Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Odkud a kam by mely ty vlaky rychlosti 200-250km/h po Ceske republice jezdit?

0 0
možnosti
LJ

Jako dlouholetý uživatel železnice mám radost, když mi cesta z Ostrava do Prahy místo někdejších osmi hodin trvá jen hodiny tři. A těší mne, že to bude rychlejší, i když se toho zřejmě nedožiji.

0 0
možnosti
LK

L66u57b73o72š 39K43r76i21m30l

20. 2. 2017 19:57

Mohu se Vás jako odborníka zeptat, kde budou zastávky na VRT tratích?

1 0
možnosti
Foto

Nesdílím váš optimismus, i když jsem fanda VRT. Otázkou je, jestli u nás vůbec mají smysl, při rozměrech naší republiky. Dokážu si představit např. trať Drážďany - Praha - Brno - Vídeň. Ale vzhledem k tomu, že by to naši lidé používali tak z 10% a zbytek cizinci, tak to je přesně příklad, kdy by to měla financovat EU (a nikoliv dotace pro kdejakého Babiše). My bychom se měli podílet právě tak těmi 10%. Nebo více, ale pak by trať musela umožňovat i provoz souprav s nižší rychlostí, tedy nákladních.

0 0
možnosti
MS

Já mám také pár vysokorychlostních tratí.Kuchyně-WC,Obývák-WC,Ložnice-WC....

1 0
možnosti
Foto

I70v53a68n 17M78a81r75e87k

20. 2. 2017 19:00

Nesdílím Váš optimismus p.Kolovratníku. VRT v našem "provedení" si dost dobře dovedu představit . Zřejmě něco ve stylu "rychlostních koridorů" tak strastiplně budovaných, zhusta s parametry vedlejších tratí někam do Horní Dolní. Už jen ty úrovňové přejezdy na nich , ty opravdu "nemají chybu" Rv

0 0
možnosti
Foto

Přípravy na přípravu vskutku nabírají tempo. Za 13 nebo za 18 let se možná začne VRT Praha-Brno stavět. Postaví se horko-ťažko prvních 5 km a potom bude stavba pokračovat v duchu dvou dodnes velmi známých vývojových fází socialismu. Tedy přesněji: 1. fáze - potíže růstu a 2. fáze - růst potíží....!!!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS