Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K24a44r77e24l 43B10e19d58ř83i49c66h 7433403503291

Apropó, víte, že v pornoprůmyslu jsou lépe placeny ženy?

0/0
14.9.2017 12:52
Foto

L26i25b88u85s98e 45P75a81l52k55o29v54a 6600374668737

navrhuje aby zdravotní sestry změnily zaměstnání?;-D

když uvážíte jaké náklady mají pornoherečky na svojí údržbu-od silikónů prodloužených zahuštěných vlasů a řas, solárka, zvetšení rtů fitness trenéra nemluvě o kosmetických úpravách obličeje a vagíny, tak jim moc peněz nezbude:-)takže je to jen spravedlivé

0/−1
14.9.2017 13:24

P88e10t30r 72B35u44r19i17a71n 4241686764638

Popravdě jsem váš minulý článek na ono téma zčerstva nečetl, takže v jeho diskuzi jsem nebrouzdal a zpětně už se mi brodit v téměř cca 300 příspěvcích nechce.

Ale k tématu: jmenovitě u nás ženy opravdu nemají nižší plat, a ani to nelze. Nelze např. na nějakou pozici vypsat paušální, nebo hodinovou mzdu: pro muže xx, pro ženy jen xy. To, že muži vydělávají víc je dáno skutečně pak jejich buď větším nasazením, ale nejčastěji nerovností svazku! což je u nás běžné. Žena bývá zpravidla mladší než manžel a má nižší pracovní zařazení. Např. prodavačka u kasy a autoopravář. Dělnice na lince a elektrikář atd. Málokdy vidíte státní úřednice a zedník, či právnička a řidič dodávky. A to je celé kouzlo toho, že feministky obecně vnímají mužské platy jako vyšší. Kdyby se však porovnávaly mzdy např. policistky a popeláře, realitní makléřky a obkladače, bylo by to jinak.

Co se týče toho prohlášení o bílých heterosexuálních mužích (a nejlépe ještě rozvedených), nevím jak v USA, ale v ČR je to naopak nejdiskriminovanější skupina.

Žádná úleva, nárok, či polehčující přihlédnutí bílý otec dětí nikde nemá. Kdežto matka samoživitelka, rom, či příslušník nějaké jinakosti má. Vzpomeňme jen na přidělování sociálního bydlení, studijní dotace všeho druhu podle příslušnosti k etniku, anebo registrované partnerství. Heterosexuální muž se ženou na něj nemá nárok.

Sám osobně jsem nerovnost z titulu bílého rozvedeného muže zažil na vlastní kůži několikrát.

+3/0
14.9.2017 11:21
Foto

L79i25b98u53s86e 60P40a37l71k85o24v48a 6610354688247

jenže ono nikde nebylo řečeno že jde o nerovnost ve smyslu, že na stejné pozici jsou různé platy-to do diskuze vmontavali někteří diskutující stejně jako to že by ženy chtěly automaticky být rovny mužům - prostě už z biologické podstaty vyplývá, že ženy mají k určitým profesím lepší dispozice než muži a naopak a je opravdu jen náhodou, že ty takzvaně žesnké profese jsou podhodnocené? Opravdu myslíte že učitelka, která formuje naše děti tedy naši budoucnost, nebo zdravotní sestra, která spolu s lékaři zachraňuje lidské životy, jsou profese tak zanedbatelné? A skutečně to, že ženy kromě zaměstnání mají i mateřské povinnosti-tedy častěji než muž si berou volno aby byly s dětmi doma-je důvod aby byly finančně znevýhodné?

A už vůbec nedávajte rovnost do souvislosti jen s feinimem-znamená to sna že žena ne-feministka je spokojená že nemá to co jí náleží?

Pak by spíš než antonymie feministka-nefeministka platilo- chytrá asertivní žena-hloupá puťka

0/0
14.9.2017 11:44
Foto

L30i27b74u76s43e 20P77a92l81k16o80v23a 6830754978287

a když už jste oplusovat tvrzení paní Vlčkové že bílej heterosexuál nemůže za to že nemá penis-mohl byste mi to vysvětlit, když nereaguje přímo autorka tohoto pozoruhodného tvrzení?;-D

0/−1
14.9.2017 11:46

P39e29t11r 73B76u36r46i27a23n 4161346734188

V příspěvku paní Vlčkové souhlasím s tvrzením, že bílí heterosexuálové se stávají lovnou zvěří, což plně koresponduje s mými zkušenostmi popsanými v jiných mým příspěvcích.

+1/0
14.9.2017 12:19
Foto

L50i92b26u66s47e 59P88a12l80k88o75v92a 6780334558577

všechny extrémy jsou škodlivé-nic se nemá přehánět už jen proto, že každá reakce vyvolá protireakci:-) ̈vyváženost a rovnováha jsou ideálem všeho

0/0
14.9.2017 12:56

P11e47t49r 43B62u38r93i53a83n 4531896384598

Pokud nikde nebylo řečeno, že žena na stejné pozici nemá nižší plat, potom nemůže obecně platit tvrzení, že ženy jsou platově diskriminovány a potom tedy diskutér, který vám oponoval, měl pravdu.

Žádné ženské profese neexistují. V rámci boje za rovnoprávnost se oháníte fiktivní nerovností. Jediná pracovní pozice, kterou je ženě zapovězeno vykonávat ze zákona je horník (nevím, jestli jste tohle věděla) a tam je to snad jasné. Jak zdravotní bratři, tak učitelé existují. Ovšem jsou vzácní právě kvůli malým platům v těchto odvětvích OBECNĚ. Proto ho vyplňují především ženy, u kterých se předpokládá, že rodinu finančně potáhne právě manžel, což je v naši kultuře taková zvyklost. A to je snad jediná nerovnost v celé té vaší problematice.

Žena, která si bere častěji volno kvůli rodině není finančně znevýhodněná, nýbrž dostává přesně tolik, kolik by dostával muž ve stejné situaci. To "znevýhodnění" si vybraly samy ze své vůle pro jiný zisk (uspokojení z vlastní rodiny). Asi tak jako já, když si vezmu týden volno a pojedu na šachový turnaj, budu mít o třetinu nižší plat. Připadá vám také spravedlivé, aby šachisté v ČR byli finančně diskriminováni vůči ostatním? A cítíte na tomhle příkladu, jak tu věc posuzujete z úplně špatného úhlu?

+2/0
14.9.2017 12:29

Z29d14e52n28e72k 64H87o96r27n38e48r 4394691572403

Rodina a šachy, to je vskutku totéž ;-D

+1/−2
14.9.2017 13:00

P35e79t96r 12B89u68r22i67a83n 4401556214978

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

+1/−1
14.9.2017 16:55
Foto

L71i81b92u69s59e 51P61a84l32k73o15v68a 6670604838187

jak dobrovolné je zřeknutí se kariéry ve společnosti která takové ženy odsuzuje?:-)

0/−1
14.9.2017 16:59

P11e14t91r 79B63u28r14i55a86n 4471896174458

A opět mícháte oficiální věci se svými pocity. Žena může mít děti a nemusí, může mít rodinu a nemusí, může chodit do jakékoliv práce a vydřít si vysokou mzdu a nemusí. Je to všechno její svobodná volba. Nelze tedy kriticky tvrdit, že v naší společnosti mají muži vyšší mzdu než ženy, jako by to bylo takto nastavené, pokud to ženy takto praktikují dobrovolně.

0/0
14.9.2017 17:13
Foto

L68i87b27u52s88e 34P45a44l77k78o28v95a 6550124158917

co máte pořád s tou dobrovolností?

žena která nechce dítě je spokečnistí odsouzena jako divná

žena která dělá kariéru je odsouzena jako nežena

žena která chce vyšší plat je zatracená feministka

to je stejné jako říct že pokud muži strpí že aby děti jsou častěji dány matkám to dělají dobrovolně protože jim to tak vyhovuje a prostestují jen naoko-protože kdyby skutečně chtěli tak si to vybojují

0/−1
14.9.2017 17:39
Foto

J43a32n18a 38M58a82j36o62v41á 4445532776473

Chcete něco vědět o výši platů? Poslední roky jsem měla víc než kolegové. Ale nejsem feministka. Jen mne nebolí pracovat. O tom by to mělo být.

Jediné, co by pro ženské bylo fajn je flexibilita pracovní doby. Ale to prostě něco stojí.

