Děkujeme za pochopení.
M22i14r37o14s72l91a43v 16V80e74r55n56a15r
Každý ví, že inkluze se dělá na příkaz EU a u nás je navíc šitá na míru jisté mensině, což je jasná diskriminace normálních a chytrých dětí. Dělá to na mě dojem, že EU a jejich sluníčkáři nechtějí normální a chytré občany. Pro EU je asi ideálem smažka z Kliniky, který na povel vyjde demonstrovat za jakoukoliv multikulti blbost, která je z dílny EU.
T61e63r47e50z16a 64K13u86l52í26š98k86o88v37á
Ale prosím vás, každý, kdo se ve školství (nejen speciálním) dnes pohybuje, s inkluzí nesouhlasí. Některé děti integrovatelné nejsou a nikdy nebudou. Přála bych panu pisateli, aby strávil týden ve třídě praktické ZŠ, kde 80% jsou romské děti.. Aby se trochu dostal do reality.
P32e60t60r 17C90a72i10s
Nevěřil jsem vlastním očím. Já bych navrhnul zásadním způsobem snížit počet studentů humanitních oborů. Jak sleduji co dokážou vyprodukovat, tak stejně je máme na dvě věci.
L84i27b77o75r 24P39o55p64o17v31s32k96ý
To už jsem tady dlouho neviděl. Téměř tisíc přečtení a karma pod 10.
Z40d73e79n73ě84k 56M24a61t62u68š86k38a
přímou karmu zatím dalo pouhých šest čtenářů
O27t83a 64K21i55n29c
Inkluzi je potřeba v prvé řadě vymýtit ve vládě, v parlamentu a v prezidentské kanceláři. Ale to bude běh na hodně dlouhé tratě.
D66a63n82a 14T75e46n69z74l91e34r
Inkluze by se měla hlavně týkat jen těch vzdělávatelných a ochotných se vzdělávat. Líné a mentálně postižené stejně nikdy nikdo nevzdělá. Jo vlastně ... ono to začlenění už existuje i bez slavných nabubřelých frází. Inkluze jen tahá peníze z veřejné kapsy.
J56a31r45o94m75í88r 57K62r52á85l
To je nesmysl. Ten vzdělavatelný se naučí daleko víc ve speciální škole, kde se mu mohou věnovat.
M60i75c21h46a26l 39S49v58o40b74o44d19a
Pro mě zase není fér vykalkulovat náklady a pak chtít mnohonásobně více,protože neumím základy matematiky.V takovém případě ať ti samozvaní erudovaní odborníci táhnou,když neumějí počítat.
Je zajímavé,že se furt řeší férovost segregace,nevýchova rodičů a peníze,ale že ti rodiče dostanou dávky,aniž by museli dokazovat výchovu k potomkovi se neřeší.
Proč se například nárok na dávky,nebo když rodič pracuje tak na daňové zvýhodnění,nepodmíní školní docházkou a chováním potomka ve škole?
P86e63t67r 24B36u96r42i14a19n
Není pravda, že by romské děti byly zařazovány do praktických a speciálních škol neoprávněně. Pravda je taková, že ty děti jsou cíleně segregovány a vylučovány ze společenského života majority svými rodiči a to jejich katastrofální ne/výchovou. Mnohé z těch dětí nejsou schopny splnit ani základní kritéria pro přijetí do ZŠ a trvale vykazují spíše úroveň mentálního zaostávání.
Neznají barvy, tvary, neumí počítat ani do deseti, neví v které zemi žijí, nemají základní společenské návyky, neumí se samy obsloužit, neuznávají jakoukoliv autoritu, nemají sociální návyky, knížku, blok a pastelky drží poprvé v životě (jak zjistil jakýsi sociální průzkum). Tady je jasně vidět, že sta tisíce sociálních dávek vyplácených na děti romským rodičů v prvních pěti -šesti letech jejich života byly zjevně ukradeny a zneužity.
Romové si našli obezličku v tom, že zařazení do speciální školy předpokládá nějakou mentální dysfunkci, a oni jsou schopni doložit, že v pubertě, tedy po letech vypiplávání žáka ve speciální škole, tedy poté, co z něj desítky pedagogů vychovají jakž takž použitelného člověka, že ta dysfunkce tam není a že tedy byly zařazeny nesprávně, takříkajíc rasisticky.
Nezvěme tento stav už konečně pravdivě: jedná se o mentální podúroveň úmyslně zapřičiněnou jejich rodiči. Není přeci možné, aby zaměstnaná matka naučila své dítě mimo jiné skládat puzzle, a jiná, válící se 24hod. doma nenaučila své dítě v šesti letech ani používat příbor.
Jistě, zaveďme tedy opět pomocné školy a jasnou klasifikaci úrovně znalostí a dovedností žáka 1-9 stupně ZŠ. Nesplníš, mažeš do blbšulky! S tím, že každé pololetí mají rodiče možnost přihlásit své dítě k testu, zda-li už splňuje úroveň určité třídy ZŠ. Potom bude vzato.
Bavil jsem se z několika učitelkami prvního stupně a všechny se shodly: díky inkluzi (a před tím díky pozitivní diskriminaci) vychováváme za těžké peníze a pod dohledem státu programově budoucí kriminálníky s IQ 90.
A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme h
P63e88t14r 41B33u91r61i37a35n
A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme ho nebyli schopni naučit, aby si zapamatoval jméno své matky! A to má pedagogického asistenta."
Z11d68e68n53ě16k 86M71a66t59u17š29k26a
inkluze ve vašem pojetí je zločin na dětech.
K81a65r95e86l 17K15r92p46a86t31a
Předpokládám, že děti autora navštěvují základní školu v jedné třídě spolu s několika inkludovanými, nejlépe romskými spolužáky. Anebo snad dítě autorovo je samo inkludované? ...