Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B55e51d32ř15i61c18h 27V64e91v55e71r73k12a 4830755331359

Dobrý den, pane Hannigu,

tohle mě opravdu dostalo: dnes jsem zjistil, že ta vaše obskurní strana půjde v parlamentních volbách do koalice s neonacistickou Národní demokracií antisemity Adama Bartoše.

Vy jdete do koalice s někým tak odpudivým a máte tu drzost o mně psát že je "ve mně nenávist"??? Vy vidíte "nenávist" u mě a nevidíte ji na straně Adama Bartoše, toho A.B.Bartoše, který na demonstraci své neonacistické strany mával oprátkou a s přeskakujícím hlasem vykřikoval "pokud neakceptují naše požadavky, já teda nevím co budeme muset udělat"?

Opravdu se ani trochu nestydíte?

Kdo jde do koalice s neonacisty, sám se staví na roveň neonacistům.

A takový člověk má o mně tu drzost napsat >>Nevím co je za Vámi, ale vidím, co je ve Vás - nenávist.<<

Ne. Nenávist je na vaší straně, pokud jdete do koalice s někým tak nenávistným, jako jsou ti A.B.Bartošovi náckové.

Styďte se.

0/0
15.5.2017 15:21
Foto

P72e76t86r 92H23a84n87n48i14g 5276674565554

Kde je v mém článku jakákoliv nenávistná věta. Kolik však je nenávisti ve Vašem diskuzním příspěvku. Už jsem Vám odpověděl mailem ROZUMNÍ. Takže ještě jednou: Vážený pane Veverko, jak jsem pana Bartoše poznal, není v něm ani kousek nenávisti. Je mladý a jeho výrazové prostředky jsou adekvátní k jeho mládí. Bohužel neměl nikdy možnost vyjádřit se na ona obvinění v relevantním tisku, Ona nálepka antisemita je naprosto pomýlená. On v těch svých, v médiích problematizovaných úvahách řeší téma Tóra versus Talmud. Přesně to samé řešil ještě vloni nový francouzský prezident Emmanuel Macron, jenže v obráceném gardu, bohužel už nemám možnost Vám poslal odkaz. Děkuji Vám, že diskutujete se mnou na blozích iDnes.

0/0
21.5.2017 9:08

B40e19d38ř69i63c45h 34V72e92v49e73r42k64a 4460535281229

1/2

Tento můj diskusní příspěvek nereagoval na ten váš článek, pod kterým je, ale pouze se zde snažím vašim fanouškům ukázat, co jste ve skutečnosti zač, když jste se schopen paktovat s někým tak pokleslým jakým A.B.Bartoš bezpochyby je.

Budu zde reagovat i na váš další mail, který jste mi poslal, ty citace pocházejí z něj:

>>celý můj život je obhajobou svobody slova. Naprostá svoboda projevu.<<

Opravdu "naprostá"? Když by třeba někdo vyzýval k vyhlazení všech Romů, považoval byste to za "projev svobody slova" a hájil byste jeho právo tento jeho "názor" (že všichni Romové by měli být vyhlazeni) veřejně svobodně prezentovat?

Proč prosazujete, že svoboda slova musí být "naprostá" resp. "absolutní"? Proč jen svoboda slova, ale svoboda jednání ne? Nebo i "svoboda jednání" musí být podle vás "absolutní"? To snad ne. Opravdu nevidíte absurdnost toho, že požadujete, že jedna jediná množina lidského jednání (veřejné projevování názorů) musí být "absolutní" a jiné ne? Opravdu hájíte názor, že "kdokoli má právo veřejně vyjadřovat svůj názor, že např. jedna etnická skupina by měla být vyhlazena, protože svoboda slova přece musí být absolutní"? Opravdu jste tak "zaťatý", že i nadále budete hájit "naprostou svobodu projevu"? Nebo už vidíte nesmyslnost toho, že z důvodu "naprosté svobody projevu" hájíte evidentní náckovskou stranu?

pokračování ve vlákně...:

0/0
22.5.2017 11:56

B28e19d27ř26i59c86h 72V49e61v38e47r27k23a 4130105951459

2/2

>>Mimochodem, nebýt mediálního a justičního honu na ABBartoše za pouhá slovní vyjadřování (včetně vizuálních -ale nikdy nepropagoval nacistické a fašistické symboly)<<

Takže vy se zastáváte nácka jen proto, že mnoha lidem je jeho náckovství proti srsti (tomu říkáte "mediální hon") a protože ze strany justice jsou jisté (bohužel bezzubé) snahy ho stíhat za evidentní výzvy k násilí (tomu říkáte "justiční hon").

