Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Elektrobusy se právě proto testují, aby Dopravní podnik věděl, jak jsou pro něj výhodné.

0 0
možnosti
ZH

Tak nevim, jestli je čistej elektrobus to nejlepší řešení. Je totiž , podle ČT. 5x dražší, než obyčejnej bus. Jako naprostýmu laikovi se mi zdá ideální kombinace trolejbus-elektrobus v jednom, kdy hlavní část trati se jede po drátech a zbytek na baterky. Ale je to jen můj osobní dojem. :-)

0 0
možnosti
VV

Co vim, praha mela elektrobusy na zkousku vypujcene z Vidne.

Kdybychom vydrzeli jeste sto let upet pod rakouskem, mohly elektrobusy jezdit po Praze celkem bezne.

0 0
možnosti
Foto

Čím bude více elektrobusů, elektroaut, tím víc bude třeba elektrického proudu, tím víc bude třeba spálit uhlí.

0 0
možnosti
VV

Nebude, CEZ ma proudu z tlemelina tolik, ze nevi kam ho vyvazet.

0 2
možnosti
JB

Nevím jaké typy elektrobusů máte na mysli, ale poslední typ SOR, který Praha zkouší má plně elektrický pohon, vč. topení a dojezd cca 260 km, což mi přijde celekm slušné. Přes sběrač se dobíjí z přípojky tramvajové troleje a dobití trvá asi hodinu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS