Děkujeme za pochopení.
T31o50m14á60š 52N62o71v35o76t32n75ý
Pokud byste si chtěli přečíst totéž, ovšem bez toho jak chudák Loprais dělal reklamu proradnému americkému managementu, tak zde je témeř osm let starý článek:
T42o86m47á89š 72N30o56v41o54t78n66ý
Proč jste nenapsal, ve kterém roce měl p. Loprais 5900 hrubého?
V40á77c40l31a51v 54R43ů42ž54e24k
...psal, v roce 1985, což byly velmi slušné až nadstandardní peníze a s USA neměly nic společného...
P73e81t38r 73U28h80e71r
Tenhle člověk ničemu nerozumí, ale o všem píše. Hlavně že je to aspon trošku namířeno proti Americe.
V21l33a27d37i64m83í59r 41H40r94u31b27ý
Nadpis je velice nepřesný. PAN Loprais dělal reklamu značce 'tatra'. Ta reklama byla nezbytná, aby značka auta, které po rozpradu RVHP nikdo nechtěl, přežila. Přežila i díky té reklamě (a penězům, které do celé automobilky vložili ti zatracení Američané). Vstala díky tomu z mrtvých (nebo alespoň ze smrti blízkého kolapsu).
Hezký rok 2016.
V55l19a91d96i50m44í66r 27H81r35u20b47ý
Ta stoupání, popisovaná v šestém odstavci byla simulovaná, nebo umělá? On to je totiž dost podstatný rozdíl.
J17a23n 60C57h72r70á90s57t44e18k
Pěkné. Není nad osobní vzpomínky. Pan Loprais byl opravdu pan řidič a zaslouží si uznání. I Vy za článek
P36e51t12r 56U28h97e90r
Za co konkrétně v tomto článku zaslouží Olšer uznání?
P56e32t26r 86V45y32s44o32č47a71n
Hezká vzpomínka na jednoho velkého sympaťáka.
Dík.
A46n54t60o73n25í14n 76T17i20c87h50e81r59a
Ale houbeles, Vysočan. Olšer potřeboval Lopraise jen jako kulisu pro pravidelnou dávku jedu směr Atlantik