Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P96e54t14r 84S75t64a57n89i13k 5715888347453

Kustrcovy filmy mám moc rád, stejně jako hudbu, která vynikne o to víc na živém koncertu. Ten člověk má tolik zajímavých aktivit, že je naprosto nesmyslné stočit celý rozhovor na politiku Ruska. Tohle není profesionální politik stejně jako tohle nebyl rozhovor, kde by se chtěl novinář ptát na podstatu jeho názorů, ale pouze mu je chtěla vyvracet. Politicky s ním nesouhlasím, ikdyž se dokážu vžít do jeho postoje Srba, které bylo vždy označeno v nečernobílých konfliktech Balkánu jako to špatné a vždy jako jedinné potrestáno. A ́t už mají Američané také plno másla na hlavě, to co si zřejmě Kustorica (a jiní obránci zachování ruského vlivu ve svém státě) neuvědomuje, že státy stojící politicky proti západu, přinášely v závěru vždycky pro své obyvatele horší život a nakonec i menší spravedlnost. My jsme to zažili také cca 40 let.

+1/0
23.4.2017 16:39

V18í12t 26O81l16m59e10r 9371703468526

Naprosto výstižné! Ta paní v sympatické DVTV nemá co pohledávat! - Vít Olmer

+1/−1
22.4.2017 18:27

T21o80m90á31š 25J23o21u26s85k76ý 6380604

Klasika, rusofilní bolševik byl zahnán do kouta, tak začal brečet a kopat. To je pro tyhle putinovce typické. Mezi svými si namachrují své kremlovské ego, utvrdí se ve svých pravdách, ale potom v reálném diskuzním prostředí přichází katastrofa. Není schopen obhájit své specifické politické názory - nepřátelské k demokracii - a ještě se diví, že se ho na ně někdo ptá.

+4/−10
22.4.2017 17:18

P72e67t11r 23N37o68v35ý 9861173258

No vy jste ten rozhovor nepobral stejně tak, jak ho nepobrala Smetanová.

+3/0
22.4.2017 21:09
Foto

V92l56a82d33i91m12í84r 92K25r36o18u60p73a 8947728361742

Upřímně - nemám Emmu Smetana rád, ale abych byl spravedlivý, nezdálo se mi, že by v rozhovoru byla nějak zvlášť fanatická, umíněná, nebo útočná. Zdála se docela v pohodě a jen dělala svou práci. Naproti tomu se mi zdálo, že pan Kusturica dával nervózně najevo, že ho zahnala argumentačně do kouta (což se ale myslím nestalo) a on to nesl dost nelibě a nelibost dával dost vztahovačně najevo. Myslím, že kdyby prokázal více nadhledu, mohl to uhrát daleko s větší grácií. Můj názor.

+4/−4
21.4.2017 16:02
Foto

H89a59n71a 48V68l78k51o52v23á 9145464722684

Zahnala do kouta, což se nestalo, ale on to nesl nelibě a dával to vztahovačně najevo8-o Vladimíre, nejste spíše vy vztahovačný....

+3/0
21.4.2017 17:21

J44a59n 45Č94e86k44a48l 7909315194404

Aha, takže Kusturica může vinit Cannes, že ho nechtějí kvůli Putinovi, ale moderátorka se na to zeptat nesmí...

+2/0
21.4.2017 15:56
Foto

H92a60n12a 52V21l92k15o50v11á 9925444362444

Již to napsal někdo níže - tato komsomolská nadšenost jen mění jména v angažovaných otázkách....

Třeba od Marka Ebena bych tak nějak čekala, že politicky popluje se sluníčkovým proudem, on je ovšem skutečně profesionál a politiku do svých rozhovorů s umělci netahá a když oni sami se vyjádří, dá jim prostor i když to zrovna nejde s tím naším schwarzenberským proudem. Možná to souvisí i s tím, že ani jeho rodina si v minulosti s politikou (ani KSČ) nezadala.

+6/0
21.4.2017 15:52

J76a34n 76V41á79v77r96a 1482301569908

koho chleba jis, toho pisen zpivej ;-D

+1/0
21.4.2017 15:20

J57i25r78k17a 37L87i82b68e50ň40s54k17ý 4762971414309

Kus interview jsem viděl a Svobodová tam opravdu působila jako mladá, přihlouplá komsomolka, které nevadí, že je trapná. Kusturica, co o něm vím, je svérázný exot, ale dalo by se s ním mluvit jinak a o něčem jiném, nicnéně DVTV si asi hraje na ČT - chce být veřejnoprávní. Jestli tomu rozumím, DVTV nějak souvisí s ODS resp. neoliberály v médiích. Jinak to nedává smysl.

+6/0
21.4.2017 12:35

J98a95n 71R74i10c33h10t28e62r 5662162203525

Hm... před chvílí jsem sem napsal příspěvek, v němž jsem se omluvil, že nepatří k tomuto blogu, ale k jinému (od téhož autora), v němž již byla uzavřena diskuze (ale na který v tomto blogu dal autor odkaz).

Milá redakce, doufal jsem, že omluva postačí, ten příspěvek byl směrován přímo autorovi, ale evidentně ne... nebo se nehodil k současnému stylu informování veřejnosti? Nicméně informace, které jsem si dohledal, nejsou nikterak tajné...?

+1/0
21.4.2017 10:14

T22o91m71á14š 20V93y95o24r96a22l 5223206751853

Dobry den, muzete mi poslat do zprav, at vim o co se jedna?

0/0
21.4.2017 12:52

J14a31n 26R10i42c48h57t97e52r 5582802903345

Bohužel jsem si to nezkopíroval. Šlo o Váš blog "Syrské Aleppo - nemocnice, kam se podíváš". Psal jsem o původním počtu nemocnic v Aleppu, o počtu údajně vybombardovaných nemocnic (nelze ovšem určit přesně, to jsem nedokázal, bylo jich příliš mnoho;-D), kdy které médium mluvilo o zničení "poslední nemocnice" apod. Samozřejmě se zdroji.

+1/0
21.4.2017 13:15
Foto

J24i60ř54í 69H80e71r25m38á48n82e13k 4656142442150

Pozdě, ale přece. Tedy ode mě. Skvěle napsáno.

+3/−3
20.4.2017 5:31

O11t83t58a 64Z33a47b95i95l45a66n73s71k94ý 9241487233326

Jak jinak, agente...

+2/−3
20.4.2017 22:03

D29a68r81j63a 52H51u41b47á59č57k64o48v23á 1434374145515

Ta Smetama s tou našpulenou pusou a vytřeštěnýma očima byla vyloženě trapná.

+7/−3
19.4.2017 23:37

P96e68t98r 26U66h86e27r 1636196133175

Tak se nám předveď ještě ty, ať máme s čím porovnávat...:-/

0/0
24.4.2017 9:19

M10a30r23t98i68n 79H45a44l62i51l57o42v27i26č 3723885403579

Tak Kusturicovu tvorbu považuji za něco pro artové hnědopichy (jak by řekl verbal z ČSFD) a radši si pustím nové Star Wars nebo Avengers. Stejně tak Putina považuju za agresivního maniaka a diktátora. Takže mě nikdo nemůže podezírat z neobjektivity, když řeknu, že ten rozhovor byl strašlivá ostuda. Kusturica je přes můj subjektivní dojem slavný režisér, do televize šel mluvit o svých filmech a evidentně by o nich mluvil rád. Místo toho ho čekala zástupkyně agresivní sluníčkářské kliky a navrch vypatlaná blbka Smetana, která ryla a útočila na téma Putin a podpora Ruska, tedy něco co je pro režiséra okrajové téma. Zkrátka pochybuju, že po tomto někdo z filmového světa přijede poskytovat do nějaké z českých televizí rozhovor.

+24/−1
19.4.2017 23:11
Foto

J31i32ř45í 66H52e26r79m23á16n61e80k 4636982422470

Omluva za mínus. Omyl.

0/0
20.4.2017 5:31

J33o47s39e43f 64C78h43ý97l91e51k 5107487369810

Pro mne hrozná představa ,že tolik vojska kolem hranic Ruska neměl ani Hitler. Smutné,že jsou mezi nimi i Češi.

+10/−3
19.4.2017 8:58

J98i93r96k85a 16L87i79b70e42ň76s96k29ý 4552731834629

To je tedy historický blábol, vybavuju si, že Hitler tam měl před útokem na SSSR asi 100 divizí. Možná víc. Zdroj: sovětská historie.

+2/0
21.4.2017 12:37

T97o51m25á93š 92K78r43a55i75n77a 7864340524258

No, na slečnu či paní SmetanOVOU (protože u nás se naprosto urputně přechylují veškerá zahraniční ženská jména nechápu, proč by měla Češka v Česku používat francouzský přepis svého naprosto českého příjmení) mám svůj názor od chvíle, kdy jí byly plné všechny sdělovací prostředky, aniž by to mělo jakýkoliv opodstatněný důvod. Nebýt maminky, dědečka, strýčků a tetiček, neštěkne po ní ani pes.

Já ten rozhovor neviděl - a nemám ani žaludek se na něj dívat - ale jsem přesvědčen, že kdyby vedla takovýto rozhovor před 30 lety, jen by vyměnila jméno Putin a Regan a tepala by stejně urputně a uvědoměle...

+35/−1
19.4.2017 7:34

J52a77r52o41m16í67r 83K76r91á53l 4670629144629

To je slečna ? 8-o Já myslel, že se Eman Smetana jen nechal předělat na ženskou. ;-D;-D

0/0
21.4.2017 7:33
Foto

P45a44v33e69l 24M39a52c57h32a42č87e29k 5601502203

Kusturica naprosto otevřeně podporuje Putina, to je jeden moment.

Za druhé(a to považuji za podstatně závažnější): Kusturica prezentuje Srbsko jako ublížený stát, kterému bylo poškozeno území, hospodářství a zdraví občanů, ale (podobně jako u nás Rajko Doleček) ani zmínka o masakrech a genocidě Srbska na jiných národech a seskupeních, o zřejmém vyprovokování a zahájení krvavé války na Balkáně ani nemluvě.

Kusturica je aktivista a nelze jeho aktivity od něj odtrhnout. Jeho filmy jsou velmi zajímavé až krásné, jeho podpora Putina se mu však líbit nemusí. Respektuji, že je Srb, ale on jím je až do krajnosti a šíří a propaguje falešné ukřivdění národa, když se proti jejich genocidě a mocenským masakrům postavilo mezinárodní společenství.

+10/−31
18.4.2017 7:48

P38e10t54r 27U26h34e28r 1756236663255

Máte naprostou pravdu. Jenže takový petřík vám řekne, že např. srebrenický masakr se vlastně nestal a že je to jen propaganda. Samozřejmě, vždyť se na masakru podíleli i ruští dobrovolníci, což je dobře a také tam zasáhlo NATO, což je špatně.

+5/−4
18.4.2017 9:21

J78a31r58o70s36l39a74v 79B19r40ü53m27m20e23r 4727930552200

Ono to chce trochu tozlišovat, jaký vliv mohlo mít Srbsko na chování bosenských Srbů v dané chvíli, kteří se mstili za masakry na nich.

+5/−1
19.4.2017 0:43

A52d85a17m 42B65í63l53e22k 4446864371277

v Srebrenici se děly zázraky, lidi, kteří byli na seznamu zavražděných, následně volili a dodnes jsou naživu. To místo by mělo být být prohlášeno za svaté, vždyť tam hromadně lidé vstávali z mrtvých! Vojáci (obou stran), kteří zahynuli již dříve ve vzájemných bojích a byli nalezeni v hrobech jako oběti masakru, také zemřeli podruhé. Zvláštní místo...

+13/−1
19.4.2017 7:33

I68v19a12n 97Š59t31í97p60e15k 3582548790409

Snaživá. "Nikdo ho neměl rád"...Kdyby se tolik nesnažila! (Kocáb, pro pomalejší).

+9/0
17.4.2017 23:48
Foto

L79u83d81ě44k 14M53a39z72u64r70e79k 7170466641949

Celou věc Kusturica řekl v jediné poznámce asi 1 minutu před koncem toho skutečně nechutně a propagandisticky jednostranně vedeného rozhovoru - Rusko je nová země a není to Sovětský svaz. Přesto mnozí ustrnuli někde v 60. letech minulého století a vše posuzují z tohoto pohledu.

