Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
|
ForrrestNení karma jako karma
Z diskuze jsem se dozvěděl, že mnoho lidí mate ta vysoká karma. Pánbíčkáři jsou v 7. nebi, normální lidé jsou naopak zděšeni a znechuceni. Češi, uklidněte se a v klidu si to spočítejte (http://info.blog.idnes.cz/c/56569/Co-je-to-karma.html). Vyjde vám (přibližně), že z 23000 čtenářů karmovalo pouhopouhých 730, což jsou směšná 3 %. Tedy 97 % lidí s autorem nesouhlasí
|
|
BG1Re: Není karma jako karma
Mela by se zmenit pravidla hodnoceni clanku a dat moznost negativnich bodu. |
|
ForrrestRe: Není karma jako karma
U článků, jako je tento, pochopitelně člověk nemyslí na nic jiného, co? Co mě ale napadlo... Za určitých (změněných) podmínek by záporná karma nebyla vůbec špatná! Akorát by se musela počítat (a zobrazovat) zvlášť - pak by se to dalo porovnat. Tudíž by vznikly např. 3 vůbec ne nezajímavé kategorie - článek s nejlepší karmou, článek s nejhorší karmou a článek s největším ohlasem (kladná + záporná dohromady). Podle mě by to byly cenné informace pro všechny, mnohem víc by vypovídaly o skutečném názoru čtenářů! |
|
BG1Re: Není karma jako karma
System, ktery idnes pouziva podporuje kontroverzni temata. Kontroverznost za kazdou cenu je samoucelna. Na druhou starnu je dobre, kdyz o kontroverznich tematech taky nekdo pise. Pokud by byla moznost dat negativni body, tak by se tim zvysila kvalita prispevku. Pocitat pozitivni a negativni hlasy zvlast neni spatny napad. Moznost uplne vypnout hodnoceni by taky nebyla spatna funkce pro blogera, ktery vi, ze chce psat pouze kontroverzni temata. Znezuivani ohodnocovani je eliminovano uz ted castecne tim, ze clovek muze dat z jedne IP pouze jeden hlas. Z ruznych IP vsak muze dokonce i autor sam sobe dat hlasy, protoze (pokud se nemylim) i anonymni ctenari mohou kliknout na "karmu". |
|
ForrrestRe: Není karma jako karma
Kontroverznost znamená čtenost, čtenost znamená zisky z reklam. To je pro novináře bohužel základ - nic není srovnatelně důležité |
|
BG1Re: Není karma jako karma
Ja si nemyslim, ze by tento bloger napsal umyslne kontroverzni clanek za ucelem zvysit navstevnost na jeho blogu. On je proste jen takovy "svuj". |
|
ForrrestRe: Není karma jako karma
Hodně, HODNĚ SVŮJ! |
|
CaminoRe: Není karma jako karma
diky, ciste matematicky = karma temer zadna, vetsinou se to vse opakuje |
|
Kozlík_Uznání autorovi článku
Už nějak nechci rozebírat věci, autor to napsal docela dobře. Naopak v diskusích jsou výlevy sprostoty, urážení. A argumenty - dokola opakované lži, které se mají stát omíláním dokola pravdou. A vůbec ti bezectní, co autora urážejí, schválně opomíjejí základní tezi. Tj to, že výchovu nemá zajištovat stát (a jeho instituce jako škola a ministerský úředník), ale rodina. To je tradiční přístup, uznávalý po staletí. Výchovu vlastních dětí, to vadilo až nejhorším totalitám typu francouzské revoluce a bolševiků. Opakované hlupáci omílali, jak jsou rodiče nekompetentní vychovávat své děti v oblasti sexu. Že to musí zajistit škola (normální učitelky se do toho nehrnou a bojím se těch, co jsou tady nezdravě horlivé/í), rodina to dělá špatně. Inu, marxismus v lidech zapustil kořeny důkladně. |
|
Jackdaw001Re: Uznání autorovi článku
? Takže vlastně můžeme školy zavřít. V podtatě všechno učivo je více či méně někdy rodiči dětem vysvětlováno. Ale někdo chytrý vymyslel, že pokud bychom jako rodiče zrovna něco vynechali, preventivně se to všechno probere ve škole. Nedělejte z hodin sexuální výchovy pornografickou produkci!!! Vaše představa, že si to tam prakticky děti předvedou pod dohledem učitelky a za pomoci např. kvalitních pornofilmů doladí detaily, je možná Vaše "tajná představa", ale realita je opravdu na akci strohá. Pokud máte problémy s vlastní identitou, s vlastní schopností bavit se o věcech naprosto přirozených, pak Vás mohou jedině napadat takové blbosti jak píšete. |
|
ForrrestRe: Uznání autorovi článku
Autor ((a vlastně křesťané obecně)) je ten nejlepší možný příklad absolutní NEKOMPETENTNOSTI, co se týká podávání informací o sexu. Zřetelně dokazují nutnost obecného školního vzdělávání v této oblasti. Jsem moc rád, že tady škola je, a že ty informace mládeži poskytne. Úchyláky a sexuální devianty (jejichž postižení vychází mj. právě z pokroucených informací o všem, co se týká sexu) v tomto státě opravdu nepotřebujeme! Btw, komouši tu sex. výchovu viděli právě-že podobně jako pánbíčkáři, takže nějakým marxismem bych se tady moc neoháněl |
|
admiral666Re: Uznání autorovi článku
Hele forreste, uchylky a deviace jsou, jak se inteligentni lidi zde jednotne shodli, nelecitelne, nenaucitelne a VROZENE. Takze se stavis na roven katolikum, kteri rikaji, ze homosexualita jde lecit, protoze co jde ziskat vlivem okoli, jde i vylecit. |
|
ForrrestRe: Uznání autorovi článku
Nepleť dohromady úchylky a deviace se sexuální orientací! Mluvím o lidech, kteří se např. sexu bojí tak, že ho vůbec nejsou schopni provozovat, těch, kteří jsou schopni někoho znásilnit, těch, kteří ulítávají na sado-maso, sexu se zvířaty a malými dětmi. Btw, všimni si toho "mj." - to znamená "MIMO JINÉ"! |
|
admiral666Re: Uznání autorovi článku
Nevim, nezda se mi to. Zoofilie a pedofilie, stejne jako potreba agrese ke vzruseni jsou technicky vzato podobne homosexualite, nicmene ta byla socialne-politicky vynata z stigmatizovanych uchylek (pochopitelne), medicinsky se vsak stale o uchylku jedna. |
|
ForrrestRe: Uznání autorovi článku
Ne, ty deviace nejsou ani tak vrozené, jako spíš vznikající v průběhu života. U homosexuality je to přesně naopak. Což je mimochodem obhájitelné i z hlediska přírodních mechanismů. Homosexualita může mít své opodstatnění (omezení množení - např. když je určitý živočišný druh přemnožený), kdežto ty další zmíněné jsou prostě patologické jevy. |
|
admiral666Re: Uznání autorovi článku
Hele to se mi nezda, ze by homosexualita mela jakesi extra postaveni coby jedina vrozena odchylka sexuality. Proc a jak se da ziskat a naucit pedofilie, zoofilie nebo fetisismus a proc je homosexualita jina? Nechce se mi verit, ze by nekdo byl klasicky hetero a najednou zjistil, ze je vlastne zoofil. Jestli je to kvuli premnozeni, tak v cine, japonsku a v castech afriky by muselo byt "pretepleno", naopak v bile evrope by nebyli vubec. Ale neni tomu tak. |
|
apepDěkuji za odvážný článek...
...souhlasím s Vámi, že sexuální výchova dětí má své místo především v rodině. Škola by neměla bez souhaslu rodičů děti v této oblasti nijak ovlivňovat. Také mám pocit, že ministerští "prasáci" chtějí v dětech spíše probouzet vztah k promiskuitě, než k zodpovědnému sexuálnímu životu v přiměřeném věku. A ještě něco: na útoky diskutéra, statečně se skrývajícího pod přezdívkou QWERTZCZ nebo QWERT a pododné, vůbec nedejte. Diskutuje úplně ke všemu, všemu rozumí nejlépe, všechny napadá a hlavně nesnáší lidi, kteří mají konzervativní názor na život. Držím palce. Pavel Pechánek |
|
Kozlík_Re: Děkuji za odvážný článek...
To bylo krátce po revoluci, školy obcházeli lékaři (asi typu p. Uzla) a mládeži radili, že mají masturbovat. Další rady nevím, toto mám z doslechu od jedné matky. Tuto praxi mladí kupodivu dělali i předtím. Na co ale místo povzbuzení k mravnému životu ještě podporovat nemravnost. V dnešní době nejde jen o masturbaci. Je třeba i prodávat porno, podporovat promiskuitu, taky tu je homo tématika a omílaná dogmata. Do této osvěty se přihlašují všelijací narušení jedinci, takže to dle toho vypadá. Je dobré, že se někdo ozval, že se mu toto nelíbí. Je smutné, když někdo tak vychovává svoje děti, proč má ale vést k nemravnosti cizí děti a ještě pod pláštíkem oficiální instituce?? |
|
ForrrestRe: Děkuji za odvážný článek...
Přesně tak, masturbace je nemravná - když to lidé dělají, ježíšek pláče |
|
MirekK1Re: Děkuji za odvážný článek...
Vážený, staří indičtí jogíni tvrdili, že sperma lze přetransformovat do "éteričtější" podoby, kdy páteří vystupuje vzhůru a ven jako tzv. kundaliní (hadí síla). Nepraktikujete taky jógu? Ale ani pak nemáte vyhráno, většina proslulých mudrců z mytických časů byla ženatá, takže předpokládám, že na hadí sílu moc často nedošlo Masturbaci nemusí děcka nikdo učit, jde jen o to, vysvětlit jim, že si je za to neodnese čert do pekla, jak by nejraději tvrdili tmáři vašeho typu. |
|
QWERTZCZK smíchu...
Když jsem si toto přečetl, přešel jsem to s lehkým úsměvem, jelikož od různých pomatenců jsem slyšel nebo četl tyto názory už několikrát, ale na konci článku mě zarazila ta karma. Nikdy jsem neměl o Češích velké mínění, ale vždycky jsem si říkal, že ten jejich ateismus má výhodu v tom, že jsou liberální a tolerantní na těch správných místech. Že je zde právo na potrat, používání antikoncepce a podobné věci bráno většinou lidí jako něco naprosto automatického, narozdíl třeba od Polska. Ale tenhle pomatenec tady má skoro nejvyšší karmu? Homosexualita je úchylka? Sex je vyloženě jen pro manželství? Autor se zasekl někde ve středověku, bohužel. Mám k našemu školství stovky výhrad, ale s tímto jen souhlasím a zajímalo by mě, zda je autor učitel či má k učitelskému prostředí tak blízko, že zná hned názory tolika pedagogů. A mohl by objasnit, zda kantorky nebyli kupříkladu z Arcibiskupského gymnázia, to bych se tedy nedivil. |
|
Andee in Red BookRe: K smíchu...
Autor je pomatenec... jinak se to napsat nedá |
|
BG1Re: K smíchu...
Karmu zvysuje koeficient, kterym se nasobi pocet pozitivnich hodnoceni. Ten se ziskava za pocet precteni blogu. Ja sam jsem tady byl urcite 100X, abych si precetl zda nekdo napsal neco noveho v diskuzi. Tim jsem sam prispel k pozitivnimu hodnoceni clanku. Tento blog je mezi nejctenejsimi a tak ma ten koeficient vysoky. V podminkach pro blogovani je popsano, ze vysoka karma nemusi nutne vyjadrovat kvalitu clanku. Kontroverzni nebo provokativni temata maji zpravidla nejvyssi karmu. Podle mne by se mel zmenit zpusob bodovani clanku. Nikde napr. neni moznost dat negativni body. To by tento clanek skoncil na MINUSovych bodech. Reakce, ktere tento clanek vyvolal v diskuzi pod clankem neodpovida vysokemu hodnoceni clanku. NAOPAK! Kdyz tady napisu uplne seriozni a smrtelne mineny clanek o spravnosti vrazdy ze cti, dam clanku provokativni nazev a prilozim fotku civejiho fanatika s kosili zapnutou az pod bradu, tak taky ziskam rekordni karmu. Ruku na srdce: kolik lidi by souhlasilo s obsahem? |
|
BG1Re: K smíchu...
Staci se podivat co bloger vyprodukoval ve svych jinych clancich. Tam ma karmu podprumernou. Kvalitni autor dostava kvalitni hodnoceni i na jinych svych clancich. Koho vsak zajima v dnesni dobe cist napr. clanek o tom, ze "Strasidla skutecne existuji"!!!!????? Z te tisicovky, kteri clanek precetli se nikdo nenamahal napsat komentar k tak dokonale stupidnimu clanku. Tema "strasidla" je natolik detske a stupidni, ze to nikdo nebere vazne. Naproti tomu tady si autor vzal na paskal tema, ktere je aktualni a provokujici. Vetsinu lidi ve svobodne, demokraticke spolecnosti autorovy nazory pekne namichnou. Obzvlast s prihlednutim na 40 let diktatury, kterou si lid teto zeme musel projit. Autor predstavuje jinou formu diktatury ke ktere se jiz nikdo nechce vracet. Sice se tady nekdo porad snazi vyvolat dojem, ze krestansky dogmatismus je protipolem komunisticke diktatury, ale skutecnost je ta, ze podobnosti mezi temito ideologickymi smery je vic nez je mezi nimi rozdilu. |
|
ovoce.zeleninaDěkuji
za všechny příspěvky, člověk se sám sobě moc diví, že není homouš a že divoký sex považuje za modní záležitost, která mnohým mladým lidem dominuje, včetně líhu, pervitínu a utloukání bohatých babiček. Mýlí se ti, co posunují zákaz promiskuity na dobu před 100 lety, to silně přeháníte!!! V roce 1947-- t.j. před 62 léty až tak do roku 1975 to nebylo tak fatální, až kopírování zejména USA zlozvyků -- tak po roce 1975 to všechno urychlilo((těm kladným US-atributům se popularita nedává!!!))-- rozvody--vraždy-- slavnostní a hlučné průvody teploušů, sex-párty etc Mýlí se všichni zastánci mravního úpadku-- že tím je člověk šťastnější, že si pervitinem a sexem svůj život jaksi obohatí. V bezuzdnosti fakt štěstí není.
0/0
20.12.2009 22:07
|
|
Petr_1s úsměvem
K článku lze přistupovat několika způsoby. Brát ho vážně a následně se rozčilovat a nebo jej brát jako recesi a potom nemá cenu se nad tím pozastavovat a nebo, což volím já, jej brát s úsměvem a politováním autora, který zamrzl v době před 100 a více lety, kdy sex byl tabu a homosexuálové byli pronásledování. Naštěstí je to spíš záležitost starší generace, ta mladší je už tolerantnější. |
|
molokRe: s úsměvem
Úsměvné by to bylo, kdyby člověk nevěděl, že ještě tak v 1/5 světa různí Hofírci tyto lidi popravují |
|
QWERTZCZRe: s úsměvem
Já bych s Vámi i souhlasil, ale vemte si, že v té toleranci jsme celkem výjimka. Nemyslím přímo pronásledování homosexuálů, ale vemte si, že i v zemích jako Polsko či Maďarsko je homosexualita naprosté tabu, potraty jsou všemožně znemožňovány a tyto ženy ponižovány a i antikoncepce je velký problém. |
|
všdRe: s úsměvem
Kdyby jen Polsko a Maďarsko, hlavně Čína a Indie, a to máte dohromady třetinu světové populace. Potom islámské země, to je další pětina, spíš naopak skandinávský přístup je extrém, český je velmi liberální z globálního hlediska, Polsko je na průměru a potom tu jsou země, jako Indie a Saudská Arábie. Čína a Japonsko jsou složitější, na jedné straně minimálně povrchově konzervativní, na druhé straně v Číně množství potratů a v Japonsku velmi rozšířená prostituce. |
|
ForrrestRe: s úsměvem
Polsko je, co se týká religiozity, potratů a tolerance vůči gayům, mnohem bližší islámským než evropským zemím. Muslimové se s křesťany shodnou opravdu v MNOHÉM |
|
HulimírHomosexualita
homosexualita není nemoc, ale je to porucha, stejně jako siamská dvojčata, dítě s dvěma hlavama a tak.... jestli se to dá léčit to nevím, ale mělo by to být možné řešit kastrací a bylo by po průvodech...i když voni by zas organizovali průvody kastrátů.... castrolparade, nebo tak něco.... |
|
molokRe: Homosexualita
Jestli máš v telefónu alespoň 200 kontaktů, je velká pravděpodobnost, že jsou tam i nějací homosexuálové. Když by jsme brali ty 4%, možná by ses divil, kterých 8 lidí by jsi nechal kastrovat, ty průvode |
|
QWERTZCZRe: Homosexualita
Homosexualita je z určitého hlediska skutečně porucha, ale porucha, která nikomu neubližuje, proto není třeba jí jakkoli řešit. Proč takové lidi kastrovat? |
|
MorgianaJsem
Kantorka, žádný manuál jsem teda zatím neobdržela a to učím věcné učení, ale ráda bych se podívala, protože je fakt , že učení sexuality je věc poněkud ošemetná, obzvlášť ve speciální škole. S panem "fanatikem" rozhodně nesouhlasím, jeho názory patří do doby před 100 a více lety, kdy manželství bylo nerozveditelné a ty dva spolu museli být do smrti a bylo celkem šumafuk , zda se k sobě sexuálně hodí . Dnes je doba jiná a děti na ní musíme připravit a hlavně se smířit s tím , že sex je jejich běžnou součástí od 15 let a je naší povinností nemlít kecy o sexu v manželství a být dětem k smíchu, ale říct jim že akceptujeme jejich názor a styl jen ať proboha mají ochranu.
0/0
20.12.2009 19:44
|
|
Thomas44Neskutečné
V roce 2009, v převážně ateistické republice? Netuším, kde jste vzal tu karmu. Mě osobně je to k smíchu a k pláči zároveň. Doufám, že váš názor nesdílí mnoho učitelů, pak by teprve byl důvod k obavám o vývoj dětí. Teď mi bude vrtat hlavou, jestli opravdu žijí lidé, které takové diskriminační praktiky a zpátečnictví považují za správné. Pak by bylo na čase začít uvažovat, zda se křesťanství znovu nepřesunuje do své prvotní fáze a nehrozí nám dalších 1000 let mučení, honu na čarodějnice a doslova pekla na zemi. Upřímně doufám, že se i vaše kondice jednou bude považovat za léčitelnou. |
|
QWERTZCZRe: Neskutečné
No ono ti učitelé mohli být v klidu z církevní školy a pak by se to celkem dalo pochopit:-) na běžné škole si to nedovedu představit... |
|
Rafaeloukdyby blbost nadnášela...
Kdyby blbost nadnášela tak vážený pane poletujete někde ve vesmíru.Vaše názory jsou poplatné snad období temna či hluboké totality.Nechápu jak v dnešní době můžete s něčím tak stupidním přijít.Homosexualita rozhodně není nemoc (jak by jste ji chtěl léčitPenicilínem?)a sexuální osvěta je nutnost.Ony děti na netu najdou odpověď na vše co je zajímá jen je třeba jim to rozumě vysvětlit.Ne však takovým způsobem jako to presentujete vy.Učitelé které pronesli větu co jste použil jako nadpis do škol nepatří.Hlavně že většině s nich nevadilo motat dětem hlavu socialismem a jinými blbostmi.Kolik s nich mělo odvahu říct že takové prasárny učit nebudou,málo a nebo nikdo a teď si hrají na moralisty.
0/0
20.12.2009 18:10
|
|
strycek-JoeVčera se učili marxismus,dnes navlékání kondomů a co zítra?
- asi to bude orální sex se sopolužačkami, masturbace, případně hromadné třídní soulože. Pokrok prostě nelze zastavit, je třeba být moderní a zachytit nejnovější trendy. |
|
AchyleosRe: Včera se učili marxismus,dnes navlékání kondomů a co zítra?
nevidim nic spatneho na masturbaci. Vy ano |
|
pavlik05Re: Včera se učili marxismus,dnes navlékání kondomů a co zítra?
kouakm modni trend je i psat anonymne xenofobni nesmysly na internetech |
|
Zebinhomosexualita je nemoc a
sex prasárna........... je mi vás pane líto, ale ještě víc je mi líto vašeho okolí
0/0
20.12.2009 16:00
|
|
herdekflek...
http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=1744
0/0
20.12.2009 14:43
|
|
WebpawsonTak tohle jsem nečekal
Tak to shrneme do několika bodů: 1. nečekal jsem, že ještě někdy setkám s názorem, že homosexualita je nemoc a dá se léčit. Proboha jak? Pouštěním žilou? Chcete homosexuálům (v)nutit opačné pohlaví? Náhodně jim vylosovat homosexuální osobu opačného pohlaví a s ní jí provdat/oženit? (stejně mohu jako ateista tvrdit, že náboženství je nemoc. Boha taky nikdo nikdy neviděl a stejně mu věří. Obojí je stejné. Mohu věří taky léčit jako homosexuály?) 2. škola zavádí prevenci AIDS a osvětu v používání prezervativů proto, protože celospolečenský názor je takový, že sexuální život je nejlépe začít prakticky na 15. narozeniny a tak se školy snaží, aby to bylo alespoň s ochranou. Aspoň tak to chápu já. Krom toho prezervativy mají ještě jednu funkci, tu hlavní a původní brání otěhotnění. Ono šestnáctileté matky také nejsou příliš ideální. |
| předchozí | ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... | další |
Diskuse na iDNES.cz
Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.
Jan Dvořák, šéfadmin diskusí
Zaujalo
- Jak jsme vrátili svobodu sýkorce
Petr Forejtek - Jak mi fetišisté ukradli spodní prádlo
Ilona Ondráčková - 24 hodin na koloběžce, aneb poznámky nesportovce
Lukáš Chmela - Pražští bankrotáři?
Josef Hejna - MUDr. s diplomem nebo Doktor Hause
Jana Lehečková
- Bůh s námi... Kalousek nám káže morálku!
Roman Košťál - HDP -2%, spotřeba klesá, dluhy rostou, šedá ekonomika vzkvétá.Proč?
Karel Kříž - Čekám, kdo z landsmanschaftu natočí film o Sudetech
Petr Fojtík - Mám to přikrytý, takže voliči trhni si a hlavně nás zase zvol.
Michal Malý - Mají majitelé iPhonů a iPadů financovat zábavu filmařů? NE!
Stanislav Janský
VIP blogeři
- Marián Béreš
- Štěpánka Bergerová
- Tereza Boehmová
- Jan Borovička
- Luboš Branda
- Petr Červený
- Libuše Čiháková
- Petr Čunderlík
- Hovory Davida Hrbka
- Ivana Dianová
- Norman L. Eisen
- Dana Emingerová
- Lenka Faltejsková
- Radek Folprecht
- Petr Forejtek
- Hana Formánková
- Irena Fuchsová
- Vlastík Fürst
- Vladimír T. Gottwald
- Anna Grosmanová
- Eva Hauserová
- Rudolf Havlík
- Josef Hejna
- Jana Kolářová
- Václav Král
- Frank Krejčí
- Karel Kříž
- Marta Kučíková
- Rudolf Mládek
- Zdeněk Müller
- Tomio Okamura
- Břetislav Olšer
- Petr Paulczynski
- Iva Pekárková
- Ivan Pilný
- Andrea Platznerová
- Rudolf Polanecký
- Roman Potoczný
- Vlastimil Shaana Šantroch
- Tina Solanová
- Alexandra Synac
- Markéta Šichtařová
- Marek Trizuljak
- Miroslav Václavek
- Marek Valiček
- Ladislav Větvička
Noví blogeři
Žebříčky
- Já mám prsa, kdo má víc?
Ivana Vavřinová - Proč kampaň ODS nebude fungovat
Jan Novák - Sexuální zpověď „Beta samce“
Světlana Machalová - ČSSD: Věřte nám, co bylo včera, neplatí už dnes
Rudolf Polanecký - Drn podpažní, zn. dámský
Marek Valiček - Zeman, jaký byl, jaký je a jaký bude.
Frank Krejčí - Notorický virotik na Hradě
Miroslav Václavek - Mýtus o českém pivu
Robert J. Hřebíček - Klaus prý zhasnul. Ale církev s koalicí vybily rovnou pojistky
Dušan Streit - Proč to ti chlapi dělají?
Petra Žallmannová - Den, o kterém si myslíte, že nikdy nepřijde
Kateřina Dubská - Je mi to Putna? Není!
Adam Kracík - Multykulturni zločinci
Ladislav Větvička - Česko - zdivočelá země - lichvou a hazardem
Miroslav Štorch - Zlatokopky
Viktorie Besó
- ČSSD: Věřte nám, co bylo včera, neplatí už dnes
Rudolf Polanecký - Proč kampaň ODS nebude fungovat
Jan Novák - Klaus prý zhasnul. Ale církev s koalicí vybily rovnou pojistky
Dušan Streit - Notorický virotik na Hradě
Miroslav Václavek - Česko - zdivočelá země - lichvou a hazardem
Miroslav Štorch - Den, o kterém si myslíte, že nikdy nepřijde
Kateřina Dubská - Je mi to Putna? Není!
Adam Kracík - Multykulturni zločinci
Ladislav Větvička - Živnostníci jsou solí této země!?
Olga Bartoňová - Kde jsou hranice socialistické stupidity?
Karel Kříž - Já mám prsa, kdo má víc?
Ivana Vavřinová - Drn podpažní, zn. dámský
Marek Valiček - Mýtus o českém pivu
Robert J. Hřebíček - Zeman, jaký byl, jaký je a jaký bude.
Frank Krejčí - Máme mít prezidenta na ozdobu?
Pavel Bacík
Jak pracovat s blogem
Sme blog
- TA3 sa cez víkend zmenila na propagačnú brožúru svojho majiteľa
- Rázcestie
- Lipšic si podľa všetkého kupuje prieskumy...
- Mojim maturantom
- Statoční lýbijskí bojovníci zaútočili na starý cintorín
- V Coca-Cola Školskom pohári nezáleží iba na víťazstvách
- Dovolenka
- Hokejisti Slovenska tento rok na medailu nemali...
- Superrýchla viróza
- Nezodpovedaná interpelácia na ministra vnútra SR
Ikonka blogu pro váš web
Přiveďte čtenáře Vašich stránek
i na Váš blog umístěním této ikonky.
Jak na to ?
Zkopírujte následující HTML kód a vložte ho do svých stránek:

;-)
![[>-]](http://g.idnes.cz/u/disk/vlajkaCZ.gif)
(nejsem výjimkou;-) Ovšem, napadají mě 2 protiargumenty: 1) Z pohledu čtenářů: existuje hodně nenávistných ignorantů, kteří by mohli srážet i dobré a zajímavé články, 2) Z pohledu iDnes: je zajímá nikoli kvalita článků, ale jejich čtenost - takže čím kontroverznější (byť třeba úplně tupý) článek, tím lépe. A možnost dát zápornou karmu by takovéto články bohužel odsouvala do pozadí.










