Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F10r95a87n86t59i78š85e72k 20P45e30t49r67í13k 6555751134221

No jasná karma !

0/0
16.7.2017 8:06
Foto

V12á45c46l74a58v 42C71h92u79c25h48m17a 6125471568366

Pokrok nelze zakázat. Vždycky se prosadí. Jen to někdy dýl trvá a víc stojí.

A pokud si občané přejí bolševismus, proč jim jej zas na pár let nedopřát? Pokud není jiné cesty aby pochopili, že na to vždycky doplatí nejvíc oni sami. Dobro prostě nelze lidem vnutit. Platí to stejně pro to bolševické "dobro" jako pro to vaše. ;-)

+1/0
15.7.2017 13:35
Foto

J62i50ř27í 82H61e56r61m69á88n59e46k 4386242752490

U taxislužby nejde o bolševismus, to v žádném případě. Protože všechna světová města mají pravidla daleko přísnější, než my.

To, co u nás panuje, není bolševismus, ale "porevoluční zmatek".

0/0
15.7.2017 13:45
Foto

F84r13a97n92t36i90š35e46k 55K25š65í97r 2709346135

To je jedno jak to nazvete v každém případě jde o neetické zneužití moci k vytvoření monopolního postavení pro vybrané skupiny osob.

+2/0
15.7.2017 19:00
Foto

V42á82c91l41a49v 14C57h29u60c55h82m75a 6845971948426

Není podstatné jestli jsou ve světě stejné nebo horší regulace. Podstatné je, že to pro mě naplňuje definici bolševických opatření. Vy si to klidně nazvěte nějak jinak, já si veškerá zbytečná omezení svobod nazývám takto.;-)

+1/0
15.7.2017 20:25
Foto

J78i13ř74í 63H13e13r54m30á44n36e13k 4706672942570

Počtěte si prosím:

You can forget about catching an Uber in Berlin. The car-hailing service has been banned in Germany following a 2015 court ruling that found it violated regulations requiring all transport companies to use licensed drivers. But don't worry, there's a workaround. Indeed, the German capital, which styles itself as the Silicon Valley of Germany, has a number of efficient apps to transform even a first-timer into a bona fide Berliner.

http://www.hollywoodreporter.com/lists/uber-nein-4-essential-apps-surviving-berlin-971079/item/my-taxi-berlin-essential-apps-971075

A zde ještě něco (z téhož odkazu) o alternativní aplikaci, která ale používá licencované vozy a nikoli vozy amatérů, v čemž je také ten zakopaný pudl UBERu:

My Taxi

Essentially an Uber clone, My Taxi lets you request a driver, track his or her progress and pay via your smartphone. The main difference: All the cars are licensed taxis, not private vehicles. For a cheaper alternative, try Allygator, a shared shuttle service designed for Berlin clubbers trying to get home after a night of indulgence. It charges just a few cents a mile for transport throughout the city.

0/0
15.7.2017 10:59

M90i45l85a27n 63S46t81e36h44l36í83k 7470479533251

"§1 Taxislužba je věc nabídky a poptávky na volném trhu, proto nepodléhá žádné regulaci vyjma povinností řidiče vyplývajících ze zákona o silničním provozu.“

O něco takového se můžete pokoušet všude jinde, jenom ne v Praze, kde mají taxikáři pověst největších zlodějů (možná i na světě). :-/

+1/0
15.7.2017 10:18
Foto

J49i47ř60í 81H86e94r95m70á98n38e37k 4716952222100

taxislužba podléhá ve všech světových velkoměstech celkem přísné regulaci.

0/0
15.7.2017 10:27
Foto

A86l60o64i96s 91S40e98č80k40á95r 4962760390368

Což je na čase změnit, protože doba pokročila a zákazník s chytrým telefonem má nyní mnohem lepší možnosti kontroly než jakékoliv státní regulace a nařízení...

+2/0
15.7.2017 10:39
Foto

J29i65ř17í 75H29e85r65m20á85n18e62k 4946742862870

To ale jenom nad určitými parametry jízdy. UBER bere auta do 10 let stáří. Je to adekvátní? A to zdaleka není všechno.

0/0
15.7.2017 10:41
Foto

J36i74ř84í 23H43e49r32m81á49n60e83k 4506662302840

Já jsem zde terčem vtipů za to, že jezdím v 18 let starém BMW, které má charakter i pořizovací cenu luxusního vozu, stavěného pro vysoký proběh kilometrů a obecně daleko větší výdrž.

A pro taxi, nejen pro UBER, u nás mohou jezdit levné a nevýkonné šunky staré deset let a vozit pasažéry?

0/0
15.7.2017 10:50

T89o27m65á43š 78D72v30o94ř76á36k 6447765743567

Pokud jsou ty “nevýkonné šunky” způsobilé vozit ostatní lidi, tak proč ne pasažéry? Ostatně, jaký potřebujete výkon na jízdu po městě...

+2/0
15.7.2017 12:24
Foto

J44i96ř65í 22H92e13r31m21á62n94e86k 4956822662250

Protože taxislužba není cesta na chatu nebo nákup v hypermarketu.

A pokud je auto dosti velké a pohodlné (a jiné byjako taxi neměly jezdit) rozumný výkon motoru vždy potřebuje.

Ještě nikdy jsem neviděl dvoutunový Mercedes s motorem 1,3 TSI.

0/0
15.7.2017 13:13
Foto

V44á45c97l88a10v 28C44h38u40c17h24m16a 6785171868986

A proč by nemohli jezdit levné a nevýkonné šunky? Ne každý si potřebuje polechtat ego jízdou "luxusním vozem".

+2/0
15.7.2017 12:33
Foto

J72i57ř35í 15H63e28r38m73á26n63e77k 4646692552820

O tom to ale přece není. Je to o tom, že standardem pro taxislužbu jsou v civilizovaných zemích, jako je Německo, vozy značky Mercedes.

Má to mnoho důvodů, ale hlavně jde o pohodlí a bezpečí pasažéra. A ani tyto vozy, podle mě, nikdy neslouží deset let.

A ta "luxusní" auta, až chcete nebo nechcete, jsou vyráběna jinak než ta malá, levná, malolitrážní. Prostě se při výrobě tak nehledí na úsporu nákladů.

Takže, já dal své BMW jen jako příklad, jinak BMW nejsou v žádném případě vozy pro taxislužbu. Je jich, a asi zaslouženě, velmi málo.

Ale, nelze se posmívat Hermánkovi, že jezdí v 18 let starém voze, který je se svými 275.000 vlastně ještě v záběhu a současně schvalovat pro taxislužbu desetileté šunky, které, a to se již opakuji, jsou vyráběné dle jiného principu - maximální úspoře nákladů a 275.000 je třeba pro takovou fabii (a i s takovým malým vozem je možné "provozovat taxislužbu") již pomalu konečná.

Shrnu to: V taxislužbě by neměly jezdit malé, levné a nevýkonné šunky. Samozřejmě, nemusí mít takovou motorizaci, jako mám já, ale i dostatečně výkonný motor je zárukou bezpečné jízdy.

Mercedes je ideálem, od kterého nehodlám ustoupit. A třeba City Taxi v Praze skoro vůbec nemá jiné vozy. A to je objednávám dost často, naposledy včera večer. Takže vím, o čem mluvím.

0/0
15.7.2017 13:12
Foto

V89á62c79l41a90v 45C86h74u38c98h67m34a 6145771968516

Ale on se vám snad nikdo neposmívá proto, že jezdíte v 18 let starém BMW ale právě pro to vaše vytrvalé lechtání vlastního ega. No a to BMW je právě pro stejně postižené skvělou příležitostí, jak si do vás rejpnout. ;-)

0/0
15.7.2017 13:32
Foto

J13i75ř95í 24H48e57r61m60á26n16e34k 4716452492790

Pane Chuchmo, věřte, že já bych se před časem strefoval do někoho, kdo jezdí v 18 let starém autě, naprosto stejně.

Ale, já se nechlubím tou "starou šunkou". Já se chlubím tím, že už skoro rok a půl s ní mám nulové náklady na opravy. Ale i kdyby to moje bylo zcela nové - pro taxislužbu by se vůbec nehodilo - spotřeba ve městě.

Auto pro taxislužbu musí mít určité rozměry, tedy dost místa pro pasažéry vzadu - musí prostě zajišťovat pasažérům dostatečnou bezpečnost a pohodlí.

S tím souvisí i velikost kufru a samozřejmě i klimatizace (mají všechny levné malolitrážní "šunky" klimatizaci?).

Prostě, malé a levné auto nikdy nemůže požadavky na taxislužbu splnit. Tak to je, i když ty požadavky všechny detailně neznám.

0/0
15.7.2017 13:43
Foto

V68á83c33l34a53v 98C75h95u62c84h81m95a 6155941928336

Požadavky má určovat zákazník a nikoliv úředník. Pokud zákazník chce jet "rikšou", tak mu prostě Meďoura nevnutíte.

+1/0
15.7.2017 20:28

J94i29ř21í 74O88u72k40r44o41p10e28c 5250838203249

Zákazníci ale nechtějí jet Mercedesy. Raději pojedou šunkou, pokud na tom výrazně ušetří.

Je ale fuk, co chtějí nebo ne. Prostě to nechme na zákaznících, na na úřednících a politicích. Když zákazníci budou preferovat určitý druh služby, tak jim je provozovatelé rádi dopřejí, neboť tak budou inkasovat zisk.

0/0
15.7.2017 22:29
Foto

J38i87ř29í 98H50e79r53m52á52n37e78k 4436392652600

Není to o ničem jiném, než o technickém pokroku. Již před 50 lety vznikla v Západním Berlíně paralelní "taxislužba", něco na principu spolujízdy.

Menší vozy Renault místo Mercedesů a proto také levnější. Sám jsem s ní tehdy párkrát jel. A základním pravidlem bylo: NESMÍ zastavovat na ulici, musí přijet na telefonické objednání a samozřejmě také žádná tabulka TAXI.

Jenomže pokrok se nezastavil, máme Internet, mobily a nejrůznější aplikace pro mobily. A jednou z nich je i aplikace UBER. A ta nejen nahradí taxík, ale dokonce ho i předčí.

A hlavně, obchází tu obezličku zastavování na ulici, protože používá nové, před 50 roky neznámé prostředky.

A také, pražské taxíky nejsou v mnoha případech vozy určené pouze pro taxislužbu, ale jsou to normální rodinné vozy, opatřené vždy jen cedulkou TAXI. A to není dobře.

0/0
15.7.2017 10:13

T56o65m32á81š 39D52v34o74ř90á94k 6527885913527

Vozy Uber rozhodně NEJSOU označeny cedulkou TAXI, viz https://www.google.cz/search?q=uber+praha&client=safari&hl=cs-cz&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk2vzUiYvVAhUEORQKHU6iAdcQ_AUICSgB&biw=414&bih=666

A ta “obezlička” neobchází zastavování na ulici, ale nahrazuje právě ten zmíněný telefon.

0/0
15.7.2017 12:29
Foto

J79i59ř21í 51H70e53r17m84á94n52e52k 4516752682460

Samozřejmě, že obchází. Protože to je něco, co před 50 lety neexistovalo a ten klik do telefonu vlastně nahrazuje to zamávání, tak typické pro New York, na taxi.

Napadl mě New York a zde to máte modré na bílém:

"To drive with Uber in New York City, you'll need to get a TLC (Taxi and Limousine Commission) license. It's a simple process and we'll help you every step of the ..."

Prostě i v té Americe, zemi neomezených možností, potřebuje ten, kdo chce jezdit pro UBER licenci. Ale, v postrevolučním Česku NE, tady víme všechno nejlépe.

https://www.uber.com/cs-US/drive/new-york/

0/0
15.7.2017 13:23

T19o39m11á77š 79D53v62o92ř12á80k 6717145233387

Takže podle Vaší logiky by mělo být zakázáno objednat si smluvní přepravu mobilem? Pouze z domova nebo z telefonní budky? Protože zavolání z mobilu nahrazuje mávnutí zrovna tak jako appka a před 20 lety přece mobily nebyly...

A potřebuje v New Yorku řidič Uberu taxametr, za který pražští úředníci rozdávají pokuty? Zakážeme u nás veškerou smluvní přepravu (také nemají taxi licenci)?

0/0
15.7.2017 19:27
Foto

F14r96a90n60t10i71š77e66k 91K67š22í53r 2709696785

Diskuze se zástupcem taxi služby a Urzou.

.

https://www.youtube.com/watch?v=rvg6RqoFI08

0/0
15.7.2017 9:35
Foto

V38á87c75l64a37v 80C64h50u20c21h97m27a 6655191698986

Díky za tip.

0/0
15.7.2017 13:02

M93i55c90h55a61l 89S75v96o68b51o47d43a 5658368826911

Myslím,že nějaké regulace u osobního vozu jsou zbytečné,protože nejde o náklaďák ani autobus. Je pro mě absurdní,aby nároky na řidiče taxíku byly jiné,než na jiného řidiče skupiny B (oni snad ve svém autě nepřeváží osobu?),tohle by si měli poslanci uvědomit. Pak ať jsou všechny zkoušky na skupinu B totožné s nároky na taxislužbu.

Zakázat Uber,protože nemá na střeše cedulku taxi je kravina. Ani EET není potřeba, jelikož platby jsou již provedeny elektronicky,ale je jasné proč chce magistrát zakázat Uber,protože z toho nemá ani korunu do kasy.

+3/0
15.7.2017 8:47
Foto

J24i72ř91í 94H48e84r56m48á55n79e48k 4116532222570

Samozřejmě, že nároky na řidiče taxi jsou vyšší. Třeba a to nejen, místopis.

0/0
15.7.2017 10:14

M31i68c72h58a24l 78S33v75o97b98o67d68a 5398278176541

Ano a zbytečné,protože řídí osobní auto jako miliony jiných držitelů skupiny B, kteří také převážejí třetí osobu a účastní se provozu na pozemní komunikaci.

0/0
15.7.2017 10:29
Foto

J83i25ř34í 51H45e76r13m98á18n98e51k 4986802502730

Ale vždyť to platí i jinde. Řidič z povolání je něco jiného, než referentský řidič.

A taxikáři by měli mít charakter řidičů z povolání a ne amatérů občas řídících auto.

0/0
15.7.2017 10:39

M52i56c92h26a73l 91S76v67o23b90o95d93a 5958808266271

To já samozřejmě nerozporuju,ale jak jsem psal prve tak by měly závěrečné zkoušky z autoškoly mít stejný nárok jako na taxislužbu, protože kromě výběru peněz od zákazníka,čím jiným se liší od jiného řidiče skupiny B? Proč musí řidič,který si chce dělat živnost znovu prokazovat způsobilost,když tu samou způsobilost již prokazoval v autoškole?Rozdíl je v IZS,kde je právo přednosti v jízdě a dodržení 15minutové doby dojezdu,nebo je rozdíl v náklaďáku a autobusu,který má jiné jízdní a brzdové vlastnosti než osobní auto(což vy víte),tak pořád nechápu,proč má taxikář vyšší nároky,než běžný řidič osobního auta,který také může způsobit stejnou nehodu osobním autem?Mikrospánek je úplně stejná věc u obou řidičů.STK je taky vyšší u taxikářů,ačkoli v běžné šunce jak jste správně napsal vám také zaplatí za jízdu a to nejen cizí člověk-zákazník,ale i kamarád,kterého vezete z místa na místo.Klidně tato situace s kamarádem mohla stát u zrodu aplikací jako Uber.

+1/0
15.7.2017 12:02
Foto

J31i47ř35í 63H85e29r69m21á53n65e72k 4506252372330

Kamarády si vozte,jak často chcete. A ať Vám přispívají na benzin. Ale taxislužba je SLUŽBA.

0/0
15.7.2017 13:48

M94i56c34h24a22l 45S11v42o62b16o56d21a 5608498826171

Takže jste teď potvrdil,že kamarádovi,který mi přispěje na benzín,jsem poskytl SLUŽBU.

+1/0
15.7.2017 14:45
Foto

J28i90ř80í 30H60e55r85m87á33n85e81k 4716182282360

Jistě. Přátelskou službu. Výpomoc. To není podnikání.Ani za krutého socialismu se to tak nebralo.

0/0
15.7.2017 15:25
Foto

F52r85a66n11t46i70š65e14k 80K29š15í72r 2569386185

A co je komu, včetně vás, do toho, kdo komu poskytuje nějakou službu?

0/0
16.7.2017 9:00
Foto

D19a71l69i57b54o58r 43B16a71r48t70o45š 5904350637389

pokud vám někdo poskytne službu na vašem zdraví a zmrví ji..i úmyslně.......či z nedbalosti.........pak je to často trestný čin a to může a musí zajímat policii a soudy.........

viz problémy s transfuzemi krve nakažené HIV............ale to vám pořád uniká, nikdy nevidíte co vidět máte.........

Ale chtěl bych vidět vás, kdyby někdo dal takovouto nakaženou transfuzi vaší ženě a dětem..........určitě byste byl rád a volal že se nikdo nemá vměšovat.........

asi tak že?

0/0
16.7.2017 22:45

T33o43m79á14š 34D92v47o45ř45á62k 6867985103557

Místopis je v době GPS navigace irelevantní. I taxikář, který cestu dobře zná, dnes rád použije navigaci, aby se vyhnul dopravním zácpám, aktuálním uzavírkám, místům dopravních nehod atd.

+1/0
15.7.2017 12:21
Foto

J82i38ř59í 25H75e19r11m59á73n76e18k 4786942612750

To není pravda. Já se ten místopis Berlína kdysi učil. A to nebylo jen o tom, kde zahnout doprava a kde doleva. Ale také o tom, kde jsou stovky institucí. Vláda, Magistrát, divadla a podobně.

Co třeba zadá řidič do GPS navigac, když mu zákazník řekne: "Do Strakovky" nebo dokonce "Ke koni". Prostě, i v době navigací je místopis, znalost města, důležitý.

Co udělá venkovský řidič, když mu někdo zadá: "K Jelínkům, prosím"? Bude koukat jako čerstvě vyoraná myš a udělá si ostudu. A těch pojmů jsou tisíce a alespoň některé by měl řidič znát.

Nebo do Laterny Magiky?

0/0
15.7.2017 13:54

T34o73m77á27š 90D80v38o76ř33á82k 6267345343227

Asi se budete divit, ale ve slušné navigaci by uspěl ve všech případech a žádnou ostudu by si neudělal. Vyzkoušel jsem ty Vaše příklady zadat do Waze a správně našel “Strakovka”, “Socha koně”, “U Jelínků” i “Laterna Magika”. Vždy buď jediný výsledek a nebo výsledek na prvním místě, a to jsem v tu chvíli ani nebyl v Praze.

Po zadání “Magistrát” mi to na prvním místě nabídlo magistrát Pardubic, což je v pořádku, protože je nejblíž. Pražský magistrát byl v seznamu asi na 4. místě. Po zadání “Vláda” mi to našlo místní obecní úřad. Po zadání “Úřad vlády” už to správně našlo Strakovku. Co tam máte dál? ;-)

0/0
15.7.2017 19:43
Foto

J90i71ř43í 16H25e65r41m85á75n59e53k 4366722692130

Já mám německé papíry z roku 1969 a v roce 1989, vo době vělkého "předrevolučního tání" jsem se v Západním Berlíně učil na Taxikáře.

Princip, který platí nejen tam, ale i v jiných západních velkoměstech je zcela jednoduchý.

Licence je vlastně dvojího druhu:

1. Licence na provoz taxislužby, resp. provoz vozu taxislužby. Kupuje se, stojí desítky tidíc peněz a opevňuje firmu provozovat JEDEN vůz taxislužby a na další je třeba další licence. Tím je automaticky regulován počet vozu taxislužby. V té době byl v celém Západním Berlíně 5.000.

2. Licence řidiče. To je naprosto jiná káva. Řidičů bylo potřeba na každé auto více než 4 (auto se muselo točit 23 hodin z 24 a ta jedna hodinka byla na tankování a úklid vozu.

Prostě a zcela jednoznačně. Ten systém v Západním Berlíně zajišťoval vysokou kvalitu jak vozů, tak i řidičů, zatímco v Praze to je VÝSMĚCH těmto pravidlům.

0/−2
15.7.2017 7:04
Foto

J95i54ř96í 84H68e21r87m18á81n19e73k 4536612362410

A něco konkrétního k mému příspěvku by nebylo, pane Mudro?

0/0
15.7.2017 10:28

J59i84ř76í 47L81i14b73e72r 6798950430482

Jasná karma! R^

+1/0
15.7.2017 0:51
Foto

D97a28l73i63b17o68r 73B36a37r28t48o64š 5104130637619

já některé mladé asi fakt nechápu, již před 500 lety vznikl první zákon na ochranu spotřebitele...a byl to zákon o čistotě piva. Prostě zákon který stanoví co je a co není pivo a z čeho a jak se musí vyrábět...aby prostě spotřebitel nebyl klamán prodejcem, jak se děje dnes jak na běžícím páse.........viz křehčené kuřecí například

A tento zákon reguloval výrobu piva..již před 500 lety byli panovníci tak prozíraví a moudří.........jak dnes nedokáží mladí ani domyslet..........

regulace je to primárně pro to, aby spotřebitel nebyl klamán.............

tak jako doktor musí studovat, jako elektrikář musí mít zkoušky, jako je musí mít i svářeč a tak dále.........tak i taxíkář prostě musí něco umět..aby mohl své řemeslo vykonávat.........UBER JE SICE VELMI ZAJÍMAVÉ ŘEŠENÍ, ALE musí poslouchat dané zákony....a ne je obcházet........

Milý muži, jak byste viděl tuto situaci v případě, že by váš otec byl taxíkář a ztratil práci kvůli UBERu a nemohl vás podporovat na univerzitě...byl byste rád???????

0/−7
14.7.2017 22:33

T96o50m21á79š 58D43v10o67ř59á34k 6867975313817

Povedená snůška argumentačních faulů...

Jak slouží ochraně spotřebitele vyžadování taxametru u služby, kde je z principu zcela zbytečný? Naopak - tato legislativa spotřebitele poškozuje, protože mu bere možnost volby a omezuje konkurenci. Bere spotřebiteli služby typu Uber, kde z principu klamán být nemůže, protože cenu i trasu zná předem, platba je bezhotovostní atd. a místo toho mu vnucuje taxikářskou bandu se všemi známými riziky. Zákazník tam má jistotu, že kromě skutečných nákladů zaplatí i ten taxametr (s turbem) a zkoušku z místopisu (jako kdyby taxikáři nejezdili podle navigace i tam kde to zná, už jen kvůli online informacím o zácpách apod).

Takže Vašimi slovy: zákony na ochranu spotřebitele jsou dobré, amen. Uber musí poslouchat.

Váž závěrečný “argument” o ztrátě práce otce snad ani nemá cenu komentovat, jak je hloupý. Jakoby řidič Uberu nebyl také něčí otec. Jakoby rozbíjení strojů někdy přineslo něco dobrého. Jakoby se takto demagogicky nedalo argumentovat pro cokoliv, např.: jak by se Vám líbilo, kdyby Váš otec onkolog přišel o práci kvůli vynálezu univerzálního léku na rakovinu, he? Takže lék na rakovinu zakázat... Škoda slov.

+7/0
14.7.2017 23:04
Foto

D27a88l35i71b88o89r 17B55a65r84t87o98š 5144400467219

taxametr je právě na ochranu spotřebitele, aby si český taxíkář neúčtoval 2000 korun za cestu za cestu za roh............tedy se nejedná o faul mlj ale o vaše absolutní nepochopení

A ANO, zákony na ochranu spotřebitele jsou dobré...některé možná nepovedené, ale jsou dobré ve svém principu A ANO, UBER musí poslouchat..........

Tak jako vy musíte poslouchat dopravní předpisy daňové předpisy a tak dále......

A pokud toto nechápete.......Mars není tak daleko...a je tam prázdno a nejsou tam zákony na ochranu spotřebitele.........tak se odstěhujte.......

Váš poslední odstavec ani neberu jako argument ale jako dětinský výkřik, z uražené ješitnosti, .......

0/−2
15.7.2017 7:44

T46o78m50á22š 74D38v84o62ř88á64k 6287155133827

Pokud jste schopný s vážnou tváří začít v diskusi vysvětlovat účel taxametru, tak byste se měl asi zdržet poznámek o dětinském výkřiku :-)

Mimochodem, jaký je výsledek 20 let té Vaší slavné regulace? Taxametry to podvádění s cenou vyřešily, že ano? :-P

+2/0
15.7.2017 7:54
Foto

J80i74ř15í 54H11e59r39m38á23n72e53k 4516832352910

Vyřešily to hlavně dispečinky, které stále hrají rozhodující roli a nepoctivého taxikáře prostě vyrazí.

Mám tu zkušenost, často taxi objednávám, občas i používám.

0/0
15.7.2017 10:29
Foto

D59a39l68i31b48o86r 18B57a19r17t87o13š 5714820347719

asi to bylo nutné pro daného diskutéra...........a výsledek je přesně evoluční.........je nutné vyvinout složitější kontroly, protože taxíkář český je hlava koumavá a dokáže podvádět téměř všude............

ale to je na dlouhou debatu------

nikdy nikde se nepodařilo zamezit kriminalitě, jen se povedlo ji omezit...........a k tomu právě slouží regulace.....

ale je fakt, že tohle je tak složité filozoficko-evoluční téma, že ho nepochop téměř nikdo...........takže si z toho ni nedělejte........

Ale pro pochopení podstaty bych doporučil si nastudovat fenomén červené královny.........možná vám to pomůže.......

0/0
15.7.2017 22:29
Foto

D12a51l82i13b22o92r 58B39a86r80t18o64š 5764670337539

https://www.novinky.cz/krimi/443662-turistka-v-praze-zaplatila-za-ctrnact-kilometru-v-taxiku-pres-sest-tisic-korun.html

0/0
16.7.2017 22:40
Foto

J58i69ř38í 35H58e83r64m94á72n26e95k 4476222552660

A co, abychom, na čistě komerční bázi spustili paralelní farmacii a místo náročných zkoušek v SÚKL spustili paralelní síť komerčních lékáren?

Ta by určitě byla levnější.

0/0
15.7.2017 7:46

T54o87m11á51š 98D10v32o79ř65á79k 6397435663787

Pokud by to v praxi fungovalo lépe než současný polostátní moloch, tak proč ne? Ale obávám se, že zajistit bezpečné fungování farmacie je o řád složitější, než v případě taxislužby, a smartphone s GPS tady moc nepomůže. Zkoušky léků musí probíhat v kontrolovaných podmínkách, tam jde skoro vždy o zdraví a o život. U taxi nejde o zdraví a o život skoro nikdy.

Ostatně, jaké další komerční služby byste musel regulovat s použitím argumentu a farmacii?

+1/0
15.7.2017 8:57



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.