Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V18o65k94o65u89n 19V85l98a44d33i94m90i97r 8832878919718

Vas clanek mi pripomel tisk ze sedmdesatych let. Kdyz si jedna maminka stezovala ze deti nemaj dostatek vitaminu protoze nejsou pomerance, redakce novin ji sdelila, ze je dost jablek, a v nich vitaminy take jsou.

+1/0
14.9.2017 21:38

P44e31t89r 75L25a98n38g50e39r 6815495840632

Mi osobně fronty v obchodě stejně jako kolony aut nevadí, člověk se aspon na chvilku zastaví.

Nicméně tu slečnu chápu, takyy jsem v mládí kvaltoval...

0/0
14.9.2017 17:56

Z68u27z98a54n96a 97B82e80n15d82o15v79á 2986442793188

Já slečnu chápu. Nechce čekat u pokladen a tak si stěžuje. Chce prostě nápravu a ano, je to věc vedoucího, aby to řešil. Jistě, nějaké čekání bude vždycky, ale když tam tvrdnete bůhví jak dlouho a z 10 pokladen funguje jedna nebo dvě, tak to otráví/ naštve.

Ono obvykle nejde o to, že by člověk nějak extra spěchal, ale o to, že stání ve frontě je naprostá ztráta času a nekonečná pruda.

Je fakt, že nemá cenu to řešit s pokladní, protože ta je ta poslední, co může něco ovlivnit.

0/0
14.9.2017 16:35
Foto

R37o59m15a98n 15K56o37z52e61l 4917656663244

Naštěstí nakupuju v malém městě, kde ty fronty tolik nebývají. Ve větších městech bývají, ale ke kapitalismu to prostě patří.

0/0
14.9.2017 11:59
Foto

J60a37n45a 24M80a64j76o91v53á 4865892186893

no vidíte. A tak pěkné a zcela zbytečné fronty jako za socialismu...to se dneska fakt nevidí.

0/0
14.9.2017 23:09
Foto

R39o48m84a94n 25K63o57z42e11l 4317446843574

No a není k sehnání máslo...už několikrát jsem viděl jen prázdné regály. Nečekal jsem, že se toho v kapitalismu dožiju.

0/0
15.9.2017 5:29
Foto

J21a89n55a 91M14a41j26o66v53á 4555692656283

Přijeďte, u nás je ho dost. Akorát je teda drahé a blbě si na to zvykám.

0/0
15.9.2017 13:20

P79e12t25r 82B72u24r90i25a27n 4881676654758

Lehké, hezké, karma.

0/0
14.9.2017 11:56

Z12d18e81n58ě16k 10J38a32n52s86a 9468604819580

....téma článku je mně celkem ukradené .....ale ta titulní fotka ...hmmmm R^;-) !!

0/0
14.9.2017 11:44
Foto

K90a33m84i92l24a 39B96r83a55n27n28a 4583296939426

Clovek co se tyce front zmoudri az na stary kolena a nauci se "nanapadne" predbihat :-)

0/0
14.9.2017 11:06

P93e11t86r 36D37r38a18p83a94l 3485688363945

fronty u pokladen jsou vytvářeny záměrně, aby zákazník nakoupil ještě zboží, které mají u pokladny (cukrovinky, cetky apod.) Zákazník, který rychle nakoupí a rychle vypadne je pro obchod špatný zákazník

+1/0
14.9.2017 8:01

P36a24v77e31l 89K65u10c91h41t94a 4526351787274

Neřekl bych. Nejlepší je spokojený zákazník, ten se vrací. Cetky u pokladny moc nepůsobí a jedině snad v Albert hyper nutí pokladní k nákupu bonbonů a podobných sra.iček. Tak tam nejdu.

0/0
14.9.2017 10:19

P61e64t40r 56B79u44r89i58a85n 4581346544298

Fronty u pokladen, jsou také vytvářeny záměrně proto, aby se zákazníkovi do podvědomí vrylo, že právě do tohoto supermarketu chodí nejvíc lidí. Na západě, ve zlatých 90. letech, měl řízení front (tedy otevírání a zavírání pokladen) dokonce na starosti i příslušný vedoucí.

0/0
14.9.2017 11:58
Foto

M82a48r89i53e 55J13a11n56d41o48v95á 8671633935496

"Když se člověk zamyslí trochu víc, ta pokladní, která tam je, prostě nemůže za to, že je nedostatek lidí. Naštvání, kterým v tu chvíli oplýváme, bychom měli směřovat spíše výše.

Zdroj: http://sumanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623539"

A nezachovala se náhodou přesně tak ta slečna, kterou kritizujete?

+1/−1
14.9.2017 7:11

P61a15v44e10l 58K20u55c28h64t91a 4876901157774

Všiml jsem si v Německu, které jsme až do nedávna považovali za svůj vzor ve všem, že místním fronta u kasy zas tak moc nevadí. Nečertí se, nespěchají. A někdy i trvá docela dlouho než se ozve z ampliónu "Besetzen Sie bitte die weitere Kasse":-)

0/−1
14.9.2017 6:47

P37a29v96e45l 46K26u52c51h51t96a 4326761707304

Docela by mě zajímalo za co mi paní Šámalová dala mínus

0/0
14.9.2017 20:57
Foto

L26e44o88n26t50ý49n95a 80C24h34v94á18t37a29l34o61v66á 1213945786

Od té doby, co Německu vládne aktivní svazačka, už by nemělo být naším vzorem. Možná se ve frontách nečertí a nespěchají, protože mají daleko horší starosti. Poměřovat se s někým jiným, může být zrádné, to bychom se mohli dobrat k tomu, že jinde na světě nemají co jíst a dali by kdovíco za naše fronty, ale srovnáváním se s horšími daleko nedojdeme.

0/0
14.9.2017 23:20

M13i29r97o31s26l76a96v 20B62u47č76e80k 6493343121304

1) Frontu kdekoliv, svého druhu beru i jako dobrý sociologický výzkum amatéra. Jde o střet selhávajícího systému provozovatele - s mnohde přemrštěnou vizí cennosti volného času toho čekajícího. Pak i boj vozíků ... Zvláštní vášeň, říkám si, co pak ti lidé po předjetí páru zákazníků se svým časem dělají ? Vrhají se na PC, prodávají akcie prosa - kupují nikl, nebo běží domů studovat další cizí jazyk ? ...

2) To Baťovské - Náš zákazník , stále platí ! On je vedoucím a pánem kšeftu. Vzpomínám na svého děda s krámkem, který byl v zoufalství, že pro zákazníka nemá jeho potřebnou drobnost. Řešil tak, že vyslal spojku zadním vchodem - tuto jinde dokoupit. Zabavil kupujícího jinou nabídkou a že se hledá ve skladu ... Pak se zboží našlo ... Jistě, velkoobchody na to nemají čas. Opět je ovšem volba - Ozvat se, viz mladá žena - nebo tam přestat chodit ! Obé, nám zatím připadá jako nezvyklé. Dále ochotně sehráváme svou roli - Vyber zboží z letáku slev, postav se do fronty - tlač vozík svůj a drž se jej ... :-)

0/−1
14.9.2017 3:32
Foto

L12e71o50n65t80ý56n14a 71C50h38v88á33t26a89l39o21v80á 1913275966

Nějak z toho nejsem moudrá, naštvání bychom měli směřovat výše, ale současně se vysmíváte mladé slečně, která si stěžovala přímo Aholdu. Tak směřovat naštvání výše nebo ne? Navíc když si nebude nikdo stěžovat, tak si v obchodě budou myslet, že to všem vyhovuje a nebudou se snažit zjednat nápravu. Stížnost nebo nadávání je prostě zpětná vazba.

+5/0
13.9.2017 23:57

F45r66a98n72k52i85e 27M76i56c23k67o 3124266147583

Je vidět, že jste mladá a nikdy jste neslyšela: Náš zákazník, náš pán. A takové společnosti jako Ahold a další jemu podobné, nemají na našem trhu co pohledávat, pokud si neváží zákazníka. Zákazník je náš pán a on nám dělá kšeft a ne, že budu někde čekat ve frontě. To je jeho problém a ne problém zákazníka.

+5/−1
13.9.2017 23:46

Z69d39e96n55ě24k 35H80o87l87o72u92b72e17k 2648105575170

To máte naprostou pravdu ale ta paní na jediné otevřené pokladně za to opravdu nemůže.

0/0
14.9.2017 6:30
Foto

I83v45a71n 76V23e94s38e37l24ý 4366698854167

Za prvé - do Alberta ani nepáchnu protože tam je to snad zvykem jak jsem poznal dříve.

Za druhé - přesně podle citovaného "náš zákazník, náš pán" prostě to čekání ve frontě na pokladnu považuji za to, že obchod pohrdá mnou i mými penězi co tam utrácím. Jakékoliv čekání prostě nesnáším i když spěch ke mě již také nepatří teď co už není náplní mé práce. A říci to slušně pokladní co pracuje? Ano, každý zaměstnanec by měl být i takovým "styčným důstojníkem" mezi zákazníky a vedením obchodu. Jenže když jsem tohle jednou použil dostalo se mi odpovědi "a přijdu o práci". Tak nevím.

+1/0
14.9.2017 9:32



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.