Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V13ě33r96a 12V53l49č55k70o18v10á 3711616103974

Chybí vám na té fotce na hlavě fez.

0/0
22.4.2017 9:28

L47a18d49i82s70l96a82v 31O78n29d17r78a 8349772850545

Přesně, terorismus je vlastně úplná banalita, když občas zabíjejí opilci v autě. Jen kdyby tak autor uměl citovat to "jásání nad terorismem", kterým se tak ohání a které si vymyslel. A jakákoli snaha cokoli řešit porušuje jakési abstraktní "morální závazky", které ovšem autor ani neumí specifikovat.

+6/0
22.4.2017 0:24

Z80d67e65n49e33k 94H48o58r31n15e39r 4654141612513

Jásání nad terorismem spočívá v nesprávně nasměrovaném rozhořčení, které nás odvádí od ještě závažnějších otázek. Morální závazky jsou zachyceny smluvně v souladu našeho členství v OSN, EU, OBSE apod. Některá porušení morálních závazků se stávají postupně trestnými činy. Jejich okruh se bohužel spíše rozšiřuje, jak morálky ubývá.

0/−5
22.4.2017 3:07

L54a33d40i65s11l68a51v 78O12n78d80r54a 8769932730245

Hodně divné pojetí "jásání". A konkrétní příklad samozřejmě nikde. Právě tak jako stále neumíte uvést konkrétní morální závazek a příklad jeho porušování.

+3/0
22.4.2017 8:46

J76i84ř62í 28S14t94r60ž74í52n68e89k 3615648676279

Tím srovnáním nebezpečí terorismu s opilci za volantem nám autor na sebe prozradil víceméně vše.

+8/0
21.4.2017 23:22

P27e26t77r 61Č55e93j22k83a 7856385889622

Tím přirovnáním terorismu k nehodám za volantem jste si naběhl hned dvakrát....

1.) je to přirovnání nesmírně hloupé - a bylo vám tu vysvětleno proč - zkrátka nehoda vs. úmyslné cílené zabíjení jsou úplně odlišné kategorie z hlediska společenské nebezpečnosti a dopadů pro společnost - nehoda se může stát kdykoliv - může vám spadnout větev v lese na hlavu a zabít vás, ale asi nikoho určitě kvůli tomu nenapadne pokácet les - na druhou stranu tu máte úmyslné, cílené zabíjení a základní otázku, kterou si musíte zodpovědět, zní "proč k tomu zabíjení dochází"....V situaci, kdy se kvůli výkladu něčeho opakovaně vraždí, je naprosto irelevantní a bezpředmětné ptát se nějakých teologů, jak má být co vykládáno - musíte se "ptát" těch zločinců, PROČ to páchají a jak si to DOOPRAVDY vykládají (nereaguje se na teorii, ale na praxi) - oni vám dávají odpověď, oni vám řeknou motivaci svého zločinu - je naprosto absurdní tvrdit, že islám je ze hry venku, když IS páchá teroristické útoky ve jménu náboženství a jeho určitého výkladu. To je stejné, jako kdyby vám vrah řekl, že onu paní ubodal, aby jí ukradl peněženku z kabelky, aby měl na drogy. Vy na to řeknete, že jí nic ukrást nechtěl a už vůbec není na ničem závislej, ale že ve skutečnosti měla paní zdravotní problémy, pachatel jí chtěl pohotově rozříznout bundu, aby jí mohl poskytnout masáž srdce a že se u něj v kapse našla její peněženka - no tu si vzal k sobě, aby jí někdo další nesebral, že.....

2.) uvědomujete si, že tragické nehody pod vlivem alkoholu se sice stávají, ale jde o protiprávní čin? Tzn. alkohol člověka dostane pod nějaký vliv, kvůli kterému se stane nehoda - jenže chlast je za volantem zakázán.... vám nedochází, že to, co svádí ty lidi k terorismu zakázáno není (radikální islám, radikální konzervativní mešity, imámové apod.).... a když někdo přijde s nápadem, dobře, zakročme proti tomu, jako proti tomu chlastu za volantem a omezme to, tak řvete "nácek"? Islám je tím alkoholem...

+16/0
21.4.2017 18:33

Z69d51e50n70e64k 56H89o61r80n50e43r 4474591722643

Řvát na vás "kovaný komunisto" je mi dost trapné, ale asi bych měl, vy se také neštítíte ničeho.

0/−14
21.4.2017 19:34

P23e42t77r 89Č23e44j61k63a 7376985429282

8-o A co kdybyste odpověděl věcně? To nesvedete, když někdo upozorní na to, proč jste napsal krávovinu? ;-)

+12/0
21.4.2017 19:49

P64e10t76r 88V24y42t89i32s11k96a 8352143741151

Horner na to proste nema.On smetakem nekolikrat denne vystouchava Vovu Putina zpod pelechu ovsem chudak si neuvedomuje ze ma bubaka v palici a ne pod posteli.Ale u adminu je veden za 1

+12/0
21.4.2017 20:58

Z46d75e82n39e12k 82H38o97r51n17e48r 4754281172873

Voláte po věcnosti. Svůj diskuzní příspěvek však sám šperkujete slovem hloupý. Ale budiž. Zkusím to tedy věcně.

Jednak společenská nebezpečnost opilství za volantem způsobuje více smrtelných případů než terorismus. Zatímco já chci upozornit na tento fakt, je mi vyčítáno nějaké srovnávání smyslu skutkové podstaty z hlediska úmyslu. Mohl bych samozřejmě vytahovat statistiky úmyslných trestných činů, ale pak by to nebylo až tak od očí bijící, že bez rozmyslu je společnost nastavena na hodnocení důležitosti ohrožení zločinem na základě úmyslu více než z hlediska množství případů. Ptám se věcně jaký k tomu je důvod. Dozvěděl jsem se, že opilec zabíjí neúmyslně. O tom by se dalo diskutovat, ale dejme tomu. Prostě vlastní zločiny hodnotíme s větším pochopením než zločiny cizinců. Na mou otázku mi věcně neodpovídá nikdo, akorát jako že "islám".

0/−8
22.4.2017 2:47

Z22d71e31n38e69k 96H79o73r53n32e27r 4814411212443

Druhak, nikde netvrdím, že je islám ze hry venku. Samozřejmě je islamistický terorismus velký problém a rozhodně se tím musíme zabývat. Žádné omlouvání terorismu nemám na mysli. Říkáte, že radikální islám není zakázán. Ale to se hrubě mýlíte. V poslední době se daří vypovědět i odsoudit radikální islamisty za šíření nenávisti nebo podobné trestné činy. Vy však spolu s ostatními nepřáteli islamistů zaměňujete záměrně nesprávně islamismus za islám. Nesouhlasím s tím, ale to není hlavní problém. Ona identifikace víry není dost dobře možná. Pokud bychom zakázali islám, odešel by nepochybně do podzemí, kde by byl ještě obtížněji stíhatelný než je dnes. Nic bychom tím nezískali než tu nevýhodu, že bychom museli světové veřejnosti vysvětlit, že zakazujeme jenom jedno náboženství. Měli bychom proto zakázat všechna náboženství nebo žádné. Sám jistě cítíte, že to není reálné. Všimněte si, že taktně nekomentuji váš "podivný názor" na náboženství.

0/−9
22.4.2017 2:57

P52e85t48r 38Č25e86j54k68a 7406445909652

Ten "podivný názor" klidně komentujte..... u řidiče je to alkohol, případně jiná návyková látka, která ovlivňuje mozek a tedy chování řidiče (úsudek, zpomalení reflexů, reakcí, kontrolu apod.).... a u teroristů je to právě ten islám (politická a právní složka víry, kterou se snažej prosazovat za každou cenu), který zatemňuje zdravou mysl (viz ony opakující se zprávy o vyšinutých jedincích.... jak přes kopírák). Z hlediska myšlení normální člověk rozhodně neočekává, že vstoupí do posmrtného ráje potom, co někoho přejede náklaďákem, nebo se vyhodí do povětší ovázanej výbušninou..... ;-)

+3/0
22.4.2017 11:02

Z58d69e50n47e23k 81H44o88r35n13e74r 4144181652123

Zbytečná diskuze, já školení o islámu nepotřebuji a ptám se na něco úplně jiného.

0/−4
22.4.2017 11:10

P38e16t84r 10Č95e86j17k63a 7616375889912

Máte na mysli to, že opravdu není důležité, co říkají všemožní teologové, o tom jak se má ve víře vykládat, interpretovat, ale že momentálně je zásadně důležité, jak si to vykládají islámští teroristé? To je strašně jednoduché - výklad těch akademiků směřuje na špatnou cílovou skupinu (na nás Evropany, místo aby cílil na islámské radikály) - nechť přesvědčí ony radikální islamisty, že jejich islám je úplně špatný, že to vlastně vůbec není islám a ať se tedy stydí, že dělají ostudu islámu, ale ať to nekážou a neukolébávají nás tady v Evropě - žijeme realitou, která je drsnější než akademické výklady..... až ta drsnější realita pomine (jestli někdy), pak přijde čas na zamyšlení nad nimi....

+3/0
22.4.2017 11:21

Z67d12e90n92e78k 40H31o13r13n84e13r 4984961322183

V tomto jste úplně mimo realitu. Přece tady nebudu doučovat základní fakta o problematice. Zjistěte si alespoň poslední vývoj v Egyptě v této problematice. Sísí kontra univerzita Al Azhar.

0/−1
22.4.2017 20:40

P48e20t43r 30Č58e84j25k62a 7546435939782

Ale mě nezajímá Egypt - mě zajímají evropské země, s nimiž jsme v Schengenu...... Stejně tak mě zajímá působení islámských radikálů v Evropě.

+1/0
22.4.2017 23:02
Foto

J50a15r87o20s34l89a44v 30P33t21á80č35e77k 4442979341314

Jak by jste Vy, co by exemplární důkaz o tom, že se totální lobotomie dá přežít, mohl někoho doučovat?

0/0
23.4.2017 20:09

P80e11t98r 63Č97e25j50k92a 7676435259512

Když tvrdíme, že klíčový je úmysl, tak tím nikdo neříká, že větší pochopení máme pro zločiny "našich", než cizinců.... to je nesmysl. Povím vám příklad, který vám snad osvětlí i to, že není vražda, jako vražda a že právě úmysl a motiv je klíčový aspekt trestného činu, který ovlivňuje společenskou nebezpečnost pro okolí.

Představte si dlouhodobě týranou ženu, kterou manžel alkoholik dvacet let skoro denně mlátí.... jednou jí dojde trpělivost a při dalším vzteklém výbuchu opilého manžela vezme ta ženská do ruky nůž a zavraždí ho. A proti tomu vezměme případ vraždy spjaté například se sadistickým sexuálním motivem..... Společenská nebezpečnost obou vražd je diametrálně odlišná a zatímco první pachatel žádné nebezpečí pro společnost pravděpodobně nepředstavuje (ačkoliv je to vražedkyně), tak ten druhý pachatel pravděpodobně ano.

A teď ten váš příklad s tím opilectvím za volantem. Představme si tragickou dopravní nehodu způsobenou například řidičem dodávky, který ráno sedl do auta potom, co do tří do rána oslavoval s partou přátel a má v krvi třeba ještě přes půl promile.... při té tragické nehodě třeba zemře malé dítě v autě. Je to tragédie, v očích rodičů ten řidič určitě bude vrahem jejich dítěte.... ale zkrátka pokud to objektivizujeme - tak pořád je to nehoda a ten alkohol je jenom výrazně přitěžující okolnost co se týče trestu. Chybí přímej úmysl - ten chlap fakt nesedal do dodávky s úmyslem, že na dálnici smete osobák a zabije v něm děcko.... ten chlap sedal do dodávky s tím, že doveze na místo určení náklad. A třeba si ani nemusel být vědomej zbytkáče v krvi, na kterej se přišlo při krevních testech.... Ano, je tu mrtvé dítě, ale zemřelo při tragické smutné nehodě, kterou NIKDO nechtěl zapříčinit..... Už chápete, proč je terorismus úplně jiná kapitola? Z pohledu společenské nebezpečnosti to opravdu není mrtvej, jako mrtvej... nehody se stávají a stávat budou. Terorismus v Evropě je systémové selhání.

+2/0
22.4.2017 11:35

Z49d45e58n83e60k 79H97o25r73n77e19r 4614111832363

Neustále se točíte, že opilství není terorismus, ale v tom ten spor věru není. Ale vypisujte si dál...

0/0
22.4.2017 20:42

Z39d18e52n23e85k 89H40o72r42n93e24r 4514891462263

Treťjak, vy, jenž voláte po stanném právu, byste se měl především vytasit se zněním takového rozkazu. Jde vám o zákaz vycházení od - do? Jak by takový rozkaz po stíhání někoho měl znít? Střílet každého chyceného zločince, kam opilec za volantem spadá, nekompromisně bez soudu na místě? Jak poznáte na ulici ty pravé zločince, jichž by se mělo to stanné právo týkat? Pak se pod mým příspěvkem netvařte nechápavě, že jste rozhořčen srovnáváním opilců s teroristy. To je vaše představa stanného práva, na kterou jsem absurdně poukázal. A vy jste myšlenkově nezklamal. Nepochopil jste za tím vším ani sám sebe. Nebo byste ten rozkaz uměl jasně formulovat? Nebo jsou to jen kecy rozdmýchávající pogrom na barevné, když už tu židů nemáme dostatek? Klidně a věcně mi to sem napište.

0/−8
22.4.2017 3:03

P65e55t29r 77Č83e74j31k50a 7266645109192

Nevolám po žádném stanném právu! Nechápu, co to tu blábolíte za nesmysly. Já například říkám, že je naprosto správný přístup Maďarska (který hodlá následovat mimojiné i Polsko) a to ten, že v případě migrantů záleží na jejich vlastní míře ochoty spolupracovat se státem při azylovém řízení. Poskytneš všechny údaje okamžitě, jakmile to jde - tak v detenci pobudeš jenom krátkou dobu (po dobu, než budeš všestranně prověřen) - a pak následují dvě možnosti, zisk azylu, nebo vyhoštění..... ale předložíš falešné doklady, snažíš se všelijak manipulovat s informacemi, vymýšlíš si za účelem nějakých výhod a já nevím co ještě.... no tak to se tvůj pobyt v bezpečnostní izolaci může pořádně protáhnout - a to na tak dlouho, dokud nezjistíme, kdo opravdu jsi - a pokud to třeba do 2 let nezjistíme, tak tě prostě mezi lidi nepustíme, a pokud nespolupracuješ úmyslně dostatečně dlouho, tak automaticky vykopnout ze země (přičemž v případě potíží, se na ty země původu musí vyvinout ekonomický tlak)...

A druhá věc, po které opakovaně volám, je dostat náboženské společnosti, školky apod. (jinak řečeno vyznávání víry navenek) pod setrvalou kontrolu státu s hlediska souladnosti s ústavností a bezpečností (například povinností nahrávat setkání, pořizovat záznamy /transkripce projevů/ apod. a ty pravidelně předkládat státu). A jakékoliv spolky mimo tuhle oficiální půdu (třeba v rámci nějaké potenciální šedé zóny) podřadit pod trestní právo, které si žádá reformu na celoevropské úrovni v rámci dohod států....

+1/0
22.4.2017 11:14

Z56d13e91n46e62k 24H87o21r83n25e30r 4384611182713

Já to vzdávám, nemám tolik času na nesmyslné diskuze, kde se nerespektuje, o čem kdo mluví. Nicméně se omlouvám, že jsem vás zaměnil za Jaroslava Čejku, což poznamenalo i tuto diskuzi. Proto ten zmatek se stanným právem. Ten třetí díl diskuze ztrácí smysl.

0/0
22.4.2017 20:37
Foto

L26u89d46ě37k 17M77a56z21u62r42e32k 7100616171679

Výborně, pane Hornere! R^

Naprosto souhlasím s Vaší tezí, že vraždící islámská fašistická ideologie je srovnatelná s drogami nebo alkoholem!

A dodávám, že spáchání trestných činů (neřkuli těch teroristických) pod vlivem drog je v civilizovaných zemích přitěžující okolností!

Znakem takového přitěžujícího "zdrogování" pachatelů obvykle jsou jejich frenetické výkřiky "Alláhu Agbar!" během vraždění .... Rv

+5/0
21.4.2017 17:30

M35i58c84h80a82l 69Z49á56k61o37u12c34k41ý 2494354891261

No tak to svede na to, že řval Alan Snackbar...A dokažte, že ne...

+2/0
21.4.2017 17:34

E74v12a 15S59v79o36b91o40d98o90v38á 2143392231365

Muslimové se mají věnovat svým oblíbeným činnostem u sebe doma. Na život v Evropě jim chybí takových pět století vývoje - prostě sem nepatří (a jestli se hodláte vytasit se dvěma muslimskými intelektuály podle evropských měřítek, vzpomeňte na relaci pravidla a výjimky). Proč by měl jeden jediný Evropan trpět kvůli agresivnímu barbarovi?

+9/0
21.4.2017 17:18

V14l26a89d71i53m80í35r 12P75o42k84o10r15a 9525259711374

ty mě nikdy nepřestaneš překvapovat. Srovnávat opilce s teroristou může opravdu jen TUPEC. Opilec nezabil úmyslně, terorista - muslim ANO a to ještě z tak banálních důvodů, jako je odlišná víra. Není možný aby jsi byl tak blbej, ty za to musíš být placenej Rv

+11/0
21.4.2017 16:35

S52l16a35v58o12m17í55r 31B91e49n82e77š 6212527310244

Mezi opilci za volantem a teroristy je ještě jeden rozdíl, tedy nejen ten, o němž psal pan Kroupa (srdečně tě zdravím, Vláďo):

Opilci za volantem jsou sice obrovský problém, ale jeden druhého neinspiruje. Nikdo si neřekne, že mezi Kolčí a Třebusicemi (okres Kladno) včera jeden totálně opilý řidič zavinil smrt tří lidí v protijedoucím automobilu, a tudíž já se také napiji a udělám totéž mezi dvěma vesnicemi v okrese Písek. Samozřejmě se to v tom okrese Písek může stát také, ale bez sebemenší souvislosti s tou tragédií na Kladensku.

Ale teroristé jeden druhého bohužel inspirují a každý teroristický čin má dva nežádoucí dopady: za prvé ty bezprostředně usmrcené osoby (to je u opilců za volantem také) a za druhé je to inspirace pro podobné fanatiky, kteří si řeknou, že když to dokázal Karim v Paříži, tak já to dokážu také (a to už u opilců za volantem není).

+23/0
21.4.2017 14:45
Foto

V74l30a25d59i63m46í45r 48K10r38o27u93p36a 8867868831292

Máš rechtR^

+8/0
21.4.2017 14:51

Z10d61e32n87e77k 12H18o43r49n60e40r 4524331642883

Nikde v článku nepíšu, že je opilec totožný s teroristou. Ale když už jsme u té inspirace; ona zde jedna je a to negativní. Sedám podnapilý k řízení zbraně a mým úmyslem je, že se určitě nic nestane jako v mnoha jiných úspěšných případech, kdy opilec dojede bez nehody domů. To je vážně povzbuzující. Ve výsledku hlavně nejde o počet mrtvých, ale o jejich úmysly.

0/−11
21.4.2017 16:31

V62ě84r39a 32V98l21č73k16o70v85á 3571726883604

Napište článek o opilcích za volantem. A netahejte do toho terorismus, je to jemně řečeno trapné.

+2/0
22.4.2017 9:30

M94i15l61e97n58a 20N90o98v35a96n28s16k25a 4232847149959

Lidé jako autor jsou buď neuvěřitelně naivní, nebo nenávidí společnost a chtějí jí vyhubit. Tercia non datur.....

+25/0
21.4.2017 14:30
Foto

V75l72a37d41i50m56í64r 83K17r36o54u61p12a 8297388281822

Jste vážně tak omezený na úsudku, že nechápete, že i když si řidič sedá opilý za volant, nemá primárně v úmyslu nikoho zabít, nebo zranit, kdežto terorista, když nabije zbraň, nebo se opásá semtexem, přesně takový záměr má...? Ano, je pravda, že oba mohou mít na svědomí smrt, ale rozdíl je v úmyslu. Asi vám nic neříká rozdílná trestní sazba za vraždu, nebo za zabití...

+31/0
21.4.2017 14:16

Z53d54e78n53e74k 54H97o63r59n41e13r 4924951592303

Aha, takže o počet mrtvých vlastně vůbec nejde, ale o úmysl. Takový opilec neúmyslně sedne do nebezpečné zbraně a pak náhodou někoho třeba nezabije. Moc príma úsudek.

0/−14
21.4.2017 16:27

E65v88a 80P10r61a28v53d58o95v23á 8507837458462

Máte problém chápat psaný text? Raději si přečtěte komentář pana Kroupy ještě jednou, protože vaše reakce nedává smysl.

+16/0
21.4.2017 16:51
Foto

V32l77a88d86i42m68í39r 35K52r11o28u39p77a 8897248601902

Vy o koze - já o voze...:-)

+6/0
21.4.2017 17:03

Z21d75e34n94e23k 47H37o66r63n98e95r 4814391342703

Já o voze vy o koze. Leda byste byl autorem mého článku, když už jsme u té logiky.

0/−10
21.4.2017 19:26
Foto

J62a26r36o63s24l15a62v 89P89t40á45č79e80k 4322509621444

Obkročná logika. Takhle já Vašemu uvažování obecně říkám. Vůbec nechápete co oponent píše a reagujete na něco, co vůbec nenapsal.

0/0
23.4.2017 20:18

M45a32r38t17i20n 50L19a39c61o 7293776698

V tejto, klasicky Hornerovskej znôške táranín bez hlavy a päty, ma zaujala jedna veta:

"Extrémní pravice jásá".

Na tomto obrázku vidím niekoľko extrémnych pravíc, sú extrémne vysoko a pravdepodobne ukazujú, koľko snehu napadlo v nejakej islamskej krajine.:

http://tundratabloids.com/wp-content/uploads/2012/07/naziislam.jpg

Že táto "extremní pravice jásá" je z obrázku jasné.

Mimochodom, po zadaní slov "nazi heil" do Gúglu vám vyskočia stovky podobných "extremních pravic".

Čaro nechceného, pán teológ?:-P

+13/0
21.4.2017 14:06

M43a53r22t76i57n 75L61a63c59o 7463846578

Oprava, samozrejme "islam heil".;-)

+2/0
21.4.2017 14:09
Foto

J84a43r64o76m67í56r 44H23l45u61b45e17k 2946620514751

Někteří levičáci si prostě nevidí do huby, ale já jsem podobný, jen v opačném gardu. Nikdo mne nepřesvědčí, že levicový postoj vede k úspěchu. Zatím neexistuje ani jeden příklad. Kdyby existoval jen jeden, byl bych ochoten o tom přemýšlet.

+8/0
21.4.2017 14:13

M33a61r84t84i30n 56K85a33v13k33a 4556871982832

Teolog? Pan Horner? I pětileté dítě chodící na katechismus má větší znalosti teologie a chápe logiku.

Pan Horner by si mohl podat ruce s profesorem Halíkem, také od H, který taktéž viděl teologii z rychlíku.

+12/0
21.4.2017 15:39

M97a46r79t32i76n 84L42a71c14o 7843646338

No, tak som si trošku "zapřeháněl".;-)

+1/0
21.4.2017 18:06
Foto

J81a17r15o80m94í34r 85H46l35u83b98e72k 2636860784531

Já jsem viděl jinou statistiku. Jsou to 4% a co s těmi 96? Pouze statisticky jsou ti střízliví nebezpečnější, ale kontrolovat střízlivost a zároveň ignoranci v interaktivní činnosti, jíž řízení aut nesporně je, je složité, najednou nemáme vnějšího nepřítele, na kterého se musíme zaměřit. Podle mne je hloupost daleko větším nebezpečím než pár promile.

+3/0
21.4.2017 14:00

M64i32c87h34a46l 76D46z70m25u39r74a89n 2835612576107

Problémem je, že na nás místních se tvrdě vyžaduje, abychom vyznávali jakési "evropské hodnoty". Na cizích nikoliv.

+12/0
21.4.2017 13:53

M30i96c73h77a28l 32Z38á31k12o61u57c24k46ý 2174674881161

No co dodat pane Hornere? Víte, proti opilcům se vede aktivní kampaň, dělají namátkově kontroly na silnici, po nehodě se vždy zjišťuje, zda dotyčný pil. Takže by jsme to samé měli udělat u muslimů? A poté ale jasné napsat, útok spáchal muslim. Vy prostě absolutně nechápete, že islám je neslučitelný se svobodou, Vy a další podobní v zájmu humanity neřešite možné problémy, naopak je zlehčujete s tím, že si zvykeneme, protože umírá víc lidí třeba na kouření. Já si zvykat nehodlám, nezvykl jsem si ani na to, že nemohu nechat zaparkované auto plne věci z obavy před krádeží. V mem normálním svete, kde vládne morálka, cit, zakon, rozum, jsou plněny základní práva cloveka, tedy svoboda a jsou náležitě vinici trestani (hlavně odhaleni), ti jež svobodu omezuji jsou naopak na okraji spolecnosti. A Vy a další svým postojem omezujeme moji osobu-svobodu, protože si zvykat třeba na namátkově kontroly v metru či jinde nehodlám.

+15/−1
21.4.2017 13:40

M87i17c81h95a39l 85Z14á70k43o64u64c59k94ý 2624734361981

A už vůbec si nehodlám zvykat na nějakého diktátora, který to poté vezme pevne do rukou a problém s terorismem vyřeší.

+3/0
21.4.2017 14:00

Z52d65e22n10e35k 42H93o66r31n83e29r 4324331182703

Proti islamismu se rovněž vede kampaň.

0/−9
21.4.2017 14:13

M84i82c94h54a74l 13Z89á21k69o17u83c66k72ý 2704174981831

Co že? Kým? Kde? Dokažte prosím. Jedinou kampaň kterou vidím, je kampaň za bránění evropských hodnot, kampań proti xenofobii (sem řadíme všechny s opačným názorem) a náckovství (sem řadíme všechny, kdo jsou proti EU). A jestli myslíte těch pár lidí, kteří jen zprostředokovávájí pohled a píši dejme tomu pravdu, tak to potom ano. Vám není pomoci....

+15/0
21.4.2017 14:32



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.