Děkujeme za pochopení.
J76a71n 65P35r76a67ž73á62k
Bude mi potesenim, Zuzi. Tedy az se vzmohu na vlastni tramvaj
J46i79t84k80a 68Š73t68a92n25c21l84o28v26á
Ano, chci svést, ať to dopadne jakkoliv (s tou smůlou)!
J71a16n 24P88r77a44ž48á69k
Jitko, svést se "s"? To je lákavé, jenom si nejsem jistý, jestli by mi to prošlo u Soni
J35i90ř53í 15J71i82r81o14u65d51e46k
Inu, co se dá dělat. Pamtuju
P.S.: taky krátký dvounápravový podvozky, na kterejch se převážely koleje, i jak se koleje svářely termitem za pomoci el. oblouku, svářečky a brusky na svary, napájené z troleje(!), ATD. Holt, minulý století
J98a33n 35P91r53a17ž40á77k
Nojo, jenomže mně to připadá jako včera, Jiří
H92o97r71s79t 62A12n27t85o24n 39H53a40s95l14b51a22u78e48r
Honzo, to tvé šmejdění se vyplatilo
P20a49v93l81a 22K23o15l49á57ř58o11v38á
Pěkný mašinky, připadají mi tak nějak pohlednější než ty ultra moderní typy s naprosto nepraktickými sedačkami. Vždycky si vzpomenu na film Ene bene (Alice Nellis) - já mám teda normálně rostlý nohy, ale nedosáhnu jimi na zem, když si sednu na takovou tu plastovou sedačku v nových tramvajích a ty dřevěný pro změnu strašně kloužou.
J39a18n 46P91r83a78ž15á50k
Asi vím, co myslíš, ty úseky sedaček proti sobě, žejo? Dřevěné prý nahradily látkové, aby člověk nechytil blechy
Díky, Pavlo, hezký večer
M97a87r82i34e 57Š58í67p56k63o38v32á
Honzo, opět superblog! Díky za podívanou.
K94l82á15r94a 64T77ů64m33o12v54á
Tyhle důležité povozy ale moc často k vidění nejsou.
V33o63k55o57u84n 28V35l75a42d19i56m69i76r
Prosim, prosim vratte. Byla preci take kropici a zametaci tramvaj. A za valky take prece jezdily nakladni tramvaje, rozvazely pry dokonce i uhli nebo stehovaly nabytek. A take byly svatebni tramvaje.
J32a84n 20P67r92a92ž27á55k
Tak to budu muset zapátrat, kde bych je mohl v reálu objevit. Pokud se mi něco z toho podaří najít, rád dodám, ale nechci to kopírovat z netu.