Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud si vzpomínám, tak ta skupina JC Decaux svého času zastřešila zastávky, postavila veřejná WC, předělala sloupky a zábradlí. To byla investice, která se musí vrátit. Neposuzuji zda je dnešní zisk úměrný či ne. Konstatuji, že tenkrát dle mě nešlo ani tak o zisk, ale o neschopnost pražského DP to vše zajistit sám, případně si to finančně spočítat. Nikdo tu prostě v 90. letech ty zkušenosti neměl. A všichni byli rádi jak se najednou nádherně změnily všechny zastávky.

0 1
možnosti
Foto

Nic proti. A kdy asi tak - podle Vás - se ten zisk vrátí, aby pak bylo možno případně uvažovat o dalších investicích nebo jiné výnosné a rovněž oboustranně výhodné spolupráci?

Jinak, abychom si nalili čistého vína: předěláním zastávek, zřízením reklamních WC, reklamních panelů např. v metro, atd. si firma JDC vytvořila unifikovaný, typizovaný systém umisťování reklam - a proto pro ni bylo pochopitelně výhodné nabídnout předělání všech zastávek, které do té doby byly i z hlediska reklamních ploch "každý pes-jiná ves". ;-)

0 0
možnosti
Foto

Otázka zní, zda MHD poskytuje pro ní pouze nasmlouvanou plochu a Rencar pro ní hledá zákazníky, a nebo je to jinak.

1 0
možnosti