Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K89l41á34r60a 14L70i59n25h84a80r96t23o90v20á 6915130127372

Tři minuty na google, na margo "sňatku" tří mužů – pro vaši informaci, v Kolumbii toto může udělat kdokoli:

"As the story reports, but does not explain, the three "officially registered" their relationship. This does not mean they are legally married. It means they swore out a document, and had it notarized and recorded, declaring themselves to be a family unit with shared finances. People can do this in Colombia [...]"

Zdroj: http://polyinthemedia.blogspot.cz/2017/06/three-men-register-their-polyamorous.html

Ostatní stesky nebyly ke konkrétním událostem, ale jestli jsou podložené podobně, tak to zas tak horké nebude ;-)

0/−1
24.7.2017 8:07

P69e70t90r 37S66t30a45n14i90k 5785678747593

Všude se o tom neustále píše, že i já jsem nakonec dostal dojem utlačovaného bílého heterosexuálního muže a pochopitelně nenašel pochopení ani u své ženy. Když jsem si jí zkroušen a zahloubán do černých úvah postěžoval na svůj krutý úděl v této společnosti, dostal jsem místo útěchy do ruky vysavač ... ̈

... teď trochu vážněji. Ještě nikdy mně svazek dvou ani pěti můžů nijak neohrozil můj vlastní svazek ... co má zrovna tohle společného s pozitivní diskriminací nechápu. A Váš sňatek s Vašimi dvěma nastávajícími plně podporuju, nebude to možná snadné najít dva hetero chlapy, co by se rozdělili o jednu ženu a sdíleli spolu domácnost, ale my jsme dnes vlastně už tak zahnaní všemi těmi emancipacemi do koutku, že můžeme být vůbec rádi, že nám ženy, transexuálové, černoši a muslimské lesbičky vůbec něco k soužití nabídnou ;-)

+1/0
20.7.2017 14:25
Foto

H95o53n30z46a 23P48r54o77v71a80z10n43í42k 8888511687847

Já bych to povolil všem, kdo se tak dobrovolně rozhodnou. Ať jich je třeba 15, pro mě za mě.

+1/0
19.7.2017 22:02

J12i15ř13í 31Ř66e12z50n62í73k 4132242103785

Celá záležitost by se dala pojmout ještě liberálněji, jako právo jedince žít v manželství s nekonečně velkým počtem jiných jedinců obého pohláví, tak nějak řetězovité navazování a udržování vztahů. Současně stanovit povinnost jedince živit všechny své manžele v případě nouze, tedy nejenom právo dědit.

0/0
19.7.2017 8:32
Foto

V79á57c20l30a10v 68C70h72u78c63h57m58a 6975891908926

Rodinný svazek by měl být umožněn komukoliv z dospělé populace dle jeho vlastní preference. I kdyby se třeba národní fotbalový tým rozhodl, že jej uzavře.

+1/−3
18.7.2017 10:26

J34i40ř93í 44Č16u76m62p71e38l38í51k 5796836482441

Pokud ten druhý manžel

bude chtít taky pět dětí, tak máte o zábavu postaráno.

Hezký den a Karma!

+2/0
18.7.2017 0:12

J39a77n 91J11e52n33i21c 1884814977214

100% souhlas. Stačí se podívat na zkušenosti s menšinami u nás. V každé racionální debatě o vztahu bílého a romského etnika se dojde k závěru, že kdyby neexistovala pozitivní diskriminace, tak by výrazně ubylo problémů v soužití těchto 2 etnik.

Má to ale i rub: Neziskovky a aktivisté by ztratili práci a snadný způsob obživy. A tak je třeba to přiživovat a tvářit se přitom jak "hledáme řešení" zvyšováním pozitivní dikriminace...

+11/0
17.7.2017 16:26
Foto

L33a50d55i72s67l21a59v 68S49t71r30n64a72d 7124931474918

Perfektně napsané. Dávám karmu a R^

+8/0
16.7.2017 20:13

J27a90n 88R39á29ž 1289793164870

Naprostý souhlas!R^

+6/0
16.7.2017 13:45

J47i69r22k51a 21B46r93u53n21n25e65r 4708392299247

R^

+3/0
16.7.2017 2:51

P98e71t18e22r 29H97a57r84t29m27a63n16n 8318928316376

MANŽELSTVÍ není ani spojení muže a ženy (tak jak to bylo definované před pár stoletími soudcem v Anglii), ani dvou lidí jakéhokoliv pohlaví (tak jak to je dnes propagované homosexualisty).

Manželství je něco co je naprosto unikátní pro lidskou rasu, něco co nemá obdoby kdekoliv v přírodě, a co existuje už od nepaměti.

MANŽELSTVÍ je spojení (i) rodičovství (což je běžné v přírodě a řídí se výlučně přírodními zákony), a (ii) legálním kontraktem mezi lidmi jakéhokoliv pohlaví, který je jako kterýkoliv jiný kontrakt, až na to že se týká výhradně lidí jakékoliv sexuální orientace a jejich soužití, a je výhradně záležitostí lidské rasy.

Klíčová podmínka je že lidé jakékoliv sexuální orientace v části (i) a v části (ii) musí být jedni a ti sami lidé. Jediné co vymezuje sexuální orientaci těchto lidí je pouze v části (i) která je však řízená čistě a výlučně přírodními zákony které žádná lidské zákony nemůžou nikdy změnit. Jedině tato kombinace části (i) a části (ii) MANŽELSTVÍ splňuje ty výše uvedené tři podmínky, t.j. je to naprosto unikátní pro lidskou rasu, nemá to obdoby kdekoliv jinde v přírodě (zvířata neznají lidské zákony), a existuje to už od nepaměti.

Homosexualisté tlačí toto vymývání mozků společnosti čistě kvůli získání nezasloužených benefitů od zaměstnavatelů a státu, které správně byly vytvořeny k podpoře přežití rodičovství a tím i lidské rasy.

Rozsáhlá analýza této věci (pdf) je k dostání od tohoto autora (pouze v angličtině).

+6/0
15.7.2017 18:31

M91i61r33e21k 97P36i30n18k28a77s 7582821317366

Mám dotaz : To je Váš vlastní text, nebo někoho citujete ?

0/0
16.7.2017 9:55

A10n87d70r74e39a 56P19o67t85ů89č88k84o91v33á 7570405713598

Říkáte, že manželství existuje od nepaměti. Jen to uvedu na pravou míru. V dávných dobách, kdy ještě existoval matriarchát, tak žádné manželství neexistovalo. V muslimských zemích může mít pro změnu manželství variantu 1 muž a více žen. Když zabrousíme do světa zvířat, tak jsou evidovány případy dlouhodobého soužití savců stejného pohlaví, nebo orální sexu (tuším snad samice šimpanzů). A pejskaři by také mohli povídat o dovádění svých mazlíčků :-)

+1/−2
16.7.2017 18:10

J88i87ř73í 18K16u18č25e71r51a 5988921504486

Nesouvisející a nesmyslné příklady a srovnání přesně zapadají do teorie "Overtonová okna" viz. níže. Asi to neděláte vědomě, ale zamyslete se nad tím proč srovnáváte lidi se zvířaty, kde jste to slyšela, či četla, proč o tom vůbec uvažujete jako o relevantním srovnání.

+2/0
17.7.2017 8:57
Foto

K74l62á92r27a 75L44i56n62h74a27r33t74o43v31á 6235430957602

Tak s tím začal původní post pana Hartmanna, že je něco v přírodě běžné a řídící se přírodními zákony, myslím, že ty příklady byly uvedeny Andreou jen jako oponentura uvedeného výroku.

0/0
24.7.2017 8:10

J87i16ř97í 93K43u62č90e81r62a 5588661144196

Ve zvířecí říši není kanibalizmus výjimkou, dokonce i spořádání vlastních potomků se děje u mnoha druhů. Kanibalizmus je znám i u lidí. Myslíte si, že lze uzákonit i tyto praktiky obecně pro naši civilizaci? Budete to také zde obhajovat? Doveďte své myšlenky do konce a zjistíte o čem vlastně mluvíte.

+3/0
17.7.2017 9:03

R73u45d50a 24S31l98a16v80í94k 5243958236691

Spousta pindů a přitom manželství je pouze PRÁVNÍ svazek. S přírodou to nemá nic společného.

+2/0
19.7.2017 11:10

M49i42l71o85š 12D38v55o47ř15á44č49e79k 2295398350934

Pozde. J.Hasek na TO stvoril postavu Svejka. Ne Sichtarove.

+1/0
15.7.2017 10:43
Foto

I80v97o 95P70a17t59t39a 9912170902440

Řešení? Chce to jen nastolit skutečnou sociální spravedlnost ve státním důchodovém systému (slideplayer.cz/slide/2825793/) ...a bude konec s duhovými průvody jásajících LGBT.

+2/0
15.7.2017 9:17

V88l79a91d90i12m79í72r 22V57e19t76e56š38k57a 2701685105102

Co na to říct? Viz název Vašeho předchozího blogu.

0/0
15.7.2017 8:21

M44i12l68a79n 86W24e26l10s51e62r 5892138798771

Je jen otazka casu, kdy se rozmohou snatky nekolika lidi. Vse tomu nasvedcuje. Treba 3 zeny a dva panove. Pak bude teprve legrace kdo je ci matka ci otec. Vznikle dite muze mit razem 5 rodicu..... A pri rozvodu to bude peklo.

+13/0
14.7.2017 14:29

M20i93l65a67n 22W53e47l98s55e27r 5772838138511

Tedy vic, nez dvou. Aby me nekdo nechytal za slovo.

+1/0
14.7.2017 14:31

V66á23c45l90a39v 91K71o88p74ř19i91v77a 1734110385201

A co tomu nasvědčuje?

+2/−1
14.7.2017 15:19

J32a54n 39J97e45n44i90c 1134554557614

Třeba tolerance bigamie pro muslimské ilegály...

+1/0
17.7.2017 16:19

J44a55r51o12m13í20r 74K43r38á26l 4980729864169

No, proč ne ? Je to daleko logičtější, než ten dnešní zákon o registrovaném partnerství jen pro homosexuály.

0/0
15.7.2017 8:28

D28a56n75i44e78l 46R70e45i93c32h54e14l 6158315317422

V čem konkrétně spočívá ta pozitivní diskriminace?

+2/−5
14.7.2017 14:07

M44i82r39o37s42l32a16v 88V67e98r67n98a93r 9330808516913

Ach jo, máte to dokonce uvedeno přímo v textu blogu:

"Je nemravné, když kvůli kvótám jsou upřednostňováni zástupci minorit tak, že vyřazování jsou zástupci majority, kteří se třeba v kvalifikačních testech umístili výš. Jako je tomu na některých amerických univerzitách."

+19/0
14.7.2017 14:13

R24u25d44a 36S20l76a25v73í20k 5573788576151

A co má přijímání na univerzity společného s registrovaným partnerstvím?

+2/0
19.7.2017 11:14

L68i21b17o82r 63H89l56u77b87u95č49e86k 4760790787707

... zřejmě patříte k těm "upřednostněným" v kvalifikačním testu..:-)

+7/0
16.7.2017 12:13

J50a12n 22J89e16n86i16c 1344164247634

Tohle je otázka na úrovni elit EU: Zakážeme vývoz nafukovacích člunů do Afriky...

0/0
17.7.2017 16:21
Foto

J61a40n 56H91i20n68k 2897935244357

Já vás tedy beru, ale musíme si ještě ujasnit, jestli bude moje žena mít právo vyjádřit souhlas. Jaký na to máte názor? Jestli už nějakého máte, tak v rámci boji proti diskriminaci musíte žádat rovná práva, jako mají muži v islámských zemích. Tedy právo na názor stávajícího manžela se neptat, případně námitku může vznést jen první manžel.

0/0
14.7.2017 13:15

J96i45ř12í 67K85u38č55e92r77a 5148291764396

Když člověk moudrý, dychtíc svobody, zjistil, že jeho svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého, jal se stanovovat a sepisovat hranice, prostě vocamcať pocamcať. Kromě toho, že při neexistující globalizaci, byli v různých částech zeměkoule různí lidé různě moudří, je tu i stálý vliv vývoje a posouvání hranic původně stanovených.

Kromě člověka moudrého, objevil se u člověk vyčůraný, který s potupující globalizací zjistil, že lze vhodnými metodami ohnout přirozený vývoj hranic svobod a tak to činí.

Jak se to dělá popsal jistý Joseph Overton ve své teorii zvané "Overtonovo okno".

Odhoďte růžové brýle, proč a jak se to děje se už ví a netřeba zvedat obočí, či se rovnou věšet. Zbývá jen odpovědět na otázku, jak se bránit lžím o přirozením běhu věcí.

+9/−1
14.7.2017 12:47

T19o77m61á62š 87K97u83c68h61a51ř 3717431398161

V každém případě už je tímto "moderním" pohledem přežitým zákaz sňatků mezi příbuznými v přímé linii. Jestliže už sňatek není o založení rodiny za účelem početí a výchovy dítěte, není důvod, aby si syn nemohl vzít svou matku, bratr sestru, sestra sestru,dědeček vnuka.. :-P

+14/0
14.7.2017 12:18

P61e10t68r97a 80M92a28l57a23k32o37v83a 1778470940234

Ono i v US, Kanadě i onde by s Vámi mlčící většina souhlasila, ta ale nepíše do novin, netočí filmy a neprezentuje se veřejně...a proto jsou pak za názor "američanů" či "národa" považovány výkřiky dotované organizace se třemi členy, která na každou zprávu do novin napíše e-email, že ji považuje za (něco)fobní či diskriminační a novinář pak napíše, že zpráva vzbudila rozhořčení a nesouhlas "veřejnosti"...

+30/0
14.7.2017 12:03
Foto

D28a36l20i48b74o63r 61B13a41r23t70o55š 5864800177959

Paní Šichtařová jako vždy nezklamala.

Dám vám jeden příklad na kvóty, tedy na podporu něčeho, co se samo nedokáže prosadit. Když budete mít zahrádku tak ji budete občas, když neprší , zalévat , aby vám rostlinky nepošly. Ale to je přece nedovolené pomáhání kvótami vody? že?

S kvótami je to jako se vším jiným. Nejsou ani špatné ani dobré. Záleží na co se použijí. Je to jako pistole, není ani špatná a ni dobrá, záleží na tom, jestli ji použijete na obranu nebo na loupežné přepadení.

A to je skrytá podstata lidských věcí milá paní Šichtařová, kterou ani vy a ani neprostá většina lidí nevidí a proto se také nechá vámi, Klausem, Kalouskem a jiným neustále tahat za nos.

+3/−30
14.7.2017 12:02

V53á55c96l94a86v 21K71o70p61t63a 4384353142

vaše analogie kulhá na obě nohy, voda nemá lidská práva, voda je zdroj...pokud tohle nevidíte, tak jste ideální adept na tahání za nos

+5/−2
14.7.2017 14:08
Foto

D30a46l73i47b32o44r 33B90a41r96t47o65š 5654660317729

slyšel jste někdy o lidských zdrojích? a víte že lidská práce je zdroj v ekonomii??? no když ne , tak se asi nedá nic dělat..........

Šlo i vysvětlení skutečnosti, že kvoty mohou být někdy dobré, jde o to kdy, jsou dobré a kdy jsou nedobré.........například kvoty, tedy pomalé povolování ženám studovat hlasovat, chodit samy ven a tak podobně se také řešilo kvotami, jen se tomu tak neříkalo.........

a tak pro mnohé je problém vidět podstatu A VIDÍ JEN POVRCH A PROTO POTOM NEROZUMÍ.........nemohou........

+2/−1
14.7.2017 15:10

P69a42v25e40l 23S33z90i96r28o40t25n47ý 3762234984320

Taky nakrmení vlastních dětí jsou tedy nedovolené kvóty, že ? Děti by si měly taky samy obstarat potravu. Teda, chlape, snažíte se psát rádoby fundovaně a zasvěceně, ale větší blábol než to co jste vyplodil dnes jsem snad ještě nečetl. Buď jste vůbec nepochopil o čem paní Šichtařová v blogu píše, anebo zkrátka musíte být "kontra". Myslím, že druhé je správně. Smysl blogu bych asi popsal méně znaky. Rodina je žena, muž a případně dítě. Tečka. Jakoukoliv jinou konfiguraci může společnost buď tolerovat nebo kriminalizovat, ale ve svém vlastním zájmu by NIKDY !!! neměla připustit, aby se to stávalo normou, případně bylo glorifikováno. Z toho důvodu nemám vůbec nic proti homosexuálům, kteří si žijí svůj běžný život. Co ale nesnáším jsou chlapi s pavím pérem v zadku na Prague Pride nebo podobných akcích. A je mi úplně jedno, jestli v tom vidíte nějaké kvóty.

+18/0
15.7.2017 0:01

T76o37m92á34š 81R49o57m71a72n79č22í57k 2592389303538

Souhlasím s Vámi (sňatek s dvěma muži) ale žádám o povolení sňatku se dvěmi ženami (i když toho nehodlám využít). Jen kvůli spravedlnosti. ;-)

+7/0
14.7.2017 11:49
Foto

D50a96l90i30b23o94r 90B95a54r75t28o91š 5294850237279

proč jen se dvěma, s deseti by to bylo pro vás lepší nebo ne?:-)

+2/0
14.7.2017 12:03

V96i24c 87S38k73a96l90i30c84k52y 2679426216435

Ne,deset tchyni je trochu moc:-)

+4/0
15.7.2017 1:26

M46i89c19h70a96l 78P31a77u19l81í46č95e78k 2153305645515

Ano, toto je naprosto logické pokračování v oblasti diskursu homosexuálních "manželství", přesně jak už jsem také mnohokrát v diskusích psal. Klasické manželství je založeno na tom, že tvoří rámec pro rodiče, kteří spolu zplodí a následně vychovávají své společné biologické potomstvo. Což lze pouze a výlučně ve formě 1 muž + 1 žena. Pokud z uvažovaného vztahu tuto autoreprodukční podmínku vyloučíme a přestaneme na ní stavět, tak po zavedení homosexuálních svazků si můžeme položit zcela racionální otázku - proč by ty sezdané osoby měly být právě 2? U autoreprodukčních svazků je to jasné proč, ale pokud není autoreprodukce nutným požadavkem, tak proč? A zcela logická odpověď je, že skutečně není nutné, aby ty osoby byly 2. Klidně mohou být 3, 5, 10..., je to úplně jedno, není důvod, aby to tak nemohlo být. A když půjdeme dále, tak se objeví i otázka, "proč jen lidé"? Pokud se to doplní nějakým právním rámcem, tak proč by se někdo nemohl "oženit" se svým psem (aby např. pes po něm mohl zdědit dům a dožít v něm - byli už takoví excentričtí milionáři, kteří to tak chtěli...). A proč jen zvířata, klidně i neživé věci, pokud mi na nich záleží - a už se to děje, např. zmiňované plastové panny ve východní Asii, nebo přijde někdo, že se chce oženit se svým nočním stolkem (aby ho třeba mohl mít u sebe v nemocnici, když onemocní), nebo oblíbenou sekačkou na trávu (jak zmíněno níže). Těch možností je opravdu široké spektrum, a vždy nakonec skončíme u odpovědi, že bohužel není důvod, proč by to nemělo jít. A to vše jen tím, že odstraníme z požadavku na manželství tu autoreprodukční podmínku. Pak už lze skutečně vymyslet cokoliv... Proto je třeba si uvědomit, že při otevírání otázky homosexuálních svazků otevíráme i zároveň tuto obrovskou Pandořinu skříňku...

+16/0
14.7.2017 11:47
Foto

D86a66l93i60b45o49r 91B79a52r16t70o45š 5694370577849

pokud vím tak i císařové s harémem také plodili děti a to spousty dětí.

+1/0
14.7.2017 12:05

M21i39c37h82a57l 87P43a95u28l15í16č90e76k 2273845985295

To samozřejmě. V minulosti byla vyzkoušena spousta modelů (tlupy, harém, různé jiné komunity), ale v historickém testování se to moc neosvědčilo. Např. mnohoženství jako všeobecný přístup by bylo pro společnost škodlivé - většinu žen by si pro sebe uzmuli nejsilnější/nejbohatší jedinci, a velká část mužů by zůstávala bez partnerek, což by vedlo k vážným sociálním problémům (a v opačném gardu u žen totéž). Kolektivní svazky (typu tlupa, kde mohl každý s každým a děti byly všech) zase hůře zapadají do společnosti s uznávaným soukromým vlastnictvím, protože vlastnictví majetku vyžaduje řád např. v dědických liniích, aby bylo jasné, co kdo vlastní a kdo to zdědí, což by přinášelo dost chaos. Proto se párové svazky prosadily jako všeobecně nejvýhodnější (byť to tak každému nepřipadá...).

+6/0
14.7.2017 12:56
Foto

D11a79l74i27b81o10r 49B26a90r53t72o59š 5424480547879

Záleží na tom, jak se na to podíváte a kolik toho víte. Harémy měly skutečně dost do sebe. A to z následujícího důvodu. Společnost celkem správně předpokládala, že muž, který se dostane na vrcholnou funkci má kvalitní geny. A tam mu bylo zákonem PŘIKÁZÁNO PLODIT DĚTI A NA TO POTŘEBOVAL MNOHO ŽEN.

DOPAD JE ZAJÍMAVÝ početně. Jestliže všichni muži ve funkcích a bylo jich jen 5% si pomocí mnohoženství usurpují 75% žen, pak na zbývajících 95% mužů zbývá jen 25% žen, což znamená, že 70% mužů, jejichž geny nejsou tak kvalitní, se prostě nebudou moci rozmnožovat a celková populace v několika generacích bude chytřejší. Je to stejné jako chov koní, psů, atp.

Naopak z hlediska dnešních vládců je to tak, že preferují spíše lid nevzdělaný, viz slova Trumpa. a k tomu práv slouží rozmnožování věcech mužů, i těch, kteří by potomky mít neměli...

Člověk je jen obyčejné zvíře, protože na Zemi nic jiného než fauna a flora, bakterie a viry není. Viděno geneticky.

K posouzení otázky lidského rozmnožování doporučuji i zákazy církví, kdy a jak je možné souložit a tak dále. Není to tak jak si myslíte. Církev velmi chtěla mít z rozmnožování či spíše omezeného rozmnožování své výhody, to ovšem nikdy nikomu neřekla, vyšla by totiž na povrch její podlost. ̈

Vše je jinak než si myslíte. Bohužel.

+3/−3
14.7.2017 13:27

M21i67c75h91a81l 92P97a33u96l41í40č43e11k 2123345305715

No moment. Pokud to berete zcela objektivně z hlediska zákonitostí přírody a čisté genetiky, tak v přírodě samozřejmě platí, že nejvíce se rozmnožují dominantní jedinci, což zároveň vede k zušlechťování genofondu, to zcela souhlas. A z toho zároveň plyne, že slabší jedinci s horším genofondem odpadnou a nemají nárok se dále množit. Ale u lidí už přece dnes takovéto myšlenky prosazovat nemůžete, to zavání skoro eugenikou. Nemůžete někomu brát právo na to se rozmnožit jen proto, že má horší genofond (byť tedy občas jsou případy...). V rámci udržitelného fungování společnosti se všichni snaží o dosažení sociálního smíru, a ten rozhodně nenastolíte, pokud 70% mužů seberete možnost najít si partnerku... A srovnání s chovem koňů a psů - tam to samozřejmě platí, ale lidé se už dnes nešlechtí...

+1/−1
14.7.2017 13:58
Foto

D25a68l56i82b67o38r 38B87a65r66t44o69š 5454850657609

milý pane já je neprosazuji, já jen popisuji co bylo.........a to si pak můžete přebrat jak chcete..........

Je ale fakt, že v životě za všechno zaplatíte...když se rozhodnete pro A nemůžete mít B...a tak je velikou otázkou jak se rozhodnout, tedy co raději mít a co obětovat...

Když budete propagovat svazek jeden k jedné, pak musí přijmout přírůstek horších genů. Když by někdo opět zavedl mnohoženství, musí přijmout, jiné problémy, z tohoto rozhodnutí...........nic více a nic méně......

A tak se rozhodujte.....

Lidé se šlechtí i dále...a je na to i pěkný výraz........ČLOVĚK JE JEDINÉ ZVÍŘE, KTERÉ SE DOMESTIKUJE SAMO.........

+2/0
14.7.2017 14:30

J12a65n 59Z19á16t47u17r81e51c29k50ý 9693163257872

pokud jako podminku k manzelstvi mate autoreprodukcni clozku, jaky status by pak ale melo manzelstvi dosud bezdetne, ci slozene z deti z predchazejicich manzelstvi?

0/0
14.7.2017 12:36

M29i51c87h27a78l 97P15a52u38l47í14č26e35k 2633625615555

I zatím bezdětné manželství nebo manželství dříve rozvedených lidí má stále potenciál plodit další potomky, takže to je v pořádku. Prakticky jediný závažný důvod, proč by byl pár neplodný, je nějaký zdravotní problém (a to i třeba včetně vysokého věku), a to jako společnost tolerujeme (tedy zdravotní důvody, byť třeba u sňatku důchodců už jde spíše jen o symbolický sňatek). Pokud je ale nějaký svazek neplodný už z principu, tedy i při plném zdravý aktérů, tak už to do dané škatulky přirozeně nezapadá.

+1/0
14.7.2017 12:49

J73a81n 97Z46á74t21u65r77e61c73k40ý 9483863677812

takze v manzelstvi je dulezite, jestli by z neho deti vzejit mohly, ne to, jestli z nej skutecne vzesly?

Podle me nezalezi ani na jednom. Manzelstvi je proste jen tim, co udava zakon: urcita smlouva mezi lidmi, udavajici jejich prava a povinnosti. Plozeni jeho podminkou neni.

+1/0
14.7.2017 13:21



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.