Děkujeme za pochopení.
F16r37a38n57t47i88š65e12k 40P87e44t44r16í10k
Tento člověk (Štěch) mluví do vzdělávání dětí ?
A ještě mu za to musíme platit ?
Z88d33e53ň13k63a 75Š45í29p 60S41t87a51ň94k87o58v52á
Ano. A ostatní náměstci jsou dle mých informací podobného ražení.
V84e44r97o18n48i53k33a 22V83a86l33í47k10o60v83á 56Š88u75b47o62v93á
Utahují.
A51d60a91m 38M86i57k76u59l44á10š84e91k
Skutečný důvod povinné předškolní docházky a také třeba "divoké inkluze"? Podle mě jde o děti tzv. nepřizpůsobivých, u nichž je zanedbávána předškolní výchova a pak jsou často zařazovány do tzv. praktických škol. Vzhledem k politické korektnosti však se politici toto bojí zavádět výběrově (tam, kde by např. děti neprošly nějakým psychotestem...), ale zavedou to pro všechny - princip kolektivní viny - ti slušní pykají za ty nezodpovědné, nad to ubude míst v již tak přeplněných školkách. A díky inkluzi se mnoho dětí z praktických škol převede do škol běžných, takže problém se papírově jakože vyřeší, v reálu se však ještě prohloubí. Ostatní je nejspíš jen zástěrka.
S64y68l66v46a 44Š98p41o28r76k51o97v28á
ano, prvoplánově to vypadá, že jde o tzv. nepřizpůsobivé děti...ale nemyslíte, že skutečný důvod je dostat co nejvíc dětí od co nejmladšího věku pod státní kontrolu a zároveň snížit průměrnou úroveň vzdělání? Neboť méně vzdělané děti indoktrinované od co nejnižšího věku jsou v dospělosti dobře ovladatelným stádem?
Z57d41e61n29ě49k 95M58a66t91u46š26k19a
Opusťme koncept pedagogiky
Úloha dospělých ve vzdělávání tkví především v pochopení jejich vlastních potřeb, které jim mohou bránit být ve vztahu s dětmi autentickými. Dospělý přejímá odpovědnost za neustálý rozvoj sebe sama. Tím se pro dítě může stát inspirací hodnou následování. To je cesta, jak jít příkladem – upustit od pedagogiky, jakožto cíleného působení na druhého člověka. Další úkol spočívá ve vytváření bezpečného prostředí, které je otevřené, čestné, důvěryhodné a svobodné, takže v něm dítě může dobrovolně setrvávat a přirozeně se samo učit, pokud chce. Lidé mají právo na svůj život a rozhodování o něm; stačí nezasahovat jim do budování sebedůvěry, a tedy i do samotného procesu učení. Ponechat jim prostor k následování jejich přirozených zájmů i talentů.
Text je okopírován z Manifestu Svobody učení, který propagujete.
A pokud se to dítě učit a vzdělávat nechce, co s tím uděláte???
F66r75a44n33t52i33š61e18k 39K28š87í32r
I to se může stát, pak holt nastoupí jiné metody, které rodič zvolí, nebo nezvolí. Nakonec co je komu do toho jak vy si budete vychovávat a vzdělávat své děti ?
Myslím, že to budou výjimky, protože je prokázáno, že děti ostatně jako každé mládě savce, jsou geneticky naprogramovány k učení pomocí samořízených her.
S39y12l62v61a 97Š74p19o93r20k85o10v45á
Karma - ovšem k prvním třem bodům omezování svvobody ze strany MŠMT je nutné přidat ještě čtvrtý: Omezování povolení vzniku soukromých škol, kterou vidím jako nejhroší - časem nebude žádná alternativa ke státnímu vymývání mozků, stejně jako za socíku