Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Vážení blogeři, chvíli mi trvalo, než jsem přišla na to odkud paní Peldová čerpá. Protože stále něco hledám a navíc mě širokoúhlý monitor nevyhovoval, mám už léta, k některému typu své práce, vlastní úpravu stránky. Měla jsem kdysi stejnou i na užším monitoru.  Změny na kterou si tady stěžujete jsem si ani nevšimla. Váš problém to sice neřeší, ale docela zdatně jej to obchází.

1. mám nastavenou klidnou tmavou plochu na monitoru.

2. plochu internetu mám zúženou asi o 3 cm na každé straně, takže plocha monitoru tvoří po stranách klidný rámec.

3. mám trvale otevřenou záložku oblíbené (šíře asi 12 cm) sice se k článku taky nevztahuje, ale světlá plocha s řádky textu neruší, v podstatě ji nevnímám.

4. zbytek je článek, ale ten se mi sám nastavuje tak, že vidím psaný text (obrázky), vpravo pak vaší fotku a pod ní běhá nějaká reklama, která sice bliká a ruší, ale dá se pocitově odfiltrovat, protože je jen jedna. Tento pruh má zhruba též 12 cm.

Celkovou velikost mám nastavenou na 125%.

Chápu, že to většině nemusí vyhovovat, text je veliký a celé je to proti dnešním trendům nacpat co nejvíce informací na jednu plochu. Já tím ale šetřím, své duševní zdraví, které je mi přednější před opomenutím nějaké informace, jíž se mi takto nedostane. Taky si mohu vychutnat vaše krásné fotky, aniž by mě cokoliv vyrušovalo.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím všechny. Rozumím vašim argumentům, ale rovnice je jednoduchá: Je reklama=>internet je zdarma a žije. Není reklama=>není internet, nebo ano, ale placený. Blogy neexistují ve vzduchoprázdnu. 

Uvažujeme ještě o nástrojích, které by negativní dopad reklamy na blogy zmírnily. Dokud to ale nebude jasné, je předčasné o nich mluvit.

2 0
možnosti
Foto

MOOOC jsi mě pobavila, Adri, ;-D ... R^

Také jsem se upřímně lekla nové úpravy.... :-(

Ach jooo :-/

Ale my se nevzdáme, my si to "svý" užijeme ;-)

1 0
možnosti
AAP

To mne těší ;-)

Já ti nevím, dokončím na blog.cz nedokončené, ale chuť pokračovat v "cirkusu" nemám. 

Přeji ti Štěpánko, krásný den a ještě krásnější víkend :-)

0 0
možnosti
LC

R^:-)

Ještě si stále pamatuji akci u hřbitova, leták: Jarní slevy pomníků a reklamu na kečup jako pozadí nějakého násilného trestného činu...na druhou stranu, i Forest s tím už měl potíže;-D.

1 0
možnosti
Foto

Andreo, správná poznámka.

Reklama mi také trochu vadí. Dovedu však si jí příliš nevšímat. Tady u blogů to ještě ujde, protože reklama je jen po stranách blogů plus jeden reklamní obdélník ve sloupci o autorovi.

Teď se však reklama objevuje i v diskusi. I na  to jsem si poměrně zvykl a prostě ji přeskakuji.

Nejvíce mi však reklama vadí u videí u článků na iDnesu, kde nejprve musím vyslechnout často uřvanou reklamu nebo alespoň její část než si video mohu poslechnout.

Kdysi jsem rád četl nizozemské noviny NRC Handelsblad, teď je čtu jen na internetu. Kdysi, teď už je to jiné, měly tyto noviny reklamy jen na zvláštních stránkách novin. Takže, kdo reklamní stránky číst nechtěl, je mohl přeskakovat.

Důležité: Možná by iDnes mohlo zavést zvláštní rubriku na reklamy. Tam by byly jen reklamy a nic jiného. U blogů by mohlo být třeba jen upozornění na tutu reklamní rubriku. Tato rubrika by mohla mít různé podrubriky jako jsou zdraví, auta, technika, bydlení, politika atd. Myslím si, že by to tak pro případné zájemce o reklamu bylo přehlednější a možná i efektivnější pro iDnes a firmy atd., které reklamu nabízejí. Nejsem asi sám, kdo ty reklamy zde jen přehlíží. Jistě by se našli lidé, kteří by se občas do té reklamní rubriky občas (třeba jen ze zvědavosti) podívali.

1 0
možnosti
AAP

Dobré jitro Jaroslave, děkuji za Vaši návštěvu i za Váš příspěvek. Ano, je to složité. Žijeme ve světě reklamy. 

Osobně reklamu přecházím, odcházím, vyhýbám se, na YouTube čekám a přeskočím, v TV se i někdy zasměji, ale na blogu, v takové míře ji odmítám. Podívejte se, kolik procent plochy zabírá reklama a kolik zůstalo pro blogera. Nehodlám vkládat své fotografie a texty mezi: cenové trháky, rudá auta, automatické pračky LG, květiny Ikea, zastřešené bazény, tablety Alza.cz, které obtékají celý můj blog.

Otázka je: "Co s tím?"

0 0
možnosti
PK

Zdravím, děkuji za to, již jsem o tom chtěl také napsat. To co chci je již tak úzké, že si to musím na počítači zvětšovat, abych to mohl přečíst. Gratuluji AAP!!!

1 0
možnosti
AAP

Pavle, vidíte a Váš názor bych si zrovna velice ráda přečetla. Napište jej, víc takových ;-)

0 0
možnosti
Foto

snad na téma obplevelení blogů reklamami příjde nějaké vyjádření adminů, je více blogérů kterým to vadí, i když to osobně za důvod k odchodu nepovažuju, je to přinejmenším necitlivé zvláště u fotoblogů...nic méně..docela dobrá pomůcka

CTRL + + + +...až zmizí do boku a navíc neni pak potřeba brejlí:-)

4 0
možnosti
AAP

Jaromíre, děkuji za názor i za to, že jste zavítal. Pro mne to důvod k odchodu je.

Přeji fajn den ;-)

0 0
možnosti
MB

Nuž čo, je to pekné, ale moje fotky už sem nedám ;-) Toto rozhodnutie som urobil už cez leto a jak tak pozerám, o nič som neprišiel.

3 0
možnosti
AAP

Mariáne, děkuji za návštěvu a za tvůj názor. 

Všimla jsem si, že sem fotografie nedáváš. Je to škoda, protože mám (a nejsem sama) tvé kouzelné krajiny ráda. Chápu tě. Ale? Kdo chce, tvé fotografie si najde.

A jak píše níže Richard, i já, ač jsem amatér, (kterého prostě jen baví fotit), tak si svých fotografií vážím a vkládat je do reklamního bordelu, NEHODLÁM! 

Přeji ti krásný den ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS