Děkujeme za pochopení.
knihca
kamenne tesco..
Kamenne tesco dela presne totez. Nakupuju tam dost casto, tak si vsimnu, ze jogurt XY stoji bezne 15, a v akci stoji 16 :-)
Ale musim napsat, ze to jsou fakt spis vyjimky.
Uz vubec nemluvim o naprosto tristni kvalite zeleniny a ovoce v tescu...
letadlo26
Další zkušenosti Večerky ?? no jak co
Jaké jsou přesně ceny v hypermarketech nemohu poměřovat, ale také dobře vím,že Kaufland dělá pravidelně týdně akce na určité typy zboží kde skutečně cena klesne někdy až o 50%, a co ti vaši Vietnamci z večerky, no přijedou z dodávkou a nakoupí co se dá, omezení 10kusů na osobu na den je zbytečné, zkusí jinou kasu a nikdo je nepozná nebo jich jde víc. No a pak to o vyšší cenu prodávají v té večerce a já pak přijdu odpoledne do Kauflandu a čumím pouze na prázdný regál. Tohle je taky "druhá strana mince" večerek. Mimo to nedělají to pouze Vietnamci i další provozovatelé večerek.
Pavel Černík
Re: Další zkušenosti Večerky ?? no jak co
tak ještě aby nedělali.. to by popíralo princip "nákup a prodej". Když prostě kaufland prodá kokakolu za 18kč/2litry, tak je logický že to lidi poberou a pak prodaj za běžnější cenu v méně dostupných oblastech. Zvlášť když za takovou cenu nezískaj láhev ani od dodavatele.
jackd
Běžný podvod
Před několika lety jsem dělal skladníka v jednom velkoelektru a toto byla běžná praxe. Vyšel leták s cenou zboží před a po. Cena po slevě byla vždy téměř stejná jako obvykle, jen ta cena před byla mírně přemrštěná.
Těchto reklamních podvodů se dopouštějí všechna elektra a samozřejmě i jiní větší prodejci.
Z běžných cen na prodejně během delší doby nelze slevu odvodit, protože to by jste si museli ceny u konkrétních výrobků pravidelně zapisovat. A zkuste si to na prodejně. Vyženou vás
Pavel Černík
Re: Běžný podvod
Tak v elektru není třeba zapisovat. Elektro obvykle není jako obchod s potravinami, ale jdeme tam, kde je nejlevněji (teda až na podezřele levné výjimky.
U potravin je situace zase jiná, že lidi s trochou mozku ví co kupují a během relativně krátké doby si zvyknou na "běžné" ceny a ví co kolik stojí. Respektive ví, kolik jsou ochotní utratit za daný výrobek a pak v rámci skupiny hledají alternativu která by odpovídala požadavkům.