Toto můžu naprosto podepsat! R^

Nejhorší na tom je, že takový zkostnatělý a realitě naprosto vzdálený postoj, dávající rovnítko mezi někdejším Sovětským svazem a současným Ruskem, je známkou toho nejhoršího nenávistného komunistického myšlení vinícího dnešní vnuky a pravnuky za někdejší činy jejich dědů a pradědů, které byly navíc vykonány v naprosto jiném a nesrovnatelném politickém a mezinárodním prostředí. Rv

+45/−13
17.4.2017 20:55

V27ě23r93a 86V52y91o71r43a24l21o63v50á 6948936155939

Pěkná blbost. Odkaz Sovětského svazu je v současném Rusku stále živý. Využívá a podněcuje ho i Putin

Jeho výrok, ve kterém označil rozpad Sovětského svazu za největší geopolitickou katastrofu 20. století, se od roku 2005, kdy byl pronesen, stal v podstatě kultovním. Podobně jako úderné filmové hlášky je opakován a citován více či méně vhodně a více či méně je vytrháván z kontextu. A to kdykoliv je třeba v několika slovech poukázat na vybrané aspekty současného režimu – jeho velmocenské choutky a autoritativní charakter i agentskou minulost současného prezidenta.Dle výzkumů relativně spolehlivé agentury Levada Centre z letošního prosince 66 % Rusů lituje rozpadu Sovětského svazu, srovnávat tedy dnešní Putinovo Rusko a CCCP není až tak docela od věci...

+15/−17
17.4.2017 21:22
Foto

K41a37r11e85l 79C70a76c40h 8429974545134

Co je na tom špatného? Já také lituji rozpadu Československa, aniž bych litoval, že skončilo privilegium vedoucí úlohy KSČ. A co - Němcům jsme již odpustili, nebo v nich vidíme stále nácky? Jděte do háje s nějakými odkazy. Smiřte se však s tím, že současné Rusko musí již z principu usilovat o udržení jakéhosi statutu velmoci, právě tak, jako nás o tomtéž neustále přesvědčuje USA. Velmocenská politika není odvislá od ideologie, ale od státního potenciálu. Vedoucí osobnost takového státu má také velkou odpovědnost. Kdyby u vesla zůstal Jelcin, tak si supi Rusko rozebrali na součástky. Za pár let by Rusku nepatřilo nic, ani ta pitná voda, jako u nás. Stali by se kolonií. Putin to stačil v poslední chvíli zarazit a tak je pro lidi neschopné objektivity Putler.

+38/−8
17.4.2017 22:07

P48e32t90r 23Š66e13v43č90í63k 3661375487185

Další naivní, proruský panáček...co Putin zarazil? Vždyť jen loni Rusko prodalo (zprivatizovalo do rukou zahraničních fondů a dalších společností) podíly ve společnostech podnikajících s ruským přírodním bohatstvím za skoro miliardu rublů. Například v producentovi diamantů Alrosa, ropné společnosti Bašnefť a ropné společnosti Rosněfť. například 20% Rosněfti koupil Katarský státní fond a švýcarská společnost Glencore. A dalších 19% Rosněfti vlastní "jestřábi" z britského BP a tak by se dalo dlouho pokračovat. Rusko potřebuje každý dolar a jen pouhou devastací své druhohorní podstaty je nezíská...

+6/−22
17.4.2017 22:16
Foto

K49a67r32e50l 13C43a78c59h 8769474785444

Naivní možná, ale z čeho usuzujete, že proruský panáček? Jestli Vás to zajímá, tak ani proruský, ani proamerický, ani pročínský, ale pročeský - to ano. Jsem zásadním odpůrcem lézt komukoli do zadku a na druhém vidět jen vše špatné, abych se zavděčil tomu, komu v zadku vězím. Jsem však také odpůrcem názoru, že jediná správná správa věcí veřejných je demokracie. A jsem zásadním odpůrcem násilného vnucování demokracie tam, kde k tomu lidé nedošli vlastním vývojem. Každý způsob správy věcí veřejných má k tomu, aby mohl fungovat, své nutné podmínky, bez kterých se neobejde. Proto je v některých oblastech světa, kde tyto podmínky chybí, autoritativní způsob správy věcí veřejných jediným schůdným řešením - konec konců, je to historicky ověřeno.

+29/−6
17.4.2017 22:55

V77á25c55l45a62v 54K53o47p67ř94i90v30a 1494830915591

Vy jste borci volající po autoritativní státní zprávě? Historicky by to mělo být i u nás ne?

+3/−6
18.4.2017 6:09
Foto

K23a39r73e10l 61C77a39c13h 8549894395634

Nikdo tu po autoritativní státní správě nevolá, pokud byste četl správně. S demokratickým způsobem státní správy, když si poctivě přiznáme, máme velké problémy i my sami. A to máme pro tento způsob správy téměř ideální podmínky (minimální zastoupení národnostních menšin, velmi nízká religiozita a poměrně vysoká průměrná vzdělanost obyvatelstva). Tam, kde tyto podmínky chybí, je téměř nemožné demokratický způsob udržet, natož jej tam násilně instalovat. Proto nevolám po autoritativním způsobu státní správy, ale připouštím, že pro státy s chybějícími předpoklady je vhodnější. Rizikovým faktorem je pak samozřejmě osoba diktátora - příklad : Atatürkovo Turecko se s osvíceným sekulárním diktátorem začalo přibližovat evropským demokraciím, kdežto Erdoganovo Turecko s islámským současným téměř již diktátorem se bude demokraciím na hony vzdalovat.

+17/−1
18.4.2017 13:51

J75a52r71o83s21l77a87v 87B86r55ü10m22m82e11r 4497530752110

Ne, historicky máme tradici demokracie, hodně dlouhou, samozřejmě postupně, od zemských sněmů, přes postupnou demokratizace Rakoiska Uherska atd.

Rusko demokracii reálně zažilo až v roce 1991 a dopadlo to katastrofálně.

0/0
19.4.2017 0:49

P10e28t51r 28S46k46á73c78e82l 6104849529

Podobně něco takového proběhlo v USA. Viz:

„Americkýnárod je výborným příkladem národa, který přešel odbarbarství k dekadenci, aniž by poznal civilizaci..“ » AlbertEinstein.

+3/0
19.4.2017 22:34

J90a72r24o89s71l25a33v 17B19r71ü95m14m71e67r 4397600272600

Ano, ten výrok je vytrháván z kontextu, a děláte to hlavně vy.

0/0
19.4.2017 0:45

J38a84r37a 53R89a20n21k 1561156349201

"Rusko je nova zeme a neni to Sovetsky svaz"

to vypada na zvaci dopisy, kdy se z "nejkagebactejsiho" prezidenta, ktery v podstate jedna tak jako turecky Erdogan, zakazy, cenzura, vrazdy novinaru a nepohodlnych, jak vubec muzete neco takoveho napsat? Tak jako Erdogan chce novy sultanat, tak chce Vladimir obnovit Stalinisticky SSSRRv

+3/−25
17.4.2017 21:49

I41v94a86n 12Š44t63í37p97e91k 3392338300679

No, vy na Marsu to víte nejlíp, co!

+18/0
17.4.2017 23:50
Foto

P90a37v32e47l 56M78a17c22h61a31č71e98k 5251472813

Pokud to nevidíte a nevnímáte ty postupné krůčky tímto směrem vedoucí (viz. plebiscit o víkendu v (Turecku), je skutečně jen a jen váš problém.

Zkuste si na tento svůj postoj vzpomenout za pár let a možná, opakuji MOŽNÁ, si jich budete v soukromí koupelny před zrcadle vrazit.

To možná se týká jen vás, nikoliv předpokladu vývoje.

+3/−1
18.4.2017 7:56
Foto

L14u77d24ě19k 98M95a76z76u18r11e37k 7130116621349

Velevážená madam Rank!

Pokusím se Vám objasnit, jak a proč "můžu něco takového napsat" (i když si myslím, že ve Vašem případě to je pravděpodobně marné):

Erdogan opravdu pracuje na získání neomezené moci a chce v podstatě nejenom obnovit sultanát, ale chce ho rozšířit do celé Evropy a stát se tím sám nesmrtelným. A bohužel se mu to daří, protože má v zádech fašistickou islámskou ideologii, pomocí které tak činí! Je to úplně stejné, jako když Hitler nastupoval k moci v 30. letech minulého století. Tady s Vámi mohu souhlasit. R^

Ale Vaše paralela s Putinem (který údajně chce obnovit Stalinistický SSSR) nemá absolutně žádné opodstatnění! SSSR byl postavený na komunistické totalitní ideologii, která byla překonána a kterou si dnes lze nanejvýš připomínat jako nepřijatelné svinstvo postavené mimo zákon. Na něčem takovém již dnes nelze jakékoli velmocenské choutky Ruska vůbec stavět, ani z něčeho takového Putina vůbec podezírat.

Dnes je to přesně naopak - pokud chcete kritizovat totalitní ideologii, měla byste se namísto Ruska raději zaměřit na reálně existující praktiky Bruselu a EU! Ta se dnes stále více stává novodobým totalitním Sovětským svazem! A chce "utužovat, sjednocovat, nařizovat, řídit, trestat, stanovovat, vytvářet "tvrdá integrační jádra", znemožňovat vystoupení, unifikovat ....!" A ti, kteří tak z centra činí, ptají se obyvatel Evropy, zda to takto chtějí?

Deficit demokracie je v současné EU obrovský, neschopnost a bohorovnost vůdců EU je podobná, jako byla u někdejších komunistických vůdců socialistického tábora.

Proč namísto jakýchsi ničím nepodložených ruských chimér a údajných hrozeb nekritizujete tyto věci? Obdivujete snad tyto novodobé totalitní praktiky? Nebo jste ustrnula myšlením někde v polovině minulého století a nevidíte si sama ani na špičku nosu? Rv

+26/0
18.4.2017 9:46

P31e14t64r 68S61k62á86c73e10l 6364279969

Deficit demokracie je v současné EU obrovský, neschopnost a bohorovnost vůdců EU je podobná, jako byla u někdejších komunistických vůdců socialistického tábora.

Tohle mi připomnělo, jak se před rokem 1989 označovali tehdejší funkcionáři: "Novodobá šlechta". I když se skutečnou šlechtou neměli pranic společného. Protože...lidské je chybovat, ale šlechetné je odpouštět. Takže paní Rankové odpusťte, není zlá. Jen trochu méně či jednostranně informovaná.

+2/0
19.4.2017 22:38

I79v72o 24B12o29u26š55e 5922247248

Konkretne muzete popsat ten deficit demokracie? (Rum, Pomazankove maslo a zahnute okurky prosim vynechte)

0/0
20.4.2017 18:33

J24a31r71o24s59l23a45v 28B75r15ü59m36m10e67r 4447560852280

Ruský režim není komunistický,ale má prvky fašismu, nebo i nacionálního socialismu (bez rasismu). Putin pokračuje spíče v duchu imperiálního catského Ruska, ne sovětů.

Jako agent KGB věděl jasně, že socialismus je nesmysl.

+1/0
19.4.2017 0:52

O26t14o 24J82u80r97n96e13č93k98a 2183850551683

Srandovní, jak ti tradiční bojovníci za toleranci, svobodu a lásku reagují víceméně stejně. Na článek o špatném výkonu novinářky-svazačky, jen nálepky: komouš, nácek, putinuv agent, protiproud...

.

Jakoby nešlo reagovat trochu uměřeně. Můžu mít názor jakýkoli na ta témata, ale můžu současně rozeznat určitou umanutost některých moderátorů, kteří už ani nepředstírají, že se nesnaží býti opinion makery. Smetana, stejně jako Tvarůžková, jsou těmi "Jambory" dneška. Určitě by šlo mít protiruský názor a nebýt kvůli tomu hned hysterický, umanutý a fanatický, jako jsou tyto "rudé feny".

+53/−5
17.4.2017 20:07

V20á17c88l43a95v 46K12o72p37ř80i60v21a 1474530725561

Mám pocit, že slabší výkon předvedl Kusturica, když nebyl schopen unést otázky.

+6/−18
17.4.2017 20:21
Foto

M67i72r40o36s75l19a98v 41M49a72c27e56k 5291465200882

to je naprosto jedno. otázky byly útočné a zcela mimo mísu. takto darebácky by se normální redaktor chovat neměl.

+28/−6
17.4.2017 20:42

V58á89c26l91a77v 11K59o48p26ř53i76v43a 1314680605521

Útočné otázky;-D

+5/−6
17.4.2017 21:51
Foto

V39l47a41d45i55m29í92r 11K17r57o92u33p29a 8557538891692

A jak víte, jaká ta "mísa" rozhovoru měla vlastně být...?

0/0
21.4.2017 16:08



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.