Děkujeme za pochopení.
J49a53n 55Z33i56e81g17l27e96r
Elektrobusy se právě proto testují, aby Dopravní podnik věděl, jak jsou pro něj výhodné.
Z10b19y34n41ě43k 27H21l38á87s47n75ý
Tak nevim, jestli je čistej elektrobus to nejlepší řešení. Je totiž , podle ČT. 5x dražší, než obyčejnej bus. Jako naprostýmu laikovi se mi zdá ideální kombinace trolejbus-elektrobus v jednom, kdy hlavní část trati se jede po drátech a zbytek na baterky. Ale je to jen můj osobní dojem.
V35o44k26o25u84n 98V52l93a40d69i81m65i75r
Co vim, praha mela elektrobusy na zkousku vypujcene z Vidne.
Kdybychom vydrzeli jeste sto let upet pod rakouskem, mohly elektrobusy jezdit po Praze celkem bezne.
J65i98ř87í 15K82i50n19d16l
Čím bude více elektrobusů, elektroaut, tím víc bude třeba elektrického proudu, tím víc bude třeba spálit uhlí.
V49o47k70o51u56n 43V71l48a87d57i91m62i87r
Nebude, CEZ ma proudu z tlemelina tolik, ze nevi kam ho vyvazet.
J19i38ř18í 70B82o64č32e66k
Nevím jaké typy elektrobusů máte na mysli, ale poslední typ SOR, který Praha zkouší má plně elektrický pohon, vč. topení a dojezd cca 260 km, což mi přijde celekm slušné. Přes sběrač se dobíjí z přípojky tramvajové troleje a dobití trvá asi hodinu