Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A41l94o29i59s 61J60i90n19d29r12a 9440804737975

Nechat vytisknout do ucebnic!

KARMA

+1/0
15.9.2017 19:23

J61a65n 96D66ě55t18á79k 3569157567946

Velký Muftí, Alchádž Muchamad Amín Al Chusejný, strůjce palestinsko-izraelského konfliktu, byl přítelem Adolfa Hitlera. Vybudoval pro něj muslimské SS wafen, především z bosenských muslimů. V nacistickém rozhlase vyzýval Araby ke sjednocení a k zabíjení Židů na potkání. Významně se podílel na konečném řešení židovské otázky, které je ostatně prakticky beze změn přejaté z Koránu. Třeba se nám frau Merkel snaží svým tvrzením něco sdělit :-/

0/0
15.9.2017 11:03

J39i46ř82í 71C58í98s37a48ř 9541121263642

Doporučuji: http://friends.stehno.cz/books/Zabit%20civilizaci.pdf nebo https://www.ulozto.cz/!GeFoyXqcOiHS/posledni-nadeje-civilizace-kuras-benjamin-pdf

0/0
15.9.2017 10:38
Foto

L71i98b23u65š61e 35H65o67l14z21b97a81c80h61o80v46á 1899833895723

K tomu není co dodat. Souhlas a velká karma R^

+6/0
14.9.2017 10:34

T63o32m24á17š 47T69a13t16í42č28e94k 5450112720948

Přesně. R^

+4/0
14.9.2017 1:53

R56a93d23e94k 78H89o36r35á34k 1837896772466

Na to se dá říci jedině AMEN. ;-)

+2/0
13.9.2017 16:13

B55e11d64ř27i35c90h 68D49v83o16ř28á90k 2312588356844

Je zajímavé,když někdo ( autor) v zájmu jakési objektivity neuznává Listinu základních práv a svobod. Svobodu pro sebe uznává a pro jiné nikoliv. Tak to nějak dělal nacismus a nyní jeho následovníci.Víra patří k etickému povědomí všech lidí. Náboženství si vymysleli lidé k ovládání jiných.Zdejší obrovský omyl spočítává v tom,že našinci považují Islám za náboženství a jde o životní styl. A to je něco úplně jiného než chození do kostela v neděli na mši. Islám je nejmodernější duševní směr,který samozřejmě zapustil kořeny i v tom Německu. Většina lidí u nás vůbec netuší co je to přirozené právo v zásadách Šarii a neznají etické zásady v Islámu.Tady máme jen to naše zaostalé křesťanské středověké uvažování a jakýsi bolševický Ateismus.

A DIVÍME SE, ŽE MUSLIMOVÉ NÁMI OPOVRHUJÍ PRO NAŠI NEVZDĚLANOST..

0/−39
12.9.2017 9:26
Foto

J25a62r80o17s66l34a51v 75P88t20á81č37e96k 4882329571904

Klidně si věřte v Alláha a jeho proroka Mohammeda, ale vězte, že pokud se těšíte na prznění malých holčiček a že budete moci beztrestně mlátit svou ženu a na další hnusárny s požehnáním práva šaría, tak se odstěhuje do nějaké islámské země, protože lidé v Evropě takové zhovadilosti nikdy nelegalizují.

+22/0
12.9.2017 9:33
Foto

J65a60r40o63s59l19a19v 13P54t72á87č94e13k 4572409101494

Ještě zareaguji na Vaše velmi odvážné (spíše hloupoučké) prohlášení o nevzdělanosti západní civilizace a vzdělanosti muslimů. Můžete nějak specifikovat z čeho jste vycházel při formulování té pitomosti? Máte nějaké statistiky vzdělanosti v islámských zemích a pro porovnání i v tzv. západních zemích, které my ostatní nemáme? Můžete mi vysvětlit, proč ta vysoce vzdělaná muslimská společnost není schopna žádné technologicky vyspělé produkce? Nechcete své prohlášení nějak korigovat? Víte o nějakých laureátech Nobelovy ceny, co by byli tajně muslimy? Protože mezi nimi vím jen o jednom a to za literaturu.

+23/0
12.9.2017 9:44

R19a31d18e70k 79H31a59m87p38l 3256191411521

S tou vzdělaností jste si spletl století. A to dost významně. V dějinách byly epochy, kdy vzdělání bylo pěstováno mimo Evropu, mluvíme ale o domě cca mezi Nikejským koncilem a nástupem renesance. To byla v Evropě doba temného středověku, kdy se skutečně vědy moc nepěstovaly a jediná vzdělanost byla memorativní a klerická (až na světlé výjimky), naproti tomu v té době je skutečně patrný větší rozvoj vědění v Arabském světě a v Číně. Ty doby jsou už ale dávno pryč a dnes je to přesně naopak. Nejvyšší podíly negramotných jsou většinou v muslimských zemích, úroveň rozvoje průmyslu a dalších odvětví je tristní (s výjimkou ropného průmyslu, který když turbuluje, působí značné potíže - viz SA v poslední době). Atd...

+6/0
12.9.2017 22:26

J93i82n70d98ř65i97š93k30a 65B52u70r13g21e60r62o80v84á 3625504368565

Já znám! Vše, co jste vyjmenoval. Studovala jsem arabštinu na SJZ v Praze u profesora Jaroslava Oliveria, vládního překladatele, 8 let. V rámci studia jsem pročetla Korán, navštěvovala modlitebnu na Rajské zahradě. Mohu jen souhlasit s autorem blogu. Islám patří na smetiště dějin!!!

+7/0
14.9.2017 12:47
Foto

V79l11a48d30i85m38í80r 75Š30ť93a10s71t12n77ý 1151336135913

.....Islám je nejmodernější duševní směr.....???? Kam na to prosím vás chodíte? Čím je nejmodernější?

+1/0
16.9.2017 10:10

J42o16s28e52f 77P47a66v67e69l95k17a 5521627677152

Článek vyslovuje mnoho potřebného. Bohužel ale opakuje Klausův omyl o zájmovém kroužku náboženství. Veřejný život není neutrální prostor. Každý tam přichází s vlastním systémem hodnot. I náboženství se na něm mohou podílet se stejnými právy jako všichni ostatní. Laicisti se svým dogmatismem vyrovnají nejhorším náboženským fanatikům a někdy je dokonce překonávají.

0/−7
11.9.2017 21:22

T94o24m81á32š 78T78a68t23í54č44e58k 5700402190818

Náboženství aneb věřící se můžou podílet na úklidu pavilonu, do kterého patří. Na rozhodování o výletu mimo areál za doprovodu sociálního pracovníka bych vás už podílet nenechal, protože byste si odhlasovali výlet do Lourdes nebo kam, hlavně, abyste tam mohli pěstovat svoji posedlost. :-P

+1/0
14.9.2017 1:57

J57o56s81e70f 18P30a37v36e33l10k62a 5281687837672

Děkuji za potvrzerní poslední věty v mém psaní.

0/0
14.9.2017 12:34
Foto

L77u40d41ě66k 16M63a33z11u34r22e72k 7910736171289

Souhlasím! R^

A dodal bych, že evropský multikulturalismus selhal přesně v okamžiku, kdy se jeho součástí stal (resp. se do něho za podpory, jásotu a nadšení nesmírných hlupáků vetřel) právě islám! Rv

Je to proto, že islám sám o sobě je přísně nadřazeně monokulturní, ničí vše jiné a jakoukoli souběžnou multikulturu absolutně nepřipouští a vedle se nesnese - resp nadřazuje sám sebe nad cokoli jiného a vůbec se tím ani nijak netají.

Německou hymnou bylo kdysi "Německo, Německo, nade všecko!" Zvláštní paralela s tendencí opakování historie u současného islámu jako údajné součásti právě Německa, že? ;-(

+43/0
11.9.2017 16:15
Foto

L75a35d58i87s48l59a70v 91V59ě84t67v86i58č31k25a 4603106394855

Přesně.R^

+22/0
11.9.2017 16:06

J66a28n 39D73e12r28k34a 8549568572442

Když jsme u toho náboženství, mrkněte se na tento dokument. https://www.csfd.cz/film/241241-proboha/prehled/

+3/0
11.9.2017 15:55

V37á63c28l14a34v 37M68y79š44k18a 9176485805816

Islám je ideologie moci a opravdu nepatří nikam, s tou částí ve které posíláte tzv. do kytek i stvořitele vesmíru, tady jste opravdu hodně ujel. Blíží se doba druhého příchodu Krista na tuto zem, pokud nejste v penzi tak se toho jistě dožijete a pak uvidíte jak moc jste se zmýlil.

+1/−23
11.9.2017 14:22

J48i76r73i 79D19o60b72r61ý 9868509103

Sv Jan to taky tvrdil. Take bylpresvedcen, ze se to tyka tehdy zijici generace. Zpozdeni 2000 let a porad nic. A vy se pletete taky.

+11/0
11.9.2017 15:41

T46o61m55á68š 23T15a23t43í25č56e13k 5670532950878

Jako fórek by to bylo dobrý.

+2/0
14.9.2017 2:12

R23a21d31i13m 92K14a65l35a45s 2180306822311

Řekl bych k tomu jen to, že je nezbytné zachovat oddělení náboženství a politického systému. V Turecku tenhle boj po dlouhých letech prohrávají. A není důvod si nemyslet, že se v Německu nemůže časem přihodit něco alespoň z části podobného.

Rovněž souhlasím s tím, že víra by měla být ryze soukromou iniciativou a náboženští představitelé by neměli mít jakékoliv politické ambice či vazby. A bohužel bych řekl, že pro víru a náboženství platí to samé co pro oheň: dobrý sluha, ale zlý pán.

+31/0
11.9.2017 12:33

J69i52r67i 19D90o30b87r68ý 9918279633

Oddeleni nabozenstvi a politickeho systemu je pro islam nepredstavitelne.

Rakouská Akademie věd provedla mezi imigranty rozsáhlý průzkum , jehož cílem bylo zjistit, zda je respondentům nadřazeno náboženské nebo světské právo.

Vzorek byl učiněn na 900 imigrantech ze zemí jako je Afghánistán či Irák. Z průzkumu vyplývá, že 40% respondentů nadřazuje náboženské právo sekulárnímu a stejné procento rovněž odpovědělo, že lidé na Západě na žijí ,,až moc" liberálně a že mají ,,až příliš mnoho" svobody.

+7/0
11.9.2017 15:48

K40a74t47e52ř79i36n89a 49T19y22c77o18v72á 9740651746915

lépe se to říci nedá, děkuji

+2/0
12.9.2017 19:14

J66o27s42e39f 90M26i36k28e18l 2678860826972

Kde islám chtějí, tam patří. Ale nikam jinam!!!

+16/0
11.9.2017 11:03
Foto

V16l30a92d66i72m27í66r 22K54r18o28u79p73a 8197908441932

Nemám, co bych vytknul, nebo rozporoval, takže Pavle souhlas a karmaR^

+28/0
11.9.2017 10:38

V43o34k55o95u12n 74V84l34a48d58i21m34i71r 8682128669208

Turku ziji v Nemecku necele 3 miliony, a priblizne 1/10 z nich ma volebni pravo. To jen na upresneni.

+4/0
11.9.2017 9:37

Z15d57e25n15ě11k 47B17á78r22t19a 6239582267160

Zde má dost lidí přihlouplou představe,že Merkelovou budou volit skoro jenom muslimové,protože ostatní Němci ji hystericky nenávidí...realita jim nějak uniká,nebo ji spíš nechtějí vidět.

+7/−3
11.9.2017 10:33

M44i83l23o33š 61D36v12o13ř54á17č42e33k 2685558870814

Islam k Nemcum opravdu tak nejak patri. Take si 'o sobe mysli', ze je NECO VICE a ze je urcen na spaseni sveta.

+5/0
11.9.2017 8:36

A49n25t23o63n13í43n 28R87e41č86e47k 9265892656700

Ano islám k BRD patří. Pro totální nedostatek mužů k práci v r.1946 dojednal Konrád Adenauer v Turecku dohodu, že přes 20 tisíc jejich mužů bude zaměstnáno v BRD. V tu dobu skutečně práceschopných Němců bylo velmi málo. Buď mladiství nebo penzisti. A ti věkově odpovídající byli mrtví na válečných polích nebo makali v zajateckých táborech jak na Východě, tak na Západě. A v dalším roce přibylo opět 20 tisíc Turků a s nimi i trocha islámských duchovních. No a takto se islám dostal do Německa. Když pak v 70-tých letech vládní socialisté povolili přísun i rodinných příslušníků z Turecka do BRD, tak nedivme se, že nyní islám není pociťován tam za něco cizího!!

+12/0
11.9.2017 8:54

M74i32l52o75š 49D58v45o49ř40á17č12e12k 2175728770784

Ano, oba hovorime o islamu. Ovsem kazdy o jeho jine tvari. Viz H. Potter a ten, jehoz jmeno nesmime vyslovit.

0/0
11.9.2017 9:50
Foto

J61a90r39o68s97l45a62v 13K10o64n34á90š 4746876846223

Na smetiště dějin patří především troubové, kteří o náboženství nic nevědí a nahlížejí ho očima anarchistů 19. století - placatá země, upalování čarodějnic, temno, zaostalost. Islám je ideologie, která se náboženstvím jen maskuje.

+14/−16
11.9.2017 7:14
Foto

J88i46ř66í 11K26r78á47k32o13r74a 9819553

Náboženství je ideologie, bez ohledu na název.

+9/−1
11.9.2017 12:00

J11o41s21e25f 63P18a85v35e59l95k72a 5391687487742

Ideologie je lež, která umožňuje soudružské vztahy a zároveň trhá ty lidské. Je podvodem a náhražkou pravého náboženství. Ideologie pracuje s temnými abstrakcemi, které mají odcizit člověka člověku samému a slibuje mu moc, když přestane hledat pravdu.

1) Takovéto ideologii podléháte Vy pane Krákora spolu s panem blogerem. Je to bezbožecká ideologie, která se cítí být založena na abstraktním správném poznání, ale spolu s dalšími šlape po poznání Boha, jak se můžete zde v diskuzi dočíst. Pokud jste nezávislý na takovéto ideologii, nemůžete opustit hledání pravdy. V důležitých okamžicích svého života by nevěřící měli mluvit na nepoznaného Boha, ať se jim dá poznat, jestli skutečně existuje a působí v dnešní době.

2) Základní omyl ateistického státu je v tom, že vyňal činnost státu z morálních hranic a učinil zákon a právo nezávislými na obecném dobru a obecné spravedlnosti.

0/0
11.9.2017 21:14

I83v33a 54D74o51l32a88n22s70k15á 2763626810520

> Ideologie pracuje s temnými abstrakcemi, které mají odcizit člověka člověku samému a slibuje mu moc(*), když přestane hledat pravdu.<

(*) Zde doplnte jakykoliv slib, kuprikladu cestu do raje.

Toto vetou jste popsal i nabozenstvi. Pane Pavelko, at to okecavate jak chcete, vira a ideologie jedno jsou.

0/0
12.9.2017 19:42

J16o65s32e62f 17P12a68v53e19l36k66a 5111597627922

Paní Dolanská, mě na křesťanství nejvíc fascinuje svoboda. V té si jsou před Bohem všichni rovni. Svobodný člověk může dělat cokoli, co je správné. Cílem je být jako Ježíš, mít stejně rád všechny lidi, jako nás má rád Stvořitel. Každý den se znovu rodíme k lásce, která nehledá sebe, Ne, být jako dítě není ideologie. A Ježíš říká, že pokud nebudeme jako děti, nikdy do Božího království nevejdeme.

Pokud člověk hledá poctivě pravdu a snaží se podle takového poznání žít, tak se falešně nebratříčkuje ani s mylným panem papežem, i když ten je na místě sv. Petra jako princip zachování původního pravého poznání, které zjevil Bůh lidem před 2000 lety.

0/0
13.9.2017 10:07

J72i37ř41í 76E13n62g98l58i10š 1395339215281

K tomu, abych žil čestně a poctivě nepotřebuji žádné náboženství ani Pánaboha. Bohatě mi stačí mé vlastní čisté svědomí ;-)

+8/−1
11.9.2017 19:38

J49o19s85e54f 13P81a52v39e50l75k61a 5461157397232

A který vědní obor Vám určí, co je to mít vlastní čisté svědomí?

0/−1
11.9.2017 21:25

B27e18d50ř71i36c29h 96D77v45o84ř78á88k 2172168326324

Etika, psychologie, filosofie, sociologie,antropologie,teologie a mnoho dalších.

0/0
12.9.2017 9:32

J83o89s50e14f 10P50a21v97e77l19k62a 5321607787392

Teologie a dnes možná i svoboná filozofie jsou hnány z univerzit pryč. Benedikt XVI. byl pozván do starobylé univerzity v Římě. Moderní studenti s profesory jej tam nechtěli, tedy nepřišel. Svůj proslov o vzdělávání zveřejnil:

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=8956.

Vlastní svědomí je třeba vzdělávat, jinak bude jak "formanská plachta" (špinavé a všeschvalující?). Správné lidské jednání nám bylo sděleno Stvořitelem člověka. Nejedná se "jen" o desatero, ale o celé pravé náboženství zjevené Božím synem Ježíšem na začátku našeho letopočtu.

0/0
12.9.2017 11:25

I97v32a 84D41o90l88a60n84s97k51á 2403506680340

U vas to uz hodne pokrocilo, pane Pavelko.

0/0
12.9.2017 19:45

J91i45r33i 28P52r77a56j64z 1353233767964

Bohatě mi stačí mé vlastní čisté svědomí , které Vám dal Bůh. Ano souhlas.

0/0
11.9.2017 23:02

B51e93d27ř66i74c27h 65D55v79o65ř32á74k 2402438326154

A co si myslíte,že je vaše svědomí ? - to je Vaše víra v určité Vaše ideály s kterými jste se ztotožnil. A je správné,že náboženství Vám nic neříká.To si vymysleli jen lidé.

