Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když už se tu tak často srovnává Rusko a Německo (ač je to trochu mimo téma), rád bych podotknul ještě jednu věc: Němci napadli mnoho států, byli za to poraženi a následně potrestáni. Abych uvedl příklady: rozdělení země na dlouhá desetiletí, trvalá ztráta historických území na východě, Norimberský proces, a ač s ním principiá,ně nesouhlasím, tak i odsun Němců. SSSR napadl několik států, a výsledky těchto aktivit zůstaly na mapě dodnes v platnosti. Abych uvedl příklady: obsazení východního Polska, rumunské Besarábie, po válce trvalé změny sovětsko(rusko)-finské hranice (a příprava anexe Finska), zabrání Podkarpatské Rusi. Snad jediné, co se Rusovi nafurt nezdařilo, jsou Litva, Lotyšsko a Estonsko. Nepotrestány zůstaly vojenské agrese proti Maďarsku a Československu. Stále nechápu výhody principu, podle kterého mohl přímo zainteresovaný stát uplatnit v RB OSN právo veta. Kromě toho měl SSSR po roce 1945 rozhodující podíl na likvidaci demokratických zřízení všech států východní Evropy. 

Obloukem se vracím k tématu článku. Pár výše uvedených skutečností stačí k tomu, abych Filipa veřejně označil za lháře.

0 0
možnosti
JT

J48a77n 51T97i70c11h96y

13. 8. 2015 19:10

Největší chyba Rudé armády byla, že se v 1945 zastavila v Berlíně na demarkační linii. Sověti měli na to, aby protáhli až k Atlantiku a byl pokoj navždycky. Tak snad se z toho poučili a příště to udělají lépe, budou mít brzo příležitost a všichni slušní lidé jim v tom jistě pomohou vytlačit USA z Evropy. Aby byl konečně klid!

1 8
možnosti
Foto

to máte z nadměrného pití vodky, Jendo. Ale dá se to léčit....hlavu vzhůru

2 1
možnosti
Foto

I85v30a97n 69M77a37r60e51k

13. 8. 2015 16:51

Už z principu po Vás anti-karma ;-(Rv

1 8
možnosti
OS

Tož z teho slintu není vůbec jasné, kterou válku měl či neměl Sovětský svaz začít...

1 10
možnosti
VK

Tož esli je chyba v tom slintu, bo v čtenářovi Starém?

11 1
možnosti
KV

K13a17r23e58l 28V73o86v15e78s

13. 8. 2015 13:57

Jak je vaším dobrým zvykem, tak jste si dějiny polsko-ruské války upravil pro svůj propagandistický účel.

Polsko vyhlásilo samostatnost v roce 1918 s představou, že bude mít hranice jak před 200 lety. A vyrazilo na širou Rus získat západní Ukrajinu a velkou část Běloruska. A to útokem na Pskov, Minsk. Dohoda zprostředkovala koncem roku 1919 jednání a navrhla provizorní východní hranici Polska- Curzonovovu linii. S kterou nebyl nikdo spokojen. Poláci ještě chtěli asi o 500 km na východ, aby se dostali do pozic Polsko-litevské únie z 18.století.

V březnu 1920 začali Poláci dále útočit na východ s cílem dobýt Kyjev. V květnu 1920 se Sověti vzpamatovali a postupně Poláky zatlačili až před Varšavu, jenže tam vše prohráli. Polsko získalo velkou část Ukrajiny a Běloruska.

V září 1939 Sověti si pak vzali zpět území obsazené Polskem za Curzonovou linií. A vítězné mocnosti v druhé světové válce tuto linii Sovětům potvrdili.:-)

Jo Velké Polsko, když ho chci musím na to mít. A to je velký problém polských nacionalistů..

5 12
možnosti
JS

J61a62n 78S28e57m63i91k

13. 8. 2015 13:59

Jiste stejnym zpusobem vysvetlite agresi proti Estonsku, Litve,Lotyssky a Finsku na zaklade stejne dohody s Hitlerem jako utok na Polsko.

Zkuste to, jsem napjaty jak Estonci nebo Finove cteli zabrat "prastara ruska uzemi" a v nacionalistickem silenstvi znicit Rusko;-DR^

13 2
možnosti
Foto

I93v66a78n 79M42a44r26e48k

13. 8. 2015 13:25

No dík "za objev Ameriky" p.Ziegler .Nezačal jich o nic víc než ostatní velmoci, ba dá se říct že proti jedné jsou Rusi v tomto "oboru" naprostí amatéři  , Čest práci R^ Rv

6 11
možnosti
VM

Bezesporu s Vámi souhlasím. Nicméně bych dodal, že CCCP se nechoval jinak, než jiné armády jiných tzv demokratických zemí.

4 2
možnosti
JS

J87a13n 55S42e39m97i85k

13. 8. 2015 13:01

no, jako treba napadnout "spojence"  a "nejlepsiho pritele" jako v pripade CSSR, nebo fyzicky likvidovat prislusniky protinacistickeho odboje ve "spojenecke" zemi jako v pripade Polska a Armije Krajowej.....  to se opravdu chovali jinak nez "tzv. demokraticke zeme"

8 2
možnosti
RS

Kdyz se to z hlediska historie vezme Stalin se zamestnaval predevsim vyvrazdovanim vlastniho obyvatelstva. Valky vedl jen tak kdyz se naskytla prilezitost. Ta prisla napriklad na pozvani Hitlera do Polska. Rusky imperializmus ohrozuje svet i dnes. Idea evropskoazijske unie od Lissabonu az po Vladivostok je prece putinova doktrina. Ta se realizuje uz v Ukrajine.

6 10
možnosti
JC

Šílený nesmysl.

5 9
možnosti
JT

Jo jo, bolsevici delali pekny zverstva, ale na nacisty nemeli.

2 5
možnosti
LK

L58u33b47o42š 57K88r80i35m97l

13. 8. 2015 13:24

Dobrý den, V tomto si s Vámi dovolím nesouhlasit. Ačkoli koncentrační a vyhlazovací tábory vymysleli v Sovětském Svazu (Stalin), tak většinou mluvíme pouze o těch nacistických. Jsem přesvědčen o tom, že důvodem je pouze to, že Německo prohrálo válku a proto jsme získali o jejich fungování informace.

6 3
možnosti
FD

Komunisté jsou lidské zrůdy.

12 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS