Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Barkynson

6. 7. 2012 12:20
Pane lubanku

slíbil jste mi zaslat nějaké materiály, ale krom srdečného pozdravu mi stále nic nedorazilo, mohu ještě doufat, nebo už ne?8-o

0 0
možnosti
LV

lubanek

6. 7. 2012 17:17
Re: Pane lubanku

Promiňte za odmlku. Já jsem měl též za to, že mě odpovíte vaším mailem a představíte se mě. V minulosti jsem poslal též jednomu pánovi materiály, a nikdy mě neodepsal, Ztrávil jsem na nich mnoho hodin.:-)

0 0
možnosti
FH

Bouše

5. 7. 2012 9:07
Jen takový skromný dotaz:

Když jsme se nevyvinuli ze zvířat, proč nejsme od počátku své existence na dnešní úrovni? 8-o

2 0
možnosti
LV

lubanek

5. 7. 2012 10:23
Re: Jen takový skromný dotaz:

Tomuto říkáte úroveň8-oPopulace je stále agresivnější, týraných dětí je od roku 2000 pětkrát více

Sexuálně zneužíváno a tělesně nebo psychicky týráno bylo loni 6642 dětí. To je o 5300 případů více než v roce 2000. Zároveň jde o dosud nejvyšší číslo české historie. Za uplynulých jedenáct let policisté řešili celkem 31 653 takových případů. Nadace Naše dítě (NNd) zveřejnila statistiky ministerstva práce a sociálních věcí. Podle nich jen během minulého roku přibylo téměř tisíc takovýchto případů.

1 0
možnosti

Johny__S

2. 7. 2012 16:14
Lubánku,

je zřejmé, že psanému textu rozumíte, i když občas předstírate, že ne. Takže já se zeptám znovu: kde se podle vás vzaly fosilie a proč jsou ty hlouběji uložené tak odlišné od dnešních žijících forem a proč se dnešní formy společně s těmito fosiliemi nevyskytují? Dokážete konečně odpovědět, nebo tu budete i nadále blábolit či lhát, jak je vaším zvykem?

3 0
možnosti
LV

lubanek

3. 7. 2012 11:51
Re: Lubánku,

Až se dostanete na úroveň slušné diskuze, bez napadání o blábolení a lhaní tak možná někam dospějeme. Jinak pan Karel Drábek už odpověděl za mne:Z Hlubin pravěku je populární knížka pro děti. Zkuste argumentovat raději pomocí novějších knih pro dospělé. Přeji hezký den.:-)

1 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

29. 6. 2012 20:52
Souhlasím z bodem 1

Celkově je to však spíše sebereflexe - sám používáte stejné postupy, které jiným vyčítáte.

Náhodou nemohla vzniknout ani hmota, ani atom, ani buňka. Ostatně hmota je ve své podstatě nehmotná, je složitým systémem vzájemně podmíněných informací. Evoluce je pouze technologický postup. Je to podobné jako s počítačovým virem. Vytvoříte malý "zárodek" který v interakci s okolím naroste do složitého programu.

Tvorba světa je mnohem blíže představě elementárního programování než sestavování objektů z hotových programů.

0 0
možnosti
LV

lubanek

30. 6. 2012 7:29
Re: Souhlasím z bodem 1

Souhlas. Ale pan Johny_S Prohlašuje toto:1) Ano, věřím tomu, že život vznikl z neživé hmoty. Důkazy jsou přesvědčivé.

No a pokud tomu neuvěříte, tak vás přesvědčivě nazve lhářem. Přeji hezký den.:-)

1 0
možnosti
PB

Barkynson

29. 6. 2012 15:52
Nedávno jsem v metru slyšel

jak si dva hoši cca 17 - 20 let povídali o nějaké Klárce, v samotném finále oba zkonstatovali, že je to příšerná opice..tak nevím co si o tom myslet :-)) poradí mi někdo prosím??:-P

0 0
možnosti
JK

truepapas123

29. 6. 2012 20:04
Re: Nedávno jsem v metru slyšel

..jasně, že poradím (zadarmo a rád): A-nechoď s tou Klárou, B-nežer bibli doslova, C-argumentuj jako dospělý člověk.. (P.S. kdybys ještě potřeboval s něčím poradit, neboj se a napiš..) :-P

0 0
možnosti
MP

Martin V2

28. 6. 2012 20:02
Dotaz na autora

Co znamená věta: Věřite na Darwina? Jestli věřím, že Darwin žil nebo jak si mám otázku vysvětlit?

1 0
možnosti
VS

Astaroth

29. 6. 2012 12:27
Re: Dotaz na autora

Je to zjevne mysleno prenesene ve stylu "verite na teze, ktere Darwin sepsal?". Tohle bylo tak na urovni prvniho stupne ZS.

0 0
možnosti
BVLVNČ

Bota v lejnu, však noha čistá

28. 6. 2012 16:29
Mám dotaz...

Pochází pes z vlka, nebo ne? Jestli někdo stvořil psa jako takového, tak kdy? Až "novým" lidem pod stromeček?

A další...vznikly psí rasy zásahem božím, nebo lidským? doufám, že mi nebudete tvrdit, že je pouze univerzální "pes" a tím to hasne;-) Člověk sám o sobě dokázal změnit vzhled jednoho zvířete - psa - podle potřeb člověka (kavkazan pase ovce, jezevčík vyhání lišky z nor a třeba skotský jelení pes nahání vysokou) a přizpůsobil tomu jak povahu psa, tak i fyzické vlastnosti  psa. A když jsme u toho, tak takto přetvořit psa jde během pár století. Takže, proč by nedokázala příroda sama (nebo konkrétní druh sám sebe) přetvořit "své děti" během miliónů let tak, aby se přizpůsobily novému prostředí?

0 0
možnosti
JM

janacz

28. 6. 2012 16:41
Re: Mám dotaz...

To je Dobrá otázka. Je pravděpodobné, že organismy se s časem mění podle prostředí, křížení  ap.

2 0
možnosti

Johny__S

28. 6. 2012 15:21
Došel jsem k hořkému přesvědčení,

že Lubánek je obyčejný troll, kterému jsme všichni (nejvíce já) naletěli. Je to podvodník, který se někde vskrytu raduje, kolik lidí se mu zase podařilo svými nesmysly, které píše, vytočit. Jeví všechny známky trolla - včetně zdánlivé neschopnosti diskutovat.

1 0
možnosti
MP

Martin5.35

28. 6. 2012 15:37
Re: Došel jsem k hořkému přesvědčení,

lubanek má vlastní blog: http://vit.blog.idnes.cz/

Jeho neschopnost přednést argumenty a odpovědět na přímou otázkou přímou odpovědí, je přímo obdivuhodná.

0 0
možnosti
JM

janacz

28. 6. 2012 14:19
Kdybyste se náhodou vyvinul ze zvířat

tak by bylo slušné se jim omluvit ;-D

3 0
možnosti
AS

viveka

28. 6. 2012 14:23
Re: Kdybyste se náhodou vyvinul ze zvířat

R^

2 0
možnosti

Tramp_007

28. 6. 2012 9:14
Ovšem celá teorie

kreace je právě ten váš uzenáč. Nevíš přesně jak to bylo, tak je to takhle - viz bible.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS