Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A49n84t40o83n59í89n 29S50t57r55n60a66d 8191271943987

Velmi zajímavý článek i vaše reakce v diskuzi. Já taky poslední dobou vůbec nechodím na české filmy. Rád bych, protože si myslím, že u nás jsou lidé, kteří to umí. Asi jde o to, kdo získá peníze na realizaci. Možná, že to není krize tvůrců. Řekl bych, že je to na straně investorů.?

0/0
18.7.2017 19:10
Foto

M98a78r53i38e 16T40o39m82š30í64č44k32o57v49á 4727335346606

Já to vidím spíše v obsazování. V dnešní době je prominentní skupina herců, která hraje téměř v každém filmu, bohužel ne všechny role jim sedí a navíc jsou již okoukaní. Nejsem moralista, ráda se podívám na vtipnou milostnou zápletku, ale musí to být zahráno stylem Elišky Balcerové, to mě pobaví a zvedne náladu. Tedy nemyslím si, že bychom u nás nebyli schopni natočit dobré filmy, ale chce to témata, která má český divák rád a herce kteří je umějí ztvárnit.

+1/0
18.7.2017 19:03
Foto

V68á40c66l18a60v 83C11h41u87c85h41m64a 6805641678836

Ono to ale bylo v každé době. Dřív jste zase všude viděla Sováka, Kemra, Marvana, Brzobohatého apod. Je ale možné, že těch špiček bylo víc a tak to člověk tak moc nevnímal.

0/0
18.7.2017 19:11
Foto

V53á43c13l28a21v 15C61h82u44c86h66m93a 6885871248926

No, podle výběru vašich oblíbených filmů bych řek, že se vám spíš líbí sladkobolné příběhy a nikoliv dobré a kvalitní filmy jako takové. Určitě to má souvislost s vaší vírou v nějaké lepší vyšší dobro než je to lidské žití. Není to nic překvapujícího. Prozradím vám ale malé tajemství. Není jiného dobra než to, co sami žijeme. A dobré filmy, krom kvality zpracování příběhu, obvykle zobrazují bez příkras, jak to dobré, tak i to "lidské". Není chybou filmu, že vy podvědomě odmítáte realitu všedního dne.

Zajímalo by mě, které zahraniční filmy vnímáte jako ty dobré a kvalitní. Možná byste pro srovnání mohla uvést podobně obsáhlý seznam. ;-)

+2/0
18.7.2017 16:59

M57i58l43a92n 66B20í91l21e73k 5354749711

Obliba sladkobolných příběhů určitě nemá přímou souvislost s vírou ve vyší dobro. Těch věřících tvůrců, kteří rozhodně nerezignovali na temnější stránku lidského bytí, je spousta (např. Hitchcock, v literatuře třeba drsoňka Flannery O'Connorová, kterou má v oblibě i takový Cormac McCarthy...). Ono je to pochopitelné, protože např. křesťanství si člověka rozhodně neidealizuje.

0/0
19.7.2017 8:21

J98i76r30k41a 13L45i43b20e50ň89s73k12ý 4462761294459

české filmy se mi taky vesměs nelíbí (ba mě děsí - když je něco chváleno, leknu se, že to bdue úplná blbost-teď naposled Křižáček, dopředu se bojím té ztráty času). Je vidět, že se točí kvůli zisku a že na to nejsou prachy; protože nejsou a je nutný zisk - točí se komedie, někdy inteligentní, někdy blbé až úplně...je to jako s knihami - vydavatelé vydávají, co přináší prachy, jinak si to, autore, zaplať sám....Proto mizí tzv. vážná, nevýdělečná lit, a stejně zajímavé hrané filmy. Naposled se mi líbily některé dokumenty Třeštíkové, ale i amatérská Láska na hřbitově, jinak klasicky Svěrák - jistota kvality, nezklame, po povrchu a zvesela. Podíval jsem se nedávno na vychvalovanou sérii PUSTINA - nic moc....Kopírujeme skandinávskou drsnou krimi a neumíme to...prostě jsme v česku, talentů málo, peněz málo, podobně je to s fotbalem - díváš se na to a trpíš...zato bafuňáři točej miliardu ;-D;-D Mimochodem Američani točí taky šity, ale mají na to 100x víc peněz než my, takže i shit pak vypadá téměř inteigentně. Například ZTRACENO V PŘEKLADU - Oskary, ale proč? banální historka, Forman by to dřív natočil líp a zábavněji.

0/0
18.7.2017 16:15
Foto

V89á52c82l54a92v 74C53h88u52c92h58m77a 6715141508906

Ztraceno v překladu považujete za shit? ;-D

0/0
18.7.2017 17:00

M73i58l46a10n 75B25í14l25e85k 5774269371

Trochu si protiřečíte, když píšete o filmu Křižáček a následně o tom, že se české filmy točí kvůli zisku. Protože Křižáček je klasický artový film, kde se zisk zrovna nepředpokládá. A takových filmů je samozřejmě daleko víc (tedy těch, jejichž tvůrci nepočítají se ziskem).

A Ztraceno v překladu...ve filmu nejde vždy jen o zábavné zobrazení nebanálních historek ;-)

+1/0
18.7.2017 17:59

R22a52d49e83k 65J97a46r29o45š 4327788490986

Ono se to netýká jen filmů, ale kultury obecně.

Třebas takové výtvarné umění - kterýže z těch současných konceptualistů a modernistů se vyrovná osobnostem jakými byli Josef Čapek, Emil Filla, Josef Lada, František Tichý, Kamil Lhoták, Ota Janeček...

+1/0
18.7.2017 14:23

V58l37a61d54i68m61í13r 88H97r85u41b61ý 4437673734259

Vám se nelíbí jen české filmy? Mně celá hraná tvorba.

+1/0
18.7.2017 8:21

M69i12c53h90a87l 90K15o72n22o55p92a 8633515410463

Film je především zboží, které se musí dobře prodávat - podle vkusu spotřebitelů. Myslím, že kdyby po těch Vámi vyjmenovaných filmech, na které jste se dříve dívala a dnes už Vám nepřijdou příliš zábavné nebyla ve společnosti poptávka, prostě by se netočili. Točili by jiné, a třeba kvalitnější.

Drobný výčet z mých oblíbených filmů:

- Markéta Lazarova

- Zítra vstanu a opařím se čajem (geniální:-))

- Volný pád (Falling down)

- Vzpoura na Bounty

Co bych možná jednou chtěl vidět (filmový fanoušek moc nejsem):

- Azazel

- The State Counsellor

- The Turkish Gambit

+2/0
17.7.2017 22:01

P95e90t41r 23O21m24e27l98k45a 6645939545

Jen tak na okraj. V roce 2016 vznikly 73 filmy, které jsou buď vyloženě české produkce nebo koprodukční, Zajímavé a výmluvné je, že nevyšší divácké ocenění mají dokumentární filmy. Hraný je v totální krizi. V loni mě nejvíce oslovil seriál Pustina ( světová úroveň). Jinak sahám po těch starších.

+1/0
17.7.2017 20:07

P77e34t23r 62K54o55r41e54c26k15y 2363527643721

Taky se již několik let vyhýbám českým filmům. Vlastně to začalo u seriálů, které nemilosrdně zaplavuji TV. Následně jsem najednou zjistil, že pokud se mi film začne ,,samovolně" rozkládat do jednotlivých scén, tak je to špatný film a to u mnoha českých filmu tak bylo. V tuto chvíli se rád kouknu na film pro pamětníky z 30 až 60 let , ale dál nejdu, již jen zahraniční snímky. Analogicky se mi znechutil fotbal. který jsem v mládí hrál..korupční skandály, filmování hráčů, bitky na stadionech a tak jsem hledal,kde toto není a našel jsem před několika lety americký fotbal,kde se musí hrát a kde je strategie a taktika a samozřejmě i fyzická způsobilost to nej. No taky to hrají jen samí vysokoškoláci a pochopit všechna pravidla dá čechářkovi hodně zabrat ale pokud do toho proniknete,tak jste našel svůj sport .

+3/0
17.7.2017 18:52
Foto

P20a22v32l65a 22K57o83l73á27ř44o43v31á 6196306252338

Před více než dvaceti lety jsem byla velký milovník klubových filmů od Felliniho, Truffauta, Wajdy, Kazana, české Nové vlny, atd. atd. V poslední době bych napočítala na prstech jedné ruky filmy, které mne opravdu natolik zaujaly, že bych si řekla: tak tenhle snímek bych mohla vidět i dvakrát či třikrát.

Jasně člověk se mění stejně jako svět kolem, ale nemyslím, že by nastával nějaký "úpadek" českého filmu (tenhle výraz jste sice nepoužila, ale nějak to z Vašeho článku pociťuji). Zkrátka v té přehršli filmů (bohužel převážně amerických), které kina nabízejí, už člověk možná hůře vybírá. Navíc, natočit film v ČR asi není v současné době úplná legrace. Málokterý režisér si dnes může dovolit natočit "vážné umění" jako kdysi Vláčil, Chytilová, Menzel a další, protože by se ten film zřejmě nezaplatil. Proto je možná pro většinu filmařů nejpřijatelnější řešení vyrábět divácky úspěšné filmy, které chtějí hlavně pobavit a ne poučovat nebo moralizovat.

Nestěžuju si, myslím, že to je přirozený vývoj. Nepohoršuju se nad tím, že některé filmy tak trochu "znevažují" mezilidské vztahy, neberu to tak, že zobrazují realitu. Filmy v 21. století chtějí hlavně přitáhnout co nejvíce diváků (koneckonců proč ne?) a zaplaťpánbůh za to, že i přes tak silnou komercionalizaci filmového průmyslu stále občas vznikají i ojedinělé fimové klenoty. :-)

+5/0
17.7.2017 18:45
Foto

J28a76n34a 45M59a41j67o39v86á 4365972766733

No, všichni se s věkem měníme. A vy jste prostě popřehazovala své hodnoty. Za to film, a to z žádné produkce, nemůže.

Někomu s věkem nadhled přibývá, někdo ho ztrácí. S tím se asi nedá nic moc dělat. Je nám dáno.

Jen škoda těch ztrát.

+5/0
17.7.2017 17:36
Foto

H85a77n18a 57R98e66b42e35k28a 29Š60i32a67n13d96e38r 3356773160180

Milá paní Majová,

děkuji za Váš názor :-)

Ano, přehodnocení je normální, protože se měním, mění se tím pádem i můj vkus.

Ale je mi líto, že tolik českých filmů má špatnou kvalitu, že do českých kin diváky nepřitáhnou.

Ztráty peněz mi líto není. Je lepší uvědomit si změnu nyní než nikdy, a přitom se celý život dívat na nekvalitní filmy a nevnímat to.

H. R. Šiander

0/0
17.7.2017 17:41
Foto

J65a73n68a 23M76a45j21o45v57á 4795432486353

Víte, usmívala jsem se při čtení vašeho článku. Přestala jsem číst vaše recenze knížek po několika prvních, protože podle mne nečtete dobré knihy. Ale pro vás a řadu jiných určitě dobré jsou.

A není mi líto, že vycházejí. Vás potěší, další lidi potěší a já si prostě přečtu jinou. A taky pustím jiný film :-)

Za mne je to tak v pořádku.

A nevnímat? Jste "lepší" člověk se svými "kvalitními" filmy? A víte, že bych si tím tak jista nebyla? O tom totiž život nejspíš vůbec není.

+5/0
17.7.2017 18:02

R74u59d11o18l13f 88J69e91l64í25n79e94k 8203809349586

To máte pravdu, ale dobrý film nezestárne a má své příznivce stále. A i když se člověk s věkem mění, skutečně dobré filmy má v oblibě v průběhu celého života. Ducháček to zařídí, S tebou mě baví svět, Jak dostat tatínka do polepšovny jsem měl rád už jako kluk a líbí se mi do dnes.

0/0
17.7.2017 17:55
Foto

J72a23n67a 83M98a37j73o41v59á 4775642276173

To není otázka stárnutí filmu, ale stárnutí jednotlivců. Autorka hodně promítá do článku posuny svých vlastních hodnot.

Já byla nejrigidnější mladá, v době, kdy jsem hodně psala. S přibývajícím věkem chápu lépe, že filmové (nejen) umění má více funkcí a ta rekreační k němu prostě patří a je to tak v pořádku.

Každý prostě rosteme jinak, jak nám to tak život nadělí :-)

+2/0
17.7.2017 17:59
Foto

J59a67n28a 51M29a78j43o14v73á 4205972216973

Ale...ve S tebou mne baví svět "přidanou hodnotu" nehledáte, že ne????

