Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L13i73b26u31s51e 22P10a36l16k81o64v95a 6370824838357

správně zmiňujete třeba to, že pokud by vám někdo zakázal nosit kalhoty považovala byste to za omezován osobní svobody-jistě víte že dnes tak módně zatracované feministky tuto vymoženost pro ženy vydobyly relativně nedávno-celé předchozí generace žen euroamerické kultury tak byly muži ponižovány-a bikiny také nosit nesměly, když se podíváte na koupací úbory našich babiček tak se od burkin moc neliší;-D

+1/0
14.7.2017 8:33

T18e74r26e75z78a 45H59a64j38k81o75v26a 5317192784850

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/01/a3/0f01a36a2f88eeb9a04671919bb69c97.jpg

0/0
13.7.2017 19:44

T73e53r64e59z10a 72H42a12j29k42o11v86a 5897742734760

https://www.pinterest.de/pin/80713018296168450/

http://m.atchuup.com/iran-in-the-1960s-and-1970s/

TOHLE neni a nikdy nebude zadna "kultura".

0/0
13.7.2017 19:43

T51e56r80e31z70a 74H23a66j24k61o92v68a 5467832154960

Karma!!! R^

0/0
13.7.2017 19:32
Foto

L12i78b31u82s27e 33P34a45l41k24o56v45a 6430714738637

vás blog postrádá elementární logiku argumentace-říkáte že těm ženám to nevadí ale vadí to vám, zahalování považujete za ponížení aleato že byste je odhalovala proti jejich vůli vámpřipadá normální?

to že v naší společnosti bývají pornoherečky povýšeny na VIP a zvány třeba na ples ve Víděňské opeře za ponížení považovaly ostatní ctihodné dámy a co jim to bylo platné?

+2/0
13.7.2017 12:23
Foto

N18a97ď73a 73D37u56b24c98o40v97á 7455480794735

Paní Palková, je mi líto, ale můj článek jste zcela nepochopila, přeji hezký den.

+1/−1
13.7.2017 12:54
Foto

L64i44b37u14s83e 20P52a90l58k27o32v45a 6890564288777

vy jste nepochopila paní Dubcová naopak můj komentář a hlavně to, co je pro ženy skutečně ponižující-poznala jsem osobně pár muslimek a to jak fungují vztahy v muslimských rodinách a můžu vás ujistit, že za ponižujíc životní podmínky považují mnohé z toho, co my na západě považujeme za výdobytek...zajímalo by mě, kolik osobních zkušeností máte vy sama, abyste mohla psát podobné nesmyslyí-jinak vám přeji také hezký den a hlavně hodně pochopení pro vše co se vymyká vašim duševním obzorům

+1/0
13.7.2017 14:45
Foto

N32a51ď86a 38D59u47b19c40o68v54á 7635320514295

Bohužel, paní Palková, stále jedete po své kolejí a o to, pokusit se pochopit můj článek nemáte snahu. Závidím vám vaše sebevědomí... Poslední pokus, i když si od toho moc neslibují. V diskusi jsem poskytla vysvětlující komentář, takže si jej třeba přečtěte. Ale nic se neděje, jestli budete stát na svém, je to váš názor a já ho akceptuji...

0/0
13.7.2017 17:32
Foto

L87i84b65u67s58e 21P17a39l86k62o20v27a 6490564518917

přečetla jsem všechny komentáře a pochopila z nich že nejsem jediná kdo s vámi nesouhlasí ale právě různorodost názorů je to co činí náš svět tak zajímavým-když budem všichni myslet stejně bude to nuda;-D

0/0
13.7.2017 19:16

M66i67l79o61s74l93a61v 50J23o26s34í96f44k38o 6562306483382

Proto je třeba bránit se proti islámu!

+2/0
15.7.2017 2:01
Foto

L39i46b78u32s96e 16P69a91l63k33o27v41a 6970624888767

myslím že víc je třeba se bránit proti lidské blbosti-tupouni ohrožují tento svět

nejvíce

+2/0
15.7.2017 9:30

P87e95t51r 89S53k92á33c25e53l 6424859209

Takže začněte sama u sebe, nastudujte si Korán. Zaklapl jsem ho v místě, kde se tvrdí, že muž může mít i více žen. Pokud i v praxi se budete tímto Vy řídit, přeji spokojené manželství. Ale klasickou rodinu podle Vašich a našich předků tohle nepřekoná...

0/0
16.7.2017 22:31
Foto

L93i57b16u88s78e 20P26a14l22k44o69v72a 6900814398377

s modelem klasické rodiny souhlasím, otákou je zda ji neohrožuje sama naše společnost tím že panuje přílišná benevolence k sňatků lidí stejného pohlavi a dává jim možnost aby vychovávali dítě-nemluvě o obrovském počtu samoživitelek.dítě bez otce je na tom možná hůž než dítě, které kromě otce a matky má doma jestě tety-tedy další otcovy manželky-tím netvrdím, že bych chtěla být jednou z několika manželek-o toho svýho bysh se teda dělit s nikým nehodlala-ale myslím že k zániku určitých tradic hodně přispívá moderní konzumní společnost sama

0/0
16.7.2017 22:40

P32e80t27r 71S17k67á50c59e78l 6584839459

Platí:

„Stava životní návyky lidí kopírují přírodu země kde žijí“ »Hippokratés z Kósu.

0/0
17.7.2017 12:41

T23e63r77e64z30a 59H97a15j27k37o62v87a 5457832634530

Zahalovani, ,pani Palkova je narizeno muzi . Zeny si to nevybraly. Jde samozrejme o ponizeni zen a ukazani jim, kde maji misto.

Pornohrecky do toho vubec neplette. Asi je horlive sledujete...

0/0
13.7.2017 19:34
Foto

L35i77b97u71s63e 95P91a71l24k24o12v36a 6170554208297

předchozí generace Evropanek také chodily oblečené až po krk a když se začaly zkracovat sukně kritizovala to církev jako něco neslušného-takže po celá staletí byly křesťanky také ponižované? pornoherečky nesleduji ale když se nedávno jedna z nich stala televizní moderátorkou a nebo v Itálii se dostala dokonce do parlamentu-Cicciolina-tak to přehlédnout nejde:-)váš výraz nepleťte je do toho není přesný-zmínila jsem je jen jako příkkad toho co je západní společností u žen ceněno a vyzdvihováno

+1/0
13.7.2017 21:26
Foto

L35i80b90u58s65e 15P52a41l83k33o20v93a 6280394358337

víte co je ponížení žen paní Hajková? Když vzdělaná žena jako třeba zdravotní sestřička nebo učitelka vydělává méně než barová tanečnice u tyče, když po celoživotní práci dostane tak nízký důchod že si musí jako hajzlbaba přivydělávat aby měla na činži místo aby si užívala zaslouženého odpočinku když samoživitelky volají po zlepšení podmínek a vláda jim vzkáže-najděte si chlapa který vás bude živit-to mi připadá více urážející než nesmět na pláž v bikinách

+1/0
14.7.2017 8:40

P13e96t34r 10S59k22á80c26e71l 6164499159

Právě Váš názor postrádá logický postup. Přeci je muž a žena, základní lidské bytosti co se týče pokračování rodu, lidstva. Na jejich efektivním soužití je postaven funkční stát. A stále platí:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

0/0
16.7.2017 22:34

M56i70c97h70a27l 42G61e64c92i15k 6865299347654

Z autorkinych nazorov vlastne vyplyva, ze zeny su povinne sa na znak nepodliehania moslimskej patriarchalnej kulture aspon do nejakej (presne nedefinovanej) miery odhalovat, a to sa nazyva slobodou. Tak logika a tento clanok sa k sebe priblizuju asi natolko, ako Saudska Arabia a severny pol...Marsu.

+1/0
12.7.2017 10:28

T86e39r85e96z53a 83H87a78j33k20o30v20a 5697232984730

Nesmysl.

0/0
13.7.2017 19:35

J85a58n 65B47u83r23i35a48n 2763849774690

Máte tam jedno (chybné) zobecnění - že islám přikazuje ženám zahalování. On to totiž není ani tak islám, jako místní kulturní tradice.

Mimochodem i v Evropě se cudné ženy po celá staletí zahalovaly - a islám s tím neměl nic společného.

Závoj u nevěsty není nic jiného než pozůstatek této evropské tradice.

+1/0
12.7.2017 10:07

T39e96r19e15z74a 93H35a51j40k73o62v64a 5267772474860

Ach, jo. POdle vas je ponizovani zen proste v poradku....

0/0
13.7.2017 19:36

T49o16m72á48š 65K28u28c38h62a86ř 3807731138461

Nejedná se o ponižování, jedná se o jejich kulturu. Druhá věc je, jestli si tuto kukturu k nám necháme zavléci, nebo ne. Máme samozřejmě právo bránit tu naši.

+3/−2
11.7.2017 22:58

R30o67b16e28r48t 35P11e25l44c 5754869564430

Jedná! Jedná se o jinou kulturu, která v sobě zahrnuje ponižování žen!

+8/−2
12.7.2017 1:06

J22a95n 10B30u16r74i48a97n 2693219384140

Omyl - aby to bylo ponižování žen, tak by to ty ženy, co se zahalují musely jako ponížení vnímat.

A oni to, jako napotvoru, vnímají jako ponížení, když se zahalit nemohou.

+1/0
12.7.2017 10:10

T21e78r80e51z87a 22H61a47j92k53o93v57a 5977382214850

Opet nesmysl.

0/0
13.7.2017 19:37

T34e71r96e60z18a 84H16a41j62k66o74v97a 5647482594560

Specielne pro vas

http://m.atchuup.com/iran-in-the-1960s-and-1970s/

0/0
13.7.2017 19:40

J76a23n 37Z56á30t73u56r62e35c19k49ý 9683113527312

o jakou "jejich" kulturu? copak v "naší" kultuře nemáme právo nosit burkiny? naše kultura je přece založena na svobodě jednotlivce a právu volby. A je samozřejmě v mnohem ovlivněna jinými kulturami. Mužů přece nosit burkiny, stejně jako jist pizzu nebo poslouchat Beatles.

+3/0
12.7.2017 5:29

M76a62r61k73é97t23a 77Z95a36v71i48a88č30i47č62o81v54á 8933476796841

Tím, že ponižováním nazvete kulturou to ještě neztratí svůj nehezký obsah.

+3/0
12.7.2017 9:20

T11e64r64e59z24a 43H35a97j44k47o40v20a 5447962444120

R^R^R^R^

0/0
13.7.2017 19:37

P73a60v42e98l 27H11o83r81á84k 8351253715372

Je spousta zemí, které asi považujete za civilizované, kde sundat na pláži horní díl plavek znamená velký problém, někde dokonce i u malých holčiček. Jaké to ponižování.

+2/0
11.7.2017 22:42
Foto

J94a73n 62V71l46a75d97y96k23a 2822798523964

A co když ty ženy chtějí nosit do vody zrovna to, co měli na sobě? Co pak?

+2/0
11.7.2017 21:30

R90o34b17e78r84t 49P28e78l79c 5424159804660

A? Já bych třeba také chtěl jít do bazénu ve skafandru....ale nepustí mě ani v bermudách...Rv

+5/0
12.7.2017 1:08

M10i80l82a74d87a 28Š62n70a49j72d76r47o97v31á 3467154604

Mám na věc dvojí optiku: pokud je žena celý život vedena k určitému stylu oblékání, těžko z ní ty šaty serveme, i když u nás jsou bikini projevem emancipace.

Druhý pohled jsem získala dnes na jiném webu: desítky diskutujících mají nutkavou potřebu zachraňovat důstojnost dvou muslimských žen, a to v zemi, kde se třetina žen setkala s veřejně tolerovaným domácím násilím.

+9/−2
11.7.2017 19:50

R76o62b56e30r19t 58P73e15l50c 5754539574240

Co to je za blábol "veřejně tolerované domácí násilí".....to jako fakt chcete tvrdit, že naše společnost takové násilí toleruje?????

+3/−1
12.7.2017 1:11

M41i57c89h78a74e26l23a 48S94p61á88l35e50n61k39o40v85á 8284803724296

Vy znáte někoho, kdo toleruje domácí násilí? Já tedy ne.

+3/−1
12.7.2017 2:41

P64e52t33r 46K89o31r18e68c47k51y 2183237343401

Pamatuji si jakou diskusi vyvolal křížek na krku studentky a to je symbol této křesťanské společnosti.Rozmary paní mody kritizuji, ale respektuji. Příkazy staré ideologie ať se uplatňují tam, kde se narodily a žije tam většinová společnost.

+2/0
11.7.2017 19:11

J29a57n 29Z55á29t91u21r81e10c66k93ý 9673963437742

no já nevím, jestliže povolování burkin je ponižování zen, tak zakázat jim právo si do vody vzit co chteji je projevem úcty vůči nim?

+5/−2
11.7.2017 18:59

R63o56b71e83r94t 76P15e66l41c 5844939144780

Jaké tolerování??? V naší zemi se chodí do bazénu v plavkách. Nechcete jít v plavkách (z jakéhokoliv náboženského či estetického či jiného důvodu), nikdo vás přece nenutí do toho bazénu jít...! Co sem motáte nějaký "projev úcty" ????

+4/−2
12.7.2017 1:15

J56a19n 80Z22á26t30u20r81e66c72k61ý 9803173817512

no myslím projev úcty k člověku a jeho volbě vzít si do bazénu, jaké plavky chce. každý si může přece brát celotelove plavky s koupací čepici, a pokud jsou i burkiny plavky a není s nimi nějaký hygienicky problém, nevidím důvod, proč bychom se v nich nemohli koupat. jsme přece svobodna země.

+2/−1
12.7.2017 5:14

J66i52n31d34ř73i92š82k93a 45B38u39r63g24e90r87o69v34á 3865414348905

Už není co řešit. Pan Hatem Berrezouga jasně a srozumitelně citacemi z Koránu napsal Blog, že muslimové a muslimky se nesmí s nikým koupat pohromadě. Do té vody na koupališti NESMÍ! Ani jeden!

+11/−2
11.7.2017 14:34

Z85d80e51n75ě33k 91B96á83r20t13a 6869932637980

My se tu řídíme podle Koránu?Od kdy?To chcete?Pokud se muslimka rozhodla nerespektovat Korán,je to jen její soukromá věc,čím víc takových bude,tím lépe....

+3/−1
11.7.2017 16:18

T87e62r69e39z85a 72H24a44j83k85o66v95a 5907772124360

Ne my ale ty muslimky. To jste si interpretoval zcela blbe.

0/0
13.7.2017 19:45

D92á74š56a 59S80t70á78r58k50o10v85á 5201340348

Dovoluji si s Vámi, Nadi, nesouhlasit. S mnoha muslimskými děvčaty jsem studovala (v Anglii), chodila ven (rozumějte na jídlo a drink), hráli jsme různé role v rámci výuky. Ani náhodou nebyly žádná z nich zakřiknutá, zakomplexovaná či ublížená. Všechny do jedné měly na vybranou, zda v cizí zemi mezi cizími lidmi budou burky nosit anebo nikoliv. Všechno do jedné je nosily, ač nebyly nikým hlídány, kontrolovány. Ujišťuji Vás, že šlo o ženy inteligentní, vzdělané, samostatně myslící i konající, sebevědomé. A obdobně to bylo s muži, mými kolegy ve studiu. Když jsme se loučili, jeden z nich mi odmítl podat ruku a obejmout mě proto, že by to cítil jako nevěru vůči jeho manželce. A víte, kam směřovala cesta za domů? Sešli se s manželkou na půl cestě a udělali si dodatečnou svatební cestu jako odměnu za to, že zatímco on byl vyslán do Anglie studovat, ona mu doma vychovávala sama (rozumějte s bohatou pomocí obou maminek a široké rodiny) děti. Myslíte, že měla tato žena důvod se cíti ponížená a ublížená?

