Diskuse
Nebezpečí našeho školství
Děkujeme za pochopení.
M38a85r69i92e 76T45o23m26š56í96č62k10o35v42á
Je to smutek z nepochopení, ale protože se tyto situace v životě často opakují, časem na ně budeš resignovat.
Z80b53y53n61ě89k 52H43l17á70s55n95ý
Plést si Turky s Araby ? no ve Vašem věku se to stát může, ale nevěřte Matějkovi. Později by jste se stratit mohl.
J79a75n 29K34a33r28á73s94e64k
Plést si pojmy s dojmy... To se stává v každém věku. Od počátku dvacátého století a zejména pak ve dvacátých letech rozkvetla živá arabská komunita v Berlíně, kde její aktivita trvala až do počátku druhé světové války. Jednalo se z největší části o intelektuály, obchodníky a umělce. (zdroj: amo.cz)
A to je jen z více případů, ale já to chápu. Také nevím vše.
P84e38t84r 90K62u16d24l80i51č47k21a
S něčím souhlas, ale ta pasáž o písemce na téma "migrace arabů"? To je hodně chabá omluva toho, že jste se na to nenaučil
F16r87a37n78t28i61š31e24k 23M96a96t68ě92j90k33a
Vy se v životě neztratíte.
F51r53a63n41t24i38š38e17k 28K45š89í94r
Škola je vězení a první co udělá je to, že v dětech zabije přirozenou touhu vzdělávat se.
Jedna z možných alternativ budoucího vzdělávání se jmenuje Sudbury Valley.
T75o12m26á20š 76N75o87v69o90t98n39ý
Hmmm. Přispíváte do diskuze, ale diskutovat nechcete. Co už?
T35o74m79á52š 64N52o18v60o26t60n19ý
Sice jste to v tom třetím odstavci hodil na školu, ale v zásadě jste potvrdil mou zkušenost z pozice učitele.
Školství samo o sobě má sice obrovskou setrvačnost, ale výraznou brzdou změn jsou kupodivu rodiče.
"Co nám to tady říkáte o nějakých adapťácích, projektech, sociálních kompetencích? Nás zajímá, jaké mají naše děti známky a jestli mají nějakou důtku." Jsou i tací rodiče, kteří cokoliv, co není klasickým vyučováním v lavicích, považují za ztrátu času. A své děti z aktivit, které považují za zbytečné, omlouvají.
J76a60n 80K81a67r40á85s72e86k
Ano. Hodit to všechno na školu bylo trochu ukvapené, ale znám své rodiče a ti jsou dostatečně inteligentní a ve svém oboru dost inovativní, takže si myslím, že nepohlížejí jen na známky. "Chyba" je samozřejmě na obou stranách, ale jasné je, že vzdělávat lze i jinak, než tak, jak je to v současnosti v ČR nastavené. Můj otec se změnou vzdělávání (zejména u dospělých) dost zabývá a je v tom dost úspěšný, takže pohled na toto téma mám z více stran.
Nicméně to, o čem jste napsal je dost častý jev, o kterém slyším i od svých spolužáků.
R91o39m67a76n 45E85n13d87e91r74s
Příteli, nacházíte se v ,,moderní spotřební společnosti." Škola je taky ,,konzumem". Nejde o duchovní rozvoj, ale o ,,známky". Být ,,vzdělaný" nebo ,,přirozeně inteligentní" je rozdíl. O Vás strach nemám)
R52a24d35e16k 49P57o84l52i74c37k39ý
"Chceme opravdu tvořit masy absolventů, kteří budou znát učivo, ale nebudou hledat vlastní řešení, jiné způsoby, jak odpovědět na otázku, jiný pohled na věc?"
http://jankarasek.blog.idnes.cz/c/404634/Nebezpeci-naseho-skolstvi.html
Typická výmluva flákače, který se nenaučil informace k danému tématu.
Příště pokud nechcete být jen mluvka se naučte a k odpovědí žádané školou přidejte něco navíc-pak ukážete jiný pohled na věc
V78ě24r91a 48K58a95b92í29č38k15o36v51á
Jasně,když já jsem se to všechno musel naučit,tak ti mladí taky!Nejste vy učitel?