Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J24i83t91k41a 80Š66t18e75f91l43o76v60á 4900549698709

ano máte naprostou pravdu - já už jsem dospěla do takové fáze, že když vidím na něco reklamu v televizi tak si to 100% nekoupím

+10/0
doporučit
18.7.2017 14:12

D30a77n76i18e42l 64Č55e87r75n32ý 8424255775948

Nejhorší je, že po 20ti minutách filmu začne běžet 15ti minutová reklama, takže vlastně vysílají reklamy občas přerušené kouskem filmu. Ze zoufalství jsem při začátku reklamy přecházel na jinou stanici a ejhle, reklamy byly všude, dokonce na dvou stanicích tatáž, Nejspíš jsou domluveni abychom nemohli reklamám uniknout.

+10/0
doporučit
18.7.2017 6:50

V57á96c88l38a85v 85Š81í56m86a 3861156584851

Reklamy mne též těžce iritují, a to nejen četností, ale hlavně tím, že většinou jsou neuvěřitelně stupidní.Mám dojem, že je vytvářejí dementi pro dementy.

Daleko víc mě ale štvou tzv. "upoutávky".Nechápu, proč jim stanice věnují tolik prostoru, přijde mi to spíš kontraproduktivní.

A úplně nejvíc ze všeho mě s...u ty grafické, vkládané do obrazu probíhajícího pořadu.Toho, kdo tohle vymyslel, bych s rozkoší uškrtil.

+6/0
doporučit
18.7.2017 11:12

J30a36n80a 35S47t13e80h73l37í32k97o83v48á 2609580260136

Reklamy nesnáším, prakticky koukám jen na ČT a Óčko, kdse se jim bohužel nevyhnu a „Vagína“ to je něco neskutečného..

+4/0
doporučit
18.7.2017 11:18

M71a59r78t12i15n 90R74a19k96o82u83š 5242281901875

Vy se tak strašně pletete. Reklama Vás ovlivňuje víc než si dokážete vůbec připustit. Jen to že jste napsala tenhle blok je důkazem, že máte reklamy hodně nakoukaný. A Váš názor, že kupujete podle svého rozhodnutí není vůbec pravdivý, protože v podvědomí to vryté máte a proto se tak rozhodnete a to že si myslíte, že to tak není je jen dobře. Protože pak ten výrobek doporučíte známým klidně dál.

+7/−4
doporučit
18.7.2017 11:29

B15o82ž29e49n71a 51S68l86a55v96í72č58k37o78v69á 4829199961182

Mluvíte mi z duše:-) "Vagína" mne vždy zvedne od televize. A protože většinu pořadů, které chci vidět, dávají v době, kdy nemám čas se dívat, tak při zpětném zhlenutí reklamy přeskakuji. Všechny pořady jsou potom skoro o polovinu kratší.

Ale některé reklamy jsou dost dobré - třeba ty dvě kecky na mobilního operátora.

+3/0
doporučit
18.7.2017 12:41

V83l10a67d20i20m39í97r 51V33y84s89o84k31ý 8482772441755

von se dnes ještě někdo kouká na televizi? :D

+3/−1
doporučit
18.7.2017 13:19

V19l89a38d56i74m85í29r 73J36a31v91o98r10a 4740102246598

Zvedněte zadnici od televize a přijdete jak o reklamy, tak i o bolesti. Stačí jen malá procházečka, třeba na hodinku. U nás doma se vžila odpověď "no dobře, ale jen ke hnoji a nazpátek!"

+2/0
doporučit
18.7.2017 10:21
Foto

Š79á76r74k84a 77M26e86d60k82o65v16á 7284385826280

Mně by se i docela líbila ta nová reklama na Kofolu,kdyby klíště zůstalo klíštetem a nebyl to Ixodes:-)

+1/0
doporučit
18.7.2017 23:31

P87e40t35r 44T20o87m19e73k 1466282210391

Vůbec nechápu, kdo za ty reklamy platí, proč to dělá. Neznám nikoho koho by zajímaly a komu by nevadily. Koho by neobtěžovaly. Kdo na nich vydělává? Fakt tomu nerozumím.

+1/0
doporučit
17.7.2017 20:33

B32o50h19u34m19í17r 55Š63i10m27e87k 3571170724504

K Vašim nářkům jen dvě poznámky:

Správně cílené reklamě neuniknete, pokud je správně zacílená. Navíc je reklama všudypřítomná a hraje si na Pána Boha. A my ji bereme často vážněji než Pána Boha. A podle toho to také vypadá.

Největší problém nevidím v tom, že je většinou klamavá, největší problém vidím v tom, že skutečně účinné léky se nesmí propagovat ze zákona, a tak se propagují jen léky neúčinné. A mnoho onkologických pacientů pak neužívá účinné léky doporučené lékaři, ale jen kšunty, které je zahubí tím, že se ve skutečnosti vzdají opravdové léčby!

0/−1
doporučit
23.7.2017 6:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.