Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Zdá se, že témata, kterým se věnujete nepovažuje redakce iDnes za "zajímavá". Potíž je, že kdybychom byli právním státem, statisice i zánovních vozů by musely být vyřazeny z provozu. To prostě nejde. Tak budeme raději dělat, že nic nevidíme.

0 0
možnosti
LF

Redakce dala článek do "Zaujalo nás" a myslím si, že věc nyní prověřují.Že nejsme právním státem o tom nepochybuji a zcela sdílím Váš názor. Že by statisíce vozů nevyhovovalo si nemyslím. Když jsou provozovaná s údržbami a drobnými opravami, pak je jejich stav uspokojující.

Problém je v tom, že někteří obchodníci s ojetinami (individuální dovozci) nakupují vozidla, která pak prodávají jako že jsou v pořádku, ale nejsou. Protože většinou právě tito obchodníci zařizují první STK, aby auto prodali, a jsou velmi častými, vítanými a dobrými zákazníky, nechce je STK ztratit a tak jim vychází vstříc. Jejich přítomnost při kontrole na stanici ani mechanikovi ani technikovi nehrozí, že by je někdo vyhmátl za přimhouřené oči, a tak je mhouří, a raději obě, aby byl výsledek kontroly dovezeného auta kladný a dalo se prodat. Jinak by si "obchodník našel jinou STK, kde se přátelsky domluví.

Tak, jak to patnáct let chodí a dodnes, vydělávají velmi slušně oba a nic je neohrožuje. Tak proudí auta ve špatném stavu ale s razítkem a protokolem z STK, že jsou vlastně v bezvadném stavu. Bohužel k tomu přihlíží i v soudních sporech soudy, takže obyčejný člověk má prostě smůlu. Ale to je obvyklé ve všech oborech.:-/

0 0
možnosti
MJ

To jsou dost smutná fakta... i když člověk tuší.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS