Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M78i77r61o23s90l89a35v 22M44i66c25h11a50l49e34c 3642421474665

Napsala jste to moc dobře.

KARMAR^

+52/0
doporučit
28.8.2017 10:52
Foto

L85u67d52ě62k 34M43a64z94u93r82e44k 7710816581839

Mohu jedině podepsat (také mám dcery)! R^

(A doufám, že tento článek nebude zdejší administrací odstraněn!);-€

+46/0
doporučit
28.8.2017 10:56

V34l73a57d85i18m32í76r 49J25a11v44o14r26a 4810342406878

R^!Bravo!

+32/0
doporučit
28.8.2017 10:53

J62a76k65u79b 36M24a36c79h 5354945415388

Není co dodat, naprosto výstižné a nahánějící obavu. Tohle si musí všichni rozumně myslící lidé uvědomovat. Ale kde jsou, proč nejsou slyšet, proč volí stejně hloupé politiky, kteří pro plnou kapsu udělají cokoliv? Jak může tak inteligentní národ jako Němci volit "soudružku" Merklovou? Nad tím mi rozum zůstává stát.

+31/0
doporučit
28.8.2017 10:57

J10i94ř42í 51V66o25b60e17c56k39ý 1446180285362

Naprostý souhlas! Zcela v kontrastu s včerejšími názory toho pána, který obhajuje islám jako náboženství a že je nelze zakázat... Vaše body jsou důkazem, že islám porušuje naši ústavu a deklaraci lidských práv.

+30/0
doporučit
28.8.2017 11:08

M61a89r38i48e 22Š69í51p56k19o15v92á 5132962584307

Howgh!

Naprostý souhlas bez výhrad. Bohužel to začíná být v režii "kdo s koho".

Skvěle napsané, Viktorie!

+30/−1
doporučit
28.8.2017 14:25
Foto

L16i82b37u45š21e 25H16o12l62z59b66a72c33h40o33v42á 1569613985623

Zcela se s vámi ztotožňuji, perfektně napsané, díky. Taky tady nechci islám!!

+21/−1
doporučit
30.8.2017 11:42

D46a50n 86B81i71d85e52r85m37a58n 7629274112856

Islám je nebezpečná ideologie bez ohledu na ostatní ideologie. Jakékoliv institucionalizované náboženství se stává ideologií. Ať si každý v soukromí věří čemu chce, ale institucionalizovaný islám je třeba v Evropě zakázat a postihovat jeho projevy jako propagaci a šíření hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka. Třeba s odkazem na části koránu, které vybízejí k násilí nebo s okdkazem na postavení žen v islámském světě, které je v rozporu s naší ústavou i hodnotami.

Dále, co chcete říct tím, že odpalování a přejíždění kamionem je zbraň slabších? To je opravdu velká útěcha pro pozůstalé obětí těch útoků... Hned se také méně bojím o sebe a své blízké, když vím, že se můžeme nechat zabít z pozice silnějšího...

A jen tak na okraj, ideologií, v jejímž duchu páchal SSSR svoje zvěrstva, rozhodně nebyl ateismus.

+17/0
doporučit
28.8.2017 14:03

J50a56n 17M72a17c21h54á86č75e87k 3549953284256

super...

+15/0
doporučit
28.8.2017 10:58

M84i71l45a50n 96S95t83e64h94l54í73k 7340719303741

Jsou to jednoduché počty - radikálních muslimů je údajně jen nepatrné promile. Z toho ovšem vyplývá, že čím větší komunita muslimů v té které zemi je, tím větší počet nebezpečných radikálů se tam vyskytuje. A naopak, čím méně muslimů (nebo žádní), tím menší počet radikálů, kteří se pak dají mnohem lépe ohlídat. Jsem jednoznačně pro tu druhou možnost. :-)

+16/−1
doporučit
28.8.2017 13:37

P13e95t49r 71T46o89m76e35k 1826542870171

R^R^R^ Je třeba více takových hlasů.

+13/0
doporučit
28.8.2017 12:55

M58a74r97c36e74l67a 37Z10a64j22í21c29o15v11á 1842608610984

Myslím, že jste uhodila hřebíček na hlavičku. Sice neúmyslně, ale přesně. Vy to nechcete pro své děti, pro svou budoucnost.

Prohlédněte si osobní život ohnivých zastánců migrace či multikulti - rodičů řádně pečujících o vlastní děti je mezi nimi pomálu. Bezdětní, homosexuálové, svobodní a svobodné. A pak tací exoti, kteří vlastní děti nechali v péči prarodičů, a vyrazili pomáhat migrantům.

+15/−1
doporučit
1.9.2017 12:53

A81n49n34a 21V71e90s15e34l80á 3349180461620

R^ Tuhle válku musíme vyhrát, protože jsme ženy. Nejvíc jsou aktivní jsou právě ženy, které si uvědomují o co přijdou . Tak se nedejme !

Nechci v Evropě Alláha !

+10/0
doporučit
30.8.2017 8:26

P94e19t87r 35S88k96ř27i97v65a43n 3303208908

Z vaší vizáží je jasné že neoceníte obal na slunečník jako uni róbu jenž se nosí všude. Jinak nezapomeňte na Švédské hrdinné feministky co doma vybojují kdejakou ptákovinu a na návštěvě v Iránu měli na důkaz vzdoru šátky.

http://zpravy.idnes.cz/svedsko-feministky-vlada-iran-satky-d7r-/zahranicni.aspx?c=A170214_125358_zahranicni_aha

Mimochodem těm paním ze Švédska by ten perforovaný pytel výrazně přidal na atraktivitě.

+9/0
doporučit
28.8.2017 20:48

B84o29ž65e44n15a 26K72ú83t72n47i82k46o13v16á 6312509860125

Karma.

Mne feministky doslova vytáčí.R^

+9/0
doporučit
28.8.2017 13:11

B27ř59e25t20i27s75l94a62v 44N11o25v15á13k 8118793163840

Tohle je dokonalé...líp napsat to snad už nejde... díky

+8/0
doporučit
1.9.2017 23:45

M67a45r29e91k 73V78a32l70i14č87e85k 2891959564780

staci, aby kazda mama takhle premejslela a nehrala si na zachrankyni sveta - bohate staci, kdyz bude mit v peci svoji vlastni rodinu

diky za sepsani normalnich lidskejch duvodu - proc ne

nejsem zadny hovado, ale kazda pomoc ma svuj zacatek i svuj konec

+8/0
doporučit
1.9.2017 18:11

R41e38n91é 41J68o19s48e68f 1196627386824

Islám = smrt. Bohužel tak to je! https://www.youtube.com/watch?v=UlAimllkEPE

+7/0
doporučit
2.9.2017 10:44
Foto

P56a42v78e44l 32J10o45s82e50f 82A97b53e79r91l48e 4227873186716

R^R^R^

+6/0
doporučit
30.8.2017 9:48

Ř48e53h46o73ř 73K19r48á46l75í28č76e19k 5397451959758

S myšlenkou článku souhlasím, také nechci v Evropě Aláha, Islám, Šaríi, kamenování a jiné středověké zvyky.

Co mě ale v článku praštilo do očí je pasáž "Neříkám, že „náš“ Ježíš je bezchybný superfrajer, který nenadělal pár kopanců", tak by mě zajímalo, co je myšleno těmi "kopanci", které Ježíš nadělal? Zmíněné klátění ministrantů, křižácké výpravy, inkvizice, upalování nevinných lidí, okrádání nebohých věřících, toto snad někde Ježíš kázal? Už to bude nějaký pátek, co jsem četl evangelia, ale nepamatuji si nic z výše uvedeného, že by Ježíš učedníkům a následovatelům kázal (pokud se mýlím, opravte mě odkazem na patřičný verš) a všechna tato zvěrstva se děla až stovky let po jeho smrti (či zmrtvýchvstání). Myslím, že hodně lidí zaměňuje pojmy křesťanství a církev.

Z dnešního pohledu bych řekl, že Ježíš byl "sluníčkař" až "dobro*er", následovali jej lidé, ale nevedl je do války, nezabíjel, ale léčil a křísil mrtvé atd. atd. Na rozdíl od Mohameda, který válčil, zabíjel a obcoval s nezletilou.

+5/0
doporučit
3.9.2017 18:57

Z38d34e52n63ě89k 59J73a37n57s40a 9478604759700

.... i já přidávám karmu R^!

+4/0
doporučit
29.8.2017 10:39

M35i79l10a89n89a 38K19r67a15e35m82e62r69o63v73á 2737680180832

R^R^R^ Díky za vyčerpávající přehled. Není k tomu co dodat a jen tupec nechápe.

+4/−1
doporučit
30.8.2017 20:52

M26a19r87t45i54n 80B87i78t18t25n43e70r 4872706156915

Dál píšete, co chcete pro své dcery. Chápu to. S čím už nesouhlasím je, že se tváříte, jakoby islám jako náboženství byl to, co jim to může odepřít.

Náboženství je zástěrka. Tak jako ideologie. Islám, křesťanství, budhismus, humanismus, ateismus, komunismus, pozitivní myšlení, demokracie... vždy to lze vzít a udělat z toho klacek na mlácení těch, které chcete napadnout nebo to můžete použít jako základ pro obhajobu toho, proč žít v míru.

USA jsou převážně křesťanské. Nebránilo jim to použít atomovky, chemické zbraně, kobercová bombardování, útočit na jiné země. SSSR byl ateistický - nebránilo mu to útočit na jiné země a dělat příšerné věci. Německo bylo křesťanské +-, přesto nahnalo milióny lidí na smrt. To samé Ukrajina... Předpokládat, že islám je válka a jiné ideologie jsou mír, je podle mne zavírání očí před fakty. Vaše dcery mohou klidně být křesťansky, hinduistky, budhistky, ateistky, muslimky a žít v míru nebo válce, až tak to s tím nesouvisí. V Evropě máme mír pár desítek let od největší války, co jsme kdy zažili a přesto si ho už nevážíme a pracujeme na další válce.

Jinak odpalování se a najíždění kamionem a podobně - to je zbraň slabších (podobně jako Japonsko také začalo posílat sebevrahy až jako zoufalý krok). Kdyby měli dostatečné technické prostředky, tak útočí bezpilotními letouny, posílají balistické střely, bombardují nás a podobně. Tak, jako my je.

A mimochodem - imámů jsou v islámu mraky. Nemají žádnou centrální autoritu, takže si každý může říkat skoro co chce. Islám je v tomto svobodnější, než katolická církev třeba. Bohužel to pak také vede k tomu, že na magory nebo radikály není páka. Takže je skoro jedno, že jeden imám nabádá k násilnému džihádu a další imám mluví o dobývání dělohami žen s tím, že násilí není potřeba. Má to asi takovou důležitost, jako že jeden "opinion maker" na sociálních sítí si myslí to a druhý ono. Islám je nejednotný. Což dokazují i časté boje mezi muslimy.

+4/−2
doporučit
28.8.2017 11:50

T95o18m48a55s 66V65r69l29i27k 8797375887204

Souhlas, pochopitelne. Mi pripada absurdni tohle vubec ve stredni Evrope 21. stoleti resit.

+2/0
doporučit
31.8.2017 21:49

M63a83r70t39i75n 59B60i47t44t55n19e11r 4592116516705

Řada obav, některé z nich odůvodněné, jiné mi přijdou jednostranné nebo v rozporu.

U islámu vs křesťanství částečný souhlas, ale zároveň je vidět, že porovnáváte tolerantní formu křesťanství v sekulárním státě, kde se křesťanství nebere moc doslova s tradičním, fundamentalisticky pojatým islámem, navíc vykládaným násilně. Neodsuzujete tím islám jako takový, ale radikalizovanou formu islámu.

Jinak upalování čarodějnic, to nebyl středověk (500-1500), ale spíše renesance, baroko a až osvícenství (1500 - 1800). Tedy upalovalo se v době, kdy se už dávno bojovalo střelnými zbraněmi. Stejně tak pogromy proti židům jsou věcí celkem moderní (ve středověku byly mírnější) a vyvrcholily až ve dvacátém století holokaustem. A to samé s tím zahalováním žen - před pouhými sto lety by žena nemohla jen tak jít plavat v plavkách, potřebovala by koupací oděv. Bikini byly ve 40. a 50. letech na mnoha místech v Evropě zakázány - to je pár desítek let. Naopak ve starověkém Římu je ženy nosily jako sportovní oděv. Stejně tak právo volit pro ženy - záležitost vesměs 20. let 20. století a někde později. Takže ten mýtus, že islám je středověk je prostě mýtus o temném středověku a osvícené renesanci a dalších stoletích. Středověk byl v lecčem tolerantnější, než třeba 16. a 17. století v Evropě.

Navíc to s těmi negativními věcmi, netolerancí vůči odhalené kůži a podobně není jednosměrný proces. Naopak v mnoha islámských zemích byla kultura odívání podstatně tolerantnější a vyhrotilo se to až v posledních pár desítkách let. Není to tedy záležitost islámu jako náboženství, ale je to spíš výsledek politických procesů pár posledních desetiletí. Tak jako v Evropě to až tak nesouvisí s křesťanstvím. V historii se mnohokrát vystřídala období sexuálně nevázanější, tolerantnější i prudérnější - přátelštější k ženám i více potlačující jejich práva. A děje se to i v islámu. Není zde žádná záruka, že Arabské země nebudou za dvě stě let tolerantnější, než Evropa.

+2/−2
doporučit
28.8.2017 11:37



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.