Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A79l77e54š 32L91i13s76o69v61s44k51ý 9569168122702

JSou síly, které mají zájem na tom, abysme vystoupili z EU a z NATO. Protože už mají vymyšlená jiná řešení.

0/0
2.7.2017 22:08

B65o74h77u92m37í60r 51Š73i82m10e97k 3361570244904

Můj táta vždy snil o svobodné, federalizované Evropě na způsob USA, pokud chce Evropa přežít ekonomicky a politicky v globalizujícím se světě!

Evropskou unii můžeme kritizovat, snažit se o zlepšení jejího chodu, ale nikoliv se od Evropy odtahovat a snažit se ji ochromit. Přesto tak mnoho občanů dělá.

Především Václav Klaus a jeho ODS a komunisti, kteří šíří do našich občanů pomluvy proti Evropské unii z desinformačních ruských serverů, a Petr Mach se svými Svobodnými. Proč?

Pokud víme, že není jiné rozumné alternativy, než svobodná, federalizovaná Evropa. Druhou alternativou je jen područí ruskému imperialismu, které dobře známe. To nechci opakovat!

:-)

+3/−4
20.4.2017 16:19

S39l30a12v85o13m69í29r 23B55e60n94e19š 6112157210984

To, že Váš táta o něčem snil, nic nemění na tom, že EU prostě nefunguje.

Váš táta mohl snít třeba o přestování kukuřice na Merkuru a také by to nebylo realizovatelné.

Když je něco nerealizovatelné, tak to je prostě nerealizovatelné bez ohledu na snění Vašeho otce.

Klaus žádnou dezinformační kampaň nevedl, on pouze nazýval věci pravými jmény.

+2/−2
20.4.2017 21:22

B97o84h56u28m18í13r 21Š44i70m28e35k 3791490904154

Když něčemu věříš, děláš zázraky, když něčemu nechceš věřit, jsi bezmocný!

+1/0
20.4.2017 21:56

L50a22d46i53s22l36a13v 25O66n95d54r63a 8479752640425

Ano, svět se dělí jen na EU a Rusko a kdo EU nemiluje, je agentem KGB, že?

0/−1
20.4.2017 21:32

B71o76h88u98m37í71r 67Š71i30m27e90k 3511410504934

?!!

0/0
20.4.2017 21:54

A42l16e69š 89L68i88s67o66v85s71k81ý 9409608222572

Ano, často tomu tak bývá, kdo byl (nebo je) agentem KGB, většinou miluje Rusko a ne EU.

0/0
2.7.2017 22:07
Foto

O56t95t93o 62Č92e17r71n11ý 3155235507782

Vznešené myšlenky většinou nevznešeně skončily. :-(

+6/−1
20.4.2017 9:06

J80a90n 18R22á72ž 1359543604310

Bez bruselského socialismu se propadneme do chudoby a naše budovatelské úspěchy, jako nikam vedoucí cyklostezky, údolní rozhledny, pozlacené lavičky, či mramorem vydlážděná náměstí z EU fondů zmizí. A samozřejmě ztratíme i svobodu žít v souladu s Nařízeními Evropské komise a budeme se muset naučit žít podle sebe.. Že nám to připomíná dobu před listopadem 89, je podobnost čistě náhodná.

A proto s Bruselem na věčné časy, a nikdy jinak!

+7/−1
20.4.2017 8:52

B41o16h73u72m82í19r 31Š23i64m89e36k 3211180684434

Blbej humor!

Ta golfová hřiště stavěná místo dálniční sítě nestavěla Evropská unie, ale naši političtí pohrobci komunistické éry!

+1/0
20.4.2017 16:21

R55a46d86e11k 34K43e67t84z54l 7489889858932

"Dosavadní prosperita této země je úzce svázána s eurozónou." - Opravím Vás - dosavadní prosperita je svázána s úsilím zde pracujících občanů a také s obchodem s ostatními zeměmi, tedy bez vztahu k eurozóně. Eurozóna není příčinou naší prosperity, ale jednou z příčin NEprosperity zemí eurozóny.

