Děkujeme za pochopení.
H17a83n53a 60V75l44k73o96v39á
Pane Krákoro- pročetla jsem diskusi a usoudila, že zasloužíte zvláštní příspěvek....vaše dcera si nedokáže zavázat tkaničky (což je základní dětská dovednost) a vy máte tu bohorovnost kázat zde o tom co byste dělal jako ministr školství?
To je neuvěřitelné. Vlastně je to uvěřitelné - kolik analfabetů a Neználků se plete do poměrně odborné problematiky jako je vzdělávání dětí.
Přesvědčuje mne to jen o tom, jak je tato činnost společensky nedoceněná. Chirurgovi by asi pan Krákora neradil kdy mu má uříznout nohu v případě sepse...
V35i11l29é45m 21B56a75r66á89k
Perfektní článek. Nevím, jestli jste ten rozhovor poskytla Vy, ale pod tímto textem je naopak celý zástup ublížených rodičů.
http://ona.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170322_092525_deti_pet
J82i20ř82í 54K58r59á27k88o49r30a
Zajímavé. Máme spíš opačnou zkušenost. Moje dcera prý nemůže do školy, není připravená a paní učitelka navrhuje odklad. Důvodem je, že neumí zavázat tkaničky. Na cizích botách, protože sama má všechny na suchý zip. Tak jsem jí to za jedno odpoledne naučil, aby paní učitelka nedělala problémy. A teď čekám, s jakou krávovinou přijde dál.
J66a62n70a 36K26o89z94á26k43o89v80á 62V68o28l21r60á71b51o45v76á
No ale zase - ti inkludovaní se přehoupnou základkou, pak střední školou a představte si třeba ADHD kuchaře s asistentkou, jak servíruje v hospodě guláš s pěti. Nebo taková pokladní třeba v Bille, jak jí peníze pomáhá přepočítat asistent, aby se nespletla. Nebo klidně i výš - poslanecká sněmovna by mohla inkludovat další mentálně postižené jedince. Asistenty tam přece už mají a dobře placené.
J79i49ř42í 11K33r20á72k40o91r28a
Jaký problém bude mít v práci kuchař s ADHD, že bude potřebovat asistentku?
V68i20l11é63m 49B48a61r44á17k
Souhlas.
Nesouhlasím s inkluzí Může slepý řídit auto?
13. 04. 2016 12:55:12
Nechci platit zbytečné asistenty pro nevychované děti. Nechci, aby moje děti vinou inkluzování mělo ještě horší vzdělání než dnes. Nechci, aby moje děti byly ohrožovány agresory, kteří jsou omlouváni „papírem na hlavu“.
V92l47a26d34i13m38í57r 59T35e36m70l98í79k
Školství není jedinou sférou, která chátrá. Po sametu bohužel, všichni, co si sedli do vedoucí funkce, si vehementně stavěli pomníky. Bez ohledu na to, že dosavadní bylo třeba i funkční a na slušné úrovni. Takto dopadlo nejen školství, ale i zemědělství, textilní i sklářský průmysl, vzdělávaní ve zdravotnictví... Níže je to v jedné odpovědi o Norsku uvedeno, mají pro inkluzi zvláštní třídu v rámci téže školy, my měli vyčleněné celé školy... Kam dal oči náš pos.lanec či ministr, který tam byl a "vylepšil" to ve svém návrhu pro naše školy tím, že děti, "kterým to jde pomaleji", budou ve třídě s těmi "rychlejšími"?
Ti "pomalejší" si totiž také zaslouží zažít úspěch, a ten ve třídě s těmi "rychlejšími" nezažijí ! Jak se zdá, i ti Norové toto vědí....
J74i71r84i 38N45o20v14a84k
Jedenáctý bod měl být na prvním místě! :-)
J79i52ř62í 74K77r87á66k46o90r82a
Problém je hlavně v samotném státním školství. Je to fabrika. Je určeno k masové výrobě produktů.
Samotný školky jsou určeny k výrobě prefabrikátů. Prefabrikáty potřebuje fabrika, neboli základní škola. A potřebuje je mít přesně obrobené, jeden jako druhý. Proto má školka tabulky, podle kterých děti hodnotí. V tabulkách jsou proloženy údaje o schopnostech jednotlivých dětí napříč věkem a porovnávají se se vzorovou tabulkou, která určuje vývojový cyklus standardního prefabrikátu. Jakmile se prefabrikát odchýlí, neprojde výstupní kontrolou kvality a je označen jako vadný. Dostane odklad, tedy další dobu ke zformování do tabulkové podoby, kterou by škola mohla akceptovat.
A pozor. Prefabrikát nemusí být vadný jen proto, že je nedopracovaný, ale může být vadný i proto, že už začíná získávat tvar produktu. Když třeba dítě jde do školy s tím, že umí číst, psát a nedejbože třeba i počítat, je vadné také. Fabrika má totiž přísně a tabulkově nastavené procesy a nebude se přece přizpůsobovat jednomu vadnému fakanovi. Škola totiž vezme hotové prefabrikáty a začne je tvarovat podle předem definovaných výrobních procesů. Ty procesy nadefinovali ouřadové podle toho, co si myslí, že by společnost mohla za 15 let potřebovat za produkty. Ti ouřadové jsou totiž vědmy, věští z kávové sedliny a říkají - tak v roce 2030 budeme potřebovat 150 tisíc truhlářů, 230 tisíc zedníků, 200 elektrikářů a v neposlední řadě 5 milionů sociologů a filozofů do McDonalda a KFC.
Takhle hezky to naplánují, naprogramují základní a střední školy, a ty pak vyrábějí požadované množství požadovaných produktů.
Jak krásný to svět, do kterého se děti rodí, co?
J49i47ř58í 89Č48u30m22p98e18l11í92k
Připomněl jste mi Červeného trpaslíka
F51r89a93n47t85i29š95e69k 36V61e68s47e61l32s24k13ý
Máte SPgŠ nebo jakou kvalifikaci?
J11i31r47k79a 55B70r83u72n81n12e56r
Vlastně se ptáte jaký na to má papír. To je nejdůležitější, bumážka.
P86e59t76r 94Š16i57n51d94e11l87á36ř
O tom, že papír snese všechno, je paní ministryni Valachové známo velmi dobře a v tomto duchu podle toho také ty svoje výchovné memoáry koneckonců vymýšlí a píše!!!