+1/0
17.7.2017 18:12

R83u49d20o50l63f 77J36e46l30í15n12e87k 8573209429926

U filmu, který baví už několik generací není třeba cokoliv hledat. Tam ,,to" prostě je.

+3/0
17.7.2017 18:16
Foto

J57a44n70a 27M71a85j81o74v31á 4105822236593

"To" nepochybně. Což ovšem nemusí souviset s autorčinou přidanou hodnotou. Ta totiž u komedií tohoto typu prostě není a ani tam nepatří :-)

+1/0
17.7.2017 18:19
Foto

V87á73c56l43a45v 59C47h94u39c71h62m38a 6595491358346

Troškovy Kameňáky taky baví a bavit budou i další generace. Ale že by se jednalo o kvalitní filmy? To bych nedokázal říct ani v silně podroušeném stavu. ;-)

+1/0
18.7.2017 17:07

V93l84a18d25i42m86í37r 32H88r97u11b35ý 4597623894309

Ale žádné hodnoty nikdo nepřehazoval. Respektive se to zrání neprojevilo v náhledu na filmy. Líbí se nám pořád ty samé (někdy až příliš omílané). To snad není změna náhledu. Z nových zaujme jen pan Svěrák.

0/0
18.7.2017 8:24

M91i11l69a67n 16B58í84l56e13k 5434179191

Vám se líbí, ale někomu jinému třeba ne. Určitě existují lidé, kteří dnes už nejsou tak nadšeni např. z filmu "S tebou mě baví svět" jako v 80. letech...

0/0
18.7.2017 12:40
Foto

A45l33e86š 77P65r42a44g71e59r 2333610859

člověk se věkem učí, když je něco poprvé ve filmu ukázané, třeba vtipně podaná nevěra, tak se tomu člověk zasměje, ale když to vidíme v dalších a dalších filmech, (pak také v realitě okolo sebe a co to doopravdy dělá s lidmi), dokola se opakující situace jen s jinými kulisami, pak to začne člověka nudit, někdy i štvát a lze to lehce odsoudit, vidím jeden ze zásadních důvodů trapnosti našich filmů v tom, že jsou to jen kopie již několikáté kopie...

+1/0
17.7.2017 17:10
Foto

H47a96n80a 54R39e54b93e68k14a 55Š79i73a91n32d90e85r 3756713900540

Milý pane Pragere,

děkuji za Váš příspěvek. Souhlasím s Vámi.

Ta témata - manželská nevěra, rozvod, nemilovaná a opuštěná manželka, navázání nějakého bezhlavého flirtu s tím, že nám filmaři předkládají, že je třeba si užít tady a teď, nedívat se na následky...

Máte pravdu také v tom, že když pak člověk vidí kolem sebe rozpadlé rodiny, rozchody po deseti a více letech, nebo prožije rozvod sám, člověk už si z toho dělat legraci nemůže. A ještě na to chodit do kina a platit za to?

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0/0
17.7.2017 17:44

R18u71d89o54l35f 50J12e97l75í52n33e21k 8553409229216

Pokud se Vám zachtělo vidět šťastný návrat manželů, zkuste seriál Vyprávěj. Dočkáte se hned dvakrát. Jinak pro Vás budou již jen pohádky. Ja nové filmy také moc nemusím, ale pár výjimek se najde. Vcelku se mi líbily filmy Teorie tygra, Něžné vlny a Padesátka (jako oddechovka). Filmy jako Bezva ženská na krku či Seznamka jsou něco jako jednorázovky. Neurazí, můžou i pobavit, ale víckrát se na ně není důvod dívat. Nemají žádnou přidanou hodnotu, kvůli které by je člověk chtěl vidět znovu.

0/0
17.7.2017 16:59
Foto

J88a79n10a 32M68a24j85o54v46á 4215152746863

Jo, Teorie tygra mne velmi mile překvapila. Sladkohořce.Měla jsem výhodu, šla jsem bez sebemenších očekávání a ta ukázka toho, jak mohou být lidé ve vztazích zcela mimoběžní po dlouhá desetiletí, aniž by jeden nebo druhý vnímali, že neexistuje jen jejich pravda, byla překvapivá :-).

(A Bartoška prostě okouzlující)

+1/0
17.7.2017 17:40
Foto

H35a10n68a 78R35e44b45e97k14a 12Š15i42a48n38d90e44r 3906933900980

Vážený pane Jelínku,

děkuji za Váš příspěvek do diskuse :-)

Rovněž děkuji za doporučení filmů.

Ale to je ono! Proč bych měla vidět film jenom jednou? Proč bych se měla dívat na film, který nemá žádnou přidanou hodnotu, jak Vy sám píšete?

Pro mě je to ztráta času.

Děkuji za tip na seriál VYPRÁVĚJ. Ale víte, já mega dlouhé ságy nemám ráda a tento seriál má, jak jsem se dočetla V. řad a celkem 106 dílů. Na tohle já nemám!!! Jakkoliv to může být skvělé, tak mě takové dlouhé ságy ubíjejí.

Mějte se pěkně, H. R. Šiander

0/0
17.7.2017 17:48

R31u70d88o27l54f 43J13e96l12í29n35e81k 8323719409166

To, jestli má film cenu vidět si musí každý určit sám. Že mi film nestojí za opakovane shlédnutí ještě neznamená, že budete mít stejný názor.

0/0
17.7.2017 18:38
Foto

J34a16n52a 34M78a72j59o87v65á 4405742326863

Některé filmy jsou fajn...a jednou stačí :-). Takových, co stojí za opakované vidění zas tak moc není a důvody k tomu mohou být ty nejrůznorodější, zas tak to s tou kvalitou souviset nemusí (ostatně, co je kvalita?) Spíš svoje sehraje cosi, co zaujme.

+1/0
17.7.2017 18:43

Z33u74z32a87n29a 53B32e13n66d59o98v62á 2226352733948

No vidíte, a já zase nevím, proč na film koukat víckrát. Samozřejmě jsou filmy, které za to stojí, ale těch je málo. Obecně, ne jen těch českých. Radši se podívám na nový film než pořád dokola koukat na to, co už jsem viděla.

Jinak na české filmy moc nekoukám, jsou hodně o vztazích a to mě nebaví. Poslední film, co mě zaujal bylo Ve stínu, jako detektivka to má sice logické díry, ale natočené je to pěkně.

0/0
17.7.2017 21:35
Foto

V80á35c94l13a21v 70C41h15u35c68h55m47a 6125921788216

Přidal bych třeba kriminálku Ve stínu. Nebo již zmíněné Ženy v pokušení.

0/0
18.7.2017 17:12

I24v76a58n 95M32a24r72e71k 6764938982

Jsme na tom naprosto stejně p.Šiander. . . . . . .Moje sympatie k českému filmu skončily shlédnutím bombasticky propagovaného "filmu" Roaming. ;-( RvRvRv

0/0
17.7.2017 16:34

M42i56c53h53a76l 55Š75t94o98s69e96l 7282777377296

To je velice hrdinský a záslužný postoj, že po shlédnutí jednoho filmu, který vás neoslovil, nedáte šanci dalším.

+2/−1
17.7.2017 16:58
Foto

H93a50n42a 17R36e17b62e76k47a 49Š62i96a11n81d92e48r 3596673920840

Milý pane Štosele,

patrně jste nečetl můj blog pozorně !! Viděla jsem nejméně třicet filmů (některé ani nezmiňuji v seznamu ve svém blogu) a na základě toho jsem si vytvořila svůj názor. K tomu jsem shlédla nejméně dvě stovky filmů zahraničních. To všechno v průběhu deseti let.

Proto si dovoluji zhodnotit, co mi ve většině české filmy nedávají.

A naopak uvádím české filmy, výjimky, které stojí za to vidět.

Kdybyste četl můj blog, věděl byste, že nestřílím od boku.

Přeji příjemný den, H. R. Šiander

0/0
17.7.2017 17:54

M38i39c68h84a49l 83Š25t51o90s29e35l 7252877957176

Reagujete na diskusní příspěvek, který není určený Vám. Přeji hezký den, paní Šiander.

0/0
17.7.2017 18:07

P19e94t38r 54U45h45e55r 1716596383955

Ty ani nevíš, že se ten film jmenoval Roming, Váňo. A na co koukáš teď, na Velkou vlasteneckou válku?

+2/−2
17.7.2017 17:00
Foto

M17a11r24i41e 67J58a91n86d45o77v98á 8511873105916

Pan Marek nejraději "Pruhovanou plavbu" :-)

0/0
18.7.2017 14:32
Foto

H73a80n40a 39R67e67b55e45k57a 91Š86i17a64n87d30e38r 3536533810340

Zdravím Vás, pane Marku,

jsem ráda, že si rozumíme, ale na druhou stranu je smutné, že se shodujeme v tom, jak nekvalitní české filmy jsou ;-(

U Vás byla poslední tečka film ROAMING, u mě to byla DÍRA U HANUŠOVIC. Nic strašnějšího jsem v české kinematografii opravdu neviděla. Údajně první režisérský počin pana Miroslava Krobota. Jakkoliv si ho jako báječného herce vážím, za režisérkou židli by usedat neměl. Ale doufám, že se snad jenom pletu...

Mějte se báječně! H. R. Šiander

+1/0
17.7.2017 17:51

P33e63t54r 51T35o73m10e94k 1246442240961

A proč nám to vykládáte?

0/−3
17.7.2017 16:29

M25i77c76h98a35l 12Š45t18o98s45e36l 7202387147476

Před přechodem by se každý měl rozhlédnout nejdřív vpravo a pak vlevo, aby nebyl překvapený, co se to s ním děje. I já se měl dobře rozhlédnout. Je nejspíš úplně normální, že se s věkem mění nejen vkus, ale i názory. Možná si za dvacet let budete dnes vyhozené filmy znovu pořizovat.

+1/−2
17.7.2017 16:22

P14a21v54e44l 95V45é74b27r 5729842252931

"

Proč se mi většina českých filmů nelíbí?

"

Že máte vkus?

+3/0
17.7.2017 16:19
Foto

H52a70n40a 67R79e91b61e15k28a 78Š30i91a27n42d53e29r 3846593430950

Milý pane Vébre,

děkuji za Váš názor.

Pokorně přiznávám, že k tomuto názoru dospívám. Vytříbil se mi vkus, a věřím, že k lepšímu.

Ale na druhou stranu je mi to velice líto! Vždyť Jan Svěrák, Jiří Menzel, Miloš Forman... všechno filmoví tvůrci, kteří obdrželi Oskara! To hovoří za vše!

Možná musíme počkat, až vyroste nová generace režisérů světového formátu...

H. R. Šiander

0/−1
17.7.2017 17:58
Foto

M89a76r64t30i96n 70F38a80l30t34ý16n 9681666314528

Odpověď na Vaši otázku je jednoduchá.

Naprostá ztráta profesionality v oboru. S amatéry a diletanty dobrý film nenatočíte.

Ostatní je na delší diskusi.

Vím dobře, proč jsem se v r. 1991 vědomě vzdal kariéry filmového režiséra a nelituji toho. I kdyby mi dnes někdo nabídl oněch 10-30 milionů na film (jako že to se i před pár lety doslova stalo), tak to odmítám.

+2/−3
17.7.2017 16:09

M56i93c27h57a89l 46Š86t14o59s90e68l 7842627497836

U mne ztráta profesionality v oboru nehrozí. Až Vám zas bude někdo nabízet 10 - 30 miliónů na film, přehrajte to na mě ... už se s tím nějak poperu .-)

+3/−1
17.7.2017 16:25

P50e18t64r 28T32o24m88e20k 1436332930821

Jako že vy, profesionál jste musel pracovat s amatéry a diletanty? Aha, tak to jo "profíku". Trošku nefoukanej, zdá se mi.

+3/−1
17.7.2017 16:28

R74a31d35e74k 69J52a17r42o79š 4987518370156

Podle csfd jste v r. 1994 natočil TV film "Tři Alberti a slečna Matylda" dle Horníčkovy divadelní předlohy. To si vybavuji - líbilo se mi to. Proč jste v podobných projektech dál nepokračoval? Nárožného, Lukavského, Fialovou či Donutila snad za diletanty nepovažujete? ;-)

+1/0
17.7.2017 16:33

M23i24r45o56s62l73a61v 96M19u26d57r33a 6579297620212

"Naprostá ztráta profesionality v oboru".

Nebude to tím, že jste vystudoval filmovou režii v Moskvě?

+1/−2
17.7.2017 16:56



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.