Zastával byste se podobně i Adolfa Hitlera, kdybyste žil v té době a kdyby se tenkrát dařilo mediálním a justičním "honcům" ho zastavit? Opravdu byste za něj lobboval a snažil byste se to zvrátit, kdyby se zdálo, že snahy o jeho zastavení budou účinné?

Opravdu se ani trochu nestydíte argumentovat svobodou slova v případě něčeho tak pokleslého, jako je ta A.B.Bartošova odpudivá partaj?

A opravdu vám ani trochu nevadí, že tím, že jste se s nimi spojili, jste sami sebe pasovali na jejich úroveň? Opravdu vám není ani trochu hanba ohánět se svobodou slova a zároveň se spojovat s tak evidentně antidemokratickou stranou? Opravdu pro vás "svoboda slova" znamená to, že se demokracie "nesmí" bránit snahám o zavedení totality? Opravdu byste hájil "absolutní svobodu slova" i v roce 1948, kdyby se tenkrát někdo účinně snažil zastavit Gottwalda a tu jeho odpudivou partaj? A vy se dnes s podobně odpudivou partají paktujete - styďte se - a vězte, že vaše minulé (možné) zásluhy vaše současné odpudivé jednání ani trochu neomlouvají (možné = opravdu nevím, zda člověku, který se paktuje s A.B.Bartošem mohu výčet jeho "zásluh" skutečně věřit). Opravdu vámi za to, že se paktujete s tak velkou žumpou, jakou je strana, která si říká "Národní demokracie", velmi pohrdám, pane Hannigu.

0/0
22.5.2017 11:57
Foto

P98e40t63r 72H24a21n86n11i98g 5826464295804

Nelze než zopakovat to, co jsem Vám napsal v mailu a co Vám zřejmě nestačí, neboť se potřebujete asi zviditelnit. Tedy: Celý můj život je obhajobou svobody slova. Za totáče jako hudební redaktor v Československém rozhlase (jeden z mála nekomunistů v tomto médiu tehdy - a nikdy jsem nebyl také v žádných Cibulkových seznamech), jsem v roce 1979 přes těžký nátlak šéfů uvedl celý šestidílný seriál o britské punkové hudební scéně (Sex Pistols apod.) ačkoliv sám tuto hudbu naprosto nesnáším a nesnášel jsem ji, ale cítil jsem potřebu informovat i o tom, i to, co není mým šálkem kávy.

Zachránil jsem pro tehdy statitisíce fandů Pražského výběru jejich album Straka v hrsti, tím, že jsem den před jejich zákazem vysílal s nasazením nebezpečí vyhození z práce hodinový pořad s mým naprosto superlativním hodnocení této Kocábovy hudby (protože na rozdíl od Sex Pistols to byla hudba, kterou jsem adoroval-12ti tónová řada aleatorika a další věci, které jsem v roce 1970 používal při komponování Města Er Michal Prokop a Framus Five).

Prostě nenásilně bez zbytečného pathosu jsme za zavedení Prvního dodatku Ústavy USA i do naší a evropské legislativy, nyní, kdy by to bylo možné. Ostatně se tak vyjadřuji i v mých televizních vystoupeních. Naprostá svoboda projevu. A s Voltairem si říkám - hluboce s vámi nesouhlasím ale budu dělat ze všech sil to, abyste mohl svůj názor vyjádřit. Mimochodem, nebýt mediálního a justičního honu na ABBartoše za pouhá slovní vyjadřování (včetně vizuálních -ale nikdy nepropagoval nacistické a fašistické symboly), nikdy bych nebyl pro jejich podporu naší strany Rozumní. Je mi už dost a doufám, že máme teď větší svobodu než za totáče, nechci se stydět za to, že jsem neobhajoval svobodu slova, kvůli jakési pofidérní výhodě ve volebním boji. S pozdravem Petr Hannig

+1/−1
25.5.2017 19:20

B30e50d94ř85i15c49h 46V38e24v58e50r96k23a 4830955351759

Nápodobně nelze tedy než zopakovat to, co jsem vám tenkrát na tento váš mail odpověděl:

1/2

>>Naprostá svoboda projevu.<<

Opravdu "naprostá"? Když by třeba někdo vyzýval k vyhlazení všech Romů, považoval byste to za "projev svobody slova" a hájil byste jeho právo tento jeho "názor" (že všichni Romové by měli být vyhlazeni) veřejně svobodně prezentovat?

Proč prosazujete, že svoboda slova musí být "naprostá" resp. "absolutní"? Proč jen svoboda slova, ale svoboda jednání ne? Nebo i "svoboda jednání" musí být podle vás "absolutní"? To snad ne. Opravdu nevidíte absurdnost toho, že požadujete, že jedna jediná množina lidského jednání (veřejné projevování názorů) musí být "absolutní" a jiné ne? Opravdu hájíte názor, že "kdokoli má právo veřejně vyjadřovat svůj názor, že např. jedna etnická skupina by měla být vyhlazena, protože svoboda slova přece musí být absolutní"? Opravdu jste tak "zaťatý", že i nadále budete hájit "naprostou svobodu projevu"? Nebo už vidíte nesmyslnost toho, že z důvodu "naprosté svobody projevu" hájíte evidentní náckovskou stranu?

>>Mimochodem, nebýt mediálního a justičního honu na ABBartoše za pouhá slovní vyjadřování (včetně vizuálních -ale nikdy nepropagoval nacistické a fašistické symboly)<<

Takže vy se zastáváte nácka jen proto, že mnoha lidem je jeho náckovství proti srsti (tomu říkáte "mediální hon") a protože ze strany justice jsou jisté (bohužel bezzubé) snahy ho stíhat za evidentní výzvy k násilí (tomu říkáte "justiční hon").

Zastával byste se podobně i Adolfa Hitlera, kdybyste žil v té době a kdyby se tenkrát dařilo mediálním a justičním "honcům" ho zastavit? Opravdu byste za něj lobboval a snažil byste se to zvrátit, kdyby se zdálo, že snahy o jeho zastavení budou účinné?

... pokračování ve vlákně: ...

0/0
2.6.2017 12:27

B36e69d42ř67i11c53h 86V57e54v94e16r38k58a 4870885121429

2/2 ... pokračování:

Opravdu se ani trochu nestydíte argumentovat svobodou slova v případě něčeho tak pokleslého, jako je ta A.B.Bartošova odpudivá partaj?

A opravdu vám ani trochu nevadí, že tím, že jste se s nimi spojili, jste sami sebe pasovali na jejich úroveň? Opravdu vám není ani trochu hanba ohánět se svobodou slova a zároveň se spojovat s tak evidentně antidemokratickou stranou? Opravdu pro vás "svoboda slova" znamená to, že se demokracie "nesmí" bránit snahám o zavedení totality? Opravdu byste hájil "absolutní svobodu slova" i v roce 1948, kdyby se tenkrát někdo účinně snažil zastavit Gottwalda a tu jeho odpudivou partaj? A vy se dnes s podobně odpudivou partají paktujete - styďte se - a vězte, že vaše minulé (možné) zásluhy vaše současné odpudivé jednání ani trochu neomlouvají (možné = opravdu nevím, zda člověku, který se paktuje s A.B.Bartošem mohu výčet jeho "zásluh" skutečně věřit). Opravdu vámi za to, že se paktujete s tak velkou žumpou, jakou je strana, která si říká "Národní demokracie", velmi pohrdám, pane Hannigu.

0/0
2.6.2017 12:28

P56e26t75r 27S27k94á56c97e69l 6264159329

Díky za názor, pane Veverko, ale mne by jen zajímalo, podle čeho soudíte, že SZR je mravně závadnou stranou. Pokud užíváte našemu jazyku cizí výrazy, měl by jste naší řečí svůj názor obhájit. Ale vážně a určitě, žádné dojmy.

0/−1
3.6.2017 17:51

B26e96d13ř15i73c17h 20V58e48v61e49r50k97a 4560935501329

Strana ND je jednoznačně neonacistická. A spojit se s neonacisty, jako to udělala SZR, je jednoznačně morálně nepřijatelné. Samozřejmě ale jen pro lidi, kterým je neonacismus A.B.Bartoše krajně odpudivý, což vy zřejmě nebudete, jinak byste nereagoval tak, jak jste reagoval. Což je ovšem jen a jen váš problém.

>>...měl by jste naší řečí...<<

Obávám se, že "vaší řečí" dost těžko. Opravdu se nehodlám snížit k tomu používat vaší nacionalisticko-xenofobní řeč.

Vy máte něco společného s Janem Skácelem, místopředsedou ND?

0/0
5.6.2017 9:52

Z84d10e62n18e21k 51J48i18n98d18r52a 5466208120

Máte velkou pravdu, kterou mladí nemohou(nebo nechtějí) pochopit. Také oni budou staří!

+1/0
26.4.2017 11:58

P82e70t51r 32S77k18á35c53e24l 6804919829

Tohle formuloval před mnoha lety náš velikán. Pročpak se podle jeho odkazu neučí u nás, zvláště po roce 1990?

„Ochota,a tedy i schopnost porozumět světu, který nás obklopuje, je čímdál menší..." > J.A.Komenský.

+1/0
2.5.2017 16:53

J18a64n 35H76r28u47z61a 8564478409157

Až se modrý mor rozšíří do poslední vesničky budou mít všichni právo "doma" zaparkovat, ale nikam jet nemohou. Tedy jet ano, ale zastavit už ne.;-D

+2/0
24.4.2017 14:33

S68t18a85n61i65s64l17a11v 16K11o50r47á66l 1372156712715

Je toopravdu tak - my „dříve narození“ (doufám, že je to pro nás dostatečně korektníoznačení) jsme jistě nebyli po většinu života postiženi každodenní zběsiloudigitalizací všeho kolem nás. Ale - objektivně vzato - pokrok nezastavíš, a animezi námi staršími nejsou všichni ve světě PC a iPodů úplně dezorientováni. Problém parkovacích zón v Praze je hlavněve snaze vydělat na veřejnýchprostranstvích co nejvíce bez ohledu na obyvatele, a my starší asi na toopravdu doplácíme nejvíce. Ale copaknejsme postiženi daleko víc i v mnoha dalších oblastech? Stačí si porovnatvýši našich průměrných důchodů s našimi západními sousedy! A přitompropastné rozdíly výše důchodů třeba mezi rakouskými a našimi důchodci už dávnonelze ospravedlňovat ekonomickými důvody. Faktem je, že se sociální nůžkyrozevírají nad únosnou mez - i čeští dělníci a zaměstnanci ve většině našichvýrobních podniků jsou ve srovnání se svými protějšky na západ od nás hlubocepodhodnoceni, a to přesto, že se jejich srovnatelná produktivita práce dnes užpříliš neliší. (Ostatně na to ostražitě dohlíží často zahraniční experti.)Přirozeně se musíme ptát a hlavně žádat odpověď na otázku, kam a do jakýchkapes zisky z levné české pracovní síly mizí a kdo je za jejich přesunyodpovědný. Jsou však vybrané nevýrobní obory jako například bankovnictví, pojišťovnictvínebo reklama, jejichž zaměstnanci ahlavně managementy si na platy určitě nemohou stěžovat, na rozdíl od chronickypodhodnoceného školství nebo péče o zdravotně trvale postižené občany. Jesmutnou skutečností, že zatím každá naše vláda jakéhokoliv zabarvení, kterározhodovala o výši důchodů, počítala s určitou pasivitou až odevzdanostísvých starších spoluobčanů, a podle toho k řešení jejich nízké životníúrovně přistupovala. Je až zarážející, jak jsou politické strany před volbamipřesvědčeny, že stačí něco příslibů a líbivých proklamací k tomu, aby jimsenioři skočili na špek.

Co by se -čistě hypoteticky - stalo, kdyby zhruba milion starších voličův důchodovém věku na protes

+6/0
21.4.2017 22:01

P23e58t56r 48S36k28á67c39e53l 6734419339

Máte pravdu, dva miliony důchodců je síla, klidná síla. Jenže, víte např. že se s volební urnou jezdí i do domovů pro seniory? Většina z nich neví "která bije", při vší úctě ke stáří. A ti co jsou se svými příbuznými jsou pod vlivem okolí. K volbám jdou dát hlas svým příbuzným a přátelům, kterým věří. Za 27 let negativního volení (jednou Pepík, podruhé Franta) jsme tam, kde jsme. Rozetnout tento bludný kruh mohou všichni voliči, když se 20. a 21.10.2017 zvednou a pojdou k volbám. Samozřejmě dají hlas jen NEparlamentním stranám a tím pádem dají výpověď neschopným chlapcům, kteří za uvedené období nás přivedli kam jsme nechtěli. Skutky přesvědčují, že? Zdravého rozumu je nám třeba.

+7/0
21.4.2017 22:37
Foto

P98e58t54r 45H39a46n62n69i32g 5736864585724

288 miliard - tolik odteklo do zahraničí na dividendách z naší republiky- to je odpověď na Vaši otázku kam a do jakých kapes zisky z naší země mizí.

+3/0
22.4.2017 13:35
Foto

P89e75t17r 23H87a19n90n42i88g 5836344815584

288 miliard odteklo do zahraničí pouze za minulý rok ( ne celkem) to už je pěkná sumička, která drží mzdy a důchody v ČR dole

+4/0
22.4.2017 13:36

J30a80r66o92s36l20a43v 69B82r12ü91m91m31e96r 4677190122890

Promiňte, ale tady jste vedle. Dividendy jsou výdělky majitelů, ro jim je chcete ukrást nebo co?

+1/0
25.4.2017 18:53
Foto

P84e68t88r 63H37a91n32n40i84g 5316414655684

Píšu snad o tom? Pouze konstatuji. Nikde v civilizovaném světě neodcházejí ze zemí čisté dividendy aniž by se jejich část reinvestovala v zemi, ze které pocházejí. Jenom chceme nastavit taková pravidla, která platí v ostatních zemích EU a USA, Kanady, Austrálii atd. Nelze ČR vyssávat jako kolonie.

+1/0
25.4.2017 19:07

P69e21t57r 86S41k87á65c80e60l 6484389309

Aha, panu Brümmerovi došel dech. Chce to jen se informovat a používat zdravý rozum. Nová pravidla nastaví, další generace, až se dostaví. Do vedení státu.

0/0
2.5.2017 21:28
Foto

J91a15r30m94i87l92a 73J79a81n43o95v88c41o27v39á 7105141793572

Pane Petře, máte zdravou mysl v této rozbouřené době a to je co říci. Moudří by se měli semknout a být silní a jednotní. Stále se hovoří o imigrantech, nejsem proti pomoci někomu, kdo je v nouzi, ale pomáhat jim na jejich vlastním území, netahat je do Evropy, to co vymyslela Merkel je holý nesmysl. Teď neví kudy kam a chtěla by je rozházet po okolních státech.I to se dotýká důchodců a starých občanů, kterých bychom si měli vážit, protože něco tady vytvářeli, něco dobrého, z čehož nyní žije většina z nás. Výnosy marketů jdou někam jinam, ty nepatří ČR-bohužel. A imigranti? Jsou schopni naučit se jazyku té které země, budou zde pracovat a vydělávat si na své důchody? Budou platit seriozně nájmy, jak je musíme platit my, kteří jsme něco odpracovali? Opravdu budou chtít vyhladit obyvatele té které země a to díky porodnosti, kdy mají 5-6 dětí, kdo se o toto bude starat, ten či onen stát? Vždyť nemáme pro své lidi. A páni politici, kteří je tu chtějí mít nechť jdo příkladem a vezmou si pár rodin do svých rezidencí - jsem zvědavá, jak dlouho s nimi vydrží žít. Zdravím všechny poctivé, pracovité lidi a prosím vás nenechte se odradit, dejte, prosím na má slova jinak se tu nedá dobře žít. JJ.

+10/−1
21.4.2017 14:21

P47e50t45r 33S31k20á49c79e76l 6234349149

Přidal bych ještě výzvu, aby se všichni v době voleb (20. a 21.10.2017) zvedli ze židlí a šli volit. Všichni. A dali hlas jen NEparlamentním stranám, Strana zdravého rozumu se nabízí od roku 2002. Slušná strana, plná slušných a poctivých lidí...R^

+4/−1
21.4.2017 17:39

B18e50d34ř17i98c26h 19V89e43v47e91r88k87a 4760605971109

>>Strana zdravého rozumu se nabízí od roku 2002. Slušná strana, plná slušných a poctivých lidí<<

Co asi tak může být slušného na straně, která se kvůli volbám spojila s neonacistickou stranou "Národní demokracie" (ND) antisemity a neonacisty A.B.Bartoše? ND je ten nejhorší odpad na české politické scéně a kdo se s ním spojuje, nemůže být ani o trochu lepší. Ne, neonacisti, ať už z ND nebo ze Strany "zdravého rozumu" (SZR), opravdu nejsou slušní a poctiví lidé. Neonacisty nebrat.

0/0
26.6.2017 16:18
Foto

O69t36t79o 55Č67e79r81n50ý 3695965737772

Úředníci v zájmu někoho vyvíjí činnost. Na zájem společnosti to ale nevypadá.

+4/0
20.4.2017 11:17

T53o92m12á67š 18D90v79o89ř92á31k 6107865693677

Technická - nejde o aplikaci, je to webová stránka, takže čistě teoreticky nepotřebujete smartphone, ale jakékoliv zařízení s přístupem na internet.

Jinak je to samozřejmě svinstvo, ovšem ne o moc větší než "staré" modré zóny s parkovacími automaty. Třeba teď ty "dříve narozené" napadne, že podporovat modré zóny ve svém okolí nebyl až tak dobrý nápad a že to má kromě všeobecně akceptované diskriminace nerezidentů i svoje stinné stránky.

+10/−1
20.4.2017 1:52
Foto

P14e13t52r 43H43a42n87n81i76g 5536974345624

Pane Dvořáku, děkuji za vysvětlení. Jenže v tomto je. Jednak někteří dříve narození nerozlišují zda se jedná o aplikaci či jakékoliv zařízení s přístupem na internet. Oni chtějí parkovat a rádi by zaplatili, ale nemohou, protože město - městská část na ně prostě nemyslí.

+11/0
20.4.2017 9:47

P81e53t34r 58S56k22á25c65e93l 6984859299

Přitom by stačilo tak málo - zajistit alternativní způsoby úhrady za parkování. Abonentním způsobem a/nebo jednorázově na úřadě uhradit na určitý termín. Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.

+1/−1
21.4.2017 21:43

P67e68t27r 19S76k14á78c68e97l 6224769479

Paní Kozáková, stačilo by málo: Navrhnout lepší řešení, než-li je to moje. Proto, aby všechny strany byly spokojené...R^

0/0
23.4.2017 22:50

V26l62a39d44i64m20í34r 24H20r66u27b18ý 4487963514399

Víte, kolik by stál případný přístup na internet mně, který má jen předplacenou kartu? 24 Kč. Protože nic jiného, než "výhodný jednodenní tarif" mi nenaskočí. Já totiž internet na ulici nepotřebuji.

+5/0
21.4.2017 10:29

O57t51a 48K18r53a57t23k73y 2294639664754

Jsem tedy povinen, když chci parkovat v modré zóně , mít vhodné zařízení a přístup na internet???

BTW: Koho myslíte "dříve narození" - narození dříve než kdo? Či jinak postižení??? ;--) Važte slova, než je napíšete...

0/0
2.5.2017 14:17

P93e54t92r 83S41k56á20c40e58l 6844309399

Ve Vašem okolí se jistě najde někdo dříve narozený, který Vám tohle vysvětlí. Pokud ne, až dospějete, tak dospějete ke správnému vysvětlení pojmů.

0/0
13.5.2017 23:15
Foto

P87e61t15r 57H12a10n11n38i16g 5366384505694

Otázka: Co říkáte archivním písničkám na konci článků. Mám je tam dávat? Děkuji za názor. PH

+13/0
19.4.2017 23:49

J38a38n 71B15í26l70e45k 7564662474263

Mně se to líbí. Dobrý nápad:-)R^

+8/0
20.4.2017 6:03

J22i33ř33í 17V49a41v98ř97í65k 7274789655950

Je dobře, že všimnete rádoby "obyčejných" věcí. I ta písnička k tomu nějak sedí.

+4/0
20.4.2017 6:21
Foto

P17a26v27e63l 65M47a86c27h64a43č70e27k 5801672533

Proč ne? I když zrovna Petru Černockou nemusím...

+4/0
20.4.2017 6:43

P68e59t92r 40S93k66á41c88e75l 6764309669

Samozřejmě odkazy na Vaše písničky dávejte u každého Vašeho článku. Stále totiž platí:

„Hudbauvolňuje ducha a okřídluje myšlenky“ » Friedrich Nietzsche,německý filosof.

+8/0
20.4.2017 10:21

B94e39d51ř13i20c59h 16V19e18v54e28r92k11a 4100385931689

Kdybyste místo těch nesmyslů, které jste v následujících blozích vyplodil, dával jen odkazy na písničky, udělal byste rozhodně líp. Ale hlavně byste se nesměl paktovat s neonacisty. Po vašem holportu s neonacistickou Národní "demokracií" antisemity a neonacisty A.B.Bartoše už nic žádnou písničkou nezachráníte.

0/0
27.7.2017 15:50



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.