+2/0
14.9.2017 21:45
Foto

L81i21b61u54s48e 63P85a86l25k77o36v47a 6730324348737

hlavně to stojí ty děti které tak často matku nevidí:-)

ani já se nepovažuji za feministku- ale stačí poukázat na nějakou nespravedlnost a hned vám tu nálepku někdo napaří:-)

léta živím sebe syna takže vydělat si umím-ale právě proto také vím co jako žena musím obětovat-třeba být častěji s rodinou

0/0
15.9.2017 20:14
Foto

J83a17n25a 97M63a52j25o80v77á 4855842616633

Vychovala jsem zcela sama děti dvě. Vím, o čem píši a to velmi dobře. A rozhodně nemám pocit obětí. Byt jejich mámou byla určitě odpovědnost a hodně povinností, ještě násobených vrozenou vadou u jedné z nich. Všichni mají možnost volby.

Dnes už je pro mě mateřství čistá radost. Do života jsem vyprovodila dvě půvabné, vzdělané mladé dámy, které nefňukají a nevzdávají se. Dnes už jsou obě vdané a nedávno slavila první narozeniny maličká vnučka.

Nic z toho pro mě nebyl a není důvod trpce si stěžovat na úděl žen. Jsem žena moc ráda a i se svým mužem jsem moc ráda, i když to opět přineslo extrémně náročné zkušenosti.

Mě dcery dětství rozhodně nehodnotí jako dobu, kdy neviděly matku.

+1/0
16.9.2017 8:20
Foto

L21i54b79u67s96e 95P67a65l51k16o48v29a 6140284548817

připustit že mateřství není jen procházka růžovou zahradou není trpké stěžování ale realistické konstatování skutečnosti. kdo je skutečně šťastný nemá potřebu o tom někoho přesvědčovat-pokud se žena maximálně věnuje své profesi nemůže zároveň být doma s dětmi takže vždy je to kompromis

0/−1
16.9.2017 13:24
Foto

J89a84n59a 11M88a56j36o38v78á 4825392956793

Mám spokojený život a jsme doma úspěšní. Takže mám mlčet, protože vás o něčem přesvědčuji, protože brbláte kudy chodíte a ženství je pro vás neštěstí, mateřství neštěstí a chlapi jsou hrozní?

No prostě nejsou.

+1/0
16.9.2017 13:29
Foto

L75i61b77u33s33e 13P32a55l79k75o36v66a 6170424118757

to že poukazuji na temnější stránky a píšu o tom blogy, ještě neznamená že nevidím a neprožívám i ty světlé-prostě jsem si to vybrala jako téma protože číst deset blogů denně o šťastných kojících matkám může být také časem nuda- každý bloger má své téma-když vy argumentujete opilými matkami válejícími se po zemi také z toho hned nevyvozuji že to bude něco z vašeho života:-)

0/0
16.9.2017 13:45
Foto

J78a58n33a 70M98a87j11o35v59á 4735632286513

Však taky není. Je to reakce na to, že píšete, že když se matka o děti nestará, jsou jí odebrány. Což není pravda, dokud se neděje exces podobný mnou uváděnému a někdy ani pak.

A psala jsem to proto, že tvrdíte, že rodiče jsou si rovni, ale ona to, v případě, že matk nechce, prostě není pravda.

+1/0
16.9.2017 14:12
Foto

L87i23b65u70s85e 74P54a70l94k80o25v31a 6350194188337

máte s tím osobní zkušenosti a nebo je to zas nějaká vaše dojmologie?

rodiče mají stejná práva a povinnosti to je prostě dané

a pokud tvrdíte že v alkoholismu jsou ženy s muži na rovno a je to jeden z důvodů proč jsou děti rodičům odebíráni tak z toho vyplývá že i mnozí otci prostě jen nejsou způsobilí dítě vychovávat a pak si svou frusraci jen vybíjí na ženách místo aby připustili svou nedostatečnost

0/0
16.9.2017 14:51
Foto

J43a81n24a 34M61a10j34o15v35á 4805872606523

Ano, mám s nerovností rodičů osobní zkušenost. Velmi zásadní.

A opět zcela neuvěřitelně pletete vci, které snad ani nejsou ke spletení. Otci alkoholikovi nikdo dítě prostě nesvěří a nikdy nesvěřil. Matce klidně.

Ano, práva jsou ústavou daná stejná. Reálně je otec významně, velmi významně méněcenný a to je nejspíš v konečném důsledku větší problém, než nerovnost platů.

Pokud by si někdo něco vybíjel, pak to bude spíše frustrace, ale když myslíte...

0/0
16.9.2017 15:06
Foto

L72i58b48u13s14e 91P62a69l94k30o66v56a 6150824768187

jestli je otec méněcenný jak tvrdíte, tak možná jen ten, který koníčky kariéru a vlastně cokoliv upřednostňuje před péčí o děti a rodinu-pokud máte potřebu mě upozornit že jsem se překlepla ve slově frustrace tak vy si zas opravte vci na věci

jestli víte o případech kdy je dítě svěřeno matce alkoholičce tak to je smutné

mezi slovy méněcenný a nebýt rovnocený popřípadě být nerovnocenný je jistý sémantický rozdíl ale to je asi nad vaše rozlišovací schopnosti

0/0
16.9.2017 15:45
Foto

J48a72n77a 92M11a26j91o49v92á 4895862886603

Ne, kterýkoliv otec má výrazně menší reálná práva. Právě proto mu stát, na přání matky, v podstatě znemožní kontakt s dětmi. Neznám horší variantu "zabitého" rodičovského vztahu.

A neopravovala bych vás, kdybyste to neustále někomu neudělala vy.

0/0
16.9.2017 15:53
Foto

L45i15b86u93s28e 31P32a75l28k31o27v55a 6620484608567

tak hned v této diskuzi máte několik překlepů ale nenapadlo mě na to upozorňovat dokud jste to neudělala vy-myslím že to se může stát každému-ovšem překlep a špatná formulace která zcela posune význam výroku je rozdíl

pokud máte podobně jako pan Burian tolik osobních zkušeností s tím, že otcové jsou u nás kráceni na svých právech tak nechápu proč o tom nepíšete blogy-věci se můžou měnit jen pokud se o nich ve společnosti píše diskutuje a neustále se na ně poukazuje

0/0
16.9.2017 16:18
Foto

J77a56n26a 56M95a85j17o19v66á 4505562656983

ale píši, milá Libuše.

0/0
16.9.2017 16:22
Foto

L20i24b14u72s19e 58P25a78l62k85o61v54a 6410294508607

a komentuje to někdo jako brmlání tak jako jste vy definovala mé blogy?

každý rozumný dikutující snad chápe, že lidé píšou o tom co považují za podstatné

pokud mě nějaká témata nezajímají tak jejich čtením a komenováním neztrácím čas a vyberu si čemu se budu věnovat-sama jste před chvíli tvrdile že vše je otázkou osobní volby v čemž je naše svoboda-takže mě nechte psát o čem chci a vy to dělejte také tak

0/−1
16.9.2017 16:34
Foto

J46a48n76a 41M91a24j42o70v41á 4645582966773

Ale jistě, pod svými blogy jsem to neuvěřitelně schytávala. Ted už ne, čas asi lépe vysvětlil, jak věci jsou. Když jsem se to naučila vnímat, byla jsem vděčná, že mi ty opačné názory umožňují lépe se pohybovat v "hlavním proudu" světa a počítat s tím, co se může stát.

A to, že někdo v diskusích diskutuje....no to je snad OK. Z diskusí se dá učit, nebo je možné (jak to děláte vy) mlátit diskutéry po hlavách. Je mi to tak nějak jedno, jak si své diskuse řídite. Ale baví mne, že si ve vlastních diskusích celkem často trollíte, to se často nevidí.

0/0
16.9.2017 23:55
Foto

L36i77b73u65s76e 17P17a22l81k53o88v44a 6770254698647

po hlavách nikoho nemlátím, prostě mám jiný způsob jak reagovat

a hlavně se řídím zásadou jak ty na mě tak já na tebe-což tady mnozí neunesou, a hned se cítí ukřivděně,když jim někdo oplatí jejich způsob komunikace-oni zesměšňovat mohou ale jich se dotknout nesmíte-to je dost infantilní jednání

a někdy radši nereaguji vůbec protože to by pak člověk musel hodně slevit ze svých zásad slušnosti a to se mi nechce

0/0
17.9.2017 0:10

V11ě63r65a 65V58l29č11k79o34v16á 3941806433414

To je právě váš problém. Jakmile vám někdo opáčí, že nemáte pravdu, jedete po něm jak po uzeném, vystupňujete to urážkma do absurdna, neschopná si nic připustit a skáčete z tématu na téma jak se vám to zrovna hodí.

+1/0
17.9.2017 11:58
Foto

L54i98b27u11s35e 18P86a88l63k22o43v47a 6640944878957

vylíčila jste sama sebe přímo perfektně paní Vlčková

0/0
17.9.2017 12:06

V24ě97r71a 16V39l10č92k41o29v16á 3751936403704

Kdybyste nepsala nesmysly, nemusel by vám je nikdo vyvracet.

0/0
17.9.2017 14:40
Foto

J22a36n78a 50M98a88j26o75v89á 4615762226983

Mlátite jako divá. Na věcný argument, jen nesouhlasící s Vaším, naprosto běžně urážíte diskutéry. To není dobré, za chvilku Vám zůstane jen pár roztleskávačů, jak už jsem si všimla a to při Vaší touze o populárním blogu nemůže být to, co hledáte.

Ale...je to Váš blog. Vaše cesta.

+2/0
17.9.2017 15:51
Foto

L53i32b20u64s16e 90P38a91l95k18o36v11a 6530164858817

nemáte pravdu ale myslete si co chcete:-)

0/0
17.9.2017 17:17
Foto

L29i41b92u58s92e 98P16a68l24k94o97v78a 6480184208397

jisté je že když tak poznávám přes sociální sítě jaké některé ženy jsou-teď vůbec nemyslím vás ani paní Vlčkou, ale tak všeobecně-tak asi brzo změním téma a začnu psát o tom, že muži jsou svatí když musí určité věci snášet;-D

0/0
16.9.2017 13:51

V27ě10r48a 18V18l51č69k12o12v77á 3261276513484

Zas já? To už je obsese.

0/0
16.9.2017 14:43
Foto

L54i82b39u92s69e 30P82a62l15k54o25v51a 6490204928587

;-Dano strašíte mě v těch nejhorších ze všech špatných nočních můr;-D

a to jak rychle jste můj komentář vyčmuchala naznačuje že me sledujete i v komentářích které vám nejsou určené-ale vůbec mě to nepřekvapuje-nevím proč ale tušila jsem že se hned ozvete:-)

0/0
16.9.2017 14:58

V53ě86r97a 96V82l53č67k77o72v77á 3711896553254

Prosím? Čtu a vidím své jméno a zírám. Proč bych neměla číst komentáře, které mi nejsou určené? a za druhé, klid, nesleduji vás, nemějte obavy. Jen jsem byla zvědavá, jak pokročila diskuze na tomto ehm ehm blogu, protože jsem tu psala. Vidím, že pokročila asi tak, jak jsem předpokládala :-)

0/0
16.9.2017 15:09
Foto

L82i87b26u74s50e 25P48a54l48k88o55v63a 6930924918667

jste absolutně mimo- šachový turnaj je koníček a srovnávat ho s rodičovskými povinnostmi je nesmysl-právě tyhle názory vedou k tomu, že stále více žen dává přednost kariéře před mateřstvím

zmíněný článek jednal o tom, že muži vydělávají v průměru víc což není to samé jako platová diskriminace-to opět do diskuze naroubovali někteří diskutéři kteří buď nepochopli o co go nebo tou dělaíj záměrně-poto jsem tam dala na diskuzi odkaz ale je mi jasné že málokdo z nás má čas se pročítat vším co se zde urodí

pokud někdo vydělává víc, je logické že se podílí větší měrou na zabezpečení rodiny-což sám potvrzujete-ta kavárnice prostě jen chtěla poukázat že tento finanční rozdíl mezi ženou a mužem existuje a tudíž nemají stejnou kupní sílu-proto tam byl uveden i příklad, kdy u nás byly dvojí ceny v restauracích ale dokonce třeba i vstupenek -pro bohatší zápaďáky a pro našince

dnes je to často obráceně a některé zboží z ciziny u nás stojí víc než bv Německu

0/−1
14.9.2017 13:19

P11e58t18r 53B34u38r29i53a64n 4101246614298

Nesrovnávám rodinu a šachy, vypichuji tu podstatu, kdy se někdo dobrovolně a ze své vůle vzdá vyššího platu a jiný to označí za nerovnost mezd. Nečekal jsem také, že to každý pochopí.

Muži vydělávají v průměru víc, protože chtějí, ženy méně, protože to také tak chtějí. Vypichovat na rozdílnosti, které určití lidé přijímají dobrovolně, a vydávat je za nešvar společnosti, je znásilnění logiky.

Mít dvojí ceny je prasárna. Dehonestovat a zatěžovat některou skupinu lidí pro jejich vyšší příjmy, je diskriminace.

Pokud ta kavárnice chtěla poukázat na finanční rozdíly mezi muži a ženami, potom má myšlení z páté pomocné.

Všechna ta tvrzení v tomto duchu jsou myšlenkové zhovadilosti. Představte si výši parkovného podle stavu a ceny auta, výši vstupenky do divadla podle oblečení a výši socdávek podle zchátralosti člověka. Kdo vydělává více, ten také společnosti více dává a odvádí a ten by měl mít naopak společenské výhody, obecné uznání a respekt.

+1/0
14.9.2017 17:02
Foto

L91i58b92u16s89e 70P36a34l74k69o77v19a 6970484188517

jenže ona to udělala jako recesi a většina návštěvníků té kavárny to také tak brala-dělat z takové maličkosti jako je pár drobných-dobrovolně vydaných a tudíž srovnatelných třeba s tím, jaké kdo nechá dýško-ukazuje že naprosto postrádáte smysl pro nadsázku a z maličkostí dělaté boj pohlaví a zásadní civilizační problém;-D

ostatně právě u toho dýška to je právě tak, že bohatí nechávají více zatímco chudí méně nebo nic-to je jediné na co ta paní poukázala-na rozdílnost kupní síly-a navíc to nebylo jádro blogu takže skutečně jen rozmazáváte nepodstatné abyste nemusel vidět to podstatné

0/0
14.9.2017 17:22

P28e59t73r 84B16u76r22i81a12n 4891546684728

Pokud to byla recese, potom to nevydávejte za oficiální krok proti něčemu. Jen si tím připravujete půdu pro to, že další rok to budete vydávat za důkaz něčeho proti určité věci.

0/0
15.9.2017 2:28
Foto

L20i49b10u86s34e 55P40a62l57k13o32v64a 6420364888407

každý minimálně příčetný čtenář to musel pochopit:-)

0/−2
15.9.2017 18:53
Foto

L43i35b88u21s11e 45P50a50l75k23o25v45a 6200134108267

ne každý kdo víc vydělává víc společnostitaké dává-nikdy jste neslyšel o tom, že právě ti nejbohatší mají největší daňové úniky a registrují své společnosti v některém z mnoha daňových rájů? netušila sem že jste tak naivní

+1/0
14.9.2017 17:51

P67e60t63r 29B77u32r72i92a76n 4881706554518

Každý, a opakuji i pro hlupáky, naprosto každý kdo oficiálně víc vydělává, musí také oficiálně poměrově více odvádět ze svých příjmů. Milá kolegyně, jinak by oficiálně neměl ty vysoké příjmy, že?

To, že máte naprostý guláš v korporátních daních, daních z příjmu a daních z příjmu fyzických osob, to už není můj problém. O daňových rájích se dočtete zde: http://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=621375

Uděláme to tak: já vám nebudu kafrat do jazyků (a to ani nedělám) a vy mne zase do financí. Prostě každý z nás se pohybuje někde jinde. Napříště si můžeme tak akorát dát navzájem básničky. To bude lepší, nastokrát.

0/0
15.9.2017 2:46
Foto

L29i72b50u33s50e 68P63a64l57k70o73v97a 6590204218407

milý kolego oficiálně přiznaný výdělek se samozřejmě danit musí, ale každý hlupák ví že že černá ekonomika u nás jen kvete a nepřiznané příjmy stále existují-kdyby ne proč by Babiš trval na zavedení EET?

0/−1
15.9.2017 18:43
Foto

L93i51b53u13s15e 96P80a71l68k61o21v61a 6950434228737

básničky si strčte za klobouk mnohem víc ocením když budete v diskuzích slušný a korektní

0/−1
15.9.2017 20:22
Foto

J94a97n55a 49M74a22j69o44v45á 4615202896893

Pan Burian slušný je.

+1/0
16.9.2017 10:50
Foto

L31i28b21u61s61e 82P47a27l51k46o32v91a 6780634888567

asi nemáme stejnou představu co je slušná korektní diskuze

0/−1
16.9.2017 13:33
Foto

B11r67o24n58i98s12l60a63v 70G65a81b81r18y67š 2522859901

S většinou souhlasím, ale to, že by se člověk hlásící se k nějaké jinakosti měl automaticky lépe, je kravina. Registrované partnerství je chabý ekvivalent manželství. Takový trabant oproti mercedesu. Heterosexuální muž tedy může uzavřít manželství se ženou a ve výsledku je na tom lépe než gay nebo lesba v registrovaném partnerství. Ovšem nebráním se tomu, aby bylo registrované partnerství považováno za takovou lehčí formu manželství, která by byla dostupná všem bez výjimky.

A na sociální bydlení nebo jiné úlevy homosexuálové fakt nemají nárok.

0/0
14.9.2017 12:06



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.