Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L65i87b82u86s72e 58P63a45l58k33o64v42a 6810904908707

R^máte pravdu že objektivnost se vytrácí:-/

0/0
28.9.2017 23:16

S98t60a25n91i77s52l34a56v 25S26r68b96a 4965274318144

obávám se, a dekády minulosti to potvrzují, že na českou televizi se musí právě skrze její hospodaření, nikoli skrze napadání její programové nabídky. tu totiž dvořák (a jeho předchůdci) obhajovat nemusí. ale to hospodaření, těch jejich 7 miliard ročně vybraných, a nasyslených pro tzv horší časy (je neuvěřitelné, že Babiš vysál ze státních firem poslední haléř), ale televizi nechal, ať si s penězi dělá, co chce), to, jak zakládá další a další nesmyslné kanály (od kdy je přenos lakrosu 1A třídy veřejnou službou?), to, jak teplota mínus 10 stupňů na cirka 50 místech republiky musí být v hlavních zprávách dokázána 50ti živými reportážemi, ke kterým muselo vyjet 50 přenosových vozů, to vše by normální komerční firma neustála a tedy je šance, že by to pod profesionálním tlakem neustála ani ČT

+1/0
14.9.2017 8:08
Foto

P28a80v97e53l 39M52a50k83o46v90e86c 8608825511

Souhlasím s Vámi, že místo služby veřejnoprávní televize si pan ředitel Dvořák dělá byznys za peníze koncesionářů daňových poplatníků. zajímavá bude analýza, kterou určitě nově zvolení poslanci zadají, kam a kterým konkrétním lidem a rodinným klanům a firmám plyne těch 7 miliard korun ročně. Předpokládám, že pokud volby dopadnou v rozporu s očekáváním ředitele Dvořáka, bude na svou funkci rezignovat. Dá se očekávat i jeho trestní stíhání, po rozklíčování finančních toků z ČT...:-(

0/0
14.9.2017 16:45
Foto

P15a29v49e98l 55M47a35k17o21v23e62c 8368705551

Těch Polických, kteří diskutují pod mým blogem musí být nejmíň 20...:-) Jedenby to kvantum příspěvků nemohl zvládnout. A nebo je to špatně naprogramovaný robot s umělou inteligecí na bázi bakelitu...

0/−1
12.9.2017 23:57
Foto

R88a65d48e40k 11P59o24l11i91c46k40ý 6561193411544

Ano opět typická ukázka vašeho přístupu, nejste schopen arguentovat tak používáte urážky oponentů:-/

Jak chcete vyargumentovat své teze voličům, či následně v parlamentu, když bez urážek nezvládnete ani diskuzi pod vlastním blogem8-o

PS. Mimochodem tu máte nepochybně více říspěvků než já;-D

+1/0
13.9.2017 7:19
Foto

R85a65d73e72k 72P21o48l57i96c71k83ý 6781203691834

Pane Makovče opakovaně jste se vyjádřil, že kandidujete pouze za sebe a za své blízké.

Jakou důvod má mít Váš potencialní volič dát uskupení za které kandidujete svůj hlas, když ani vy osobně se s jejich názory neztotožńujete a pouze uvádíte, že program Dobré volby není v rozporu s vašimi názory8-o;-D

+1/0
12.9.2017 23:12
Foto

P89a13v80e94l 93M79a52k55o58v32e37c 8148365121

Pane Polický, jsem příznivcem většinového volebního systému a ve všech krajích, s výjimkou Moravskoslezského kraji, kandidují výhradně nestraníci. Volební program Dobré volby je průnikem programů jednotlivých kandidátů. Je to prostě jiný model, než tzv. tradiční strany, kde vlastní program strany neznají ani předsedové strany, jak je nedávno přistihli novináři. Vrcholem neznalosti programu vlastní strany byl nějaký Kalousek a hned za niím jistý Zaorálek... :-) Ani nevím, z jakých stran vlastně jsou, protože jsou to typičtí političtí turisti...

0/−1
12.9.2017 23:53
Foto

R67a98d38e92k 61P34o57l88i62c97k44ý 6491183501684

No nevím co máte na mysli, ale pokud narážíte na test novinářů Dnes tak Kalousek se ho neúčastnil.

0/0
13.9.2017 7:16
Foto

R27a79d13e40k 18P55o37l74i23c47k74ý 6431193251504

Jinými slovy volit Dobrou volbu je zcela nesmyslnné-není realná varianta, že by se dlouhodobě shodli poslanci z jednotlivých regionů, protože každý její kandidát má jin priority a jiné zájmy a v parlamentu by to byl další "kočkopes" úplně k ničemuRv

+1/0
13.9.2017 7:23

A45n16t22o54n39í71n 55R85e57č45e36k 9115502826600

Pokud se nepletu, tak jeden ze zakládajících členů vaši Dobré volby byl Pavol Lukša, starosta z Čeladné v Beskydech. Minule r.2013 ještě kandidoval do parlamentu jako místopředseda TOP 09 u nás v Mor.-slez. kraji. Tehdy o Dobré volbě se nic nevědělo. A v krajských volbách už se objevili a u nás v kraji r. 2016 dopadli skvěle - zisk 1780 hlasů = 0,6%. Tentýž osud vás bude čekat i letos za měsíc.!!

+1/0
12.9.2017 12:34
Foto

P53a70v11e85l 40M52a33k72o28v55e40c 8338245541

Dobrá volba není moje strana. Jsem nestraník a kandiduji pouze za sebe ( a některé občany) na kandidátce Dobré volby. Protože nemáme většinový volební systém, tak jinou možnost kandidovat ve volbách nemám. Program Dobré volby není v rozporu s mými názory a já jsem vděčný straně Dobrá volba a i panu Lukšovi, že mně umožnili se na jejich kandidátce ucházet o přízeň voličů v Jihomoravském kraji. Rád s Vámi uzavřu sázku o láhev dobrého moravského vína, že "moje" kandidátka vyhraje v okrese Břeclav (pocházím ze Staré Břeclavi, mám tam maminku, které je 88 let a staršího bratra a spoustu příbuzných, přátel a kamarádů, kteří mě a mou rodinu dobře znají...). V JMK překročíme 10% a pokud budou stejně úspěšní i kandidáti Dobré volby v jiných krajích, tak bychom mohli uspět. Cokoliv nad 10% budu považovat za bonus.:-) Moje adresa je pavelmakovec@seznam.cz a těším se na přijetí sázky. Za svědky můžeme vzít těch 327 249 čtenářů, kteří si do dnešního dne přečetli některý z mých 140 blogů...:-) Přeji hezký de a těším se na sázku... Jelito, kopyto, platí to! (jak jsme říkali v dětství...).

0/0
12.9.2017 12:58
Foto

R89a47d72e22k 61P37o37l63i21c95k71ý 6931543941804

..a pak jste se probudil;-D;-D;-D

+2/0
12.9.2017 23:05

L53e85o90n62a 93B13l42a32h84o96v21á 5420929979973

Nemystifikujte veřejnost. Kromě 120minutových debat se zástupci politických stran, které do nich vynesly průzkumy jejich celostátního volebního potenciálu, se všichni lídři ostatních subjektů dostanou do Událostí, komentářů a do Politického spektra na ČT 24.

Na to, co produkujete, je to až až. Žádné vize, žádná nová řešení, jen osočování konkurentů a jakési sliby.

+7/−1
12.9.2017 11:01
Foto

P40a70v54e88l 38M37a31k32o25v17e88c 8898685571

Pokud umíte číst, tak si na některém z mých 140 blogů můžete najít spoustu vizí a často originálních řešení cel řady problémů naší země. Pokud Vás zajímá nějaká oblast blíže, budu Vám vděčný za námět. Jsem odborný mluvčí pro oblast financí ( někdy se tomu říká stínový ministr financí) a pro tuto oblast jsem plně kompetentní. Srovnáním s chemikem Kalouskem nebo neschopným Sobotkou, nebo podobnými exoty, kteří se na MF ČR od roku 1989 střídali, bych se cítil uražen...:-)

0/0
12.9.2017 13:06

T83o50m90á25š 58P69í40c77l 3946523421267

Když to vezmu zeširoka... Má vůbec logiku řídit se při organizování předvolebních debat preferencemi, když cílem všech stran (i aktuálně vedoucích burešovců) je (nebo by aspoň mělo být) dosáhnout v těch debatách (i následných volbách) toho, aby se ty preference co nejvíce změnily?

+1/−1
12.9.2017 10:35

Z49d43e64n54ě95k 53B15á79r78t85a 6959732507230

Dobrá volba....?To jsou ti odpadlíci z Topky podporováni slovenským miliardářem Krupou...?S tím Krupou,který umožnil zázračné zbohatnutí Grosse.Tak to není dobrá volba a také nevidím duvod,proč by se každá nová pidistranička s nulovým zájmem měla hned exhibovat v televizi.Volební spot jistě mít budete a za Krupovi prachy si Vás snad i někdo všimne...mě osobně jeden vyčuraný slovenský miliardář v české politice bohatě stačí,Vám ne...?

+5/−1
12.9.2017 6:55
Foto

P80a38v79e52l 75M41a38k93o92v36e55c 8868945711

Hodně silných vyjádření, ale málo argumentů. Podívejte se na jednotlivé kandidátky a moc straníků tam nenajdete.. Ale je to dáno nedostatkem informací, takže Vám rozumím. Já kandiduji výhradně za sebe na kandidátce Dobré volby v JMK a na kandidátce jsou výhradně nestraníci a všechno jsou to lidé, kteří se celý život poctivě živí a nikdy v žádné "velké" politice nepůsobili. Jsou to většinou moji přátelé a kamarádi z dětství a kolegové z mé profesní dráhy, kterým věřím. Nikdo mně neříká co mohu nebo nemohu říkat ani komu, kde a kdy. Nikomu jsem žádný závazek nepodepsal (ani před rokem 1989...:-)) a do žádné strany jsem nevstoupil a ve svém věku ani nehodlám.... Pan Krúpa v České republice nic nezprivatizoval, ani nedělá žádné obchody s českým státem ani nebere žádné dotace na rozdíl od Vámi zmiňovaného AB. Souhlasím s Vámi, že jeden vyčuraný slovenský miliardář v české politice nám bohatě stačí. Není to ale případ P. Krúpy, který má sice trvalý pobyt v ČR, ale občanství slovenské, a tudíž ani nikam kandidovat nemůže...Přeji Vám hezký den.

0/−1
12.9.2017 8:53

Z30d81e87n15ě80k 70B74á16r38t88a 6689682527580

To,že nějaká strana "nepolitiku" agituje před volbami podporou Krupy a hrdě se k tomu hlásí je přece informace.Myslíte dost přesvědčivá k tomu,aby Vám to někdo "hodil"...?To,že Krupa nikam nekandiduje je v době "kmotru" bezvýznamná informace...Hezký den.

+2/0
12.9.2017 9:13
Foto

P83a97v54e26l 73M45a88k11o97v52e75c 8118865551

Děkuji za přání a přeji totéž i Vám. Myslím si, že pro občany je mnohem transparentnější, když se někdo bohatý (třeba pan Krúpa) veřejně přihlásí k podpoře nějaké strany a uvede důvody, které ho k tomu vedou, než situace, kdy nevíme (nebo my někteří víme... :-)) Kdo stojí za tzv. tradičními politickými stranami. Někteří i zahraniční novináři v souvislosti se stranou současného premiéra a jeho ministra vnitra píší jako o ČSSD,a.s....:-(

0/−1
12.9.2017 9:24
Foto

J49a37k97u19b 58R43o59t96h 5969893911796

Ajta, vidíte, to jsem nevěděl. Pak už se nedivím, proč existuje pidistrana, která má v podstatě stejný program jako TOP či ODS. Pan Makovec mi na tento dotaz neodpověděl. Už vím, proč. :-/

+1/0
12.9.2017 12:12
Foto

P48a74v98e89l 82M17a88k78o19v94e81c 8398235591

Pokud jsem Vám na některý dotaz neodpověděl, tak se moc omlouvám. Nebyl v tom žádný úmysl a rád Vám na cokoliv odpovím. Mám, ale i své pracovní povinnosti a nemohu trávit všechen čas (často) planými diskusemi na iDnes. Formulujte přesně prosím Váš dotaz, případně mně jej zašlete na email (pavelmakovec@seznam.cz) Přijměte prosím mou omluvu.:-)

0/0
12.9.2017 13:10
Foto

J82a28k83u45b 39R79o82t28h 5659113901596

Otázka zněla, proč jste si založili partaj, která je programově v podstatě totožná s jinými, etablovanými. 8-o

+1/0
12.9.2017 16:05
Foto

P19a18v98e86l 10M63a33k92o96v23e12c 8178685671

Pokud byste pozorně četl mé příspěvky, tak byste zjistil, že Vaše otázka by měla být směrována na pana Lukšu. Já jsem žádnou partaj nezakládal a pouze kandiduji (za sebe a mé blízké) na kandidátce Dobré volby v Jihomoravském kraji... Jsem za to Dobré volbě a panu Lukšovi vděčný.:-)

0/0
12.9.2017 20:30

T21o18m45á54š 55P68í95c98l 3606413221617

O čem budou takoví TOP 09, ANO, ČSSD, KDU-ČSL, STAN, ZELENÍ, PIRÁTI a do jisté míry i ODS a KSČM debatovat, když mají takřka stejný program? Podnikání potírat, přerozdělované peníze čerpat, schopné okrádat, důležité problémy neřešit... Vůbec mě nenapadá, na čem by se mohla tato (proti)Národní fronta neshodnout...

+3/−1
12.9.2017 6:48

Z59d22e95n29ě18k 97B98á33r96t79a 6799322937270

Tak všechny "špatné" jsme už vyjmenoval.Tak ted bych čekal doporučení těch "dobrých s dobrým programem"....začneme tam,koho jste neuvedl.Ze součastného parlamentu Okamura a pak ti "noví a správní",Rozumný nácek Bartoš,Řád národa...součastní politici možná nejsou žádná hitparáda,ale zachranovat to tím,že zvolím ještě někoho horšího mi nepřipadá jako správná cesta k nápravě...

+6/0
12.9.2017 7:03

T15o29m62á68š 25P75í75c71l 3686743811217

Znovu jste měl možnost dokázat, že nejste troll, místo toho opakujete příspěvek, na který už jsem vám reagoval a vy jste reagoval na něj. Buď u vás tedy proběhl reset mozku, anebo jsou za vašimi příspěvky čistokrevně zlé úmysly. Přesto odpovím. Ze současné debatní sestavy asi opravdu Okamura (byť mi vadí, že je líný si opravdu pořádně nastudovat islám), Řád národa neznám (jen vím, že existuje). Ovšem, co sledujete tím, že mně (pověstnému židomilovi) předhazujete Bartoše, to fakt netuším.

0/−1
12.9.2017 8:01

Z55d31e62n20ě57k 67B73á48r14t21a 6969762157140

Okamuru jsem zmínil proto,že jste ho Vy sám nezařadil mezi ty "špatné a nevolitelné"...ty ostatní strany byl náhodný výběr z mého pohledu vhodný pro "správného vlastence".Pokud někdo kritizuje poitiky mnoha stran,celkem mě zajímá jakou je schopen nabídnout jinou "lepší" alternativu.Protože jen kritizovat a sám nenabídnout nic lepšího dokáže každý blb....

+1/0
12.9.2017 9:17

T17o44m70á40š 38P23í59c37l 3636753451907

Volby jsou zatím stále tajné, s čímž souvisí moje menší ochota dělit se o své preference. Jen tedy napovím, že preferuji strany s komplexním programem, kromě svobody a antiislámu též s důrazem na ekonomiku a podnikání. V minulých volbách jsem například volil Stranu svobodných občanů, kterou letos volit nebudu. Koho budu volit v letošních volbách (což ještě nevím), vám třeba sdělím zase za pár let (nebo dříve). Každopádně bych ocenil, kdybyste, pokud jde o mou osobu, tedy zanechal svých výkladů a odhadů.

0/0
12.9.2017 10:26

V25l45a85d87i53s30l46a95v 51S77v69o85b32o22d57a 7550235925319

Jen když si představím, že by měli v televizi vystupovat všichni zástupci kandidujících tak mě polije pot. Představa, že v televizi vystoupí každý magor který zastupuje nějakou prapodivnou straničku či hnutí je přímo děsivá.Rv

+4/−2
12.9.2017 6:43
Foto

P84a63v21e68l 40M11a37k46o68v61e27c 8668865741

Ano demokracie je taková, ale stále lepší než totalita ve které jsme žili před rokem 1989. Naštěstí se i ta naše "veřejnoprávní" Česká televize dá vypnout a voliči dnes nejsou při svém rozhodování odkázáni jen na Českou televizi.

+1/0
12.9.2017 6:49

M65a51r37e62k 25Š67t75ě39t18k61a 4391748832183

Tak nějak by ale to v demokratickém režimu snad mělo být. Nebo chcete koukat pořád na ty samé lidi a poslouchat pořád stejné názory. Navíc kdo rozhodne o tom, který názor je správný? Zase nějaká komise, nebo ÚV? Pro někoho může být magor Okamura, pro jiného zase Kalousek, pro třetího Sobotka apod. Když vynecháme názory extrémistických stran (a toto snad je zákonem ošetřeno) je vše v rámci možností v pořádku.

+2/−1
12.9.2017 7:02

T26o65m14á23š 69P54í59c37l 3136763541867

A kdy jindy než před volbami by se měli voliči seznámit se všemi kandidujícími subjekty? Jedno období skončilo, vyberte si znovu, tady je kompletní nabídka. Nebo veřejnoprávní televize nemá se svým rozpočtem kapacity, aby zajistila seznámení voličů se všemi stranami (i těmi, jak píšete, "magorskými")? Nebo minimálně všemi, co dokážou sestavit kandidátky ve všech krajích? Dostatečná filtrace už snad byla udělána tím, že kandidující strany splnily podmínky pro kandidování, ne?

+2/−1
12.9.2017 8:05

Z26d83e77n44ě34k 20B82á21r65t69a 6299912967350

Pokud si chce někdo zjistit informace,stačí si zapnout internet.Česká televize není jediným zdrojem informací a volební spot,kde se má šanci se každá strana představit bude mít na ČT se zákona každý...

+2/0
12.9.2017 9:40
Foto

P55a54v54e58l 38M65a26k28o29v12e56c 8138955421

Jedna věc je volební spot (který nikdo nesleduje) a jiná věc jsou diskuse kandidátů vysílané v "primetime" (hlavní vysílací čas) na hlavním kanálu ČT. V tom vidím nerovnost šancí a příležitostí ve volebním klání a dodávám, že je v tom jasný úmysl současného vedení ČT v čele s panem Dvořákem, zmanipulovat veřejné mínění a ovlivnit tak výsledek voleb.

0/−1
12.9.2017 10:11
Foto

R24a38d48e59k 17P38o51l90i61c73k37ý 6291903721514

Kandiduje přes 30 stran. pokud by měla mít každá zastoupení v debatách bylo by jich ještě víc. Ty debaty by tím absolutně ztratily význam, když v hodinové debatě by měl každý dostat řádově 1-1,5 minuty prostoru a navíc by se divák v záplavě nicneříkajících keců-jaké má i vaše uskupení-totálně ztratil.

Realně pokud chce strana prorzit tak musí mít silné zázemí nebo má možost začít tzv. od píky=od regionů a prokázat, že umí voliče oslovit. proč by měl někdo volit nějaké politické rychlokvašky mi není vůbec jasné-jak ukázaly VV, ANO..je to jen cesta do pekel

+1/−2
12.9.2017 10:29

T56o45m21á26š 44P97í15c81l 3536483881697

Když už bych se naladil na vaši vlnu, tak k VV a ANO bych si ještě dovolil připojit TOP 09.

+1/0
12.9.2017 11:09
Foto

R96a63d74e86k 30P23o50l96i37c31k69ý 6831683821634

TOP09 nebylo žádné nové hnutí, ale vzniklo na základě odštěpení části politiků od KDU-ČSL spojením s dalšími politiky. Nezačínalo tedy politicky z ničeho a hlavně zastává konzistentní postoje (na rozdíl od VV a ANO)

0/−1
12.9.2017 12:56
Foto

P92a80v31e19l 73M53a76k72o66v44e86c 8618435191

Pane Polický, vítám Vás opět na diskusi pod mým blogem... Posledně jste psal něco o tom, že se mnou končíte...:-). Už jste (asi nejen) mně začínal se svými originálními a duchaplnými příspěvky chybět... Z čeho vychází Vaše geniální myšlenka, že když je v debatě více stran, tak debata ztrácí význam? Váš ideál dokonalosti předvolebních debat je tedy předvolební debata Kalouska s Kalouskem? Nebo Sobotky se Sobotkou?

Doporučuji diskusi opět opustit a vrátit se k samostudiu. Přeji Vám pevné nervy a hodně elánu do studia...:-)

0/−1
12.9.2017 22:50
Foto

R56a93d21e28k 67P54o36l85i85c17k15ý 6491743241344

Končil jsem k danému tématu. Když někde vidím stupiditu nedá mi to než se ozvat.

Jako obvykle překrucujete napsané. Nic takového, že debata ztrácí význam pokud je tam více stran jsem nepsal. napsal jsem, že by ztratila význam pokud by tam byly VŠECHNY strany včetně takových obskurních spolků jako je ten Váš.

Pokud jsou v debatě strany, které se v různých volbách z poslední doby ( nejen minulé parlamentní, ale i eurovolby, krajské volby, senátní volby) či průzkumech dostaly alespoń poblíž 5% hranice pak taková debata řádově v počtu do deseti stran smysl nepochybně má

0/−1
12.9.2017 23:04
Foto

P75a37v56e61l 44M21a10k32o39v24e26c 8308905181

Debata se stranami, kterén jsou odpovědné za polický (s omluvou, politický) marasmus v naší zemi a lidmi, kteří jsou u v naší zemi u moci posledních 25 let, nemá pro občany vůbec žádný smysl...:-(

0/−1
13.9.2017 0:01

V51l42a61d17i86s79l36a57v 65S10v38o36b17o94d24a 7130335775619

A jak dlouho by asi trvala diskuze všech kandidujících stran.Celý den? Kromě toho co já vím, tak každá, zdůrazňuji slovo každá, bude mít příležitost půlhodinové diskuze s komentátorem TV. ;-D

+1/−1
12.9.2017 10:32
Foto

P47a89v17e39l 98M97a96k55o71v80e13c 8518345451

Vysílacího času má veřejnoprávní televize na svých 5 kanálech více než dost... 120 hodin denně a za 7 miliard korun ročně, které jí platíme, by to měla zvládnout...:-)

0/−1
12.9.2017 22:04
Foto

R76a43d73e53k 42P87o43l97i27c70k56ý 6331173141144

Tak televize by to asi zvládla, ale nemělo by to smysl pro diváky

0/0
12.9.2017 23:13
Foto

P18a36v89e47l 67M52a28k44o13v61e18c 8898345641

Nechal bych to na divácích, co pro ně je nebo není dobré...Udivuje ně ta arogance bolševiků jako je pan Polický, ještě 28 let po změně režimu rozhodovat za občany co je pro ně dobré a co škodlivé...:-(

0/0
13.9.2017 6:14
Foto

R75a61d58e14k 90P39o61l49i58c90k89ý 6281493721464

Já nerozhoduji za občany, mluvím sám za sebe.

Hned jak získáte nějakou podporu a dostanete se do vlády či do sněmovny tak klidně zařiďte změnu pravidel předvolebního vysílání ČT;-D

+1/0
13.9.2017 7:15
Foto

P82a75v89e92l 50M62a54k23o13v65e92c 8588985701

Myslím, že naše země má před sebou celou řadu daleko náročnějších úkolů...

0/0
13.9.2017 23:44

T90o33m96á19š 42P50í19c96l 3296263731527

Není sice jediným zdrojem informací, zato je jediným zdrojem, který za KOMPLEXNÍ informování dostává OD VŠECH (nebo téměř od všech) zaplaceno.

+1/0
12.9.2017 10:28
Foto

M67a76r97i57e 49J12a55n96d29o85v27á 8951823115316

Tyhle výkřiky všech těch makovců.... :-/

+2/−3
12.9.2017 5:44
Foto

P47a54v47e96l 80M62a78k66o66v91e19c 8178315361

Děkuji za přečtení mého blogu a podnětný příspěvek. Už jsem měl o Vás strach a ostaní jandové strach...:-) Přeji hezký a úspěšný den, plný lásky a krásných zážitků.

+3/−1
12.9.2017 6:35
Foto

P84a56v73e28l 96M94a76k24o55v26e90c 8138115501

S omluvou... "už jsem měl o Vás a ostatní jandové, nebo jak se všichni ti zlí, nepřející, závistiví, zamindrákovaní a zaprdění lidé jmenují, strach....:-( Bohužel příspěvky nelze editovat.,

+1/−1
12.9.2017 6:39



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.