+1/0
12.9.2017 9:30

V51l61a69d98i51m72í84r 72M39o14r17a11v82e43c 3968700643933

Tak asi tak. Merkelová zve muslimy, protože potřebuje pracovní sílu. Podle dosavadních velice zřídka zveřejněných statistik, jic nepracuje a pracovat nechce víc jak 90% příchozích. Tedy, kde udělali soudruzi z NDR (SRN) chybu? Tedy cca 90% z nich pouze zatíží sociální systém a tohle zatížení chce Merkel přehodit na ostatní země pomocí kvót.

No a že bychom měli humanitárně pomáhat? Tak prvně, Česko se nijak nepodílelo na kolonizaci Afriky a z toho plynoucích příjmů a nakonec se ani nepodílelo na způsobení rozpadu zemí Severní Afriky a Blízkého východu. Tedy alespoň za mě nemám sebemenší výčitky svědomí.

A v neposlední řadě, to, co EU předvádí není pomoc, je to akt, který těmto zemím jenom ublíží, protože ti aktivnější z daných zemí odejdou a místo aby doma něco produkovali, budou se flákat na dávkách v Evropě. A proč si to myslím? Protože plně souhlasím z obsahem tohoto videa https://www.youtube.com/watch?v=Q9OHapuhzs4

+43/0
11.9.2017 7:07

B46e65d67ř41i76c23h 83D23v53o35ř22á57k 2862198546504

Německo vůbec nepotřebuje pracovní sílu. To je omyl. Nastupující průmyslová revoluce 4.0 počítá s likidací současných pracovních míst v rozsahu 20-30 % stávajících zaměstnání. V Česku to bude 40 % pracovních míst, především v automobilovém a spolupracujícím průmyslu. A to do 10 let !!!

+3/0
12.9.2017 9:35
Foto

J22i73ř53í 76H54e77r18m53á37n70e19k 4646712462680

Karma

+5/0
11.9.2017 7:04

Z60d20e45n95ě66k 46B20á84r56t24a 6379292597590

Tady dost lidí vubec nechápe,že ty miliony muslimu nepřišli do Německa v posledních dvou letech za migrační krize,ale mnozí z nich jsou tam i s rodinami doma skoro 70 let,kdy přišli za prací do Německa hlavně Turci.V Česku je proti Merkelové dost velká hysterie,třeba Vy tady podsouváte myšlenku,že Merkelová muslimské voliče potřebuje,což s realitou nemá nic společného.Budoucí kancléřka má velkou podporu i bez nich a jak už bylo napsáno,tvrdá kritika Erdogana není zrovna to,co by některé muslimské voliče oslovilo.Ty žvásty o vítání a snaze dostat do Německa co nejvíc muslimu jsou v situaci,kdy EU a hlavně Německo platí Turecku ohromnou sumu za uzavření balkánské cesty a tedy dalšího přílivu uprchlíku či migrantu dost hloupé.Asi polovina lidí co přišla za migrační krize nedostala azyl a čeká na deportaci.To je to vítání...?V Německu byli výtáni a pozváni jen uprchlíci ze syrské války...

+5/−23
11.9.2017 5:54

K80a26r97e55l 41C30h32r27a86s48t68i56n23a 4143154130295

"Islám patří na smetiště dějin jako všechna náboženství a historické poudačky", říká autor, což je jeho mínění. Že se islám nehodí pro evropské poměry, s tím plně souhlasím, neboť je pravým opakem hodnot, na nichž naše civilizace stojí. A ona stojí vedle řecké filozofie a římského práva také na křesťanství, přesněji na Ježíšově novozákonní morálce. Co má autor proti křesťanskému Desateru, které je stručnou esencí křesťanské morálky? Co má proti nekradení, nelhaní, nezabíjení, smilstvu, lásce k bližnímu...? Právě tím, že jsme tyto křesťanské hodnoty zavrhli, ztratili jsme kritérium toho, co je dobré a co je zlé, proto je možné cokoliv. Kromě toho žádný jiný systém vytvořený člověkem nedokáže tak dobře integrovat západní společnost, jako křesťanská morálka, což se potvrdilo po dva tisíce let. Tím, že jsme ji vyhnali, nevíme, odkud jsme přišli, co je naším úkolem, kam máme pokračovat, čím se máme řídit... Zavržením křesťanství jsme byli odříznuti od kořenů a stejně jako rostlina bez kořenů hyneme, upadáme, vymíráme a vítáme cizí hodnoty, které nás nepřišly obohatit, ale ovládnout a zotročit. Pokud to naši spoluobčané nepochopí, není nám pomoci a naše civilizace zahyne!

+16/−4
11.9.2017 4:45



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.