Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BR

radobea

19. 12. 2010 23:55
Taky varuju

před touto brožurou, která je lehce k ddostání. Zvláště chci varovat čerstvé konvertity. Akorát by měli zkreslené informace a pohled..

0 0
možnosti
MR

iluminat

19. 12. 2010 0:21
pane Lhotane, ony jsou ty nabozenstvi asi stejne

akorat Islam je dnes ve stadiu jako krestanstvi ve Stredoveku. S tim vy nic nenadelate,  to mus udelat Vyvoj a Cas. Potrva to nekolik staleti, takze bud budete trpelivy nebo se na Islam vykaslete.

0 0
možnosti
V

VentreSaintGris_X2

19. 12. 2010 1:49
Re: pane Lhotane, ony jsou ty nabozenstvi asi stejne

Jenže zatímco ve středověku trvala cesta z Persie do Evropy na velbloudu  2 roky, dnes létáme kosmu, cesta letadlem trvá pár hodin a místo šavlí máme jaderné bomby.

Žádný čas není...

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

18. 12. 2010 22:42
Co je tohle, islám s lidskou tváří?

Máš smůlu, tohle Ti nikdo nesežere.

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

19. 12. 2010 14:37
Re: Co je tohle, islám s lidskou tváří?

Ale islám s lidskou tváří existuje, akorát se mu už z celkem pochopitelných důvodů neříká islám.

http://www.bahai.cz, http://www.bahai.org

0 0
možnosti
K

katkota

18. 12. 2010 22:16
no jo no

Lukasi, blbeckove a tmari jsou vsude, a v tomto pripade na obou stranach. Vykladat Bibli se troufne kdokoli, a jako v kazdem textu, i v tomto si kazdy najde co tam chce najit. Karma R^R^

0 0
možnosti
V

VentreSaintGris_X2

18. 12. 2010 17:35
Lhoťane,

sekni už s tím kavárenským islámem a dej se k nám "islámofobům". Snažíš se opravovat fasádu objektu prohlilého od základů...

0 0
možnosti
C

certik_bertik

18. 12. 2010 16:39
to

se pan Lhoťan nebojí svých soukmenovců?

0 0
možnosti
JN

Jiří Novotný

18. 12. 2010 16:03
Korán i Bible jsou naprosto odlišné věci

hezký blog. Souhlasím se Lhoťanem a dovolím si poukázat na jednu věc: problém zmiňované knihy je, že vykládá křesťanství islámským pohledem. To ale nelze. Korán i Bible mají naprosto odlišný charakter, poselství atd. Odlišnost koránu je především v tom, že je muslimy chápán jako záznam sdělení stvořitele a žádné jednotlivé slovo nesmí být změněno ani vyškrtnuto. Takový pohled na Bibli je v křesťanství prakticky neznámý. Dalším rozdílem je úloha "posla". Zatímco Ježíš byl jen zprostředkovatelem a "služebníkem božím", v islámu má Mohamed vyšší postavení než Alláh, to málo lidí ví. V závěru toto jeho neotřesitelné postavení ustavuje samotný korán. ---- Jinak zmiňovaná kniha je samozřejmě čistě účelové dílo islámské propagandy, stejně jako blogy českých muslimek, kde například tklivé články o Palestině a zlém Izraeli jsou jen špatně skrývaným antisemitismem založeném na koránu a životu (nařízeních) Mohameda.

0 0
možnosti
F

Faustino

18. 12. 2010 17:13
Re: Korán i Bible jsou naprosto odlišné věci

Dt 4,2 „K tomu, co vám přikazuji, nic nepři­dáte a nic z toho neuberete. Ale budete dbát na příkazy Hospodina, svého Boha, které vám udílím."

Mt 5,1 „Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit zákon nebo proroky. Nepřišel jsem zákon zrušit, nýbrž naplnit. Amen, pravím vám, pokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko, ani jediná čárka ze zákona, dokud se všechno nestane."

Galatským 3,10: “Ti, kteří spoléhají na skutky zákona, jsou pod kletbou, neboť stojí psáno: „Proklet je každý, kdo nezůstává věren všemu, co je psáno v zákoně a nečiní to."

Jakub 2,10: „Kdo by totiž zachoval cely zákon a jen v jednom přikázání klopýtl, provinil se proti všem. Vždyť ten, který řekl nezcizoložíš, řekl také nezabiješ."

0 0
možnosti
MSV

Medvědice se vrací

18. 12. 2010 14:13
křesťanství je zrovnatak cizí náboženství jako islám

o judaismu ani nemluvím

0 0
možnosti
MNK

me neprevychovate komanci

18. 12. 2010 10:51
Kdybych na jen chvilicku zapomel na zasadni pravidlo

"NIKDY NEVER MUSLIMOVI", dal bych mozna karmu.

Faktem ovsem zustava, ze lhotan ma za ukol islam sirit a obhajovat.Ma mozna i sen o nejakem "lidskem" islamu, ale to by nemohl mit za vzor masoveho vrazdiciho maniaka, poustniho lupice a pedofila. Islam je totiz spatny od zacatku.

A ikdyby u nas byli vsichni machometi lhotanove, budou takovi jen docasne. Pri zvyseni poctu machometu na nasem uzemi preberou jiz zakonite oteze ti pravi muslimove a lhotani budou likvidovani nebo se pridaji.

NIKDY NEVER MUSLIMOVI ! A zachranis si kuzi.

0 0
možnosti
IB

isabell

18. 12. 2010 12:44
Re: Kdybych na jen chvilicku zapomel na zasadni pravidlo

R^ R^

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

18. 12. 2010 10:46
Nečetla.

Knihu jsem nečetla a číst nebudu, ale Bible skutečně zaujímá jiný postoj vůči cizoložství muže a vůči cizoložství ženy (i když nevím, jak je to podáno ve vámi popisované publikaci) - např. ještě podle Nového zákona, pokud vím, je cizoložství ženy důvodem k rozvodu, o cizoložství muže se v tomto ohledu nehovoří.

0 0
možnosti
R

Rilian

18. 12. 2010 22:51
Tuubeen, měla byste si Nový zákon přečíst,

a ne spekulovat, co v něm je a není. Klíčové poselství není trestání cizoložství, ale postoj milosrdenství - viz příběh cizoložné ženy (Jan 8,1-11). Ale ani tak nemáte pravdu. V NZ jsou jen dva legitimní důvody k rozvodu - smilstvo (tj. cizoložství bez ohledu, zda se ho dopustil manžel či manželka) a konflikt, způsobený tím, že jeden z manželů přijal vírou Krista a druhý ne. není ale řečeno, že se kvůli tomu tito partneři MUSÍ rozvádět - a v žádném případě není cizoložství důvodem k ukamenování toho, kdo se tohoto činu dopustil (na rozdíl od islámu, který přikazuje cizoložnou ženu ukamenovat, podobně jako ortodoxní judaismus).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS