Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Přesně, týmy analytiků vytvářejí mechanismy, jak udržet v primetime naše oči na obrazovce a vytratil se zájem o obsah sdělení. Z právy se smrskly na neuvěřitelné, otřesné, bezprecedentní, globální, kruté a náhodné zázraky, které jste ještě neviděli a už nikdy neuvidíte. Jednou jsem viděl i tři zázraky během jedněch zpráv, takže mi došlo, že má realita se bez těch blbostí v pohodě obejde.

Jestli pořád ty OTŘESNÉ zprávy sledujete, tak jen ZÁZRAKEM máte ještě mozek v hlavě.;-)

1 0
možnosti
ZB

Karma.Ovšem nezapomínat na "alternativní media",ti se snaží o blbou náladu mezi svými čtenáři přímo na zakázku...bohužel,ze všeho se postupně stává stupidní bulvár.Proč?Protože lidé to tak chtějí a komerční stanice se jen přizpusobují poptávce a z televizních kanalu je jen přítok žumpy a "lid",tedy zákazníci jsou spokojeni...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS