Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J66a75n61a 73M25a86j60o92v86á 4985902956103

A víte, že mi to nezní špatně? Možnost nenechat se hodnotit? Zrovna včera jsem narazila na dva články blogerů, které mám ráda, které si názvem šly přímo za karmou a bylo to tak přímočaré, že mi to bylo až líto. Možná, že soutěživé osobnosti, z počátku třeba i šikovné, to následně k té "karmotvornosti" prostě vede a něco se tím ztrácí.

Já bych to hodnocení tedy zrušila zcela a vrátíla blogům tu poklidnou podstatu možnosti publikovat ve veřejném prostoru, nikoliv soupeřit s ostatními o místo na slunci. Ale rozumím tomu, že součástí lidské povahy je touhla dohnat a předehnat.

Za článek rozhodně díky.

+3/0
17.7.2017 17:21

M78a49r75i55e 15Š71í45p79k53o95v25á 5762112934987

Naprostý souhlas!

0/0
17.7.2017 18:12

M90a86r53i33á46n 63B13é33r66e65š 1742882946784

Jano, zase jsou tady na blogu lidi, kteří kvůli karmě prostě žijí. A jak potom diskutují, že oni mají větší karmu a nejsou ve VIP :-P A ani si neuvědomují, jak jsou směšní.

0/0
17.7.2017 22:44
Foto

J34a85n11a 44M97a74j20o35v31á 4495912506193

ale to snad ani ne...jen to pak kalí úsudek a píše se kvůli karmě, což je mi u některých líto.

Ale to je otázka soutěživosti a kdo ji v sobě má, tak prostě "musí".

0/0
17.7.2017 23:39

V23á79c46l95a24v 91K60o11p98ř55i67v59a 1464740255181

A jste v hyde parku, protože božstvo chyby nedělá;-)

+2/0
17.7.2017 12:43
Foto

J88a40n81a 50M11a28j20o23v41á 4125292886653

Ale našla jsem to, tak jsem spokojená :-)))

0/0
17.7.2017 17:28

J65a13n 40T94i54c89h53ý30(68B59n96j43) 4764347408439

žebříčky jsou pofiderní a hodnocení bývá subjektivní a co s tím? At si každý najde to své a také si to ocení, navíc karmu je možné si "nahonit" sám. (příp. se omlouvám za rychlý odklep, prázdný příspěvek)

0/0
17.7.2017 12:18

M84i61c98h93a26l 41K19o20n10o18p93a 8683325640223

Člověk často ani nic moc konkrétního nehledá - prostě kouká, co by ho zaujalo. A leckdy než narazí na něco, co ho pohladí po duši, uběhne nemálo času ...

Chtěl jsem poukázat na to, aby to bylo v tomto ohledu co nejjednodušší.

+1/0
17.7.2017 15:09
Foto

H72a71n45a 43V52l36k63o91v83á 9715874302794

Tak jste se sám pasoval do kategorie autora "pro náročné";-)

jen mne napadá proč tedy tu karmu vůbec řešíte a nezaujmete stanovisko, že kvalita není kvantita...

Normální člověk ví, že kvalitního zboží se prodává po kusech méně, standardu více...

Podobné je to s třídami v letadle.

Nicméně v blogosféře se karma odvíjí od různých skupinkových přátelství (podporováno adminy v "zaujálech") i politické spřízněnosti.

Lidé, kteří svoji karmu získávají bez pravidelného umístění na titulce či v Zaujálech (tj. bez protekce adminů) jsou zde nazýváni populisty (právě těmi protekčními blogero-diskutéry...

Čili věc je složitější a pokud vám jde o karmu, není nic snadnějšího než se stát facebookovým přítelem Davida Vlka, posléze Patrika Bangy a Terezy Janků - a VIP titul i výhody máte zaručen..

A co se týká náročnosti - mám IQ těsně nad hranicí přijetí do Mensy a blogery s vysokou karmou Nožičku a Větvičku čtu pravidelně. Stejně jako Valička pro nadhled s o něco nižší karmou či Dianovou a Pražáka pro jejich lidskost. Říká se tomu selský rozum - a zrovna všichni jmenovaní ho užívají...

0/0
17.7.2017 11:22

V84á17c33l92a79v 79K56o49p29ř93i48v33a 1924290945451

Je vidět, že ani IQ nad hranicí Mensy není zárukou dobrého kritického myšlení. Zazdila jste to největšími populisty. Takže paní Vlková vězte, že důležitější je sociální inteligence, což vám potvrdí každý psycholog.

+2/0
17.7.2017 12:13
Foto

H95a83n97a 14V47l33k71o40v89á 9875164312694

Víte, ta sociální inteligence souvisí se selským rozumem, o kterém mluvím;-)

Ten mi osobně připadá praktičtější než možnost být členkou Mensy.:-)

A Nožička i Větvička jím disponují též, na rozdíl od přešlechtěných a nelogických názorů pseudointelektuálů, kteří se považují za "elitu".

Přiznávám, že Větvička je někdy na hraně a Nožička zřídka svůj názor vidí příliš politicky, nicméně v zásadě s nimi jde souhlasit.

A zejména Nožička nemá tu ambici co vy - "elita" - totiž zásadní potřebu manipulovat s partnerem v diskusi. A toho si my, lidé se selským rozumem, vážíme nejvíce. Toliko o sociální inteligenci:-)

Ostatně - měřítkem vysokého stupně sociální inteligence by měla být karma, ne?;-D

0/−1
17.7.2017 12:42

V25á32c38l21a39v 35K91o83p10ř88i52v17a 1714520765961

A demagogie má za cíl co? Manipulaci. Jestli to u Nožičky nevidíte, tak nic nepište o kritickém myšlení či selském rozumu.

+2/0
17.7.2017 12:44
Foto

H20a58n16a 67V55l87k86o88v25á 9415604442924

Ano, demagogii lze u pana Nožičky (zřídka) zaznamenat. Ovšem jedná se o situace, kdy partner v diskusi odmítá přijmout jakékoli logické argumenty a víceméně trolluje - potom pan Nožička přistoupí k demagogii a pro mne jako diváka to znamená, že přepnul do módu "zábava". Prostě se s volem začne bavit jako s volem.;-) Dělávám to též.

0/0
17.7.2017 12:59

V13á90c72l35a79v 14K71o19p21ř63i93v12a 1614940935551

Mám sem napostovat jeho demagogické články? Nebavím se o diskusi, ale článcích.

0/0
17.7.2017 14:06
Foto

H95a75n80a 93V43l79k38o98v62á 9245364442484

Tak já mám prázdniny a má dcera jde zítra na vytahování šroubů z kolene po úraze....takže asi budu pár dní doma...

Napostujte, můžeme se pobavit o podstatě:-)

0/0
17.7.2017 14:29

V95á96c74l56a90v 96K96o78p81ř91i47v15a 1864980945221

http://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=606287

Co by asi říkali tehdy Gabčík a Kubiš na návštěvu sjezdu Sudeťáků Hermanem a Bělobrádkem? Tehdy Gabčík a Kubiš nemohli ani vědět o Benešových dekretech že?

To je jen příklad. Takových demagogických faulů dělá Nožička miliony. Zkuste jeho blogy obhajující dopující Rusáky.

0/0
17.7.2017 15:19
Foto

H93a91n92a 43V28l65k79o50v58á 9325624722714

To nemohli a nejspíš by to ani nespojovali. K Benešovým dekretům jsem se tady nedávno vyjadřovala z pohledu mé pratety - dcery židovského bohatého architekta a brněnské Němky....Bylo to nefér vůči mnoha lidem, nicméně Gabčík s Kubišem by toto asi neřešili.

Neřešili majetkové záležitosti ani odsun nevinných. Byli to vojáci a řešili bojový úkol. O jejich politické angažovanosti nic nevím. Poučte mne.

Co se týká blogů o dopingu ruských sportovců - vyjadřovala jsem se pod nimi. Se svou reprezentační minulostí a absolutoriu sportovní základní školy mám mezi sportovci v různých odvětvích i různých zemích přátele a - shrnuto - dopuje se na východě i západě, jemné nuance jsou k datům, kdy jsou určité látky zakázány. Doping je průmysl jako každý jiný a kdo si myslí, že dopují pouze Rusové je naiva...Za mnohé uvedu jméno Ben Johnson či Griffith-Joyner.

Nebo třeba Lance Armstrong. Anebo Maradonna....

0/0
17.7.2017 15:45

V65á77c37l70a25v 65K29o54p69ř96i95v76a 1244820425881

Otázka, dopouští se Nožička v uvedených článcích demagogií? Odpovězte ano či ne.

0/0
17.7.2017 15:56
Foto

H56a80n43a 86V96l29k43o50v15á 9765404942164

K tomu konkrétnímu článku jsem se zrovna vyjadřovala příspěvkem o své tetě - ač jí bylo velmi ukřivděno nejen fašisty, ale i "správnými" (lůzou) Čechy v roce 1946, žila svůj život s pokorou a díky Benešovým dekretům nedostala nazpět stamilionový majetek ani v devadesátých letech. Přesto to k mému nepochopení uzavřela a šla dál.

Takto by to měli udělat i Sudetští Němci s vědomím másla na hlavě.

Stejně jako církve (a to pocházím po otci ze staré katolické rodiny).

Pokud vím, sudeťáci se za své chování v roce 1939 nijak neomlouvají, nicméně za odsun v roce 1946 by chtěli omluvy, kompenzace a rušení dekretů.....To je demagogie.

Při vší úctě k mým předkům, z nichž děda byl v.r.1939 na pevnosti a o přivdané židovsko-německé tetě už jsem napsala mnoho.

0/0
17.7.2017 16:20

V41á73c44l15a20v 36K69o77p26ř82i38v91a 1194330945951

Já se ptám, dopustil se Nožička v inkriminovaných článcích demagogie? Ano či ne?

0/0
17.7.2017 16:25
Foto

H66a14n82a 46V61l12k51o29v85á 9735454432854

Demagogie je vyžadovat ano nebo ne tam, kde má odpověď více aspektů. A toho se dopouštíte vy právě teď.;-)

A ano, se zjednodušeným viděním světa jedince s IQ 80, který potřebuje černé nebo bílé aby to byl schopen rozlišit by se dalo říct, že z pohledu Sudetských Němců se pan Nožička dopustil demagogie. Na druhé straně z pohledu "pravých Čechů" (taktéž s IQ 80) se demagogie dopouští Sudetoněmecký národní spolek každou svou akcí.....

Takže viděno selským rozumem bych vás odkázala na svůj předchozí příspěvek.:-)

0/0
17.7.2017 16:35

V64á48c35l34a48v 38K33o61p70ř14i56v71a 1204400965141

Takže otázka pro Gabčíka s Kubišem na něco, co za jejich života neexistovalo není demagogie? Je to demagogie non plus ultra aby manipulací dostal čtenáře tam, kde ho chce mít. Nechte si raději to IQ znovu přeměřit. Asi se vám přetočil tachometr a přemýšlíte moc.;-)

+2/0
17.7.2017 16:50
Foto

H93a86n95a 48V54l47k71o57v57á 9545394322244

Víte, já mám pana Nožičku ráda a nehodlám ho s vámi pomlouvat....

Otázka co by tomu řekli byla hypotetická a jako taková byla i uvedena.

Odpověď na ni z mého pohledu jsem zde již napsala ( zřejmě by na to neřekli nic, byli to vojáci a plnili úkol, i když do služeb Britské armády se dali z lásky k Československu a tím pádem asi nějaké osobní pocity - irelevantní- měli) a takto bych polemizovala i s panem Nožičkou - už si nevybavuji, jestli jsem v této diskusi byla, ale bývám ve většině jeho diskusí.

To, že ho tato otázka napadla ovšem neznamená, že je demagog.

0/0
17.7.2017 17:52

V28á45c89l35a91v 60K44o13p67ř70i94v70a 1434940105351

Tohle mě pobavilo moc. Tady nejde ani tak o demagogii, jako přímo o hloupost autora jeho radost z pošlapaných bábovek. No, nějak to nevyšlo, o nálepkách nemluvě. Ale to není přeci demagogie, že?

http://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=572138

+2/0
17.7.2017 16:59
Foto

H73a50n71a 54V24l91k85o48v94á 9405274752764

Nemusím s panem Nožičkou souhlasit ve všem - to je to co mne odlišuje od lidí, kteří potřebují mít vše buď černé nebo bílé.

Přesto pana Nožičku respektuji a v mnoha jeho názorech s ním souzním.

A co se týká rozšlapaných bábovek - Béreš a vy (v menší míře) byste mohli vyprávět....Stejně jako o dětinských opakujících se osobních útocích mimo téma...

0/0
17.7.2017 18:01

V75á93c97l10a46v 51K67o65p46ř28i78v61a 1114350265101

Děkuji za plodnou diskusi. Jste něco jako Slavomír Beneš. Chlubit se vysokou inteligencí, karmovat Nožičky, milovat Zemana.... To je známka sociální inteligence a selského rozumu.;-D

+2/0
17.7.2017 18:06
Foto

H76a20n51a 70V32l82k13o67v76á 9105364582504

Děkuji. Pana Beneše považuji za starého, životem notně zkoušeného pána, který i přes to vládne životní moudrostí...;-)

I když jako u pana Nožičky s ním nesouhlasím ve všem.

A to, že mi podsouváte, že miluji Zemana svědčí jen o tom, že nevíte kam byste ve své demagogii zašel a uchylujete se k prasprostým (a protimluvným) lžím.;-)

Ostatně mne to nepřekvapuje - vy a Béreš se potřebujete považovat za "elitu" a je to vlastně jen vaše ješitnost. Nediskutujete o obsahu, ale o pozicích....

A na tohle má nadprůměrná inteligence stačí. Totiž na to abych se podobnými hochštaplery nenechala zmanipulovat;-)

0/0
17.7.2017 18:18

V40á60c43l67a35v 90K75o95p70ř96i52v41a 1694370315911

Děkuji za nálepku elity. Už ani nevím, jestli s tím přišel dřív Offčáček nebo Zeman. Ale chytlo se to. Zapojte už ty své body.

+1/0
17.7.2017 18:35
Foto

H91a22n65a 69V48l27k29o74v14á 9545924892404

Ale to se chlapče mýlíte;-) Mé body vás vyhodnocují jako pozéra...Za elitu se považujete vy sám.;-D

A co si o tom myslí Zeman je už úplně mimo....;-D;-D;-D;-D

0/0
17.7.2017 18:39

V33á46c25l19a24v 15K67o45p92ř75i44v49a 1144160235971

Bylo by lacine mazat si vas na chleba dal

+1/0
17.7.2017 20:36

M39i62c55h81a74l 83K86o70n88o12p22a 8403675630793

Zkusím být stručný:

1. Jak jste přišla na to, že jsem se pasoval do kategorie autora pro náročné? A proč karmu řeším? Viz. první odstavec v "Proč?"

2. Myslím, že nákup a prodej (nejenom) kvalitního zboží se řídí především poptávkou a nabídkou.

3. Nezlobte se na mne, ale IQ samo o sobě fakt nezaručuje, že si budete moci přečíst něco náročnějšího, celou věc pochopit a objektivně zhodnotit. Co se týče Vámi vyjmenovaných kolegů - blogerů, tak s nimi opravdu nemám problém.

4. Vidíte Vy osobně nějaký rozumný důvod, PROČ by autoři nemohli mít povoleno zakázat hodnocení svých článků? Zajímá mne názor člověka s vysokým IQ.

0/0
17.7.2017 14:46
Foto

H97a85n64a 46V60l37k32o54v32á 9625554982464

1. první odstavec vašeho článku

2.jasně, s tím nepolemizuji. Jen potom nemá smysl pohoršovat se nad kvalitou prodávanějšího zboží.

3.pokud bych stavěla IQ na nějaký piedestal, stala bych se členkou Mensy a prohrávala šachy se synem své kamarádky, který má ve třinácti letech IQ 160

Co se týká jmenovaných blogerů - a o to šlo...

4.vidím. Objektivitu. Autor, který chce zakázat hodnocení svých článků si jednak není jist sám sebou (popřípadě neunese kritiku) a druhak nechápe, že svět není pouze jeho vidění světa.

0/0
17.7.2017 16:08

M30i29c43h21a16l 75K74o91n46o18p65a 8483585530293

ad 1) Kde konkrétně, v čem konkrétně? Tohle není argument.

ad 2) Mým cílem bylo především poukázat na to, aby se kvalitní zboží (články, chcete-li) vůbec ocitlo na očích kupujícím (čtenářům, chcete-li).

ad 3) Víte, dobře to vyjádřil náš nejlepší šachista (kdy už jste o těch šachistech začala) Davida Navara: "Hodnota mého IQ mě nezajímá". A mě také ne. Vás naopak zjevně ano. Asi sama nejlépe víte proč.

ad 4) Proč by si proboha autor, který neumožní hodnocení svých článků, neměl být jist sám sebou a proč by neměl chápat, že svět není pouze jeho vidění světa? Autor prostě ostatním předkládá svou myšlenku a je pouze a jenom na čtenářích samotných, co si z toho vezmou nebo nevezmou. Milion lidí, milion různých názorů a vidění světa - hodnocení článků už z principu NENÍ a NEMŮŽE být o objektivitě.

+1/0
17.7.2017 17:18
Foto

H21a91n36a 77V39l94k45o63v48á 9685624702164

ad1) články s nějakou hlubší, neotřelou myšlenkou, nad kterými je třeba se trochu zamyslet, jsou bezpečně mimo možnosti nějakého rozumnějšího zhodnocení většiny čtenářů

Zdroj: http://konopa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614211

0/0
17.7.2017 18:05
Foto

H17a32n28a 29V84l49k49o69v68á 9115344912874

ad 2) blogy jsou zobrazovány jeden po druhém, zvýhodnění poskytují administrátoři a o tom jsem již psala - nechápu o co vám jde....

ad 3) kdybych byla posedlá potřebou být "elitou" (jako mnozí zde - co se z nedostatku jiných předností sami považují za "pražskou kavárnu"), přihlásila bych se do Mensy. Mám tu možnost už od 23 let. Nějak jsem v životě měla jiné věci na práci a s tím vaším šachistou víceméně souhlasím - ten svůj IQ používám občas při konfrontaci se snoby.;-)

ad 4) pokud autor nesnese názor jiných lidí na svůj článek, evidentně si jist sám sebou není....kdyby byl, dokázal by s těmi názory polemizovat.

To, co žádáte žádá většina diktátorů.

0/0
17.7.2017 18:12

M87i60c76h98a96l 11K82o12n42o39p35a 8773685510843

No, takže abychom tuhle "plodnou" debatu ukončili:

ad 1) Jestli v téhle větě vidíte, že se nějak stylizuji do role autora pro náročné, pak máte asi obrovskou představivost. Note bene, když hned v další větě toho článku píšu následující: "X-krát jsem se setkal s případem, kdy jsem karmoval článek (pochopitelně, že ne svůj – aby mě zase nějakej blbeček nenapad), který jsem považoval za vysoce přínosný, a přesto jeho karma nedosahovala ani 10 nebo 15."

ad 2) Podívejte se na odpověď, kterou jsem napsal panu Bílému výše.

ad 3) A zase to IQ a Mensu zmiňujete. Že Vám to tak nedá spát ... Mimochodem, život a životní rozhodnutí bývá povětšinou otázkou osobních priorit.

ad 4) Jinými slovy dle Vašeho soudu autor nemá právo nezabývat se názory na svůj článek a polemikou k němu. Takže když si založím vlastní blog na vlastní doméně bez možnosti hodnocení svých článků, bude to znakem diktatury. To je teda síla. !!

A na závěr - NIC TÍMTO ČLÁNKEM NEŽÁDÁM, jenom prezentuji svůj názor. To snad můžu, ne?

Tímto s tímhle vláknem definitivně končím. Pokud máte pocit, že jsem nechopil podstatu Vaší argumentace, zkuste si sednout a napsat článek (nemusíte být bloger, aby to blog idnes zveřejnil), kde mě argumentačně rozsekáte. Osobně Vám pogratuluji.

+3/0
17.7.2017 21:42

M64a94r51i53á15n 68B84é23r89e45š 1632182146594

Toho se nedočkáte. Nai při tak vysokém IQ tahle dáma není schopna něco chápat. Mějte s ní soucit.

0/0
17.7.2017 22:40
Foto

H52a89n12a 84V50l17k84o85v48á 9715604862134

Nedočká - o obnovu svého blogu, který jsem kdysi zrušila jsem marně žádala Patrika Bangu...;-D;-D;-D

Nějak se mi příčí reagovat na výzvu Davida Vlka "přidejte si mne do přátel" abych se stala hodnou zdejšího prostoru...;-)

A když se podívám na ty, co vás plusují -paní Majová a paní Šípková bez ohledu na podstatu podle osobních antipatií a Béreš...To samé jen koncentrované ve roztoku vlastní ješitnosti...

Argumentačně jsem vás rozsekala v předchozím svém příspěvku.

A tím se taky loučím.

0/0
18.7.2017 18:28

M73a92r91i51á25n 97B64é14r73e59š 1792862296134

Koho jste argumentačně rozsekala? ;-D;-D Nejste náhodou pod vlivem?

0/0
18.7.2017 23:33

M46a86r63i43e 91Š78í52p89k49o33v91á 5272442984777

Ano je. Pod vlivem své úžasnosti:-))

+1/0
19.7.2017 11:12
Foto

J55a79n91a 27M64a20j30o96v93á 4475202486543

Mensa je elita? No to slyším poprvé :-)))

+1/0
17.7.2017 23:40
Foto

H78a40n32a 97V31l13k47o98v84á 9375674172604

Intelektuální jistě. Už z podstaty věci. Jde o intelekt. Chápu ovšem, paní Jano, že pro vás je elita zdravotní sestra, jejíž děti mají srovnané cvičky v předsíni a o posvícení mají husičku....

0/0
18.7.2017 18:31
Foto

J83a52n68a 58M96a63j64o36v27á 4795862686633

Jo, husičku umím skvělou. Taky velmi zdařilé dortíky.

Těch pár diplomů jsem stejně dávno zaskládala příručkami o štupování ponožek, takže doktorát sem - doktorát tam... Vždyť na tom nesejde.

(ale vážně, elity nemají na blbosti typu měna čas)

+1/0
18.7.2017 23:54
Foto

J91a25n89a 68M94a81j39o96v21á 4195102926953

blbosti typu mensa - mělo být

0/0
19.7.2017 6:55

M40a61r78i69e 51Š34í19p14k36o77v38á 5442502554837

Ta "jednostranná" diskuse připomíná výlev z Pyšné princezny: "já jsem nejkrásnější, a ty mi musíš zavázat střevíc!". Nezdá se ti?:-))

+1/0
19.7.2017 9:32
Foto

J28a60n60a 44M39a66j21o31v18á 4255422846763

Když já ani ty střevíce zavazovat neumím. To víš, my...bez bodů...používáme suché zipy :-)

+1/0
19.7.2017 11:14

M62a71r43i67e 65Š11í33p12k57o56v37á 5622582594657

To jsem nikdy nedělala, a měnit to nebudu. Zvlášť, když se jedná o atrapu.

0/0
19.7.2017 11:19

J47a60r34o54s35l55a78v 59C57h65u63d38á29č39e69k 7534195486415

Dle mne by bylo nejlepším řešením zavést vedle pozitivní karmy i negativní karmu, tak jak je to třeba na youtube, a obě karmy pod zobrazovat. Stále by to bylo jen subjektivní hodnocení článku čtenáři, ale ukazovalo by to o článku mnohem více, než jen pozitivní karma. Podrobněji jsem to popsal zde:

http://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=451603

Tím by se okamžitě ukázaly i kontroverzní články, které by měly vysokou pozitivní i negativní karmu.

+5/0
17.7.2017 11:04

M50i63c43h69a78l 49K32o80n70o13p32a 8813795170543

Kontroverznost čtenáře silně přitahuje - z toho plynou pro provozovatele výhody.

Jestli to implementovat pomocí negativní karmy (antikarmy) ... nevím. Asi by to byla nejpřímější cesta.

0/0
17.7.2017 14:55



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.