Děkujeme za pochopení.
L80i50b29o87r 82F73l80e89i81s69c83h38h17a17n94s
Že by se usvědčil i OPEL? http://www.kfz-betrieb.vogel.de/technik/articles/509064/?cmp=nl-125
J95o39z55e85f 76B66á85l37i66n42t
No konečně! První článek, který jsem zachytil, jenž píše k věci, fakta nikoli jen naprosto neodborné řečičky z doslechu.
Myslím že je to jasné - svět se zbláznil. Je nás už tolik a trpíme takovou nadprodukcí že nevíme co roupama. Proto vymýšlíme nesmysly přičemž spolu nemluvíme a jedinou snahou 'KAŽDÉHO' je podvádět jakýmkoli způsobem jen aby se sám prosadil. Ono by nebyl takový problém objektivně zhodnotit zda dieslové motory v osobních autech jsou skutečně tak zásadní problém pro životní prostředí aby se jich lidstvo vzdalo ale je dost vlivných kteří jakékoli hodnocení ovlivní, investují libovolné prostředky aby si zajistili jiné odborné stanovisko, protože díky tomu budou své výrobky (motory, auta) prodávat a vydělávat na tom. Stejně tak by nebyl problém šlápnout pumpařům na krk a za pár měsíců vyčistit trh od pančerů - máme tolik nezaměstnaných že by mohli být na 'na každé benzínce každý den' a když se těm nepoctivcům zabaví celý majetek (je to předse v zájmu nás všech tak proč si to takto nenastavit) tak by se ti inspektoři nejspíš v pohodě zaplatili. K tomu ale není vůle, všichni chtějí vydělávat a mít se lépe a lépe a pokud možno co nejméně makat. Navíc jsem evidentně úplně zmagořili 'demokracií' - jak to že jsme si to nastavili tak že nesmíme zveřejňovat jména podvodníků které jsme navíc odhalili za naše společné peníze (vždy obch.inspekce a všechny další instituce jsou placeny s daní nás všech!), to už fakt nejsme normální?
Obecně vzato, když nad tím znovu a znovu přemýšlím, chceme se mít lépe než co jsme schopni jako lidstvo vytvořit. Proto bloudíme v kruzích, stále lepíme jeden průšvih jiným. Pokud se globálně jako lidstvo neusromníme tak z toho není cesta ven.
J40a28r69o84m71í98r 15P65e56t14ř23í43k
Tohle je hodně vysoká politika.
Majitelé světového mainstreamu sídlí za oceánem a mám obavy, že informace o tom, že podvádí i jiní výrobci automobilů do svých médií nepustí. Pokud ano, tak to budou pouze evropští výrobci.
Toto je cílený boj ze strany USA na oslabení Evropy a možná i nátlak na podepsání TTIP, které ze strany EU pořád vázne.
V95l25a73d60a 33S28i47m29o33n90i35k
S technickými argumenty budu povětšinou souhlasit., Ovšem s omluvou, že ostatní do dělají také - to mi připadá taková klausovská laciná výmluva "co bych přiznával, když to rozhodčí nepíská" (VK osobně).
Hodně divné je přesné načasování na autosalon ve Frankfurtu a hysterie dokola. Z pohledu bezpečnosti je to rozhodně menší problém než smrtící airbagy Takata nedávno, které rozhodně prvními stranami novin neprošly.
Důležité je ale porozumět motivaci - bonusy vážení, bonusy manžerů a odměny, eventuálně tržní cena akcií. To bude hlavní motor na lži a podvody, a tady se jde doslova přes mrtvoly.
T75o11m11á93š 23P63í90c30l
Já po Volkswagenu neplivu. Naopak mám respekt ke všem, kdo nesmyslné předpisy z hlav totalitářských extremistů nedodržují (ať to jsou máničky za komoušů, nebo politicky nekorektní novináři, popř. firma Voklswagen za dnešní EU garnitury). Firmě přeji hodně štěstí, a budu-li na to mít, koupím si její auto.
B64o43h59u62s10l98a65v 17H11u38d53z91i25e21c89z61e92k
Nejak se muj clanek ztratil, tak jeste jednou s malym dovetkem na konci:
"VW sice přiznává, že vozidlo rozpozná, že se nachází v emisním testu, u ostatních výrobců však dochází k provozním režimům, které ukazují na "rozpoznání" že se v emisním testu docela jistě nenachází!".
Vysvetlil jste to naprosto jasne. Priznavam, ze jsem rozpoznal, ze se nachazite v emocnim testu, u ostatnich blogeru vsak dochazi k provoznim rezimum, ktere poukazuji na "rozpoznani", ze se v emocnim testu docela jiste nenachazite!
Jak bych to rekl jinak a jednoduse: VW to pokazil. Poukazovat na to, ze ostatni take radeji mlci je nefer. Asi stejne, ze kdyz jini kradou, tak mohu take i ja, akorat mam tu smulu, ze mne chytli.
Mimochodem, vite kolik skodliveho metanu vypousteji kravy v Indii a na Novem Zelandu? Ty bych take zaradil do emisnich testu. Akorat by farmari priznali, ze krava rozpozna, ze se nachazi v emisnim testu ....... atd ......
B34o13h48u93s88l24a48v 91H92u82d70z15i90e11c65z82e71k
"VW sice přiznává, že vozidlo rozpozná, že se nachází v emisním testu, u ostatních výrobců však dochází k provozním režimům, které ukazují na "rozpoznání" že se v emisním testu docela jistě nenachází!".
Vysvetlil jste to naprosto jasne. Priznavam, ze jsem rozpoznal, ze se nachazite v emocnim testu, u ostatnich blogeru vsak dochazi k provoznim rezimum, ktere poukazuji na "rozpoznani", ze se v emocnim testu docela jiste nenachazite!
Jak bych to rekl jinak a jednoduse: VW to posral. Poukazovat na to, ze ostatni take radeji mlci je nefer. Asi stejne, ze kdyz jini kradou, tak mohu take i ja, akorat mam tu smulu, ze mne chytli.
J77a62n 64M20a59t34o61u40š28e94k
když už chce někdoplivat, tak by alespoň měl vědět co dělá. Nejsme vševědec a všeuměl, který znávšechno na světě, ale například zmiňovaný motor E6 pro Peugeot 308 známrelativně dobře. Nevím, zda si autor dělá srandu, nechal si článek od někud přeložit googlem a nebo co. V popisugrafu měřených parametrů je uvedeno, že systém odvětrává systém vstřikování ABs pravidelností 15s. Dovoluji si upozornit, že nádrž není jakkoliv odvětrávánapřes řízený ventil ale přes 4 hadičky a membránu z goretexu, která zajišťujeneustálé vyrovnávání tlaku vpouštěním vzduchu do nádrže. To co zřejmě měl autorna mysli je aktivace čerpadla pro vyvození tlaku ve vstřikovací větvi systému.K rozčarování nad tím, že to bylo až za 400 sekund není dodáno dostatekinformací aby mohla být informace znepokojivá, například při venkovní teplotě-15°C to může být až po 1200 sekundách. Systém v prvé řadě musí počkat, až seSCR katalyzátor zahřeje na provozní teplotu 180°C, do té doby je reakceneúčinná a nemá proto význam vstřikovat AdBlue, které by pouze tvořilo krystalyve výfukovém potrubí a nedošlo by k rozkladu na čpavek. Čpavek není spotřebovánvždy kompletně a zůstává uchycen v SCR jako rezervní zásoba právě pro tytoúčely. Také je nutno podotknout, že studený motor neprodukuje zvýšené množstvíNOx a je možné regulovat jej pouze pomocí EFR ventilu. A závěrem je nutnéupozornit, že efektivita odstraňování NOx systémem SCR je kontrolována pomocísnímače NOx, který musí dle litery normy informovat řidiče o neúčinnostisystému a znemožnit vozidlu po 1.200 km další jízdu, takže pokud by nebylovstříknuté dostatečné množství AB, vozidlo by se samo zastavilo. Takžedoporučuji nejprve nastudovat jak která technologie funguje, poté se pustit donějakých měření a až nakonec začít vypouštět bubliny.
L46i43b59o88r 21F41l30e38i87s81c56h74h28a20n69s
Systém mám nastudován podobně jako Vy (asi jako školitel Peugeot centra), ale Vy jste si asi nečetl text, co jsem psal. Nepsal jsem o -15 °C. Psal jsem o naprosto stejných teplotních podmínkách. Jde sice jak píšete o "natlakování" systému, ale já o něm píši jako o "odvzdušnění" vstřikovacího systému močoviny pro lepší pochopení laické veřejnosti, protože močovina se skutečně dostává do potrubí vytlačením vzduchu z přívodního vedení, a pak, napadáte mne z něčeho, co jsem neudělal.
Tedy k Vaší nepozornosti, kterou Vám nemám za zlé (bojujete euforicky za Peugeota): Neplivu po Peugeotu! Jen jsem se podivil nad tím, že za za úplně stejných teplotních podmínek "natlakuje" močovinu se železnou pravidelností v začínajícím testu emisí po 15 sekundách (dle Vašeho by tedy musel mít katalyzátor už 180°C) , přičemž tohle při testovacích jízdách za stejných poměrů, ale s vyjetím na silnici nikdy po 15 sekundách neudělal! To je vše! Jen mne to udivuje, jak se systém za stejných okolností opakovaně a několikrát za sebou rozhoduje jinak na válcové zkušebně a jinak při výjezdu na silnici. Závěry nechávám na čtenářích.
Vygooglované, jak píšete, to nemám, vše (a mnohem více než o čem píši) jsem naměřil s kolegy, ostatní informace jsem čerpal ze stejných materiálů jako Vy a doplňoval jsem si je svými zjištěními. Odvzdušnění "nádrže močoviny" vynechme, o něm jsem se nezmiňoval a ani to s emisemi z výfuku nemá souvislost.
Jinak nebývalé rozdíly mezi hodnotami z homologačních testů NEFZ (válce) a na silnici (podobné WLTP) vykazuje mnoho značek vozidel. Takže možná i ve vlastním zájmu, z vědomosti či nevědomosti, šetřete síly a střelivo na další kola, která v diskuzích neminou ani váš oblíbený Peugeot, ale ani ostatní značky. Vysvětlovat jich bude muset asi víc.
L94i12b20o36r 87F18l53e42i37s95c81h73h77a85n63s
Hydepark s panem Vaculíkem pojmenovává problém dosti přesně. Spolu jsme také měření prováděli: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10252839638-hyde-park-ct24
J70i29ř11í 58B43e93č59v72á69ř
Konečně článek, který předkládá nějaké důkazy o pravděpodobném podvádění i jiných automobilek Také věřím, že v tom VW nejede sám..