Děkujeme za pochopení.
J76o47s20e12f 81N64i43k36l
...sežrali, nesežrali... u autora je možné všechno...sám neví, až podle reakcí diskutujících...
J73a71n 67Z33i16e78g89l30e35r
Těch, kteří nepochopili, že se jedná o ironii a nadsázku, je mě líto.
P43e78t77r 37L96a29n17g19e15r
Vidíte a mi to přišlo jako typický nápad Jana Zieglera a ona to je jen nadsázka.
J46a13r54o28s24l64a61v 80N77á15p74r50s41t30e71k
A jaké podmínky navrhujete pro případ, že by se rozhodl vlak použít například pan Babiš?
J57i15ř14í 94H86e61r28m18á18n97e87k
Pravdu má ten kdo říká, že úspěšného obchodníka či podnikatele žádná sleva či "zadara" do vlaku nedostane, pokud to není efektivní. A pokud to efektivní je, tak si ten člověk rád za pohodlí připlatí.
Jako ilustrativní příklad poslouží štreka Praha-Ostrava a zpět. Pendolínem nebo dokonce i obyčejným rychlíkem lze ráno vyjet, pochrupovat ve vlaku, projednat žádané ať v Praze nebo v Ostravě a navečer zase zpět do místa, odkud jsem vyjel.
Výhod je více. Je to nesporně rychlejší, bez námahy řízení auta a s možností po jednání, před cestou vlakem, zazdít jedno či dvě pivka na uklidnění.
Naprostým opakem je třeba jednání v Českém Dubu. Je to malé město, ale nějaký kšeft se tam okotit může.
My, s firemním právníkem Jirkou, jsme se kdysi po obědě vydali autem z Prahy do Českého Dubu, tam se pohádali s právničkou protistrany (byla to "ekoložka", která byla zásadně proti anténám GSM) a po "zdařilém" jednání (projekt krachnul a museli jsme se orientovat na jiný objekt k pronájmu).
Legrace též byla, že právník Jirka se tak rozohnil, že jsem musel ten konflikt hasit. To ale není podstatné. Podstatné je, že autem se to zvládlo "levou zadní", ale jak by to bylo vlakem, vůbec netuším.
Nebo tuším, že špatně, protože vlaky do LB jsou prý utrpením. Proto každý jezdí autobusem a je v LB za hodinku. Jenomže, pak se ještě musí dostat do Českého Dubu a pak zase zpět.
P76a71v72e87l 18K53u67c82h17t82a
Byznysmeni, právníci apod. používají auto jako známku prestiže a úspěšnosti. Když přijede nějakou hroznou ojetinou či fabií nebo dokonce "sockou" tak jeho vyjednávací pozice je.
K38a60r60e36l 42B63e17d92ř56i86c85h
Teď vážně. Mě to přijde jako pitomost.
Co takhle sociální byty pro bohaté zdarma? Vyděláváš víc jak 5 mil. ročně? Dostaneš zdarma "sociální byt" v ceně 20 mil.
K28a66r92e94l 91B41e45d39ř88i87c82h
Když v 19. st. zaváděli v Anglii vlak, tak jeden lord prohlásil, že to povede jen k tomu, že nižší společenské vrstvy budou zbůhdarma jezdit sem a tam.
M33i26l80o64š 88F30. 27P39e36c53h45a26r
V 70. letech nás učitelky nabádaly, abychom nepřetěžovali MHD jízdou jedné stanice zdarma, abychom chodili tu stanici pěšky (pravda, pěšky to bylo tak 90 sekund, ale co).
Ani ten lord, ani ty bolševické čůzy – nikdo z toho neměl nikdy nic, jen „dobrý pocit“ při nabádání šetřit, pokud se to týkalo druhých.
P50a41v63e84l 88K88u20c12h88t42a
"Byznysmen" pojede vlakem tak Praha-Ostrava resp. Praha-Brno. Vlivem konkurence jsou tyto spoje velmi levné a nehrají v kalkulaci žádnou roli. Navíc "návrh" ČSSD není nic nového. Uměl bych si to představit pro důchodce jako benefit s ČD na lokálních spojích (ne Railjet či Pendolino). Vlaky jezdí poloprázdné a nestálo by to celospolečensky nic. Navíc jsou jakás takás kontrola, když mládež dělá bordel. ČD by to dostaly uhrazeno ale o to by jim stát poskytl menší dotaci na krytí ztrátovosti.. Nemuselo by to být úplně zadarmo, nějakou formou by důchodce přispěl - karta za poplatek či jinak. Např. vlaky jezdí kolem mne do Hostivice a Rudné - tak 2 lidi ve vagóně. Podle pana Zieglera bychom měli asi zrušit výhody pro seniory v MHD, slevy v kinu Světozor, u lékaře by měli přednost byznysmeni atd. Článek hodnotím, i když samozřejmě vše má své meze.
S49l68a32v24o94m14í87r 47B28e32n10e54š
Lidé budou aktivnější a mít touhu vydělat si velké peníze, aby mohli jezdit vlaky zdarma.
------------------------
To jako myslíte vážně, že lidé budou mít při své věčné snaze vydělat si co nejvíce peněz na mysli právě to ježdění zadarmo?