Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

0 0
možnosti

A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG;-D.

0 0
možnosti
TD

V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.

Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.

Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.

0 0
možnosti
VV

V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.

A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.

1 0
možnosti
Foto

;-) Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII:-(

Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí":-/ Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.

0 0
možnosti
PA

P93e76t89r 56A28g46u24l67á44r

27. 3. 2017 14:20

Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki

0 0
možnosti
PA

P45e25t25r 67A69g27u34l87á23r

27. 3. 2017 13:33

Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.

1 0
možnosti
Foto

S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.

3 0
možnosti

Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS