nepáchnu protože tam je to snad zvykem jak jsem poznal dříve.

Za druhé - přesně podle citovaného "náš zákazník, náš pán" prostě to čekání ve frontě na pokladnu považuji za to, že obchod pohrdá mnou i mými penězi co tam utrácím. Jakékoliv čekání prostě nesnáším i když spěch ke mě již také nepatří teď co už není náplní mé práce. A říci to slušně pokladní co pracuje? Ano, každý zaměstnanec by měl být i takovým "styčným důstojníkem" mezi zákazníky a vedením obchodu. Jenže když jsem tohle jednou použil dostalo se mi odpovědi "a přijdu o práci". Tak nevím.

+1/0
14.9.2017 9:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.