Děkujeme za pochopení.
T84o21m26á42š 25F17l37a53š53k27a
Pokud si vzpomínám, tak ta skupina JC Decaux svého času zastřešila zastávky, postavila veřejná WC, předělala sloupky a zábradlí. To byla investice, která se musí vrátit. Neposuzuji zda je dnešní zisk úměrný či ne. Konstatuji, že tenkrát dle mě nešlo ani tak o zisk, ale o neschopnost pražského DP to vše zajistit sám, případně si to finančně spočítat. Nikdo tu prostě v 90. letech ty zkušenosti neměl. A všichni byli rádi jak se najednou nádherně změnily všechny zastávky.
M83a50r14t70i53n 50F54a37l62t20ý89n
Nic proti. A kdy asi tak - podle Vás - se ten zisk vrátí, aby pak bylo možno případně uvažovat o dalších investicích nebo jiné výnosné a rovněž oboustranně výhodné spolupráci?
Jinak, abychom si nalili čistého vína: předěláním zastávek, zřízením reklamních WC, reklamních panelů např. v metro, atd. si firma JDC vytvořila unifikovaný, typizovaný systém umisťování reklam - a proto pro ni bylo pochopitelně výhodné nabídnout předělání všech zastávek, které do té doby byly i z hlediska reklamních ploch "každý pes-jiná ves".
J68i29ř27í 45Ř34e80z46n75í49k
Otázka zní, zda MHD poskytuje pro ní pouze nasmlouvanou plochu a Rencar pro ní hledá zákazníky, a nebo je to jinak.