+9/−7
11.7.2017 13:05

J52a68r60o90s98l17a64v 56N55á61p76r50s96t65e18k 6375106

Já mám zase prázdninový zážitek z italské pláže. Přišli tam spořádaní manželé, on v polobotkách, tmavých kalhotách a bílé košili s krátkými rukávy, ona celá v černém, odhalený měla jen obličej a konečky prstů na rukou a asi tříletý chlapec v trenkách. Chlapec se cákal ve vodě, paní na něj dohlížela. Pán postával, čuměl po opalujících se Evropankách, ale jakýmsi periferním viděním kontroloval svoji ženu. Nevím, co ji to napadlo, popošla za svým dítětem kousek do moře a asi proto, aby si nezmáčela sukni, trochu si ji pozvedla. V tu ránu na ni začal manžel řvát. Během okamžiku vzala dítě z vody a odešli. Že jí nenafackoval přímo na pláži, nevylučuje možnost, že si to nechal na doma.

Myslím, že pro tuto chudinku by bylo příliš krásné, kdyby se směla oblečena v burkinách cákat v moři se svým synáčkem.

+14/0
11.7.2017 13:23

T28o81m83á19š 21P46í13c28l 3266823211887

To je fakt. A stejně krásné by bylo, kdyby týraná žena nedostávala každý večer od manžela 20 facek, ale jenom 15, že?

+4/0
11.7.2017 15:07

M84a86r13k20é58t43a 97Z45a10v77i94a70č45i29č94o82v39á 8733236496231

Týrané ženy mají u nás v ČR možnost se bránit u soudu. Jejich problém je, že si o tu pomoc neumí nebo nechtějí říct, protože jsou na svém manželovi nebo druhovi závislé (většinou finančně). Ale naše společnost rozhodně nebude obhajovat muže násilníka ani kdyby to bylo ve jménu nějakého náboženství.

+1/0
12.7.2017 9:19
Foto

N98a66ď38a 50D25u40b31c56o71v82á 7335530674705

Dášo, hledím na to evropským pohledem, viz níže uvedený příspěvek ode mě.: Pánové, děkuji za vaše příspěvky do diskuse. Někteří jste nepochopili, že se já nezaobírám pocity muslimek, ani se neperu za jejich práva, o které nestojí, ale vyjadřuji se k přístupu k ženám v této zemi a ty zde snad nebudou dvojí, a že je muslimská žena ponižována, to je snad nabíledni a v případě této tolerance je souhlas s tím ponižováním. Zde je prostě vidět jak se rozšiřuje jiná kultura a já o ni nestojím, zde je kultura evropská a ta posuzuje přikazování od mužů a náboženství v čem má žena chodit a jak se chovat jako ponižování.

+5/−2
11.7.2017 13:29

J73a72n 39Z47á32t20u90r10e50c86k23ý 9723913517292

proč by měly byt burkiny ponižování? jsou výrazem viry v to, co ženy věří. a jestliže evropská kultura odmítá někomu prikazovat, co ma člověk nosit, tak tím pádem nemůže ani prokazovat nosit plavky místo burkin. nakonec každý máme se svobodu ponizovat svým zevnějškem, cehoz ostatně hojně využíváme.

+2/−3
11.7.2017 19:04

D87a52n69a 71S75m84é29k74a69l43o12v75á 5877386943702

Proč to tedy mají potřebu nosit, když nejsou hlídány a kontrolovány a jsou inteligentní, vzdělané a samostatně myslící? Že jsou sebevědomé mě nepřekvapuje, to jsou všichni mohamedáni už jen z titulu své víry, díky které se cítí nám káfirům nadřazeni.

Byly ty ženy natolik vzdělané, aby uznávaly darwinovu teorii evoluce? A aby nepopíraly holocaust? Nebo byly vzdělané jen jak se jim zrovna chtělo a nepříjemná témata vynechávaly?

+7/0
11.7.2017 14:41





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.