Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i45c56h26a26l 21S23v77o40b26o71d44a 5628268906531

Myslím,že nějaké regulace u osobního vozu jsou zbytečné,protože nejde o náklaďák ani autobus. Je pro mě absurdní,aby nároky na řidiče taxíku byly jiné,než na jiného řidiče skupiny B (oni snad ve svém autě nepřeváží osobu?),tohle by si měli poslanci uvědomit. Pak ať jsou všechny zkoušky na skupinu B totožné s nároky na taxislužbu.

Zakázat Uber,protože nemá na střeše cedulku taxi je kravina. Ani EET není potřeba, jelikož platby jsou již provedeny elektronicky,ale je jasné proč chce magistrát zakázat Uber,protože z toho nemá ani korunu do kasy.

+3/0
doporučit
15.7.2017 8:47
Foto

V83á64c78l21a81v 13C48h41u85c71h17m29a 6885521718386

Pokrok nelze zakázat. Vždycky se prosadí. Jen to někdy dýl trvá a víc stojí.

A pokud si občané přejí bolševismus, proč jim jej zas na pár let nedopřát? Pokud není jiné cesty aby pochopili, že na to vždycky doplatí nejvíc oni sami. Dobro prostě nelze lidem vnutit. Platí to stejně pro to bolševické "dobro" jako pro to vaše. ;-)

+1/0
doporučit
15.7.2017 13:35

M81i73l59a11n 30S80t66e67h98l38í45k 7900239393421

"§1 Taxislužba je věc nabídky a poptávky na volném trhu, proto nepodléhá žádné regulaci vyjma povinností řidiče vyplývajících ze zákona o silničním provozu.“

O něco takového se můžete pokoušet všude jinde, jenom ne v Praze, kde mají taxikáři pověst největších zlodějů (možná i na světě). :-/

+1/0
doporučit
15.7.2017 10:18

J39i29ř11í 54L70i74b62e55r 6358960240402

Jasná karma! R^

+1/0
doporučit
15.7.2017 0:51
Foto

D53a14l93i88b86o54r 43B62a87r66t88o32š 5124960207229

já některé mladé asi fakt nechápu, již před 500 lety vznikl první zákon na ochranu spotřebitele...a byl to zákon o čistotě piva. Prostě zákon který stanoví co je a co není pivo a z čeho a jak se musí vyrábět...aby prostě spotřebitel nebyl klamán prodejcem, jak se děje dnes jak na běžícím páse.........viz křehčené kuřecí například

A tento zákon reguloval výrobu piva..již před 500 lety byli panovníci tak prozíraví a moudří.........jak dnes nedokáží mladí ani domyslet..........

regulace je to primárně pro to, aby spotřebitel nebyl klamán.............

tak jako doktor musí studovat, jako elektrikář musí mít zkoušky, jako je musí mít i svářeč a tak dále.........tak i taxíkář prostě musí něco umět..aby mohl své řemeslo vykonávat.........UBER JE SICE VELMI ZAJÍMAVÉ ŘEŠENÍ, ALE musí poslouchat dané zákony....a ne je obcházet........

Milý muži, jak byste viděl tuto situaci v případě, že by váš otec byl taxíkář a ztratil práci kvůli UBERu a nemohl vás podporovat na univerzitě...byl byste rád???????

0/−7
doporučit
14.7.2017 22:33
Foto

J52i66ř56í 28H55e39r76m10á86n97e11k 4626282282330

Já mám německé papíry z roku 1969 a v roce 1989, vo době vělkého "předrevolučního tání" jsem se v Západním Berlíně učil na Taxikáře.

Princip, který platí nejen tam, ale i v jiných západních velkoměstech je zcela jednoduchý.

Licence je vlastně dvojího druhu:

1. Licence na provoz taxislužby, resp. provoz vozu taxislužby. Kupuje se, stojí desítky tidíc peněz a opevňuje firmu provozovat JEDEN vůz taxislužby a na další je třeba další licence. Tím je automaticky regulován počet vozu taxislužby. V té době byl v celém Západním Berlíně 5.000.

2. Licence řidiče. To je naprosto jiná káva. Řidičů bylo potřeba na každé auto více než 4 (auto se muselo točit 23 hodin z 24 a ta jedna hodinka byla na tankování a úklid vozu.

Prostě a zcela jednoznačně. Ten systém v Západním Berlíně zajišťoval vysokou kvalitu jak vozů, tak i řidičů, zatímco v Praze to je VÝSMĚCH těmto pravidlům.

0/−2
doporučit
15.7.2017 7:04



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.