"Pokud by eurozóna selhala, tak nás před dopady vlastní měna neochrání" - Právě naopak, nezafixovaný směnný kurz je nejefektivnější zárukou při výkyvech jiných měn. Dále, jelikož nejsme v eurozóně, neponeseme přímé náklady jejího zhroucení.

"..utužení jádra evropské integrace kolem eurozóny." - to už zavání výroky typu, který jsme tu měli za komunistů.

Opět, naše svázání je s jednotlivými zeměmi EU na základě obchodní spolupráce, která již fungovala před eurozónou. Čili - eurozóna NE, obchodní spolupráce ANO.

"Přijetí eura urychlí naši konvergenci k vyspělým zemím západní Evropy a posílí naši politickou pozici v rámci EU." - Neurychlí, naopak zkomplikuje, zdražení zboží a služeb, vyšší zadlužení státu (přístupnější půjčky v eurozóně - proto ji ti eurohujeři tak prosazují, aby mohli, co nejvíce přerozdělovat). Naše země není na stejné úrovni jako Německo a jiné státy, eurozóna uměle rovnost nezaručí, musíme se k tomu postupně dopracovat my, Češi.

EU a eurozóna pro všechny ne! Vraťme se k volnému trhu a opusťme od "společného" trhu (jak to nazývají soudruzi v EU)!

+6/−1
20.4.2017 8:28

B63o68h67u35m66í96r 34Š64i87m88e29k 3341610794914

Jo, tak nějak to chtějí ruské desinformační servery, zrušte EU, zrušte NATO...

Komu pak spadneme do náruče?

+1/0
20.4.2017 16:25
Foto

M58i59l51o69š 82F49. 77P27e87c66h59a96r 3963471880275

Vámi vymyšlený (kdo to tvrdí?) extrém vyháníte (opět vlastním, vymyšleným) extrémem. Polemizujete s něčím, co patrně nikdo nikdy neříkal.

Za mě? Nechci Evropskou konfederaci. Původní myšlenka úzké spolupráce svobodných států je nadmíru dobrá, nic lepšího mě na našem kontitnentě nenapadá, ale jakmile chce kdokoli stvořit novou národnost, Evropana, dal bych mu krumpáčem do úsměvu – takový „člověk“ nás chce ovládnout a zničit.

+1/0
14.6.2017 22:09

B44o30h45u28m10í30r 68Š84i50m71e18k 3891580974804

Nevšiml jsem si, že by někdo chtěl tvořit novou národnost.

Avšak Spojené národy evropské by musely být postaveny na svobodě občanů a rovnocennosti občanů. Jenže my se topíme v nesmyslném socialistickém inženýrství a to je cesta do pekel...

0/0
16.6.2017 0:11

F10r80a87n91t95i87š46e25k 21P24e90t49r46í98k 6475371664501

Musíme razantně odmítnout oportunistické vyčkávání, jak to dopadne, abychom se ocitli na vítězné straně.

Zdroj: http://martinprochazka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=599356

S tím se dá souhlasit, musíme vypadnout dříve než bude pozdě !

+7/−1
20.4.2017 7:37

J98i11r88i 41V43r73a57b38e82c 3833412775689

KarmaR^Ty věčně včerejší se nezmění!! To udělá časem biologie..

0/0
20.4.2017 7:28

S36l39a68v77o95m25í58r 95B31e55n82e29š 6162857390284

Ona ta biologie dopadne i na vás, pane Vrabče.

Tomu se nevyhne nikdo.

+3/−1
20.4.2017 7:35
Foto

J47o51s33e79f 33K18o98u78b20a 8491530283481

Jsem pro, kdyby byla integrace procesem, jenž bude stát na principech rovnosti. EU však například dala jasně ústy pana Josého Barrosa najevo, že chce časem smazat hranice národnostních států. Co to však znamená pro malé národy, jako jsme my, když budou žít v superstátě, z něhož nebude možnost úniku? Něco podobného jsme zažili za Rakouska-Uherska. A tam bylo podle vzpomínek pamětníků nedýchatelno. Samozřejmě ne pro ty, kterým zaprodávání svého jazyka a národa vynášelo. A to je i v EU. Rozděluje sice dotace, které vytáhne z kapes daňových poplatníků, ale komu je rozděluje? Na co ty peníze jdou? Kolik zámků elitářů bylo za ně opraveno, kolik firem zušlechtěno? Je to takový úplatek, který má podle mne mocným uvnitř národů, co jsou plánovány k asimilaci, zavřít ústa. Řešením by byla snad evropská konfederace, ale smazat hranice národnostních států, to je podle mne cesta zpátky do dob středověkého feudalismu.Převzato s jiného článku. R^

+6/−1
20.4.2017 5:44

Z58d63e41n79e45k 31Z23a17m40e68c40n50i90k 3124791429583

mě spíše zajímá, jakým právem pan Procházka tvrdí, co je i v mém zájmu (jsem součástí ČR), já tvrdím, že když chce být někdo otrokem, ať se přihlásí otrokářům sám, ale ať tam nepřihlašuje mě

+11/−1
20.4.2017 5:37
Foto

J24i66ř70í 98H64e46r89m53á87n13e31k 4696972852750

Více se integrovat zcela odmítám. Už teď je to příliš.

+5/−1
20.4.2017 5:04

B14o77h82u96m29í87r 35Š50i18m15e39k 3201630494814

Ruský protektorát je lepší, že?

0/0
20.4.2017 16:28

L26a95d98i76s89l39a60v 76O59n97d93r89a 8919422190855

Podle vás jediného nejspíš ano.

0/−1
20.4.2017 21:32

K70a70r54e74l 85C34h96r45a39s36t41i30n90a 4593164780895

S takovou totalitní a diktátorskou politikou, kterou EU praktikuje, bych se do středu dění nehrnul. Celá EU dnes slouží německým a francouzským zájmům, zatímco na zájmy a potřeby kupříkladu Česka nikdo ohled nebere. EU v této podobě tudíž nemůže přežít.

+9/−1
20.4.2017 4:10

B48o30h14u72m98í18r 84Š74i26m15e46k 3301920454574

Ruský protektorát je lepší?

0/0
20.4.2017 16:29

K74a94r53e48l 92C93h17r40a70s11t41i60n13a 4293564680485

Bohumíre, všechny protektoráty jsou stejné! Zažili jsme Habsburky, Němce, Rusy, teď EU, takže nějaké zkušenosti máme. Žádnému nešlo o to, aby Česko kvetlo, hlavně že bude mít pocit moci nad lidmi a mít se z nich dobře. EU není nic jiného než stádo oveček pod německou holí, stejně jako tomu bylo donedávna pod diktátem Moskvy. Všichni jsou přesvědčeni, že recept na životní štěstí mají v kapse jen oni a nám přísluší držet hubu a krok.

+2/−1
20.4.2017 17:53

B87o20h12u93m88í81r 96Š70i45m88e20k 3171910974184

Kam na to chodíte?

0/0
20.4.2017 21:57

K42a95r71e26l 63C61h40r95a53s23t72i11n96a 4763344700965

Bohumíre, nejsem už dávno mladík, hodně jsem studoval na VŠ, projel svět a všude chodil s otevřenýma očima. Časem jsem si vybudoval vlastní pohled na svět, mám rád život, lidi a moc mi vadí, že se toho všeho často zmocní gauneři, straničtí aparátčíci a nejrůznější podvodníci, kteří i tu nejlepší myšlenku dokáží obrátit v pravý opak, aby z toho měli prospěch oni sami a jejich partaje. Podívej se na Ježíše, kázal lásku, odpuštění a milosrdenství, přitom se jeho jménem děla ta nejhorší svinstva a příkoří. Podívej se na komunizmus, systém vynášený do nebes a nazývaný zítřkem světa, přitom za sebou zanechal miliony obětí, podívej se na EU, nesmíš myslet po svém, ale podle šablony tzv. sociálních inženýrů odkojených zvrhlým neomarxizmem atd. Všechno se dá zneužít a peklo na zemi vyhlásit za právní stát, svobodu a demokracii! Přesto nemůžeme rezignovat, společnost pro lidi je daleko a zatím nám většinou vládnou tyrani převlečení za politiky.

0/−1
21.4.2017 4:24

B57o77h80u14m34í55r 80Š16i71m50e32k 3581280294634

Strašně bezvýchodný pesimismus! Všechno je pro Tebe špatně. Všude máš jen gaunery a podvodníky. Ježíše dáváš na roveň komunistické ideologii? Co Ty víš o Kristu? Ani Evropskou unii nedokážeš kriticky zhodnotit, jaké dělá chyby sama a jaké chyby dělají jednotlivé státy špatnou implementací zákonů. Všechno se dá zneužít. Jistě. Ale samotné chrlení nadávek není cesta!

Jakou cestu navrhuješ? Co chceš pro změnu k lepšímu dělat?

:-)

0/0
21.4.2017 7:03

K19a42r52e69l 33C83h52r84a35s79t15i49n74a 4183944720675

To mi křivdíš, ale nebudu se příliš obhajovat. Jen na vysvětlenou - všichni o mně říkají, že jsem velmi pozitivní člověk, mám odjakživa rád legraci a všímám si spíše než špatných věcí, těch lepších, ovšem nikdy se nesmířím s nenasytností většiny politiků, s jejich sobectvím a intrikánstvím. Že bych přirovnával Krista ke komunistům, o tom nelze pomyslet, hlásím se ke křesťanství, snažím se dodržovat morálku Desatera, ale do kostela nechodím. EU je špatný projekt od chvíle, kdy byl schválen Lisabon. Především je špatné, že se násilím vnucuje způsob myšlení všem, přičemž různé národy prošly různými cestami, mají jiné zkušenosti, tradice... Násilné zestejnění - glajchšaltování - vede k odporu a pak nic nefunguje. A co navrhuju ke zlepšení? Upozorňovat na špatnost, nevolit Sobotky, Dienstbiery, Halíky & spol., převzít část odpovědnosti za stav společenských poměrů...

0/0
21.4.2017 8:57

B63o49h19u43m30í36r 38Š70i26m44e57k 3891880734944

Kdybys byl pozitivní člověk, pak budeš uvažovat o tom, jak EU změnit k lepšímu, a nebudeš jen na ni nadávat.

Nechceš se smířit s tím, že ti, co mohou, kradou? Zbytečně si ničíš zdraví! Co nemůžeš ovlivnit, toho si nevšímej!

EU vnucuje svoje názory všem? Názory EU by tvořili naši politici v EU, pokud by se tam uměli domluvit! Prý většina neumí ani anglicky. Pro vstup do EU jsme se rozhodli sami! Halík není politik!

Jak si představuješ převzetí odpovědnosti?

:-)

0/0
21.4.2017 15:34

K94a52r47e87l 44C81h10r73a72s35t95i77n54a 4493414400625

Převzetí odpovědnosti je jednoduchá věc: v prvé řadě se musím postarat, abych svými činy neznemožnil snahu jiných dosahovat štěstí v životě, spíš bych se snažil podle možnosti jim pomoci, nemyslet jen na sebe, ale i na to, čím moje konání prospívá celku, dodržovat pravidla Desatera a obecně platných pravidel soužití, nechovat se sobecky, individualisticky, ale společensky... Prostě pomoci zkulturnit společenské klima, aby se v něm i ostatní cítili přirozeně. Celý život se učit, abychom nezakrněli a zlepšili jak své postavení, tak podpořili snahu o vzestup jiných, nedělat nikomu naschvály, žít a nechat žít jiné. To zdaleka není úplný výčet, jen jsem se snažil přiblížit smysl života. Nikdo není spasitelem, svět nezměníš jen ty sám, snaž se proto zlepšit sebe a chovat se tak, až budeš odcházet, všichni plakali. Když se tak budou chovat všichni, bude ráj na zemi.

+1/0
21.4.2017 16:55

B54o58h89u63m79í53r 74Š22i25m41e61k 3671170364454

?Rv!!

0/0
21.4.2017 7:04

M89i41l53e79n64a 57N84o33v81a48n44s69k93a 4392597269759

Milý autore, vsadím se, že kdybyste žil za minulého režimu, byl by nadpis Vašeho článku "Za ještě pevnější semknutost se a spolupráci SSSR" a v článku byste horoval pro vstup do svazku jako 16: svazové republiky. ;-)

+13/−1
20.4.2017 0:44

D13a26n37i44e25l 15K41r72o92n22e31r 7664674226157

Rikal jsem si "to neni mozny, ten chlapec se snad uplne pomatl, pripadne si dela srandu"...ale pak jsem koukl do infa a vidim TOP09, tak je to jasny...je to ta prvni moznost ;-D

+14/−1
19.4.2017 23:47

V28á69c42l63a18v 86Z60e96l96i72n65k80a 2412180153272

No, pokud si mám vybrat zdali plout plnou parou na luxusním Titanicu (EU) anebo o něco pomaleji na menší a méně luxusní lodi, tak jsem jednoznačně pro to druhé. Hlasoval jsem pro vstup do EU, ale teď už bych nejspíš hodil svůj hlas obráceně. EU se z perspektivního svazku zaměřeného na maximální zefektivnění hospodářské spolupráce změnila na byrokratický moloch, proti kterému se už i to vysmívané RVHP začíná stávat příkladem efektivity. Pan Sinnreich přede mnou to vystihl velice přesně. Opakovat netřeba. Na příkladu tzv. uprchlické krize se to ukázalo v plné nahotě a nově se tomu nasazuje koruna ohledně omezení možnosti občanů držet zbraně. O kravinách typu zákaz žárovek, zákaz rtuťových teploměrů, prosazování obnovitelných zdrojů energie, downsizing automobilových motorů a spoustě dalších už ani nemluvě.

Závěrem už jen podotknu, že mne neskutečně děsí skutečnost, že vysoká škola, za kterou se Fakulta mezinárodních vztahů VŠE prohlašuje, plodí takovéto "odborníky" na risk analýzu. To je něco podobného, jako kdyby absolvent techniky básnil o perspektivách perpeta mobile. Jenže toho by utloukli jeho vlastní kolegové. To se pak věru nemůžeme divit, že to s EU vypadá jak vypadá.Skoro hádal, že osudný ledovec už se vynořuje na obzoru. Varování v podobě Brexitu a posilování nacionalistů napříč kontinentem zjevně zůstalo bez odezvy. Naopak, navrhuje se léčba průjmu projímadlem.

+14/−1
19.4.2017 23:30

J84a81n 44R91á13ž 1199183554260

Ta posledni věta je trefná!

+1/−1
20.4.2017 9:00

J48a47n 91S63i72n11n25r79e32i64c75h 6693265620661

EU- nadherna myslenka evropske spoluprace bez hranic a cel. spolecne meny, hospodarsky a politicky gigant schopny konkurence s USA a Cinou.

Nesmela by se toho vsak zmocnit banda socialisticko/komunistickych ideologu, zelenych poblouznenych silencu a hospodarske mafie reprezentovana nesmirne zbujelou byrokracii. Vysledkem je politicka zbabelost. moralni upadek a hospodarsky bankrot.

+17/−2
19.4.2017 23:07

P26e65t39r 46B51r48o59d41s84k17ý 5136803855769

..... bych se teda nebránil tý evropský integraci,- by však nebylo vod věci zrobit si prvně pořádek doma v oblasti vnitrostátního práva a hlavně v oblasti vymahatelnosti práva,- když už se teda chceme integrovat do teho EU společenství!,- ...... např. kauza "Klinika";-D!,- opravdu si myslíte že sme schopni se jako právní stát plně integrovat do EU když sme za tři roky nedokázali tento objekt vyklidit, odstíhat podezřelé za neoprávnění užívání cizích prostor a řádně tak ochránit majetek státu?,- taková blbost!,- ale vono nás to víc posouvá k nikoliv evropský, ale spíš k tý africký integraci, žejoVEU ?!

+7/0
19.4.2017 22:47

B22o24h59u34m17í91r 47Š22i15m42e10k 3631650604854

Ano je to naší ostudou, že naši politici více nedbají na spravedlivou demokracii, nectí demokratickou dělbu moci, dělají zákony, které nedodržují, podporují nevymahatelnost práva a mají plnou hubu sociálních jistot, ale o nás obyčejné se nestarají! Naší ostudou? Jednak jsme si přetáhli přes Listopad manýry komunistické éry a jednak ty komunistické pohrobky stále volíme do Parlamentu. Ale to už je naší občanskou ostudou!

:-)

0/0
21.4.2017 7:25

O49t51a 24K64i81n34c 6869538772186

R^ Mám podobný názor jako vy, takže ode mne karma.

+4/−7
19.4.2017 22:45

L73a98d87i60s78l65a97v 43O93n54d52r60a 8209912540735

Hesla jak z Rudého práva v roce 50. Vznešená myšlenka, buďme součástí....

+13/−2
19.4.2017 22:45

K77a52r33e14l 50B84o93k 7791977661611

Dobře zpracováno. KarmaR^

+5/−9
19.4.2017 22:42

J65a30r94o86s37l16a55v 98H27e48j34n54a 4637441659

Pane Procházko, vaše blábolení je trapné.

+10/−1
19.4.2017 22:36
Foto

F31r65a40n96t90i14š72e37k 60K18š10í54r 2149336245

My, nejsme ani EU, ale ani stát. Politická kasta by ale byla ráda, abychom si to mysleli.

+3/−2
19.4.2017 22:36

P93a79v79e97l 46K77u72c59h64t32a 4136451557564

Jaké výhody má pro nás jádro? Např. harmonizovat při třetinových mzdách daně, zavést pásma tak jako mají všichni. Určitá integrace Evropy je správná, náš učitel Karel Marx by řekl, že výrobní síly dosáhly takové úrovně kdy výrobní "vztahy" musí na to reagovat. Ale ten kontinent je tak rozdílný - sever x zadlužený jih, západ x východ co montuje, že integrace často dospěla dál než je rozumné.

+2/−1
19.4.2017 22:29
Foto

M38a28r78t49i16n 28P71r23o67c69h69á60z57k66a 9365282162110

Harmonizace přímých daní se nechystá, je určitá shoda na stejných pravidlech pro výpočet daňového základu, aby se zajistilo, že firmy budou danit právě tam, kde danit mají a zisky nebudou transferovány do přívětivějších destinací. Ale sazba daně z příjmu nikdy harmonizována nebude.

V jádru máme být zejména proto, abychom měli plná práva spolurozhodovat o důležitých politikách EU i jejím směřování.

+1/−2
19.4.2017 22:39

L93a93d34i40s73l82a46v 29O53n92d79r41a 8679112360815

Jak chcete bránit přesunu zdanění? Pošle snad EU tanky na Kajmanské ostrovy? A čím se proboha změní naše rozhodovací práva, když "budeme v jádru"? A co znamená "být v jádru", slepě kývat na cokoli?

+5/−1
19.4.2017 22:46
Foto

M13a78r80t74i64n 27P94r31o65c22h37á75z26k25a 9925372142960

Ne, ale například platby za služby na Kajmanské ostrovy nebudou uznány jako náklad k dosažení a udržení příjmů ;) Další mocná obrana je, že ty daně budou jednoduché a nízké. Být v jádru znamená sdílet společné hodnoty a zájmy - na čtyřech svobodách, další liberalizaci obchodu uvnitř i vně EU, rovný přístup k veřejným zakázkám atd. V podání TOP09 by Česko bylo zastoupeno ministry, kteří umí anglicky, rozumí tématu i svým kolegům, nikoliv turbostudenty z plzeňských práv, takže bychom byli opravdu rovnocenným hlasem.

+1/−3
19.4.2017 23:00
Foto

V44l60a62d14i87m14í65r 69Š98ť28a30s86t37n12ý 1591306845323

...ty daně budou jednoduché a nízké---;-D;-D;-D

+2/−1
20.4.2017 6:13

B48o34h35u39m76í38r 18Š18i70m18e52k 3371760864134

To záleží jen od politiků, které si volíme!

:-)

0/0
21.4.2017 7:17



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.