Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93o87s39e91f 17H12l14i31n52o93m16a51z 3810194643208

Otevřte si kapotu, dveře, vyndejte tapecírunky, rozstříhejte prahy a uvidíte, že obě strany jsou stejné, kromě absence volantu na straně spolujezdce. Kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten učí.

0/0
22.7.2017 12:04

J19i63ř37í 72T84r42o92u35p 9168320533

Svádět vinu za nezodpovědné chování na výrobce aut, vlády a kohokoliv jiného je trapným, ale velice užívaným fenoménem této doby. Někteří z nás stále volají po svobodě, ale nakonec neví jak s ní naložit a tak tím samým děchem volají po stále nových a nových zákonech, které naše kroky povedou....

Každý svého štěstí strojvůdce....

+3/0
21.7.2017 10:45

D78a53v61i39d 50E43v43a57n 6473540251871

No, tak jsem si přečetl většinu komentářů a musím říct, že jsem se celkem pobavil. Hlavně mě baví to zaslepené fanouškovství, že auta jsou tak bezpečná jako nikdy, atd. Po aféře s dieselgate, kdy docházelo k manipulaci testů, po aféře se samovolně zrychlujícími auty, při kterých opět umírali lidé, po tom co bylo nutné svolat na opravy milióny a milióny aut, je takový bezbřehý hloupý entusiasmus skutečně komický.:-/

Všechny ty hvězdičky za bezpečnost jsou stejně vymyšlené a zmanipulované jako emise u dieselgate...Jako příklad uvedu třeba mercedes smart, auto které podle mně nemá na silnici kromě města (a i tam je to diskutabilní) co dělat. Může mít hvězdiček kolik chce, faktem je, že legislativa by měla taková vozítka zakázat..., když vidím jak se v tom někdo prohání vyšší rychlostí než 50 km/h, je mi z toho zle.

Jenom podotýkám, nebyla to vůle zákazníků, ani zmenšování aut, ani downsizing není to, po čem by někdo volal, neznám žádného motoristického experta, který by něco takového někdy pochválil, skutečností je, že to autoprůmysl zkrátka zákazníkům vnutil, nyní se snaží v tom pokračovat s elektroautomobily a dalšími "inovacemi", protože se mu to už jednou povedlo, podle reakcí níže je patrné, že se bát nemusí, bude mít stále dost velké stádo poslušných oveček, které mu to budou žrát...:-)

0/0
17.7.2017 19:06

T14o38m97á68š 69H30u82d10e95č33e38k 3443433199453

Ale no tak! Ať si každý jezdí čím chce. Je to právě o té odpovědnosti za svůj osud.

Jinak s tím posledním odstavcem bez výhrady souhlasím.

0/0
17.7.2017 23:52
Foto

L55i60b94u13s85e 84P58a34l76k90o64v65a 6170474608277

je sice pravda že na silnicích zemře nesrovnatelně více lidí než třeba při teroristických útocích a zatímco proti teroristům a kuřákům v jospodách se bojuje tenhle aspekt se mlčky opomíjí.-jsou v tom příliš velké prachy-bohužel je pravda, že ty dívky, ač mi jich je líto, si o to prostě koledovaly a je štěstí že nezabily nkoho jiného- a kdyby to dopadlo dobře, jen by svým videem inspirovalimnohé jiné, taže mohly neřímozpůsobit a smrt dalších stejně nezodpovědných a nevědomých dětí

0/0
17.7.2017 14:44

J64a92n 74V33a44š86á73t33k15o 7321317563559

Tento článek se mi zdá nějaký podivný.

1. auta nikdy nebyla tak bezpečná jako nyní - řekl bych, že pasivní bezpečnost už pomalu dosahují svého limitu, pokud nechceme jezdit v obrněných tranaportérech.

2. velice si pamatuji časy před 20-25 lety, jak každou chvíli se nějací mladíci s maldejma holkama zabili někde v autě při cestách z diskotéky - dnes se toto pomalu stává vzácností.

Nicméně, auto (řidič) stále zůstává hlavním zabijákem především mladých lidí (ne nemoci, ne války, ne teroristi). Další zákazy to však nevyřeše, máme jich víc než dostj. Částečně se to může zlepšit stavěním bezpečnějších silnic a dálnic a lepší osvětou především v autoškolách. Finálně to vyřeší až samořiditelná auta, která odstraní řidiče jako hlavní nebezpečný prvek.

+1/0
17.7.2017 10:14

J25a27n 94B40a97r87t96o51ň 2514398121559

Vážený autore,

nehoda je plně v duchu "módy" vše prezentovat na internetu- viz mladá Američanka, která pomočila veřejně americkou vlajku a "diví" se , že ji vyhrožují smrtí.

Telefonování za jízdy je zakázáno, jet 180 na 90 je na odebrání ŘP.

Pokud jde o odpovědnost automobilek za nehody, je to o úplně jiném pohledu na věc - zde hrála roli "mladická nerozvážnost" a můžeme mluvit o štěstí, že si tato nerozvážnost nevyžádala životy zcela nezúčastněných - například chodců či řidičů jiných vozidel.

+4/0
17.7.2017 9:40

M77i14c64h75a61l 44D16o72l50e68ž85a10l 6683852714961

Vy byste se hodil do Evripského parlamentu.. zregulovat, zakázat, ochránit proti vůli všech... Hodně mi to připomíná volání po zakazování zbraní... Ode mě tenhle názor rozhodně pochvalu nesklidí.. Rv

+6/0
17.7.2017 9:22

J50i56t68k21a 49J51a75n36ý54r96o28v20á 6798533750496

Dívali jsme se na místo, kde se to stalo na internetu. V místě, kde se nehoda stala, je ostrůvek. Na začátku ostrůvku je dopravní značka se šipkami. Kudy ostrůvek předjet.

Dlouhá táhlá zatáčka, při té rychlosti asi trochu vynesla. Na videu je vidět, že řidička nejprve trhne volantem na jednu stranu a potom ho otočí na druhou stranu a v té poloze ho drží a potom přijde náraz. Snažila se vyhnout té značce a auto se dostalo do smyku. Nic víc v tom není.

Protože je video zrcadlově převrácené, je trochu problém si srovnat jak bylo.

Jinak ano bylo to malé auto s výkonným motorem a tahle silnice není profilovaná pro tak vysoké rychlosti(i když někteří tvrdí něco jiného). Lidské smysly nejsou moc na takové rychlosti připravené. Dá se to natrénovat, ale nějakou dobu to trvá a je to doména závodníků a speciálních povolání jako jsou např. piloti nadzvukových letadel.

A hlavně silnice není autodrom, závodiště ani zábavní park.

+4/0
17.7.2017 8:59
Foto

L33u69k14á44š 40K65o12b80e40r59a 3854953188

Analýzu, která by ve svých závěrech cílila tak dalece mimo terč, až se z ní stal ultrablábol, jsem tedy nečekal. Lepší legislativa by jí zachránila život? Napříkad nějaký zbrusu nový zákon, který by zakázal chovat se na silnici jako kretén?

Mimochodem, když dovnitř ve 180 proletí dřevěná lať a udělá díru do krku, tak je úplně jedno. jestli to má airbag čínskej nebo německej, jestli to má downisizovanej motor, jestli benzin hoří líp než nafta, jestli má ta kačena řidičák na zkoušku a jen na fábii v tříhrnku, nebo jede z mekáče v pětilitrovým osmiválci...

+24/−1
16.7.2017 23:56

P68a13v88e52l 56J15a92n89o39u18t 6950432783213

Že jsou na vině výrobci aut? Směšné... Nikola B. je prostě adeptka na letošní Darwinovu cenu...

+15/0
16.7.2017 23:38

V40l53a93d69i86m32í33r 17L94o91u82d20a 8897667406182

Blbost se zákonem omezit prostě nedá...

+6/0
17.7.2017 8:17

D91a88v39i46d 37E25v30a36n 6953690561631

Měl jsem v článku asi podotknout, že s mládeží pracuji už drahnou řádku let a můj pohled je tím nepochybně ovlivněn, nepředpokládám totiž, že by dnešní mládež byla hloupější nebo chytřejší, horší nebo lepší než ty předešlé, beru jí spíše jako obraz naší doby, tedy i jako obraz naší generace, nás všech...

Domnívám se, že pokud někdo tento článek v tomto duchu nepochopil, je to jeho chyba. Zároveň jsem chtěl vzhledem k citlivosti tématu všem poděkovat za věcné a slušné komentáře. DíkyR^

0/−2
16.7.2017 22:34

T92o60m17á11š 60D53v70o37ř45á88k 6987725833617

Já jsem Váš článek v tomto duchu nepochopil a domnívám se, že to je Vaše chyba - asi jste ho špatně napsal. Kromě toho se domnívám, že je pro Vás jako autora nedůstojné a alibistické dodatečně v diskusi vykřikovat, že jste článek myslel tak či onak a že pokud to snad někdo pochopil jinak, je to jeho chyba.

Váš článek na mě působí jako snůška nesmyslů, které jste nakupil ve snaze hodit vinu té dívky na automobilový průmysl. Nemá cenu ty nesmysly podrobně rozebírat, to už učinili jiní. Každopádně, jakkoli je mi té dívky líto, mohla si za to sama. Kdyby byl ten její VW opancéřovaný, s 2x širšími pneumatikami a s padesáti airbagy uvnitř, tak by její šílená jízda nedopadla o nic lépe, protože o co by to auto drželo lépe na silnici, o to více by si ve své totální nezodpovědnosti dovolila riskovat a jela by opět na hraně možností toho vozu.

+16/0
17.7.2017 1:00
Foto

J17a96r69o45s24l35a58v 31H25a16l13u42z83a 2256324669728

Vámi navrhované úpravy zákonů a aut mají jednu podstatnou vadu a to je, že kdyby ty holky dodržely stávající pravidla, mohli by žít. V diskuzi mi docela chyběl názor třeba člověka z pojišťovny, kolik dostanou pozůstalí, ale to by bylo hodně přes čáru. Z Německu je místy na dálnici neomezená rychlost, ale i v těchto místech je nějaká doporučená. To znamená, že se tímto správce silnice zříká zodpovědnosti za havárie při překročení té doporučené rychlosti. Stejné je to asi i u nás, nemůžete projektovat silnici a auto na havárii při 180 km/h, jinak by ta silnice stála řádově o stovky % víc a auto, konstruované na crash test při 180 km/h si nedokážu vůbec představit, když dnes je to jen 50 km/h. S věkem pro řízení je to těžké, někdo by mohl s fleku řídit ve dvanácti, u někoho by nestačilo ani padesát.

Jeden jev jste, přestože pracujete s mládeží, absolutně přehlédl a to, čemu se vlastně ty holky věnovaly víc než řízení - video-bloggerství. Někdy se stává, že takový blogger dostane od svého sponzora něco k vyzkoušení, co potom v rámci smlouvy propaguje. Někdy je to tričko, někdy auto, záleží jak jste dobrý, ale je to jen spekulace. Každopádně je zde jedna skupina, která aby zaujala musí jít až na doraz - ohýbá neohnutelné mobily, pojídá čili papričky, přeskakuje s jednoho domu na druhý nebo jezdí autem na maximum. Video, kde by někdo pustil mobil s 10 cm na zem, snědl jeden kyselý okurek, skočil do pískoviště z jednoho metru nebo jel autem dle předpisů, by bylo docela nudné.:-/

+10/0
17.7.2017 6:08

M27a75r69i23á44n 83B81é58r46e94š 1132712136894

Pane autore, je tady taky jeden, co vysvětluje vždy, že lidé asi nepochopili jeho článek. Jmenuje se Hermánek. Vy budete asi jeho ideový kolega. Nebo i pracovní?

+4/0
17.7.2017 8:22

O66l61d74ř17i33c66h 59S54m30u14t71n44ý 2100972284695

Větší sbírku nesmyslných blábolů jsem snad v životě neviděl. Co odstavec, to pitomost.

+10/0
16.7.2017 21:37

K55a15r78e26l 80K96u23č47e72r22a 7875851773390

Po přečtení prvních 3 odstavců jsem vám chtěl dát karmu. Po dalších 3 antikarmu, kdyby to šlo.

Počínaje 4. odstavcem samé žvásty a lamentace přičemž ve většině nemáte pravdu a jste úplně vedle.

+8/0
16.7.2017 20:23
Foto

Š55t59ě22p26á46n 79B18i17n97k10o 3226714553646

Já bych brečel. To fakt myslíte vážně? Víte, jak by musel svět vypadat, kdyby zákony měly řešit i tohle? Vždyť by to bylo vězení! Navíc navrhujete věci, které zde problémem nebyly. Holky nebyly pod vlivem alkoholu (minimálně ne řidička) a neřídili žádný výkonný vůz, ale v podstatě starou plečku. Tak já nevím........ Fakt tohle chceme? Já rozhodně ne! A co se té bezpečnosti týče, doporučuji už pár let staré porovnání starého velkého tanku (Volvo 940) proti modernímu malému prckovi (Renault Modus): https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY. Samozřejmě, že v bezpečnosti jsme někde jinde než před pěti, deseti nedejbože více lety....

+9/0
16.7.2017 19:37

R51a98d83i82m 40K75a49l97a92s 2850186682481

Problém bych viděl v tom, že ono Volvo v testu nemá motor a převodovku. Jinými slovy v motorovém prostoru takřka nic není. Říkal jsem si, jak vyřeší rozdílné hmotnosti (a tedy i rozdílné hybnosti), když jsem video viděl poprvé. Už jen kvůli části kinetické energie, která se nepřemění v energii deformační. (Nemělo by např. smysl testovat srážku kamionu a jakéhokoliv osobního auta. To je v podstatě náraz do pevné stěny.) Tím, že z auta vyndáte motor a převodovku ale především podstatně změníte tuhost přední části vozu a změníte tím i funkci deformačních zón. Poškození obou vozů je pak jiné.

Ostatně výmluvné je i to, že simulovaný střet s částečným překrytím, byl s velkou "slávou" před zhruba dvěma lety vyhodnocen jako ne zcela dobře podchycený. Tj. v době po vzniku tohoto videa. Standardně byl testován úplný čelní střet, ale při částečném překrytí dojde u některých vozů k tomu, že se jedno z předních kol zasune do kabiny a deformuje prostor, v němž se nachází nohy řidiče. V testu částečného překrytí před dvěma lety uspělo pouze Volvo, Mercedes a tuším Lexus. Rozhodně ne Renault. Volvo ono částečné překrytí simuluje dlouhodobě.

A jak je vidět na videu, kolo Renaultu zůstává takřka na svém místě...

Velké a správně navržené deformační zóny nelze dost dobře ničím nahradit. To je základní mantra, kterou nelze obelstít. Takže pořád platí, že je lépe se vybourat ve velkém těžkém solidním autě než v plechovce.

Chtěl jste asi říct, že v dnešní době jsou def. zóny navrhovány tak, aby kabina řidiče zůstala nedotčena. Nicméně pro reálné případy srážky tj. např. s částečným překrytím je tato skutečnost součástí oficiálních testů pouze velice krátce a většina automobilek v tomto srovnání nedávno vyhořela.

Přiložené video je zajímavé pouze z hlediska sledovanosti příslušného pořadu. Vypovídací hodnota je mizivá.

+1/0
16.7.2017 20:35

R36a43d21i78m 72K75a89l58a22s 2310836612471

https://www.youtube.com/watch?v=YPp5mhl3C2c

0/0
16.7.2017 20:56

R60a47d16i77m 13K19a51l57a95s 2730386142551

Bezpečnostní pás se při nehodě, řek bych, nevypnul, ale mobil odlétl na zadní provizorní sedadla a rozepnutý pás patřil právě k nim.

Z toho, co o nehodě vím, by byla větší šance na přežití řidičky, pokud by protihluková stěna byla betonová. Kusy dřevěného hrazení se v tomto případě dostaly do vozu a způsobily devastující poranění.

Podle mého by byla taková konstrukce mimořádně nebezpečná i pro někoho, kdo by se řízení sice věnoval, ale čelil by např. defektu nebo kolizní situaci, kterou nezpůsobil. Dřevěné latě takové nešťastníka mohou doslova prošpikovat.

Bezpečnostní prvky vše nezachrání, protože minimálně deformační energii nejsou schopny vždy účinně eliminovat. Elektronika by jistě mohla omezit rychlost upravit dráhu vozu, distribuovat vhodně kroutící moment na kola, ale pořád na místě řidiče sedí člověk.

Pro mladé bych výkon vozu omezil, anebo zavedl řidičák na zkoušku. Problém je, že oněch méně výkonných vozů mnoho není a nejsou ani příliš levné. S jejich bezpečností to také nemusí být nejlepší.

+3/0
16.7.2017 18:30
Foto

Z12d89e56n65ě35k 17M76a41t80u72š86k30a 7488946645166

to není o bezpečnosti aut, protihlukových stěnách, to je o intelektu řidičů, potažmo řidiček.

Při jejich IQ to ani jinak dopadnout nemohlo.

+10/0
16.7.2017 19:28

R39a76d98i31m 92K24a11l91a24s 2820986262891

Reagujete zcela obecně na jiný příspěvek.

0/−4
16.7.2017 19:30

R40a69d82i73m 27K73a98l11a55s 2950766832161

Pane Trukso, to, že dívky dělaly za volantem úplně něco jiného, než měly, bylo stokrát zopakováno v nejrůznějších diskuzích. A z dalšího pohledu je takové sdělení v podstatě nezajímavé. - Pokud tedy člověk nemá nic dalšího, co by mohl říci...

Nevidím smysl v opakování téhož. Pointa mého sdělení byla např. v tom, že takové hrazení může být nebezpečné i pro řidiče, který se za volantem nechová jako tele a má prostě jen smůlu. Člověk je tvor chybující, i když si to někteří mistři světa nemyslí.

A jestli se domníváte, že vám, který jezdí bezpečně a v souladu s předpisy by nemohla být podobná bariéra při souhře nešťastných okolností osudnou, pak hodně štěstí.

+1/0
16.7.2017 20:43
Foto

J79a74n28a 56M64a24j86o51v66á 4955382826623

Jojo, taky jsou nebezpečné stromy u cesty a domy blízko silnice a vůbec ta auta...všechno by to bylo nejlepší zrušit.

Ale pak si (v rámci vlastní blbosti) prostě ti, kdo riskovat tak nějak potřebují, prostě jen najdou jiný způsob a my všichni ostatní budeme nahraní.

+3/0
17.7.2017 0:03

J86i87t64k50a 52T17v60r51d50á 3121148566319

Auta jsou,ve většině případů,bezepčná. Bohužel proti lidské blbosti je odolné málo co.A ty holkly to fakt přehnaly.Obě.Dávno pryč jsou doby, kdy trvalo než se opečováváná Š120 vůbec rozjela. Dneska jen brnknete o plynový pedál a jste na slušné rychlosti. Když se k tomu přidá ego rostoucí o to více, čím je řidič mladší, bez pudu sebezáchovy, je malér na světě. O jakousi regulaci se snaží pojišťovny, což mladí obchází tím, že do 25 mají své auto na někoho z rodičů. Až bude systém nastavený tak, že do těch 25 bude mít řidičák na zkoušku,budou se krotit i hodně horké hlavy.A tím nemyslím,že bude muset jezdit pod dozorem,jak někdo prosazuje.Klidně ať si jezdí,ale do těch 25 nesmí udělat na silnici žádný malér.Pak konečná,papíry sebrat a až horká hlava vychladne,zpátky do autoškoly.

+7/0
16.7.2017 17:10
Foto

Š64t14ě82p80á32n 46B85i44n36k72o 3666284843396

Tak i 120tka jela v pohodě 100 km/h +, i více. Felicie před 25 lety s 1,3 v pohodě 160 km/h. O autě to podle mě není, navíc ony neřídili nějaký bůhví jak výkonný fáro. Prostě totálně blbly, řidička se nevěnovala řízení a přišla nehoda. Mohlo se to stát i se 120tkou, jenom by toho tehdy nebyl plný Facebook. Ostatně mám pocit, že smrťáků je i přes houstnoucí provoz a násobně vyšší počet automobilů méně, než bylo v té době.

+4/0
16.7.2017 19:51

V47a73c72l53a90v 64P86e21r45o14u52t68k33a 6648397714241

žádné otázky,prostě řidič by měl mít respekt...

+1/0
16.7.2017 16:57

T10o43m92á31š 46K82u25c15h46a75ř 3517611918821

Myslím, že problém je jinde a posun věkové hranice či limity výkonu by moc nepomohly. Problém je v to, že jak to bylo v té reklamě, "dneska už se dá, dá dá". Když si člověk sedne do auta, stává se někým jiným, je to jako by si oblékl něco, co mu dává velkou sílu, rychlost, moc. Usednutím za volant dostává oblek, který ho činí rovným se všemi kolem. Toto už je tu samozřejmě dlouho, co je ale nové, že ve velkém začaly za volant usedat mladé ženy z generace, které již není přisuzována jednoznačná role "ušlápnuté" manželky a rodičky. Ale jejich mozek je po generace uzpůsoben této roli, ne jiné. Pak se stane, že dívky či ženy, osoby tak říkajíc "ze samého konce potravního řetezce" :-) co se postavení ve společnosti týče, se najednou dostanou pocitově na roveň ostatních a mozeček některých z nich tuto zodpovědnost bohužel není schopen ustát.

Nezabráníme tomu. v nejbližších letech se to bude jen zhoršovat. :-/

+4/−3
16.7.2017 16:08
Foto

J34a32n30a 13M75a38j59o64v65á 4425532676783

Neuvěřitelný blábol, fakt...

Máte dceru?

+2/−1
16.7.2017 16:25
Foto

Š37t63ě22p31á15n 64B57i66n83k90o 3186104893576

Už bych ty drogy vysadil, nebo naopak, nasadil kvalitnější.......

+4/0
16.7.2017 19:52

P48e54t87r 45K59e53i30s28l45e12r 6601622422634

Vážený autore, dovolím si s Vámi polemizovat ohledně bezpečnosti aut... Možná je to tím, že už mám řidičák cca 35 let, ale dovolím si tvrdit, že bezpečnější auta na cestách snad nikdy nejezdila... a jsem přesvědčený, že automobilky dělají pro bezpečnost všech účastníků silničního provozu víc, než by, alespoň podle mne, musely dělat... Zároveň je ale prokázáno, že bezpečnost dnešních vozů svádí mnohé, zvláště co se týče zodpovědnosti, nezralé jedince k přílišnému riskování... To, co si dovolují dnes na cestách by si např. ve Škodě 120 nikdy nedovolili. Nikdo totiž snad není schopen vyvinout nějaké bezpečnostní opatření odolné vůči lidské hlouposti a nezodpovědnosti... A právě to se stalo příčinou této tragické nehody...

Zároveň si dovolím tvrdit, že je Váš článek nepřiměřeně tendenční... Proč? Dovolím si citovat ze závěru Vašeho příspěvku: ..."... na druhou stranu nejsem si zcela jist, jestli platná legislativa a trend, který je v tuto chvíli udáván, udělaly dost pro to, aby její mladý život byl ochráněn..."... na daném místě nebyla omezena rychlost? legislativa nenařizuje, jak se má řidič chovat za volantem? Co chcete víc? Aby do každého auta zároveň s řidičem nastoupil nějaký zástupce např. policie, který Vás bude při jízdě kontrolovat? A nebo chcete aby direktivně byla rychlost aut omezena na např. 70 km/hod, aby nedocházelo k podobným situacím? A Vaše snaha převést část viny na výrobce automobilů má znamenat co? To je stejné jako by jste požadoval jakousi spoluzodpovědnost po výrobcích nožů za to, že se říznete při krájení cibule...

+18/0
16.7.2017 15:44

V45l76a59d76i77m14í86r 50H33r53u45b95ý 1434261497412

Auto s ABS (což jsou dneska už prakticky všechny) při brzdění žádnou stopu na silnici nenechává, protože nedochází k zablokování kol. To co zůstalo na silnici jsou stopy po smyku, při kterém se beatle otočil o 180°.

+2/0
16.7.2017 14:45

D22a12n85i80e20l 20K76r96o93n24e57r 7194284196707

Ty holky na tom byly mentalne tak spatne, ze veskere dalsi spekulace jsou bezpredmetne. Nepomuze nic...

+18/0
16.7.2017 14:25

J52o32s93e31f 17K40l40a32t 3859707963301

Nesouhlasím s vámi v jednom-tak bezpečná auta jako teď ,v Evropě ještě nikdy nebyla . A opravdu nejde všechno obložit plastem,vykácet ,zplanýrovat ,aby se opravdu nikdy nikomu nic nestalo

+7/0
16.7.2017 14:19

F44r98a62n19t13i77š14e89k 57V76r61á52n34a 5989622823631

Na té nehodě je nejvíc zarážející, že "smrťák" může vzniknout v podstatě "obyčejným" nečelním nárazem do protihlukové stěny. Při výrobě a nastavování protihlukové stěny už se mělo s možností nárazu počítat, a měla být místo dřeva, ze kterého se při nárazu lámou prkna a probodnou řidičku, obložena nějakou měkkou izolací, která by jednak plnila protihlukovou funkci, a zároveň zmírnila dopad nárazu!

0/−3
16.7.2017 13:10

M56i76r32e23k 82T92u73r49e94č42e10k 4813792100192

Nesmysl. Co tak oblozit vatou ? ;-D Problem je v te casti tela mezi usima - jestli tam je seno a slama tak zadna "nějaká měkká izolace" neni nic platná...

+1/0
16.7.2017 19:26

M23i88l42a97n 40H14l53a41d23k29ý 8222758690

Proč nesmysl ? Máme tu spoustu nevyužitelné gumy ze starých pneumatik. Co tedy to obložení dělat gumové ? Zpracovat by to z těch gum určitě šlo a i designově a barevně ...

+1/0
17.7.2017 8:35
Foto

D50a95l17i77b56o67r 38B93a73r16t60o15š 5874690187459

Milý autore, vše co jste napsal je celkem nezajímavé. Jediné co jste opomněl napsat a co je základem, je výchova. Tak se do toho pusťte znovu a zamyslete se nad výchovou této dívenky. Jak je možné, že byla takto lehkomyslná, nesoudná, a že jí bylo jedno, že ohrožuje svým chováním nejen sebe...což se jí nakonec asi nechtěně povedlo..ale i jiné, což se jí díkybohu....a jsem nevěřící...nepovedlo.......

Automobilový průmysl udělal tolik pro bezpečnost, že to ani nejste schopen vyjmenovat, natož vysvětlit, Ale když chce někdo přelézt po laně z jednoho paneláku na druhý za bouřky a bez jištění....je celkem jasné jak to dopadne........a to se stalo té dívence...........

Místo za volantem je pracovní místo, a tak o té práci musíte něco vědět, a to se získává jak školou, tak i praxí, a správným nastavením vůči zodpovědnosti, kterou tato dívenka ..soudě podle jejího chování měla téměř nulovou.........

Jestliže někdo chce bez tréninku zdolat Mount Everest bez kyslíkových lahví, asi mu každý řekne co si o něm myslí, a přesně o to se pokusila tato dívenka, jen ne v horolezectví.........forma projevu je rozdílná, ale podstata je stejná, neumět, nevědět, neznat ale přesto udělat............a pak přijdou následky.........

největší vinu bych zde přiřadil rodičům té dívenky........nedokázali jí vštípit zodpovědnost..a to je práce rodičů

+7/−2
16.7.2017 12:58

V13l18a77d75i51s39l45a66v 63B51u58r12y44š18e93k 1709272137984

já si myslím, že oba jste opomněli jednu věc, že každý člověk získává nějaké návyky a přizpůsobuje svoje chování vlastním zkušenostem, ty jsou nepřenositelné a výchovou se nedají získat, lidi co tvrdí, že díky výchově nikdy neudělali žádnou kravinu, jsou hloupí, normální je, že člověk udělá nějakou blbost, řízne se nožem, spálí se o kamna a nebo předjíždí kde nemá a když vidí, co se mohlo stát a nebo stalo, tak se z toho poučí. Tahle dívka bohužel možnost poučit se nedostala, druhá ano, to se stává a stávat bude a házet vinu na rodiče, zákonodárce, výrobce je blbost. Pokud jste sám nikdy nic kvůli perfektní výchově neprovedl,a rodiče vám vštípili zodpovědnost, tak budiž, ale to jste naprostá výjimka, jednak jste neuvěřitelně poslušný, rodičům naprosto důvěřujete, prostě disciplinovaný a oddaný ve všech směrech od přírody, od malička, ne zdaleka všichni jsou tak tvární jako vy

+4/−1
16.7.2017 13:44

M98a34r31i34á22n 70B25é48r82e81š 1912522446454

Píšete hlouposti - tahle dívka je především výsledkem výchovy rodičů. Kdyby porušila náhodou jeden předpis, tak neřeknu ani slovo. Ale to je celá plejáda porušování předpisů. A to je, sorry, o výchově.

+6/0
16.7.2017 14:56

V95l20a21d44i98s28l20a60v 50B24u14r18y35š58e64k 1229892877834

píšete hlouposti, rodiče ji určitě nevychovali tak, aby porušovala předpisy a zabila se, jsem vychoval dost dětí, tak o tom něco vím, že vy si myslíte, že vaše děti dodržují všecny předpisy a nemůžou se zabít, protože jste je tak vychoval, tak to neznamená, že to tak doopravdy je, člověk a jeho chování je mnohem složitější a nevynášel bych podobné soudy

0/0
16.7.2017 15:09

M70a18r21i80á82n 65B15é36r89e61š 1832712986244

No, dle toho, jakým agresivním způsobem píšete, tak bych měl o vaše děti dost obavy.

0/0
16.7.2017 15:10

V66l48a97d82i35s27l84a87v 48B82u17r29y13š44e65k 1839692907144

tak hlavně že nemáte obavy o svoje děti vy, to je důležitý a o mě se nestarejte, kdyby byli na světě všichni tak dokonalí jako vy, tak by měli taky všichni tak báječný ženy a taky báječný děti a podobné nehody by nebyli, no já jezdím autem denně 40 let, tak kdybych byl hloupej, tak bych taky mohl tvrdit, že kdyby všichni jezdili tak jako já, tak se za 40 let nestala žádná nehoda a že moje děti také nikdy neměli žádnou nehodu, tak že jsme měli všichni výbornou výchovu, já už toho viděl dost na to, abych takový kraviny tvrdil

0/0
16.7.2017 15:41

M67a73r36i84á38n 37B78é93r90e30š 1972662516154

Děkuji za potvrzení mých slov.

+1/0
16.7.2017 18:09

V93l68a20d65i38s63l69a98v 81B69u37r73y63š61e69k 1709162917914

vaše slova jsou naprostá blbost, jestli je potvrzením vašich slov to, že moje dcera v 35 letech jezdí naprosto bázlivě a vystrašeně, což ji vyčítám, tak prosím, ale jinak ty vaše dedukce o vlivu výchovy na styl jízdy potomků jsou prostě jedna velká pitomost, pud sebezáchovy, strach a tyhle věci jsou vrozeny

0/0
17.7.2017 8:45
Foto

H66a40n50a 39V63l69k54o56v33á 9925674492264

Nikdy jsem si nemyslela, že bych vám kdy dala plus, Béreši. Ale je vaše;-)

0/0
16.7.2017 18:50
Foto

H64a24n18a 74V55l27k40o37v43á 9685904662564

Jen dodám, že někde jinde v diskusi na toto téma jsem četla příspěvek člověka, jehož kolega má dceru, která byla spolužačkou oné dívky - a podle spolužáků si ta dívka s pravidly nikdy hlavu nelámala a "zákazy neřeším" byl tak trošku životní styl. Bohužel s tím koncem co jsme všichni viděli.

0/0
16.7.2017 18:53
Foto

H64a73n26a 33V30l24k16o73v83á 9735534382554

(jo, a vím, že je to "jedna paní povídala" jako ostatně všechno v diskusích. Ale logiku to má...)

0/0
16.7.2017 18:55



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.