Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Otevřte si kapotu, dveře, vyndejte tapecírunky, rozstříhejte prahy a uvidíte, že obě strany jsou stejné, kromě absence volantu na straně spolujezdce. Kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten učí.

0 0
možnosti
JT

J10i12ř81í 87T79r22o31u36p

21. 7. 2017 10:45

Svádět vinu za nezodpovědné chování na výrobce aut, vlády a kohokoliv jiného je trapným, ale velice užívaným fenoménem této doby. Někteří z nás stále volají po svobodě, ale nakonec neví jak s ní naložit a tak tím samým děchem volají po stále nových a nových zákonech, které naše kroky povedou....

Každý svého štěstí strojvůdce....

3 0
možnosti
DE

D51a81v21i15d 75E50v16a36n

17. 7. 2017 19:06

No, tak jsem si přečetl většinu komentářů a musím říct, že jsem se celkem pobavil. Hlavně mě baví to zaslepené fanouškovství, že auta jsou tak bezpečná jako nikdy, atd. Po aféře s dieselgate, kdy docházelo k manipulaci testů, po aféře se samovolně zrychlujícími auty, při kterých opět umírali lidé, po tom co bylo nutné svolat na opravy milióny a milióny aut, je takový bezbřehý hloupý entusiasmus skutečně komický.:-/

Všechny ty hvězdičky za bezpečnost jsou stejně vymyšlené a zmanipulované jako emise u dieselgate...Jako příklad uvedu třeba mercedes smart, auto které podle mně nemá na silnici kromě města (a i tam je to diskutabilní) co dělat. Může mít hvězdiček kolik chce, faktem je, že legislativa by měla taková vozítka zakázat..., když vidím jak se v tom někdo prohání vyšší rychlostí než 50 km/h, je mi z toho zle.

Jenom podotýkám, nebyla to vůle zákazníků, ani zmenšování aut, ani downsizing není to, po čem by někdo volal, neznám žádného motoristického experta, který by něco takového někdy pochválil, skutečností je, že to autoprůmysl zkrátka zákazníkům vnutil, nyní se snaží v tom pokračovat s elektroautomobily a dalšími "inovacemi", protože se mu to už jednou povedlo, podle reakcí níže je patrné, že se bát nemusí, bude mít stále dost velké stádo poslušných oveček, které mu to budou žrát...:-)

0 0
možnosti
TH

Ale no tak! Ať si každý jezdí čím chce. Je to právě o té odpovědnosti za svůj osud.

Jinak s tím posledním odstavcem bez výhrady souhlasím.

0 0
možnosti
Foto

je sice pravda že na silnicích zemře nesrovnatelně více lidí než třeba při teroristických útocích a zatímco proti teroristům a kuřákům v jospodách se bojuje tenhle aspekt se mlčky opomíjí.-jsou v tom příliš velké prachy-bohužel je pravda, že ty dívky, ač mi jich je líto, si o to prostě koledovaly a je štěstí že nezabily nkoho jiného- a kdyby to dopadlo dobře, jen by svým videem inspirovalimnohé jiné, taže mohly neřímozpůsobit a smrt dalších stejně nezodpovědných a nevědomých dětí

0 0
možnosti
JV

Tento článek se mi zdá nějaký podivný.

1. auta nikdy nebyla tak bezpečná jako nyní - řekl bych, že pasivní bezpečnost už pomalu dosahují svého limitu, pokud nechceme jezdit v obrněných tranaportérech.

2. velice si pamatuji časy před 20-25 lety, jak každou chvíli se nějací mladíci s maldejma holkama zabili někde v autě při cestách z diskotéky - dnes se toto pomalu stává vzácností.

Nicméně, auto (řidič) stále zůstává hlavním zabijákem především mladých lidí (ne nemoci, ne války, ne teroristi). Další zákazy to však nevyřeše, máme jich víc než dostj. Částečně se to může zlepšit stavěním bezpečnějších silnic a dálnic a lepší osvětou především v autoškolách. Finálně to vyřeší až samořiditelná auta, která odstraní řidiče jako hlavní nebezpečný prvek.

1 0
možnosti
JB

J77a92n 22B28a72r87t22o92ň

17. 7. 2017 9:40

Vážený autore,

nehoda je plně v duchu "módy" vše prezentovat na internetu- viz mladá Američanka, která pomočila veřejně americkou vlajku a "diví" se , že ji vyhrožují smrtí.

Telefonování za jízdy je zakázáno, jet 180 na 90 je na odebrání ŘP.

Pokud jde o odpovědnost automobilek za nehody, je to o úplně jiném pohledu na věc - zde hrála roli "mladická nerozvážnost" a můžeme mluvit o štěstí, že si tato nerozvážnost nevyžádala životy zcela nezúčastněných - například chodců či řidičů jiných vozidel.

4 0
možnosti
MD

Vy byste se hodil do Evripského parlamentu.. zregulovat, zakázat, ochránit proti vůli všech... Hodně mi to připomíná volání po zakazování zbraní... Ode mě tenhle názor rozhodně pochvalu nesklidí.. Rv

6 0
možnosti
JJ

Dívali jsme se na místo, kde se to stalo na internetu. V místě, kde se nehoda stala, je ostrůvek. Na začátku ostrůvku je dopravní značka se šipkami. Kudy ostrůvek předjet.

Dlouhá táhlá zatáčka, při té rychlosti asi trochu vynesla. Na videu je vidět, že řidička nejprve trhne volantem na jednu stranu a potom ho otočí na druhou stranu a v té poloze ho drží a potom přijde náraz. Snažila se vyhnout té značce a auto se dostalo do smyku. Nic víc v tom není.

Protože je video zrcadlově převrácené, je trochu problém si srovnat jak bylo.

Jinak ano bylo to malé auto s výkonným motorem a tahle silnice není profilovaná pro tak vysoké rychlosti(i když někteří tvrdí něco jiného). Lidské smysly nejsou moc na takové rychlosti připravené. Dá se to natrénovat, ale nějakou dobu to trvá a je to doména závodníků a speciálních povolání jako jsou např. piloti nadzvukových letadel.

A hlavně silnice není autodrom, závodiště ani zábavní park.

4 0
možnosti
LK

Analýzu, která by ve svých závěrech cílila tak dalece mimo terč, až se z ní stal ultrablábol, jsem tedy nečekal. Lepší legislativa by jí zachránila život? Napříkad nějaký zbrusu nový zákon, který by zakázal chovat se na silnici jako kretén?

Mimochodem, když dovnitř ve 180 proletí dřevěná lať a udělá díru do krku, tak je úplně jedno. jestli to má airbag čínskej nebo německej, jestli to má downisizovanej motor, jestli benzin hoří líp než nafta, jestli má ta kačena řidičák na zkoušku a jen na fábii v tříhrnku, nebo jede z mekáče v pětilitrovým osmiválci...

24 1
možnosti
PJ

Že jsou na vině výrobci aut? Směšné... Nikola B. je prostě adeptka na letošní Darwinovu cenu...

15 0
možnosti
VL

Blbost se zákonem omezit prostě nedá...

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS